quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Wilders nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.destentor.nl/(...)rs-beweert~a998d13d/
De grens is dus per definitie 9 miljard.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Confetti het volgende:
Het is toch bizar dat een politicus in een wereld met 9 miljard mensen niet durft te zeggen dat er een grens is.
Zou die weer een ton overgemaakt hebben dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Bocaj het volgende:
Heeft die man van Otto Workforce al een vraag gesteld?
Volgens mij woont hij in het sprookjesbos.quote:
Ja 60 jaar alweer. Vergeet je met z'n blonde lokkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook erg ziek uit zien.
Maar volgens mij is hij gewoon oud.
Het was zondag wel heel even spannend.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar geen spanning wie de #1 wordt.
Als snoep stelen van een kind.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stemmen bij halen van sp is makkelijker dan van d66
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen we al. Er is geen Nederlandse bouw meer te vinden
Wilders is af. Leugens.quote:
Nee, beetje onnozel van wilders.quote:
Rob z'n I have a dream momentje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Jettenn gaat nu een beetje over the top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |