Ik heb het snel ge-edit, dat leek me wel nuttig.quote:
Dit debat = goed georganiseerdquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef asco het volgende:
Wel erg prettig dat tijdens deze debatten iedereen elkaar grotendeels laat uitpraten.
Milleleu en economische groei gaan niet samen, je moet wel hiervoor wat inleveren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.
We maken zo veel in dit land dat voor het buitenland is. Dat laat de economie draaien en zorgt ervoor dat Nederland zo welvarend land is.
De vleesexport draagt relatief weinig bij aan de economie, zeker vergeleken met de hoeveelheid ruimte die het kost en vervuiling die het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gigantische drogreden, en dan ben ik fel tegenstander van die jankende boeren.
We maken zo veel in dit land dat voor het buitenland is. Dat laat de economie draaien en zorgt ervoor dat Nederland zo welvarend land is.
Omdat de kostprijs dan hoger wordt van vlees en consumenten dat er niet voor over hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:42 schreef Bocaj het volgende:
Waarom lopen varkens niet gewoon in de wei?
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Milleleu en economische groei gaan niet samen, je moet wel hiervoor wat inleveren.
Nee, is heel lekker.quote:
Ik mod ook zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit debat = goed georganiseerd
Niet bar Le duc laten bezorgenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil vooral geen koeienpoep in mijn drinkwater.
https://regenwaterexpert.(...)edreigen-drinkwater/
Beestgespreksleider 🔥quote:
Viel mij ook al op 🤣🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
Ik ga dan meestal wat stoken in een topic als het saai wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
Ze moeten het inderdaad over het hertenkamp-verbod hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je bambi in de steek?
Gelukkig niet zeg, dat irritantje mag dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.quote:
Die staan ook vaak in de stal vanwege dezelfde reden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon natuur hoor! Koetje staat ook in de wei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |