Ben je gevlucht uit Oekraine, kom je in Almere te wonen.quote:
Dat lijkt mij nou ook weer niet noodzakelijkquote:
“Ik vind het niet nodig”quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fan dus.
Jetten komt met een hele waslijst aan argumenten, terwijl Timmermans blijft hangen in het 'kernenergie slecht hurdur'.
Nee minderquote:
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.quote:
Asielzoekers kunnen geen vrije sector huur betalen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
mevrouw had het volgens mij over alle huurwoningen, statistieken
Erg mooi. Appartementje van half miljoen geen probleemquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Bijbouwen gaan we lekker niet doen, want het is niet rendabel genoeg.
Zou je even willen kappen met achterlijke persoonlijke aanvallen? Zwaktebod.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zucht? Ik snap wel dat je fan van hem bent, jij bent ook niet echt van de argumenten.
En dan zeggen ze dat Wilders van de one-liners is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Ik vind het niet nodig”
Okee Frans, laat maar dan
https://nos.nl/artikel/24(...)huizen-naar-urgentenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en arbeidsmigranten hebben hier niet eens invloed op omdat die geen sociaalhuurwoning krijgen.
Het is veel meer dan 10%
quote:Van de vrijkomende corporatiewoningen was 8 procent voor asielzoekers met een verblijfsvergunning, de zogenoemde statushouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |