Wat een faal.quote:
Fan dus.quote:
Zuchtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Ja naar de PVVquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef D_A het volgende:
Hopelijk vallen die 6 zetels van de BBB nog ff naar iemand anders. Wat een armoe.
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.quote:
Ben je gevlucht uit Oekraine, kom je in Almere te wonen.quote:
Dat lijkt mij nou ook weer niet noodzakelijkquote:
“Ik vind het niet nodig”quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Nee minderquote:
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.quote:
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
mevrouw had het volgens mij over alle huurwoningen, statistieken
Erg mooi. Appartementje van half miljoen geen probleemquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Bijbouwen gaan we lekker niet doen, want het is niet rendabel genoeg.
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.
En dan zeggen ze dat Wilders van de one-liners is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Ik vind het niet nodig”
Okee Frans, laat maar dan
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgentenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.
Het is veel meer dan 10%
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Ze sprak namens een woningcorporatiequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
mevrouw had het volgens mij over alle huurwoningen, statistieken
Daarom is F1 ook zo'n koud bad.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.
zuchtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.
Oekraïeners soms nog wel, maar een miniem groepje ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.
Dacht ik na de vorige verkiezingen ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef thedeedster het volgende:
Nou VVD-D66 gaat er dus sowieso niet komen.
Alles is de schuld van Mark Rutte.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeg Jetten, je zat ook in die kabinetten.
Inderdaad. Maar mevrouw doet alsof het maar 10% is. Terwijl het voor sociale woningen dus veel hoger blijkt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.
Heeft in Argentinië ook gewerkt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
Geert weet het.
Gewoon slap populistisch lullen. Fuck inhoud, fuck concreet zijn.
Nederland gewoon voor de Nederlanders jeweettoch.
Nee 8%, hoe vaak moet ik dit nog posten in dit topicquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mevrouw doet alsof het maar 10% is. Terwijl het voor sociale woningen dus veel hoger blijkt.
Nopequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mevrouw doet alsof het maar 10% is. Terwijl het voor sociale woningen dus veel hoger blijkt.
Onlyfans of Twitch accountje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oekraïeners soms nog wel, maar een miniem groepje ja.
Daar was het een populist die het land sloopt en een populist die belooft dat niet te doenquote:
Maar je plaatje was meer dan 10%, je eigen plaatjequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee 8%, hoe vaak moet ik dit nog posten in dit topic![]()
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgenten
[..]
Tot op het bot.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wilders oogt moe van z'n eigen woorden, is ie nog wel gemotiveerd?
De essentie van een Staat is per definitie eigen volk eerst.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigen volk eerst 🤔 Klinkt als een vorm van fascisme.
Oh, ik vergeleek rood vs blauwquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Waar zie je meer dan 10% in dit plaatje dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je plaatje was meer dan 10%, je eigen plaatje
'de wereld is van iedereen' onzinquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
De essentie van een Staat is per definitie eigen volk eerst.
Sociale huurwoningen wel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
![]()
Lees het artikel desnoods.
[..]
Zondag 14:00 uur race.quote:
Maar dan nog bijna 60% naar asielzoekers en gescheiden vrouwenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zie je meer dan 10% in dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
Van de mensen met voorrangquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zie je meer dan 10% in dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
Heb je het nu over arbeidsmigranten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sociale huurwoningen wel ja.
Maar op alle woningen, voor alle migranten gaat het om 50%.
Mij boeit het niet, heb een huis
Ik vind hem er ook erg ziek uit zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wilders oogt moe van z'n eigen woorden, is ie nog wel gemotiveerd?
Dat doen we al. Er is geen Nederlandse bouw meer te vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef thedeedster het volgende:
Mensen hierheen halen om die huizen te bouwen. En dan kun je nóg meer huizen bouwen.
🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
De essentie van een Staat is per definitie eigen volk eerst.
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het nu over arbeidsmigranten?
Ja, nog zoveel meer andere mensen met voorrang vanwege schulden, vechtscheidingen en gezondheidsproblemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de mensen met voorrang
* Nattekat is moe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Wilders nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.destentor.nl/(...)rs-beweert~a998d13d/
De grens is dus per definitie 9 miljard.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Confetti het volgende:
Het is toch bizar dat een politicus in een wereld met 9 miljard mensen niet durft te zeggen dat er een grens is.
Zou die weer een ton overgemaakt hebben dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Bocaj het volgende:
Heeft die man van Otto Workforce al een vraag gesteld?
Volgens mij woont hij in het sprookjesbos.quote:
Ja 60 jaar alweer. Vergeet je met z'n blonde lokkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook erg ziek uit zien.
Maar volgens mij is hij gewoon oud.
Het was zondag wel heel even spannend.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar geen spanning wie de #1 wordt.
Als snoep stelen van een kind.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stemmen bij halen van sp is makkelijker dan van d66
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen we al. Er is geen Nederlandse bouw meer te vinden
Wilders is af. Leugens.quote:
Nee, beetje onnozel van wilders.quote:
Rob z'n I have a dream momentje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Jettenn gaat nu een beetje over the top.
Als hij die zetel afpakt van pvda/gl dan graagquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]Nee, hij scoort hier wel een zeteltje hoor.
Doorgerekend of niet (hecht ik niet zoveel waarde aan die berekeningen). Naar mijn idee zijn helaas alle linkse partijen enorm naïef en hun plannen niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
De SP is wel van het strooien met geld.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je hier ook argumenten voor?
quote:
Kom eerst zelf eerst maar eens met argumentenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je hier ook argumenten voor?
Wat? Er gaat geen balkje van statushouders over de 10% in die grafiek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je plaatje was meer dan 10%, je eigen plaatje
Je moet dan ook eerst het VVD66 misbaksel slopen voordat je weer kan bouwen.quote:
Ik ben moe ok?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat? Er gaat geen balkje van statushouders over de 10% in die grafiek.
Geen rem op migratie!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef butz0rs het volgende:
Jetten praat er omheenGeef antwoord ik wil weten wat d66 vindt
Nee, dat zijn gewoon mensen uit de EU. Polen enzo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
90% zijn geen vluchtelingen zegt ie.
Doe me een lol en reageer gewoon niet op me als je alleen maar emotioneel gaat lopen doen als je tegenspraak krijgt.quote:
Mja, op jaarbasis is het 10%.quote:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wandquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe me een lol en reageer gewoon niet op me als je alleen maar emotioneel gaat lopen doen als je tegenspraak krijgt.
Kapt politici de helft van de tijd halverwege hun verhaal af maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat hier een goede presentator is die ingrijpt wanneer nodig.
anders rijden ze weer met trekkers de snelweg opquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Waarom krijgen boeren disproportioneel veel aandacht?
Als ik er genoeg geld voor krijg wil ik wel aan de grens gaan staan hoor met een verrekijkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Harvest89 het volgende:
Grenzen dicht, 0 asielzoekers. Succes er mee.
Morgen weer een stukje vlees in de panquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Triest, supertriest.
Wat een kutleven hebben die dieren.
Lobbyenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Omdat er disproportioneel veel zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Opa zou trots zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik er genoeg geld voor krijg wil ik wel aan de grens gaan staan hoor met een verrekijker
We moeten miljonairs opeens heel zielig vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Daar hebben we een politiemacht voor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
anders rijden ze weer met trekkers de snelweg op
Hij moet nog een paar jaar gaar koken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
Jetten is meer welbespraakt, minder robot, krachtiger.. Maar nogsteeds wat te uptight. Als ie wat losser wordt nog kan ie wat sympathieker zijn en publiek wat meer bespelen.
Maar goed, dat zou vooral stemmen van links verschuiven. Het komt steeds meer neer op links vs rechts.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Mathijs van Nieuwkerken had deze geluidstechnicus klappen gekregen.
Ik eet al lang geen varkensvlees meer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer een stukje vlees in de pan
Ah, dus de VVD zal wel deelnemen aan het volgende debat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten miljonairs opeens heel zielig vinden
Laat de boer boeren!
Fake news, die rijden helemaal niet op trekkersquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we een politiemacht voor.
Eerder BBBquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef matthijst het volgende:
Laat die nl boeren lekker in Duitsland gaan zitten. Iedereen blij, alleen PvdD nog huilen.
Ze ontsnappen niet dus blijkbaar boeit het ze niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Varkens zijn slimmer dan honden en katten, en toch behandelen we ze zo
Liever geen oestrogeen in mijn drinkwater.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil vooral geen koeienpoep in mijn drinkwater.
https://regenwaterexpert.(...)edreigen-drinkwater/
Kost omzet zegt de boerinquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
Waarom lopen varkens niet gewoon in de wei?
Ik hoor bij de 1%quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit voor onzinonderwerp
Wat kan mij het in godsnaam boeien? Of met mij 99% van Nederland.
Dan verhongeren andere landen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Export van vlees verbieden. Problem solved.
Ook wat dat betreft is kip echt prima stuk vlees. Kippen zijn demonische afstammelingen van T-Rex. Geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik eet al lang geen varkensvlees meer.
ALs je dat doet kun je net zo goed honden en katten eten.
Niet mijn probleem.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Export van vlees verbieden. Problem solved.
idd. luchtdicht opgesloten zodat de ammoniak er niet uit kan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Buiten in de wei is slechter voor het milieu
Denkt vast dat dat rebels of zo. Piraten hadden ook een oorbel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lientje heeft (nog?) maar 1 oorbel
Ik leef voor mezelf, niet voor een anderquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel borden moet Caroline extra eten?
Hoezo? Is gewoon natuur hoor! Koetje staat ook in de wei.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Buiten in de wei is slechter voor het milieu
Ziet er goed uit, maar moet nog steeds aan die varkens drol denken 💩quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel borden moet Caroline extra eten?
Kutselen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
Morgen nog maar eens een extra stukje vlees in de pan kutselen.
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.quote:
🐐quote:
Kalfsvlees is zieligquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ben zelf voor een vleestax en kalfsvlees ook goedkoper maken
quote:
Ja, dat de veehouderij moet krimpen lijkt me echt niet zo'n lastig ding toch?quote:
Ik heb het snel ge-edit, dat leek me wel nuttig.quote:
Dit debat = goed georganiseerdquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef asco het volgende:
Wel erg prettig dat tijdens deze debatten iedereen elkaar grotendeels laat uitpraten.
Milleleu en economische groei gaan niet samen, je moet wel hiervoor wat inleveren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.
We maken zo veel in dit land dat voor het buitenland is. Dat laat de economie draaien en zorgt ervoor dat Nederland zo welvarend land is.
De vleesexport draagt relatief weinig bij aan de economie, zeker vergeleken met de hoeveelheid ruimte die het kost en vervuiling die het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.
We maken zo veel in dit land dat voor het buitenland is. Dat laat de economie draaien en zorgt ervoor dat Nederland zo welvarend land is.
Omdat de kostprijs dan hoger wordt van vlees en consumenten dat er niet voor over hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Milleleu en economische groei gaan niet samen, je moet wel hiervoor wat inleveren.
Nee, is heel lekker.quote:
Ik mod ook zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit debat = goed georganiseerd
Niet bar Le duc laten bezorgenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil vooral geen koeienpoep in mijn drinkwater.
https://regenwaterexpert.(...)edreigen-drinkwater/
Beestgespreksleider 🔥quote:
Viel mij ook al op 🤣🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
Ik ga dan meestal wat stoken in een topic als het saai wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
Ze moeten het inderdaad over het hertenkamp-verbod hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je bambi in de steek?
Gelukkig niet zeg, dat irritantje mag dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.quote:
Die staan ook vaak in de stal vanwege dezelfde reden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon natuur hoor! Koetje staat ook in de wei.
Vind haar wel sterk maar ben zelf ook van de linkerflank, scheelt misschien ook wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Die Ouwehand kijkt wel raar uit d'r ogen.
RIP Bambi.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd fijn om te weten wat voor figuren we hier hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
nou nou nouquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dat irritantje maar dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.
Zo groot is die primaire landbouw niet ten opzichte van onze econommie:quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)conomie?onepage=truequote:De toegevoegde waarde van de primaire landbouw bedroeg in 2019 bijna 11 miljard euro, oftewel 1,4 procent van het bruto binnenlands product.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd fijn om te weten wat voor figuren we hier hebben.
Rijke tataquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet bar Le duc laten bezorgen
Luchtkwaliteit boeit je ook niet?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo groot is die primaire landbouw niet ten opzichte van onze econommie:
[..]
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)conomie?onepage=true
Ter vergelijking, onze culturele sector:
Bijdrage cultuur en media aan economie 3,7 procent
quote:Bijna de helft (49 procent) van het oppervlak van Nederland heeft in 2020 een agrarische bestemming
🤨quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland heeft geen echte natuur.
Ik zou er alvast rekening mee houden dat zij onze minister-president zal wordenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dat irritantje mag dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.
Ik was vandaag nog buiten en het rook heerlijk schoon.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit boeit je ook niet?
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |