Ze ontsnappen niet dus blijkbaar boeit het ze niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Varkens zijn slimmer dan honden en katten, en toch behandelen we ze zo
Liever geen oestrogeen in mijn drinkwater.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil vooral geen koeienpoep in mijn drinkwater.
https://regenwaterexpert.(...)edreigen-drinkwater/
Kost omzet zegt de boerinquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
Waarom lopen varkens niet gewoon in de wei?
Ik hoor bij de 1%quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit voor onzinonderwerp
Wat kan mij het in godsnaam boeien? Of met mij 99% van Nederland.
Dan verhongeren andere landen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Export van vlees verbieden. Problem solved.
Ook wat dat betreft is kip echt prima stuk vlees. Kippen zijn demonische afstammelingen van T-Rex. Geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik eet al lang geen varkensvlees meer.
ALs je dat doet kun je net zo goed honden en katten eten.
Niet mijn probleem.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Export van vlees verbieden. Problem solved.
idd. luchtdicht opgesloten zodat de ammoniak er niet uit kan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Buiten in de wei is slechter voor het milieu
Denkt vast dat dat rebels of zo. Piraten hadden ook een oorbel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lientje heeft (nog?) maar 1 oorbel
Ik leef voor mezelf, niet voor een anderquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel borden moet Caroline extra eten?
Hoezo? Is gewoon natuur hoor! Koetje staat ook in de wei.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Buiten in de wei is slechter voor het milieu
Ziet er goed uit, maar moet nog steeds aan die varkens drol denken 💩quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel borden moet Caroline extra eten?
Kutselen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
Morgen nog maar eens een extra stukje vlees in de pan kutselen.
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.quote:
🐐quote:
Kalfsvlees is zieligquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ben zelf voor een vleestax en kalfsvlees ook goedkoper maken
quote:
Ja, dat de veehouderij moet krimpen lijkt me echt niet zo'n lastig ding toch?quote:
Ik heb het snel ge-edit, dat leek me wel nuttig.quote:
Dit debat = goed georganiseerdquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef asco het volgende:
Wel erg prettig dat tijdens deze debatten iedereen elkaar grotendeels laat uitpraten.
Milleleu en economische groei gaan niet samen, je moet wel hiervoor wat inleveren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.
We maken zo veel in dit land dat voor het buitenland is. Dat laat de economie draaien en zorgt ervoor dat Nederland zo welvarend land is.
De vleesexport draagt relatief weinig bij aan de economie, zeker vergeleken met de hoeveelheid ruimte die het kost en vervuiling die het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.
We maken zo veel in dit land dat voor het buitenland is. Dat laat de economie draaien en zorgt ervoor dat Nederland zo welvarend land is.
Omdat de kostprijs dan hoger wordt van vlees en consumenten dat er niet voor over hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Milleleu en economische groei gaan niet samen, je moet wel hiervoor wat inleveren.
Nee, is heel lekker.quote:
Ik mod ook zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit debat = goed georganiseerd
Niet bar Le duc laten bezorgenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil vooral geen koeienpoep in mijn drinkwater.
https://regenwaterexpert.(...)edreigen-drinkwater/
Beestgespreksleider 🔥quote:
Viel mij ook al op 🤣🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
Ik ga dan meestal wat stoken in een topic als het saai wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
Ze moeten het inderdaad over het hertenkamp-verbod hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je bambi in de steek?
Gelukkig niet zeg, dat irritantje mag dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.quote:
Die staan ook vaak in de stal vanwege dezelfde reden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon natuur hoor! Koetje staat ook in de wei.
Vind haar wel sterk maar ben zelf ook van de linkerflank, scheelt misschien ook wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Die Ouwehand kijkt wel raar uit d'r ogen.
RIP Bambi.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd fijn om te weten wat voor figuren we hier hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
nou nou nouquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dat irritantje maar dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.
Zo groot is die primaire landbouw niet ten opzichte van onze econommie:quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)conomie?onepage=truequote:De toegevoegde waarde van de primaire landbouw bedroeg in 2019 bijna 11 miljard euro, oftewel 1,4 procent van het bruto binnenlands product.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd fijn om te weten wat voor figuren we hier hebben.
Rijke tataquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet bar Le duc laten bezorgen
Luchtkwaliteit boeit je ook niet?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo groot is die primaire landbouw niet ten opzichte van onze econommie:
[..]
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)conomie?onepage=true
Ter vergelijking, onze culturele sector:
Bijdrage cultuur en media aan economie 3,7 procent
quote:Bijna de helft (49 procent) van het oppervlak van Nederland heeft in 2020 een agrarische bestemming
🤨quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland heeft geen echte natuur.
Ik zou er alvast rekening mee houden dat zij onze minister-president zal wordenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dat irritantje mag dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.
Ik was vandaag nog buiten en het rook heerlijk schoon.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit boeit je ook niet?
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |