anders rijden ze weer met trekkers de snelweg opquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Waarom krijgen boeren disproportioneel veel aandacht?
Als ik er genoeg geld voor krijg wil ik wel aan de grens gaan staan hoor met een verrekijkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Harvest89 het volgende:
Grenzen dicht, 0 asielzoekers. Succes er mee.
Morgen weer een stukje vlees in de panquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
Triest, supertriest.
Wat een kutleven hebben die dieren.
Lobbyenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Omdat er disproportioneel veel zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Opa zou trots zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik er genoeg geld voor krijg wil ik wel aan de grens gaan staan hoor met een verrekijker
We moeten miljonairs opeens heel zielig vindenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Daar hebben we een politiemacht voor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef butz0rs het volgende:
[..]
anders rijden ze weer met trekkers de snelweg op
Hij moet nog een paar jaar gaar koken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
Jetten is meer welbespraakt, minder robot, krachtiger.. Maar nogsteeds wat te uptight. Als ie wat losser wordt nog kan ie wat sympathieker zijn en publiek wat meer bespelen.
Maar goed, dat zou vooral stemmen van links verschuiven. Het komt steeds meer neer op links vs rechts.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Mathijs van Nieuwkerken had deze geluidstechnicus klappen gekregen.
Ik eet al lang geen varkensvlees meer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen weer een stukje vlees in de pan
Ah, dus de VVD zal wel deelnemen aan het volgende debat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten miljonairs opeens heel zielig vinden
Laat de boer boeren!
Fake news, die rijden helemaal niet op trekkersquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we een politiemacht voor.
Eerder BBBquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef matthijst het volgende:
Laat die nl boeren lekker in Duitsland gaan zitten. Iedereen blij, alleen PvdD nog huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |