Die wildplassende ijsbeer weer?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana Amersfoort in het NOS Journaal.
Zag het ja. Hebben vandaag ook moeten stemmen voor betaald parkeren referendum.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana Amersfoort in het NOS Journaal.
Haha dit is vrij dichtbij mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien weer dat vage kunstwerk
[ afbeelding ]
Ik geloof over parkeren. Maar ik zag toevallig wel een wildplassende ijsbeer op de achtergrondquote:
Nee prima juist want ik had toch niet gezien dat ik de LaPo had!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:23 schreef Redefine het volgende:
@:Strani, sorry voor het stelen van jouw lapo, maar deze TT moest ik gewoon plaatsen
Maar wie was het?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook al is het een grap, vind ik het alsnog een belediging voor @:Cyan9, dus nee
En, wat hoop je?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zag het ja. Hebben vandaag ook moeten stemmen voor betaald parkeren referendum.
“Geert is niet de grootste geworden”quote:Op woensdag 22 november 2023 20:25 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vooral weer benieuwd in welke bochten alle partijen zich gaan wringen om de uitslag toch als zeer succesvol te zien. 'Waarom bent u zo blij, u heeft 15 zetels verloren. Ja, maar we stonden op -20, dus we hebben het fantastisch gedaan!' Etc.
Zo, die kei heeft nieuwe inspiratie gevonden zie ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En, wat hoop je?
Mijn dorp is de enige in de hele kustomgeving hier waar we het nog niet hebben en dat wil ik ook graag zo houden.
Leuke augurk, niks meer aan doenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemandquote:
Dit kan wel wat duivenpoep gebruikenquote:
Schiermonnikoog?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef H_T het volgende:
Welke gemeente zal vanavond als eerste klaar zijn? Vlieland, Rozendaal of toch nog een andere?
Mijn gemeente niet in ieder geval, omdat wij de stembiljetten nog extra moesten vouwen, hoop ik dat ze hier morgenochtend eindelijk zover zijn dat ze alle biljetten hebben uitgevouwen en dat ze dan kunnen starten met tellenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef H_T het volgende:
Welke gemeente zal vanavond als eerste klaar zijn? Vlieland, Rozendaal of toch nog een andere?
Ik weet inmiddels niet meer waar het over gaat maar als jij niet heel gauw namen gaat noemen krijgt gewoon iederéén de schuldquote:
Ik denk dat de associatie daar niet minder sterk van wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit kan wel wat duivenpoep gebruiken
Het rijmt op branie.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels niet meer waar het over gaat maar als jij niet heel gauw namen gaat noemen krijgt gewoon iederéén de schuld
Nee. Het schijnt ook uit een liedje van Laura Pausini te komen.quote:
Dan gaan wij pret hebben omdat ze of een guur haatklimaat krijgen of platbelast gaan wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
Nog een klein half uur mensen en dan help ik jullie deze hele tent volledig af te breken
Ik hoor dat die beveiligers vroeger F1-mods waren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zie nu pas die verstoring van het debat van gisteren door een van de leden van de partij LEF. Dat is op zich al vrij achterlijk. Maar eigenlijk vind ik nog erger dat het heel lang duurt voordat er ingegrepen kan worden. Die vent had bij wijze van spreken Yesilgöz en Timmermans knockout kunnen slaan voordat de beveiliging überhaupt nog halverwege was
Ja, nu is het ook wel vrij ongebruikelijk dat een lijsttrekker zich zo gedraagt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zie nu pas die verstoring van het debat van gisteren door een van de leden van de partij LEF. Dat is op zich al vrij achterlijk. Maar eigenlijk vind ik nog erger dat het heel lang duurt voordat er ingegrepen kan worden. Die vent had bij wijze van spreken Yesilgöz en Timmermans knockout kunnen slaan voordat de beveiliging überhaupt nog halverwege was
Het voelt deze keer toch anders ofzo, zelfs al wordt Wilders ineens de grootste dan is alsnog helemaal niets zeker. Eigenlijk bij geen één partij.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
Nog een klein half uur mensen en dan help ik jullie deze hele tent volledig af te breken
Klopt. Al was dit niet de lijsttrekker. Maar ook al zou dat wel zou zijn is het bijzonder dat beveiliging bij wijze van spreke nog bij de buren vandaan moeten komen om iemand weg te halen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu is het ook wel vrij ongebruikelijk dat een lijsttrekker zich zo gedraagt.
Nee dat klopt zeker. Eigenlijk kan de enige echte verrassing zijn dat er opeens wel een duidelijke coalitie in beeld komt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt deze keer toch anders ofzo, zelfs al wordt Wilders ineens de grootste dan is alsnog helemaal niets zeker. Eigenlijk bij geen één partij.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
GL/PvdA, D66, Volt en PvdD hebben meer dan 76 zetels, de coalitie is rond.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt zeker. Eigenlijk kan de enige echte verrassing zijn dat er opeens wel een duidelijke coalitie in beeld komt.
Who ho hoquote:
Oh die is wel een goed idee om een keer te doen in de karaokebarquote:
Of bij de BBC met commentaar van Graham Norton?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
Kunnen we de uitslag vanavond ook op de Belg kijken eigenlijk?
https://www.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY[quote]quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
Ik weet dat hier iets mis gaatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
@:Nailqueen
[..]
Niet taggen, niet taggen!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te laat Harriequote:
Ik wist helemaal niet dat dit een NQ-ding wasquote:[ afbeelding ] Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die is wel een goed idee om een keer te doen in de karaokebar
[/quote}
[ afbeelding ]
Nu heb je het monster in NQ ontwaakt
Bohemian Rhapsody heeft 76 zetels, door verwarring rond stemformulierenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
GL/PvdA, D66, Volt en PvdD hebben meer dan 76 zetels, de coalitie is rond.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik hier wel bij wil zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb je het monster in NQ ontwaakt
Ik zou niet met douchen wachten tot er een nieuw kabinet is hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef Arizona het volgende:
Ik wil eigenlijk al wel douchen maar ik wacht eerst nog even de exitpoll af
Dat zou voor het eerst zijn dat mensen daar zo massaal op hebben gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody heeft 76 zetels, door verwarring rond stemformulieren
Je mag dan wel eindelijk stoppen met trekken nu.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Em31 het volgende:
Wat een vreselijk moment moet dit zijn als je lijsttrekker bent
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik hier wel bij wil zijnquote:
Ja, om nou voor een Bohemian Rhapsody, Rollercoaster, Hotel California-kabinet te gaan, zou het weer onnodig complex maken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn dat mensen daar zo massaal op hebben gestemd.
Vooral dus om te beslissen welk briefje je moet pakken voor je eerste interview.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Em31 het volgende:
The first country to proceed to the final…quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Em31 het volgende:
Zou dat vanavond eindelijk gebeuren voor Marijnissen?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag dan wel eindelijk stoppen met trekken nu.
Onze gedachten gaan uit naar Kerrolainquote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht even Jan maar die is al een tijdje uitgetrokken.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou dat vanavond eindelijk gebeuren voor Marijnissen?
Ja, ik denk dat ze Oh Carolina van Shaggy hebben klaargezet ipv Sweet Caroline deze keer.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Onze gedachten gaan uit naar Kerrolain
Zeker. Je wilt toch juist rust i.p.v. een Rollercoaster ride van een formatie. Plus dat formeren met iemand met dubbele nationaliteit (halve Amerikaan) verre van ideaal is.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, om nou voor een Bohemian Rhapsody, Rollercoaster, Hotel California-kabinet te gaan, zou het weer onnodig complex maken.
Nee man we staan gewoon helemaal stijf van de pillenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat gaan jullie hard vanavond, is er iets interessants op TV of zo?
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat gaan jullie hard vanavond, is er iets interessants op TV of zo?
Het zou wel leuk zijn als er een kiesdrempel van maximaal 10 partijen in de kamer zou zijn. Dat de 10 grootste partijen in willekeurige volgorde worden genoemd zoals bij het ESF.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Strani het volgende:
Nog ruim tien minuten. Zijn alle vaste ESF-ers aanwezig? Dit moeten we als groep gaan verwerken.
Ik zou er voorstander van zijn!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als er een kiesdrempel van maximaal 10 partijen in de kamer zou zijn. Dat de 10 grootste partijen in willekeurige volgorde worden genoemd zoals bij het ESF.
Wel lullig dat ze dan altijd de SGP weer in de laatste enveloppe doen. Terwijl iedereen inmiddels wel weet dat die er toch wel bijzitten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als er een kiesdrempel van maximaal 10 partijen in de kamer zou zijn. Dat de 10 grootste partijen in willekeurige volgorde worden genoemd zoals bij het ESF.
Inderdaad. Je zal toch straks maar moeten gaan betalen om te parkeren in Amersfoortquote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is toch altijd weer een beetje spannend, he?
Ja, eigenlijk gewoon alles onder de 5quote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Em31 het volgende:
Dat een paar mini partijtjes geen zetel meer halen zou ook wel mooi zijn
Sweden VVDquote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The first country to proceed to the final…
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou niet met douchen wachten tot er een nieuw kabinet is hoor
Het geeft altijd weer mooie beelden van een hevig biddende fractie. Alles voor de kijker.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze dan altijd de SGP weer in de laatste enveloppe doen. Terwijl iedereen inmiddels wel weet dat die er toch wel bijzitten.
We gaan straks gewoon allemaal samen douchen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde ook gaan douchen maar ik wacht voor het eerst op de exitpoll. Omdat ik samen met jullie wil meemaken
Ja, Kaag op de tafel, dit datquote:Op woensdag 22 november 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
Wat gebeurde er de vorige keer ook alweer? D66 die op 28 begon en later steeds wat zakte ofzo?
Nee ok, dan is het goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man we staan gewoon helemaal stijf van de pillen![]()
![]()
Gezellig! Nemen jullie je eigen douchgel mee?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan straks gewoon allemaal samen douchen.
Niemand had verwacht dat jij deze reactie zou plaatsen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan straks gewoon allemaal samen douchen.
Jawel maar ik vind het wel gezellig als we ook allemaal elkaars douchegel delenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gezellig! Nemen jullie je eigen douchgel mee?
Wie geeft onze punten eigenlijk vanavond?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is toch altijd weer een beetje spannend, he?
Ik hoop echt dat je dakloze broer na vanavond weer een toekomst heeftquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Meke het volgende:
Ik vind het oprecht wel heel spannend, het gaat zo'n verschil in ons land maken
Mark Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie geeft onze punten eigenlijk vanavond?
Niet Herman de Schermman meer helaas.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie geeft onze punten eigenlijk vanavond?
Is goed, ik heb heel lekkere van Kneipp momenteel. Lavendel.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gezellig! Nemen jullie je eigen douchgel mee?
Ja. Als VVD, PVV, NSC, BBB samen een meerderheid hebben dan is het sowieso dit met de klimaatplannenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Meke het volgende:
Ik vind het oprecht wel heel spannend, het gaat zo'n verschil in ons land maken
Gaan we straks allemaal aftellen?quote:
Deze SCquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog een liveblog voor de exitpoll?
Misschien aanschuiven bij Van Haga. Die vind ook steeds weer onderdak.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dakloze broer na vanavond weer een toekomst heeft
Ik kijk op tv. Beau.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog een liveblog voor de exitpoll?
Suzan en Freek vormen een eenmansfractiequote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody heeft 76 zetels, door verwarring rond stemformulieren
Daar weet ik nog wel wat leuke auto's voorquote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag dan wel eindelijk stoppen met trekken nu.
Ik zat erop te wachtenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar weet ik nog wel wat leuke auto's voor
Ja datquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit voelt echt als eeeeeeeeeuwen geleden, maar dat valt best mee
quote:
Strategische stemmers...quote:
En ook nog zo achterlijk groot. De grootste was al één ding, maar dan eerder mee één a twee zetels. Maar negen mee dan de nummer tweequote:
Er had ook iemand het plaatsnaambord van Enschede aangepast, door het logo van Nsc over de letters te plakkenquote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
Had íemand het zo erg verwacht?
Wat vonden jullie erger, de Krumpers of dit?
Mental breakdown 2.0 dit.
Ik vond vorig jaar al een kutjaarquote:
Ach. Elk nieuws hierna kan alleen maar beter zijn.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
GL-PvdA groter dan de VVD had ik niet verwacht.
En ook niet een klein beetje ook.quote:
Zij heeft niet zoveel te willenquote:
Nee. Maar dat was natuurlijk vooral om mensen daardoor op VVD te laten stemmen.quote:
Maar wel grote stijging van PVVquote:
Ik heb liever beide nietquote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Met Premier Wilders gaan we Mark Rutte nog missen
Zou ze daarom niet deelnemen aan een coalitie met PVV? Ben ook wel benieuwd wat Nsc gaat doen, Pieter zat ook niet te wachten op samenwerking met de PVV. Maar ze ontkomen er haast niet aan, nu PVV zó groot is.quote:
Nee joh, 35 zetels, niet 135quote:Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
Meteen angst voor een Nexit-referendumMaar oké, zal uiteindelijk hopelijk wel meevallen.
Ben benieuwd ja of ze dan daaraan vasthoudt. Want andersom (zij als premier) zal door de PVV weer niet worden geaccepteerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ze daarom niet deelnemen aan een coalitie met PVV? Ben ook wel benieuwd wat Nsc gaat doen, Pieter zat ook niet te wachten op samenwerking met de PVV. Maar ze ontkomen er haast niet aan, nu PVV zó groot is.
Tijdens de coalitie-onderhandelingen komen ze toch niet uitquote:Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ze daarom niet deelnemen aan een coalitie met PVV? Ben ook wel benieuwd wat Nsc gaat doen, Pieter zat ook niet te wachten op samenwerking met de PVV. Maar ze ontkomen er haast niet aan, nu PVV zó groot is.
Voor degenen die niet naar Beau kijken neem ik aan dat je de huidige president van Venezuela bedoelt?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet die buschauffeur bij BEAU?
Lachen joh, op staatsbezoek. Naar het buitenland gaan om iedereen aan te moedigen daar te blijvenquote:
Er zit nog een marge in die poll, nieuws van straks kan dus zijn dat de pvv nog groter wordt dan nu voorspeld.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Elk nieuws hierna kan alleen maar beter zijn.
Caroline is dan ook wel heel erg door de mand gevallen. Plus dat ze natuurlijk ook wel vooral de populistische hoe de wind waait gaat mijn stem, mensen achter zich hadden. Die ben je zo weer kwijt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig heeft BBB niet al teveel zetels.
Die gaan we sowieso missen, wie het ook wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Met Premier Wilders gaan we Mark Rutte nog missen
Die kapen de televoting weerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Zijn het dan toch de jongeren geweest?
Dat is de man in de straatquote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet die buschauffeur bij BEAU?
En bedankt Rogerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zit nog een marge in die poll, nieuws van straks kan dus zijn dat de pvv nog groter wordt dan nu voorspeld.
Dit blijft echt een geweldig gifjequote:
Nou dat ga ik ook zeker doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Lachen joh, op staatsbezoek. Naar het buitenland gaan om iedereen aan te moedigen daar te blijven
Komt door al die stemmen via TikTok ja.quote:
Wat zegt de exitpoll over bepaald parkeren?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die gaan we sowieso missen, wie het ook wordt.
Als premier hè, niet per se inhoudelijk.
Ik mag toch hopen van de weg.quote:
50 plus handhaaft zich ook in de kamer trouwens. Ook wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt door al die stemmen via TikTok ja.
Ja. Het enige wat ze gedaan hebben, is iets milder zich uitspreken. Maar het partijprogramma is nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van. Waarom zou je nu nog op de PVV stemmen? Ze hebben letterlijk nog nooit iets bereikt.
En als Nederlander schaam je je ook dood, qua internationaal aanzien.
Ze hopen met PVV wel iets te bereiken wat andere partijen niet gelukt isquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van. Waarom zou je nu nog op de PVV stemmen? Ze hebben letterlijk nog nooit iets bereikt.
Deels, maar deze uitslag is eigenlijk al een jaar of dertig een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
We bedanken de VVD voor deze uitslag!
Ik ga eerst een glas warme melk drinken nog.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Nou, ik ga douchen. Even bijkomen..
Ik dacht voorafgaand aan de verkiezingen dat PVV passé was geworden na zoveel jaar, met die nieuwe hype-partijen erbij ook. Maar blijkbaar zat ik er helemaal naastquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, al is dat bij een enkele zetel nog wel listig.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
50 plus handhaaft zich ook in de kamer trouwens. Ook wel opmerkelijk.
Is dat lekker warme melk?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga eerst een glas warme melk drinken nog.
Hoewel, ik heb nog geen sliert spaghetti minder gegeten na de laatste Italiaanse verkiezingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef blackswangreen het volgende:
Sorry, not sorry, toch graag gedaan.quote:
Er ging ineens ook best een grote groep terug naar de PVV vanaf Omtzigt, omdat die denk ik te vaag was enzo.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik las Vuvuzelaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor degenen die niet naar Beau kijken neem ik aan dat je de huidige president van Venezuela bedoelt?
Dat is nog de nog de meest capabele daar. En dat is al een volidioot dus ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zie het trouwens wel gebeuren dat Bosma premier wordt.
Vind ik wel, warme melk smaakt lekker zoetquote:
Dit gebrek aan principes valt mij tegen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel, ik heb nog geen sliert spaghetti minder gegeten na de laatste Italiaanse verkiezingen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
Wat vonden jullie erger, de Krumpers of dit?
Graus 1-genot.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
Nah, Wilders was al bijna helemaal irrelevant geworden, totdat Dilan ineens begon over eventueel weleens misschien regeren met de PVV.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Deels, maar deze uitslag is eigenlijk al een jaar of dertig een kwestie van tijd.
Hoe verwarm je dat?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vind ik wel, warme melk smaakt lekker zoet
Jij en ik moeten straks keihard aan het werk om ons in te zetten voor het internationale imago van de stroopwafel.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gebrek aan principes valt mij tegen.
Ik vind dat niet acceptabel. Een premier van de PVV kan gewoon niet. Zelfs Caroline van der Plas kan ik nog wel hebben, maar dit is gewoon een stel fascisten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
Door die opmerking heeft Dilan de ondergang van VVD ingezet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, Wilders was al bijna helemaal irrelevant geworden, totdat Dilan ineens begon over eventueel weleens misschien regeren met de PVV.
Tsja, de VVD kon zich ook niet op het hakblok leggen door op voorhand al voor een kabinet over links te gaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, Wilders was al bijna helemaal irrelevant geworden, totdat Dilan ineens begon over eventueel weleens misschien regeren met de PVV.
Vanaf nu geen Limburgse vla meer voor mij!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gebrek aan principes valt mij tegen.
Wilders wel, maar dat er een keer een echt extreme uitslag zou komen kon je verwachten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar naar Albert Heijn hier, ter ondersteuning.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij en ik moeten straks keihard aan het werk om ons in te zetten voor het internationale imago van de stroopwafel.
Gewoon in een beker in de magnetronquote:
Dat laatste is denk ik nu wel wat lastiger geworden voor die partijen aangezien je dan meteen Timmersmans als grootste hebt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit echt heel ergIk snap gewoon echt niet hoe dit kan gebeuren en ben echt bang wat er allemaal kapot zal gaan
![]()
Mijn grootste hoop is gevestigd op de principes van VVD en NSC
Van der Plas braakt alleen maar onzin uit, maar is tenminste nog wel fatsoenlijk in alles wat ze zegt. Wilders kan geen drie zinnen uitspreken zonder minimaal vijf mensen te beledigen (en dat zijn dan niet alleen moslims).quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dat niet acceptabel. Een premier van de PVV kan gewoon niet. Zelfs Caroline van der Plas kan ik nog wel hebben, maar dit is gewoon een stel fascisten.
Ga ik eens keer uitproberenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon in een beker in de magnetron
Vurig hopen, of anders in een pannetje. Wel bij blijven, want kokende melk gaat HARDquote:
Maar die moet dan óók coalitiepartners vinden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste is denk ik nu wel wat lastiger geworden voor die partijen aangezien je dan meteen Timmersmans als grootste hebt.
De NSC heeft heel erg veel raakvlakken met de PVV, dus die zullen eerder wel willen. De VVD en principes, tja.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit echt heel ergIk snap gewoon echt niet hoe dit kan gebeuren en ben echt bang wat er allemaal kapot zal gaan
![]()
En dan krijgen we nieuwe verkiezingen? Of ze moeten iets fröbelen met VVD / Nsc / PVDAGL en D66.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Meke het volgende:
![]()
Ja, en met alle respect (en nu komt het onaardige), dat lijsttrekkersdebat van gisteren was gewoon van geen niveau. Dat het na Rutte een stapje terug zou zijn is één ding, maar er is gewoon niemand die ook maar enigszins er bovenuit stak als goede premierskandidaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Wilders wel, maar dat er een keer een echt extreme uitslag zou komen kon je verwachten.
quote:
Oke ja ik ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]Die partij is ook een beetje chaos geworden. Ik heb GroenLinks gestemd
De grootste is in het verleden wel vaker gepasseerd, dus er kan in principe prima een regering worden gevormd zonder PVV. We zijn hier niet echt gewend om meteen weer te gaan stemmen, maar wie weet hoe het deze keer gaatquote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan krijgen we nieuwe verkiezingen? Of ze moeten iets fröbelen met VVD / Nsc / PVDAGL en D66.
Wat een puinhoop dit.
Principes bij de VVD en een twijfelpartij, daar moeten we het van hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Meke het volgende:
![]()
Inderdaad, maar Wilders lijkt me helemaal geen optie gezien zijn veiligheid. Dus uitgaande dat de grootste partij de premier levert, lijkt me Bosma het meest voor de hand liggend.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dat niet acceptabel. Een premier van de PVV kan gewoon niet. Zelfs Caroline van der Plas kan ik nog wel hebben, maar dit is gewoon een stel fascisten.
Timmermans als premier zou ook wel raar zijn in een verder behoorlijk rechts georienteerde coalitie (dus PVDAGL VVD / NSC / D66)quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste is denk ik nu wel wat lastiger geworden voor die partijen aangezien je dan meteen Timmersmans als grootste hebt.
Ja man, nu is iedereen zo gespannen dat het moment perfect is voor een escalatie.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
User Strani is nog steeds op oorlogspad.
Maar volgens mij heeft hij het eventueel eerst voor het zeggen dus dan zou dat wel moeten? Ik zie de VVD dat niet doen, blijft er helemaal niets over denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Timmermans als premier zou ook wel raar zijn in een verder behoorlijk rechts georienteerde coalitie (dus PVDAGL VVD / NSC / D66)
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man, nu is iedereen zo gespannen dat het moment perfect is voor een escalatie.
Ja ik denk één van die beiden. Ik zie het echt wel gebeuren dat VVD en NSC aan elkaar gaan klitten - maar daar hadden ze misschien beiden iets groter voor moeten zijn om echt te werken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan krijgen we nieuwe verkiezingen? Of ze moeten iets fröbelen met VVD / Nsc / PVDAGL en D66.
Wat een puinhoop dit.
35 zetels voor de PVV is wel écht veelquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De grootste is in het verleden wel vaker gepasseerd, dus er kan in principe prima een regering worden gevormd zonder PVV. We zijn hier niet echt gewend om meteen weer te gaan stemmen, maar wie weet hoe het deze keer gaat
Timmermans heeft geen mandaat. Nederland is een zeer conservatief land, dat blijkt maar weer. Dan moet je niet met Timmermans aan komen zetten als premier, dat accepteert het Johan Derksen-publiek niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Timmermans als premier zou ook wel raar zijn in een verder behoorlijk rechts georienteerde coalitie (dus PVDAGL VVD / NSC / D66)
Elk land in West-Europa een representatieve regeringsleider en hullie Gekke Geertquote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man, nu is iedereen zo gespannen dat het moment perfect is voor een escalatie.
Nou ja, (en ik hoop dat ik m'n woorden niet in hoef te slikken), maar na déze uitslag kan het voor de PVV bijna alleen maar bergafwaards.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk één van die beiden. Ik zie het echt wel gebeuren dat VVD en NSC aan elkaar gaan klitten - maar daar hadden ze misschien beiden iets groter voor moeten zijn om echt te werken.
Het enige voordeel aan die coalitie is dat ik heel erg hoop dat ze falen en dan echt echt echt slecht scoren de volgende keer
Sowieso dat hele verhaal dat hij ineens mild is.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
65% neemt normen en waarden mee bij de keuze op de PVV. Ja bij normen en waarden denk ik wel aan de PVV ja
quote:
Nee ik heb er ook wel buikpijn vanquote:Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Principes bij de VVD en een twijfelpartij, daar moeten we het van hebben.
Voelt niet bepaald als een warm bad.
Nou ben ik trouwens wel oprecht benieuwd hoe hij zal zijn als hij niemand meer hoeft te overtuigen. Welke versie van hem de meest 'echte' was.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal dat hij ineens mild is.
VOC-mentaliteit!!1!!!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
65% neemt normen en waarden mee bij de keuze op de PVV. Ja bij normen en waarden denk ik wel aan de PVV ja
Dat deden ze bij Even tot hier wel mooi. 'Als dit al het partijprogramma zonder scherpe randjes is...'quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mja dat is ook meer een soort gentlemen's agreement dan dat het echt een harde regel is. In principe moet iedereen er gewoon over stemmen, dus is het handig als je 76+ zetels hebt zodat de kamer voor jouw voorgestelde coalitie stemt, je hoeft daarbij niet de grootste te zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft hij het eventueel eerst voor het zeggen dus dan zou dat wel moeten? Ik zie de VVD dat niet doen, blijft er helemaal niets over denk ik.
Geert Mildersquote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is geen enkele kandidaat die acceptabel is voor de achterban van de linkse partijen die wel wordt geaccepteerd door het Johan Derksen-publiek.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Timmermans heeft geen mandaat. Nederland is een zeer conservatief land, dat blijkt maar weer. Dan moet je niet met Timmermans aan komen zetten als premier, dat accepteert het Johan Derksen-publiek niet.
Ja dat vind ik wel apart, het lijkt wel het enige land dat links is nogquote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
Maar voor wie van jullie zal ik vast een plekje zoeken hier in Spanje?
Waar we overigens een linkse regering hebben?
Ik vind het wel echt gewaagd om als Belg en Spanjaard de Nederlandse politiek belachelijk te makenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Elk land in West-Europa een representatieve regeringsleider en hullie Gekke Geert
Ik ga wel naar Catalonië!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
Maar voor wie van jullie zal ik vast een plekje zoeken hier in Spanje?
Waar we overigens een linkse regering hebben?
Als ze niet mogen regeren, voelt dat voor 1/3 van het land ongetwijfeld als zo’n onrecht, dat ze volgende keer ruim door de 40 gaan waarschijnlijk. Zie bijvoorbeeld die soap in Barendrecht met de lokale partij die wrrd gepasseerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, (en ik hoop dat ik m'n woorden niet in hoef te slikken), maar na déze uitslag kan het voor de PVV bijna alleen maar bergafwaards.
Ja dat mag ik toch ook echt echt echt hopenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, (en ik hoop dat ik m'n woorden niet in hoef te slikken), maar na déze uitslag kan het voor de PVV bijna alleen maar bergafwaards.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt gewaagd om als Belg en Spanjaard de Nederlandse politiek belachelijk te maken![]()
Ik denk dat de PVV deze keer inderdaad wel de kans moet krijgen ja. Al is het maar om te laten zien dat het allemaal echt niet zo makkelijk is als je daadwerkelijk regeert.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze niet mogen regeren, voelt dat voor 1/3 van het land ongetwijfeld als zo’n onrecht, dat ze volgende keer ruim door de 40 gaan waarschijnlijk. Zie bijvoorbeeld die soap in Barendrecht met de lokale partij die wrrd gepasseerd.
Ja, eindelijk was er iets leuks en dan kappen ze het weer afquote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
Ongeveer drie zinnen Radar Love en het is weer klaar
Pvda-GL, VVD, NSC, D66 ofzo geeft ook gedoe in de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV deze keer inderdaad wel de kans moet krijgen ja. Al is het maar om te laten zien dat het allemaal echt niet zo makkelijk is als je daadwerkelijk regeert.
Eindelijk iemand die óók zin heeft in ruziequote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt gewaagd om als Belg en Spanjaard de Nederlandse politiek belachelijk te maken![]()
PvdA is vorige eeuw een keer de grootste geweest en kwam toch niet in een kabinet. Het kan dus welquote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja dat is ook meer een soort gentlemen's agreement dan dat het echt een harde regel is. In principe moet iedereen er gewoon over stemmen, dus is het handig als je 76+ zetels hebt zodat de kamer voor jouw voorgestelde coalitie stemt, je hoeft daarbij niet de grootste te zijn
Een Italiaan erbij en het was nog erger geweestquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ze noemden vanavond op de radio ook zo ongeveer alle minister presidenten van de afgelopen eeuw, dat die bijna allemaal niet uit de grootste partij kwamenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
PvdA is vorige eeuw een keer de grootste geweest en kwam toch niet in een kabinet. Het kan dus wel
Om over ruzie te spreken: Wil jij eindelijk eens een keertje opflikkeren als je verder nooit wat te zeggen hebt? Thanks.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat een Neville Chamberlain-achtige onzin.
Ja, maar toen waren er maar drie partijen die in aanmerking kwamen om te regeren, en twee ervan genoeg voor een meerderheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
PvdA is vorige eeuw een keer de grootste geweest en kwam toch niet in een kabinet. Het kan dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Meke het volgende:
Weten jullie wat het aller- aller- allerergste van ALLES is?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Weten jullie wat het aller- aller- allerergste van ALLES is?!?!?!?Oei dat zou ik wel een dingetje vinden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten jullie wat het aller- aller- allerergste van ALLES is?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Weten jullie wat het aller- aller- allerergste van ALLES is?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Weten jullie wat het aller- aller- allerergste van ALLES is?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja ik ookquote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat zou ik wel een dingetje vinden ja
Die stonden ook op winst in de peilingen. Gelukkig kwam dat niet uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef AgnesGru het volgende:
Zojuist gehoord: Denk is de enige partij die geen oorlog wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |