quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Wilders nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.destentor.nl/(...)rs-beweert~a998d13d/
De grens is dus per definitie 9 miljard.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Confetti het volgende:
Het is toch bizar dat een politicus in een wereld met 9 miljard mensen niet durft te zeggen dat er een grens is.
Zou die weer een ton overgemaakt hebben dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Bocaj het volgende:
Heeft die man van Otto Workforce al een vraag gesteld?
Volgens mij woont hij in het sprookjesbos.quote:
Ja 60 jaar alweer. Vergeet je met z'n blonde lokkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook erg ziek uit zien.
Maar volgens mij is hij gewoon oud.
Het was zondag wel heel even spannend.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar geen spanning wie de #1 wordt.
Als snoep stelen van een kind.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stemmen bij halen van sp is makkelijker dan van d66
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen we al. Er is geen Nederlandse bouw meer te vinden
Wilders is af. Leugens.quote:
Nee, beetje onnozel van wilders.quote:
Rob z'n I have a dream momentje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Jettenn gaat nu een beetje over the top.
Als hij die zetel afpakt van pvda/gl dan graagquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]Nee, hij scoort hier wel een zeteltje hoor.
Doorgerekend of niet (hecht ik niet zoveel waarde aan die berekeningen). Naar mijn idee zijn helaas alle linkse partijen enorm naïef en hun plannen niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
De SP is wel van het strooien met geld.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je hier ook argumenten voor?
quote:
Kom eerst zelf eerst maar eens met argumentenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je hier ook argumenten voor?
Wat? Er gaat geen balkje van statushouders over de 10% in die grafiek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je plaatje was meer dan 10%, je eigen plaatje
Je moet dan ook eerst het VVD66 misbaksel slopen voordat je weer kan bouwen.quote:
Ik ben moe ok?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat? Er gaat geen balkje van statushouders over de 10% in die grafiek.
Geen rem op migratie!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef butz0rs het volgende:
Jetten praat er omheenGeef antwoord ik wil weten wat d66 vindt
Nee, dat zijn gewoon mensen uit de EU. Polen enzo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
90% zijn geen vluchtelingen zegt ie.
Doe me een lol en reageer gewoon niet op me als je alleen maar emotioneel gaat lopen doen als je tegenspraak krijgt.quote:
Mja, op jaarbasis is het 10%.quote:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wandquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe me een lol en reageer gewoon niet op me als je alleen maar emotioneel gaat lopen doen als je tegenspraak krijgt.
Kapt politici de helft van de tijd halverwege hun verhaal af maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat hier een goede presentator is die ingrijpt wanneer nodig.
anders rijden ze weer met trekkers de snelweg opquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Waarom krijgen boeren disproportioneel veel aandacht?
Als ik er genoeg geld voor krijg wil ik wel aan de grens gaan staan hoor met een verrekijkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Harvest89 het volgende:
Grenzen dicht, 0 asielzoekers. Succes er mee.
Morgen weer een stukje vlees in de panquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Triest, supertriest.
Wat een kutleven hebben die dieren.
Lobbyenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Omdat er disproportioneel veel zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Opa zou trots zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik er genoeg geld voor krijg wil ik wel aan de grens gaan staan hoor met een verrekijker
We moeten miljonairs opeens heel zielig vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Daar hebben we een politiemacht voor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
anders rijden ze weer met trekkers de snelweg op
Hij moet nog een paar jaar gaar koken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
Jetten is meer welbespraakt, minder robot, krachtiger.. Maar nogsteeds wat te uptight. Als ie wat losser wordt nog kan ie wat sympathieker zijn en publiek wat meer bespelen.
Maar goed, dat zou vooral stemmen van links verschuiven. Het komt steeds meer neer op links vs rechts.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Mathijs van Nieuwkerken had deze geluidstechnicus klappen gekregen.
Ik eet al lang geen varkensvlees meer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer een stukje vlees in de pan
Ah, dus de VVD zal wel deelnemen aan het volgende debat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten miljonairs opeens heel zielig vinden
Laat de boer boeren!
Fake news, die rijden helemaal niet op trekkersquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we een politiemacht voor.
Eerder BBBquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef matthijst het volgende:
Laat die nl boeren lekker in Duitsland gaan zitten. Iedereen blij, alleen PvdD nog huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |