Die wildplassende ijsbeer weer?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana Amersfoort in het NOS Journaal.
Zag het ja. Hebben vandaag ook moeten stemmen voor betaald parkeren referendum.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:21 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana Amersfoort in het NOS Journaal.
Haha dit is vrij dichtbij mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien weer dat vage kunstwerk
[ afbeelding ]
Ik geloof over parkeren. Maar ik zag toevallig wel een wildplassende ijsbeer op de achtergrondquote:
Nee prima juist want ik had toch niet gezien dat ik de LaPo had!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:23 schreef Redefine het volgende:
@:Strani, sorry voor het stelen van jouw lapo, maar deze TT moest ik gewoon plaatsen
Maar wie was het?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook al is het een grap, vind ik het alsnog een belediging voor @:Cyan9, dus nee
En, wat hoop je?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zag het ja. Hebben vandaag ook moeten stemmen voor betaald parkeren referendum.
“Geert is niet de grootste geworden”quote:Op woensdag 22 november 2023 20:25 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vooral weer benieuwd in welke bochten alle partijen zich gaan wringen om de uitslag toch als zeer succesvol te zien. 'Waarom bent u zo blij, u heeft 15 zetels verloren. Ja, maar we stonden op -20, dus we hebben het fantastisch gedaan!' Etc.
Zo, die kei heeft nieuwe inspiratie gevonden zie ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En, wat hoop je?
Mijn dorp is de enige in de hele kustomgeving hier waar we het nog niet hebben en dat wil ik ook graag zo houden.
Leuke augurk, niks meer aan doenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemandquote:
Dit kan wel wat duivenpoep gebruikenquote:
Schiermonnikoog?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef H_T het volgende:
Welke gemeente zal vanavond als eerste klaar zijn? Vlieland, Rozendaal of toch nog een andere?
Mijn gemeente niet in ieder geval, omdat wij de stembiljetten nog extra moesten vouwen, hoop ik dat ze hier morgenochtend eindelijk zover zijn dat ze alle biljetten hebben uitgevouwen en dat ze dan kunnen starten met tellenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef H_T het volgende:
Welke gemeente zal vanavond als eerste klaar zijn? Vlieland, Rozendaal of toch nog een andere?
Ik weet inmiddels niet meer waar het over gaat maar als jij niet heel gauw namen gaat noemen krijgt gewoon iederéén de schuldquote:
Ik denk dat de associatie daar niet minder sterk van wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit kan wel wat duivenpoep gebruiken
Het rijmt op branie.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels niet meer waar het over gaat maar als jij niet heel gauw namen gaat noemen krijgt gewoon iederéén de schuld
Nee. Het schijnt ook uit een liedje van Laura Pausini te komen.quote:
Dan gaan wij pret hebben omdat ze of een guur haatklimaat krijgen of platbelast gaan wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
Nog een klein half uur mensen en dan help ik jullie deze hele tent volledig af te breken
Ik hoor dat die beveiligers vroeger F1-mods waren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zie nu pas die verstoring van het debat van gisteren door een van de leden van de partij LEF. Dat is op zich al vrij achterlijk. Maar eigenlijk vind ik nog erger dat het heel lang duurt voordat er ingegrepen kan worden. Die vent had bij wijze van spreken Yesilgöz en Timmermans knockout kunnen slaan voordat de beveiliging überhaupt nog halverwege was
Ja, nu is het ook wel vrij ongebruikelijk dat een lijsttrekker zich zo gedraagt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik zie nu pas die verstoring van het debat van gisteren door een van de leden van de partij LEF. Dat is op zich al vrij achterlijk. Maar eigenlijk vind ik nog erger dat het heel lang duurt voordat er ingegrepen kan worden. Die vent had bij wijze van spreken Yesilgöz en Timmermans knockout kunnen slaan voordat de beveiliging überhaupt nog halverwege was
Het voelt deze keer toch anders ofzo, zelfs al wordt Wilders ineens de grootste dan is alsnog helemaal niets zeker. Eigenlijk bij geen één partij.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
Nog een klein half uur mensen en dan help ik jullie deze hele tent volledig af te breken
Klopt. Al was dit niet de lijsttrekker. Maar ook al zou dat wel zou zijn is het bijzonder dat beveiliging bij wijze van spreke nog bij de buren vandaan moeten komen om iemand weg te halen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu is het ook wel vrij ongebruikelijk dat een lijsttrekker zich zo gedraagt.
Nee dat klopt zeker. Eigenlijk kan de enige echte verrassing zijn dat er opeens wel een duidelijke coalitie in beeld komt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt deze keer toch anders ofzo, zelfs al wordt Wilders ineens de grootste dan is alsnog helemaal niets zeker. Eigenlijk bij geen één partij.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
GL/PvdA, D66, Volt en PvdD hebben meer dan 76 zetels, de coalitie is rond.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt zeker. Eigenlijk kan de enige echte verrassing zijn dat er opeens wel een duidelijke coalitie in beeld komt.
Who ho hoquote:
Oh die is wel een goed idee om een keer te doen in de karaokebarquote:
Of bij de BBC met commentaar van Graham Norton?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
Kunnen we de uitslag vanavond ook op de Belg kijken eigenlijk?
https://www.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY[quote]quote:Op woensdag 22 november 2023 20:35 schreef Strani het volgende:
Ik weet dat hier iets mis gaatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
@:Nailqueen
[..]
Niet taggen, niet taggen!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te laat Harriequote:
Ik wist helemaal niet dat dit een NQ-ding wasquote:[ afbeelding ] Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die is wel een goed idee om een keer te doen in de karaokebar
[/quote}
[ afbeelding ]
Nu heb je het monster in NQ ontwaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |