Wat een faal.quote:
Fan dus.quote:
Zuchtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Ja naar de PVVquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef D_A het volgende:
Hopelijk vallen die 6 zetels van de BBB nog ff naar iemand anders. Wat een armoe.
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.quote:
Ben je gevlucht uit Oekraine, kom je in Almere te wonen.quote:
Dat lijkt mij nou ook weer niet noodzakelijkquote:
“Ik vind het niet nodig”quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Nee minderquote:
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.quote:
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
mevrouw had het volgens mij over alle huurwoningen, statistieken
Erg mooi. Appartementje van half miljoen geen probleemquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Bijbouwen gaan we lekker niet doen, want het is niet rendabel genoeg.
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.
En dan zeggen ze dat Wilders van de one-liners is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Ik vind het niet nodig”
Okee Frans, laat maar dan
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgentenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.
Het is veel meer dan 10%
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |