Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kortom mijn Belgische inkijk:
Nederlanders zijn het beu dat er veel woningen te kort zijn. Dat steken ze op migranten doe zogezegd hun huizen innemen…
Daarom mogen we jou ook niet zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederlanders zijn het beu dat er veel woningen te kort zijn. Dat steken ze op migranten doe zogezegd hun huizen innemen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moei je lekker met je eigen politiek johquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom? Daar heeft de meerderheid toch voor gekozen?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris uit denk ik
Ojaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Harm Beertema had het zo ook nog wel gered.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gewoon, een kruisje bij zijn naam zetten?!
Eerlijk: WE ZIJN HET ZAT!
Sterke man of een mooi lekker wijf, Jakobse en Van Es, 1981.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?
Niets, want die heeft ie al in de ijskast gezet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
Nou we zullen eens zien wat de populistische woorden van Geert waard zijn voor zijn achterban.
Eerst de kleine partijen tegen elkaar en dan de grote.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij wellicht een idee voor een nieuw stem systeem?
Sow koekoekquote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moei je lekker met je eigen politiek joh
5 op de BBB lijst, exit poll zegt 7 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef superniger het volgende:
Zou Lillian Helder spijt hebben van haar overstap naar de BBB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |