dus dit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad een extrme VVDer
Dus als die extreme weg gaat is het gewoon VVD
Waar is zijn partijprogrammaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Hoeveel van die stemmers op pvv zouden daadwerkelijk het partijprogramma gelezen hebben?
2 kantjes toch? Of zijn het er tegenwoordig wat meerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Hoeveel van die stemmers op pvv zouden daadwerkelijk het partijprogramma gelezen hebben?
Mooiste finale ooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Altijd Liverpool - AC Milan 2005 in dit soort situaties in je achterhoofd houden.
De vijfde colonne.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Laatste weken is er iets veranderd.
Ze bedoelen waarschijnlijk dat elke stad werd overgenomen door Palestijnse vlaggen
D66-stemmers en die van de Pvda/GL lezen de partijprogramma's nooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Nog geen 10% schat ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Mijn vrouw komt ook uit het buitenland. Zij vindt het erg wrang dat zij veel uit de kast heeft moeten trekken (en vooral de portemonnee) om in te burgeren en andere buitenlanders van alles toegereikt krijgen, want "zielig". Vandaar de keuze voor PVV (en vanwege de stemwijzer).quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik geef les op het mbo, opvallend veel jongeren stemmen PVV, inclusief uit moslim achtergrond ..
Ze zeggen dan: ja meneer hij kan zijn anti islam ideeën toch niet uitvoeren en verder ben ik het wel met hem eens....
NB, nog meer mbo jongeren stemmen helemaal niet, helaas.
Pieter heeft Geert's PM-schap in zijn handen. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders gaat het nog heel lastig krijgen. Het animo om met hem samen te werken zal klein zijn.
En daarbij, nu stemmen mensen op de PVV omdat ze ontevreden zijn, als protest. Dat wordt heel anders als Wilders zelf aan de knoppen mag draaien.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Oh, dat is me nog niet eens opgevallen. Erg mooi.quote:
Hoeveel zetels in 1e kamer? CU wilt niet met PVV, dus 1 valt af.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef probeer het volgende:
PVV, VVD, BBB, CDA, FVD, CU is 76.
GLPVDA, VVD, NSC, en D66 is 79.
GLPVDA, VVD, NSC, en BBB is 76.
GLPVDA, NSC, D66, SP, en PVDD is 75.
Ik zet mijn geld in op optie 2 of 3. PM Frans ipv PM Geert.
Vroeger een keer gepest door een paar Marokkanen uit de buurt denk ik..quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Niet zo heel uitgesproken, maar hij zou het gaan doen zei hij als de pvv de premier mag leverenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
Wil Wilders eigenlijk wel premier worden?
Met Timmermans krijg je ook een verschrikkelijke premier.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef probeer het volgende:
PVV, VVD, BBB, CDA, FVD, CU is 76.
GLPVDA, VVD, NSC, en D66 is 79.
GLPVDA, VVD, NSC, en BBB is 76.
GLPVDA, NSC, D66, SP, en PVDD is 75.
Ik zet mijn geld in op optie 2 of 3. PM Frans ipv PM Geert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |