Ik vraag me af of hij niet Martin bosma vooruit moet sturen, als ondervoorzitter is hij best populair en gerespecterd bij de partijen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders gaat het nog heel lastig krijgen. Het animo om met hem samen te werken zal klein zijn.
En daarbij, nu stemmen mensen op de PVV omdat ze ontevreden zijn, als protest. Dat wordt heel anders als Wilders zelf aan de knoppen mag draaien.
Wat een teringdebiel is het toch ook. En dat is straks premier?quote:
36quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef probeer het volgende:
De grootste met 35, en dan toch nog het nakijken gaan krijgen.
Het is een beetje de deur achter je dichtgooien.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Opvallend ja, ik heb ook 3 collega's van allochtone afkomst (Chinees, Afghaans, Turks) die ook bij de PVV uitkwamen bij de stemwijzer en die ook erg afgeven op de toeloop van gelukszoekers naar Nederland.
Als er iemand gevestigde politiek is, is het wel Timmermans. Ik weet het, je stemt op een programma en niet op een persoon, maar Timmermans als voorvechter van een nieuwe politiek..nee, niet erg geloofwaardigquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Timmermans en Omtzigt hebben hun eigen graf gegraven. Ze bleven maar zeggen: De gevestigde politiek is fout, er moet verandering komen. Nou die verandering is gekomen hoor...maar niet zoals ze hadden gehoopt.
Den Uyl werd geen premier met bijna 50 zetels, het is wat allemaal.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef probeer het volgende:
Ik hoorde van heel veel mensen om me heen dat ze op eens PVV stemmen, mensen van wie ik het nooit verwacht had. Dit zat er echt aan te komen, en het komt echt niet omdat ze zo vatbaar zijn voor populisme.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Wilders heeft het wel goed voor elkaar gekregen. Veel makkelijk gescoord natuurlijk, maar dat werkt wel (om stemmen te krijgen).
Vies mad ben jequote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een teringdebiel is het toch ook. En dat is straks premier?
Prima voorzitter, l*l en leugenaar van een vent.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij niet Martin bosma vooruit moet sturen, als ondervoorzitter is hij best populair en gerespecterd bij de partijen.
En de rest terug naar Istanbul!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef RipCity het volgende:
Jaaaaaa geld naar de Nederlanders
Meer meer meer!!!!
Ook goed. Gaat ie nog steeds geen PM worden. Pieter wijst hem de deur.quote:
neequote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Wilders hoopt dat FC Twente zaterdag wint. @:coco
GeertGod.
Hij lijkt het deze keer wel te willen. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef probeer het volgende:
Geert gaat geen PM worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |