Wat een faal.quote:
Fan dus.quote:
Zuchtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Ja naar de PVVquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef D_A het volgende:
Hopelijk vallen die 6 zetels van de BBB nog ff naar iemand anders. Wat een armoe.
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.quote:
Ben je gevlucht uit Oekraine, kom je in Almere te wonen.quote:
Dat lijkt mij nou ook weer niet noodzakelijkquote:
“Ik vind het niet nodig”quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Nee minderquote:
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.quote:
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
mevrouw had het volgens mij over alle huurwoningen, statistieken
Erg mooi. Appartementje van half miljoen geen probleemquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Bijbouwen gaan we lekker niet doen, want het is niet rendabel genoeg.
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.
En dan zeggen ze dat Wilders van de one-liners is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Ik vind het niet nodig”
Okee Frans, laat maar dan
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgentenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.
Het is veel meer dan 10%
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Ze sprak namens een woningcorporatiequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
mevrouw had het volgens mij over alle huurwoningen, statistieken
Daarom is F1 ook zo'n koud bad.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.
zuchtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.
Oekraïeners soms nog wel, maar een miniem groepje ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.
Dacht ik na de vorige verkiezingen ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef thedeedster het volgende:
Nou VVD-D66 gaat er dus sowieso niet komen.
Alles is de schuld van Mark Rutte.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeg Jetten, je zat ook in die kabinetten.
Inderdaad. Maar mevrouw doet alsof het maar 10% is. Terwijl het voor sociale woningen dus veel hoger blijkt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.
Heeft in Argentinië ook gewerkt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
Geert weet het.
Gewoon slap populistisch lullen. Fuck inhoud, fuck concreet zijn.
Nederland gewoon voor de Nederlanders jeweettoch.
Nee 8%, hoe vaak moet ik dit nog posten in dit topicquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mevrouw doet alsof het maar 10% is. Terwijl het voor sociale woningen dus veel hoger blijkt.
Nopequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mevrouw doet alsof het maar 10% is. Terwijl het voor sociale woningen dus veel hoger blijkt.
Onlyfans of Twitch accountje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oekraïeners soms nog wel, maar een miniem groepje ja.
Daar was het een populist die het land sloopt en een populist die belooft dat niet te doenquote:
Maar je plaatje was meer dan 10%, je eigen plaatjequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee 8%, hoe vaak moet ik dit nog posten in dit topic![]()
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgenten
[..]
Tot op het bot.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wilders oogt moe van z'n eigen woorden, is ie nog wel gemotiveerd?
De essentie van een Staat is per definitie eigen volk eerst.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigen volk eerst 🤔 Klinkt als een vorm van fascisme.
Oh, ik vergeleek rood vs blauwquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Waar zie je meer dan 10% in dit plaatje dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je plaatje was meer dan 10%, je eigen plaatje
'de wereld is van iedereen' onzinquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
De essentie van een Staat is per definitie eigen volk eerst.
Sociale huurwoningen wel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
![]()
Lees het artikel desnoods.
[..]
Zondag 14:00 uur race.quote:
Maar dan nog bijna 60% naar asielzoekers en gescheiden vrouwenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zie je meer dan 10% in dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
Van de mensen met voorrangquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zie je meer dan 10% in dit plaatje dan?
[ afbeelding ]
Heb je het nu over arbeidsmigranten?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sociale huurwoningen wel ja.
Maar op alle woningen, voor alle migranten gaat het om 50%.
Mij boeit het niet, heb een huis
Ik vind hem er ook erg ziek uit zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wilders oogt moe van z'n eigen woorden, is ie nog wel gemotiveerd?
Dat doen we al. Er is geen Nederlandse bouw meer te vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef thedeedster het volgende:
Mensen hierheen halen om die huizen te bouwen. En dan kun je nóg meer huizen bouwen.
🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
De essentie van een Staat is per definitie eigen volk eerst.
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het nu over arbeidsmigranten?
Ja, nog zoveel meer andere mensen met voorrang vanwege schulden, vechtscheidingen en gezondheidsproblemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de mensen met voorrang
* Nattekat is moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |