Mits voor positieve doeleinden!quote:Op donderdag 16 november 2023 23:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moeten we je weer aan de ketting leggen?
Ook niet in een spoiler?quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb ook nog wel een gifje van een film met iets met vastgebonden aan kettingen, maar die mag ik niet plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Ja die was inderdaad beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:23 schreef H_T het volgende:
[..]Maar Hot Fuzz is nog steeds mijn favoriet uit de Cornetto-trilogie
Je hebt vrije training gekeken van de F1?quote:
Gestaaktquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt vrije training gekeken van de F1?
Hoezo had mijn agenda de tijden twee uur te vroeg staan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel goed op tijd dat ze erachter zijn gekomen dat het circuit niet veilig isquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:02 schreef Em31 het volgende:
Het eerste wat ik vanochtend zag was die pushmelding van de NOS: ‘afgang voor Formule 1…’. Daar was iemand er ook helemaal klaar mee.
Dan maak ik een speciale tijdentopicquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo had mijn agenda de tijden twee uur te vroeg staan?
Ik had aan het begin van het seizoen zo'n agenda gedownload met alle tijden van alle sessies van de F1. Dus hoezo wijken de tijden daar van af?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan maak ik een speciale tijdentopic
Nee, zit hem nu terug te kijkenquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het waren 20 fantastische minuten, las ik?quote:
Blij dat ik er geen wekker voor heb gezet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het waren 20 fantastische minuten, las ik?
Die zal je toch nooit zetten voor een vrije trainingquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij dat ik er geen wekker voor heb gezet.
true.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal je toch nooit zetten voor een vrije training
Die ging ik ook missen zonder die uitgestelde start. Ik hou jullie daar in F1 streng in de gaten vanuit de trein.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nog een halfuurtje voor VT2.
Dat dacht ik al. Dat leek mij wel erg ver gaan voor een deel wat totaal niet relevant is voor de kwalificatie en racequote:
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben weer onderweg naar huis en ik ga vrije training 2 van de F1 ook missen.
Oh ohquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ging ik ook missen zonder die uitgestelde start. Ik hou jullie daar in F1 streng in de gaten vanuit de trein.
Ze heeft 30 minuten extra gekregen om op tijd te zijn.quote:
Ik moet nog een uur met de trein en dan stukje met de busquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft 30 minuten extra gekregen om op tijd te zijn.
Ohquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog een uur met de trein en dan stukje met de bus
speciaal voor jou beginnen ze straks om 4uur 's nachts.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog een uur met de trein en dan stukje met de bus
Ik heb ze even een mail gestuurd om het uit te stellen 😇quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
speciaal voor jou beginnen ze straks om 4uur 's nachts.
oehquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
And so it begins. Het voorgerecht voor De Mol opgediend wordt.
Dinsdag de kandidatenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
Jij hoort zeker stemmen in jouw hoofd danquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zei daar iemand dat het tijd was voor weekend?
Mooi, ga ik daar meteen aan beginnen.
Dat red ze dan net.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
speciaal voor jou beginnen ze straks om 4uur 's nachts.
HOE WAS DE DATEquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
HOE WAS DE DATEquote:
Tenzij die jouw account heeft overgenomenquote:
Verdraaid, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij die jouw account heeft overgenomen
Uiteraard, anders zouden die gesprekken met mezelf ook lastig gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hoort zeker stemmen in jouw hoofd dan
De echte Cyan had gezegd dit te kunnen ontkennen noch bevestigenquote:
Ik ben idd bang dat we van het ergste uit moeten gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De echte Cyan had gezegd dit te kunnen ontkennen noch bevestigen
We hebben de imposter al ontmaskerdquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak, wie zegt dat nou.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
#neverforget ophef paintsquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben idd bang dat we van het ergste uit moeten gaan.
De enige echte die zegt datquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak, wie zegt dat nou.
Mark Rutte was de date van Cyanquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan.
Ik nog niet.quote:
Prima ESF-inzending. Jammer dat Ruud Bos zich daar nooit mee bezig heeft gehouden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm, die melodie klinkt bekend...
De ketting voor Strani ligt hier klaar voor het geval dat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ga de stad maar weer eens in. Proberen jullie hier de boel een beetje heel te houden?
Heel goed, zorg dat hij niet zelf bij de sleutel kan en dat hij geen haarspelden bij zich draagt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De ketting voor Strani ligt hier klaar voor het geval dat.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ga de stad maar weer eens in. Proberen jullie hier de boel een beetje heel te houden?
Veel plezier! Ik blijf vanavond (waarschijnlijk) thuis dus de kans dat we elkaar tegenkomen is klein. Ik ga morgen weer uit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, het klinkt bekend. Maar ik zou het origineel ook nog wel graag horen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm, die melodie klinkt bekend...
Laatste lettergreep had ze goed.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:01 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder maakte gisteren een heerlijk verspreking. Toen Sep en Jasmijn waren te horen zei ik dat dit een grote kans maakt om het Junior te winnen. Toen zei ze: "Ja, dat mag ook wel weer na Arjen Lubach" in plaats van Ralf Mackenbach. Ik ging stuk![]()
Je moeder weet wel waar ze de mosterd moet halen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:01 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder maakte gisteren een heerlijk verspreking. Toen Sep en Jasmijn waren te horen zei ik dat dit een grote kans maakt om het Junior te winnen. Toen zei ze: "Ja, dat mag ook wel weer na Arjen Lubach" in plaats van Ralf Mackenbach. Ik ging stuk![]()
Wel jammer dat de Avondshow van Ralf Mackenbach er nu niet is tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:01 schreef NailQueen het volgende:
Meek en ik willen meer wetenquote:
Helemaal niks!quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
Zo, wat doet iedereen zoal op deze vrijdagavond?
Ik ben net thuis en eet een peer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben aan het overleven op Mars.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
Net een Pina Colada gepakt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
Visie kijke, zodadelijk Race Café.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb net Draadstaal verkeizingscampagne gezien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:40 schreef Momo het volgende:
Al die politieke spotjes lijkt wel Amerika hier.
De details zitten in de kluis en ik ben de sleutel kwijt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meek en ik willen meer weten![]()
Maar ik weet het antwoord al denk ik
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De details zitten in de kluis en ik ben de sleutel kwijt.
Kan het nu al niet meer aanhorenquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:40 schreef Momo het volgende:
Al die politieke spotjes lijkt wel Amerika hier.
Het geeft wel wat variatie tussen de spotjes voor zorgverzekeringen doorquote:
Toch uitgegaan uiteindelijk! Nu met een vriendin in een latin bar met de inventieve naam Cuba.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en eet een peer.
Jij?
Ik was The Masked Singer aan het kijken bij mijn moederquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
Enjoyquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch uitgegaan uiteindelijk! Nu met een vriendin in een latin bar met de inventieve naam Cuba.
Haha ja dat zou wel een goede optie zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Enjoy
Wat een flauwe naam eigenlijk. Als ik een latin bar zou beginnen, dan noemde ik het Club Kirgizië of iets dergelijks.
Bar Bados is ook nog wel geschikt, maar iets voor de hand liggenderquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Enjoy
Wat een flauwe naam eigenlijk. Als ik een latin bar zou beginnen, dan noemde ik het Club Kirgizië of iets dergelijks.
Ik ben nu ook net weer thuis.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, iets vroeger thuis dan vorige week, maar dat mag ook wel eens een keertje.
Kan ik me voorstellen, ik heb het deze keer netjes bij bier gehouden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu ook net weer thuis.
Ik veol de w ij in yjnthes ook wel een beetjug.
Ja ik hou het normaal ook op bier hoor. Mixed drinks of cocktails zijn mij het geld ook niet zo waard. En shotjes doe ik liever ook niet meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik heb het deze keer netjes bij bier gehouden.
Even getwijfeld over iets sterkers, maar dat is vaak ook meteen een stuk duurder dan wat ik het waard vind.![]()
Wel opvallend veel ESF nummers gehoord vanavond.
Shotjes heb ik nooit echt gedaan, behalve op verjaardagen als het van het huis was.quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik hou het normaal ook op bier hoor. Mixed drinks of cocktails zijn mij het geld ook niet zo waard. En shotjes doe ik liever ook niet meer eigenlijk.
Ben je op één plek gebleven of verschillende?
Deze post is coherenter dan je normale posts.quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu ook net weer thuis.
Ik veol de w ij in yjnthes ook wel een beetjug.
Hij gaat goed vooruit inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze post is coherenter dan je normale posts.
Dat zou wel uit de toon vallen tussen Hollands Eetcafé de Spaanse Brabander en Chinees restaurant Hong Kong.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Enjoy
En hoe sliep je onder je verzwaringsdeken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:45 schreef GeorgeM het volgende:
Patrick Dempsey deelt na de quali de - weetikveel - award uit in Vegas![]()
Ik vond het helemaal niks, veel te zwaar. Net of er iemand op je ligtquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoe sliep je onder je verzwaringsdeken?
quote:24. Heeft u thuis zo’n bord, met de tekst “In dit huis hebben we plezier enz.”
A. Ja, dat kan me telkens weer ontroeren als ik het lees.
B. Nee, dat soort mensen verwijder ik uit mijn kennissenkring.
SPOILER
A. Suzan & Freek – Blauwe Dag
B. Cream – White Room
Haha nee ik ben naar drie verschillende plekken geweest uiteindelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Shotjes heb ik nooit echt gedaan, behalve op verjaardagen als het van het huis was.![]()
Verschillende, begonnen in een biercafé en via via naar een van de gezelliger Gaycafés gegaan.
Om daar dan weer een paar gastjes tegen te komen uit het biercafé waar we begonnen.![]()
Jij al je wijn op één plek naar binnen gewerkt, of ben je weer met een bus half Spanje doorgetrokken?
Ja ik moet toch meer gaan drinken misschienquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze post is coherenter dan je normale posts.
Ja, ik zie dat ie bijna aanlegt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:27 schreef Strani het volgende:
Mensen, we hebben vanuit Spanje besloten dat de Sint ook dit jaar zal arriveren in Nederland.
Maar weet wel dat het een dubbeltje op z'n kant was en dat het volgend jaar allemaal écht beter moet.
Ik had hem persoonlijk nog even daar gehouden tot na de verkiezingen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:27 schreef Strani het volgende:
Mensen, we hebben vanuit Spanje besloten dat de Sint ook dit jaar zal arriveren in Nederland.
Maar weet wel dat het een dubbeltje op z'n kant was en dat het volgend jaar allemaal écht beter moet.
Het is dan ook meteen de eerste test om te zien of we dit volgend jaar weer gaan doen. De steun voor het volledig annuleren van Sinterklaas' komst naar Nederland neemt elk jaar flink toe hier, dat snappen jullie wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had hem persoonlijk nog even daar gehouden tot na de verkiezingen, eerlijk gezegd.
Je wil toch weten in wat voor heksenketel je zo'n man op leeftijd gooit lijkt me.
Ok, we zullen zien. Ik hoop voor jullie dat hij nog terugkomt dit jaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan ook meteen de eerste test om te zien of we dit volgend jaar weer gaan doen. De steun voor het volledig annuleren van Sinterklaas' komst naar Nederland neemt elk jaar flink toe hier, dat snappen jullie wel.
Terecht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
Overigens even wat administatieve mededelingen. Hoewel Sinterklaas landelijk wel binnenkomt, zal hij dit jaar toch wegblijven uit:
- Limburg
- Elke Brabantse plaats die met carnaval van naam verandert
- Plaatsen met minder dan drie café's
- Almelo
- Putten
- De zuidelijke helft van Friesland (we trekken een arbitraire lijn om te bepalen wat die helft precies is)
- Ameland
- Goes
- Kanaleneiland (Utrecht)
- Winkelcentrum De Kopermolen in Leiden (voorlopige schorsing van drie jaar)
De meeste punten lijken me hier meer dan terecht, maar voor dat laatste punt zou ik het toch door willen trekken naar de hele Merenwijk ipv alleen het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
Overigens even wat administatieve mededelingen. Hoewel Sinterklaas landelijk wel binnenkomt, zal hij dit jaar toch wegblijven uit:
- Limburg
- Almelo
- Putten
- De zuidelijke helft van Friesland (we trekken een arbitraire lijn om te bepalen wat die helft precies is)
- Ameland
- Goes
Ik denk dat het daar in de praktijk ook wel op neerkomt hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De meeste punten lijken me hier meer dan terecht, maar voor dat laatste punt zou ik het toch door willen trekken naar de hele Merenwijk ipv alleen het winkelcentrum.
Heel goed, je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar in de praktijk ook wel op neerkomt hoorMaar ik zal het nog even doorgeven voor de zekerheid.
Fake news, heb hem net nog gezienquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
- Limburg
- Almelo
- Putten
- Ameland
- Goes
Zucht, dan komt 'ie dus wel gewoon naar Assen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
- Limburg
- Almelo
- Putten
- Ameland
- Goes
Dan komt ie hier gelukkig welquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
- Limburg
- Almelo
- Putten
- Ameland
- Goes
Klopt niets van, heb al cadeautjes zien liggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
- Limburg
- Almelo
- Putten
- Ameland
- Goes
Oh oh. @Strani, wat is jullie beleid mbt nepsinterklazen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Fake news, heb hem net nog gezien
Nou, ik lees inderdaad dat die wederom in grote getale optreden. Zelfs in de verboden gebieden. Helaas kan ik niet openbaren wat ons protocol hiervoor is maar laat ik het zo zeggen: iemand maakt deze fout maar één keer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh oh. @:Strani, wat is jullie beleid mbt nepsinterklazen?
Dat wordt een eindeloze formatiequote:
Altijd weer die overwaardering van de PVV bij de Hond jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maurice zijn geliefde PVV. En de rest van rechts.
D66 en CDA worden gestraft voor hun beleid, maar wanneer wordt de VVD nou gestraft?quote:
Wilders doet tegenwoordig wat Milders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer die overwaardering van de PVV bij de Hond ja![]()
Waar komen die stemmen eigenlijk vandaan? Gezien het verleden zou zou je de populistische draaikonten toch eerder nu voor NSC zien gaan . Zeker omdat die op EU en migratiebeleid wel in hun straatje zitten.
Niet. We zitten er tot het einde der tijden aan vast.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
D66 en CDA worden gestraft voor hun beleid, maar wanneer wordt de VVD nou gestraft?
Oh.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet. We zitten er tot het einde der tijden aan vast.
Bij Maurice de Hond twijfel je toch meteen of dit echt zo is of dat hij zelf zin heeft in aandacht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maurice zijn geliefde PVV. En de rest van rechts.
Waarschijnlijk het laatste. Iets te veel in zichzelf gaan geloven nadat hij vorige verkiezingen gedeeld de meeste partijen goed had gepeild.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Maurice de Hond twijfel je toch meteen of dit echt zo is of dat hij zelf zin heeft in aandacht.
BBB erbij om het in de Eerste Kamer wat makkelijker te maken en we zijn er, verwacht ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Fred_B het volgende:
Afhankelijk van de precieze uitkomst denk ik een kabinet VVD-NSC (dan moet je eigenlijk wel iets meer zetels scoren, maar Maurice overschat extreem rechts en éénzeteligen nog weleens) en dan een uitgestoken hand naar links en rechts om mee te helpen het beleid te bepalen.
Omdat die partijen niet zulke goede marketing mensen in dienst hebben. Plus dat men bij die partijen niet het idee heeft dat hun financiële belangen ervan afhangen. Of het idee van financiële belangen dat ze denken in de toekomst te gaan hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
D66 en CDA worden gestraft voor hun beleid, maar wanneer wordt de VVD nou gestraft?
Alles van Maurice moeten we met een ton zout nemen inderdaad, maar je ziet wel in peilingen en media dat het momentum nu bij de PVV ligt en NSC aan de verliezende hand is, waarbij de VVD at best stabiel blijft en er toch wel steeds meer commentaar komt op Yesilgöz. (Ik laat even in het midden of dat allemaal terecht is, maar het frame is duidelijk te herkennen.)quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Maurice de Hond twijfel je toch meteen of dit echt zo is of dat hij zelf zin heeft in aandacht.
Dat klinkt als nog eens vier jaar afbraakpolitiek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB erbij om het in de Eerste Kamer wat makkelijker te maken en we zijn er, verwacht ik
Neuh, binnen een jaar stort dat hele zooitje wel weer in elkaarquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt als nog eens vier jaar afbraakpolitiek.
Niet van die enge dingen zeggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
BBB erbij om het in de Eerste Kamer wat makkelijker te maken en we zijn er, verwacht ik
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neuh, binnen een jaar stort dat hele zooitje wel weer in elkaar
In een jaar kan je best veel kapotmaken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neuh, binnen een jaar stort dat hele zooitje wel weer in elkaar
Dan zie ik het wel gebeuren dat we over een jaar weer moeten stemmen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles van Maurice moeten we met een ton zout nemen inderdaad, maar je ziet wel in peilingen en media dat het momentum nu bij de PVV ligt en NSC aan de verliezende hand is, waarbij de VVD at best stabiel blijft en er toch wel steeds meer commentaar komt op Yesilgöz. (Ik laat even in het midden of dat allemaal terecht is, maar het frame is duidelijk te herkennen.)
Ik zou niet verbaasd zijn als woensdag 'plots' PvdAGL en PVV de grootste twee blijken te zijn.
Rutte blijft nog jaren premier zoquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zie ik het wel gebeuren dat we over een jaar weer moeten stemmen.
Met bij dat laatste natuurlijk de vrees voor de linkse golf die gestopt moet worden. Die 'angst' hebben ze bij de provinciale staten verkiezingen er al een beetje in kunnen stoppen. En om die groene golf te stoppen is stemmen op de VVD de enige remedie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles van Maurice moeten we met een ton zout nemen inderdaad, maar je ziet wel in peilingen en media dat het momentum nu bij de PVV ligt en NSC aan de verliezende hand is, waarbij de VVD at best stabiel blijft en er toch wel steeds meer commentaar komt op Yesilgöz. (Ik laat even in het midden of dat allemaal terecht is, maar het frame is duidelijk te herkennen.)
Ik zou niet verbaasd zijn als woensdag 'plots' PvdAGL en PVV de grootste twee blijken te zijn.
En wat voorspel je voor de uitslag tussen Nederland en Ierland ?quote:
Ik hoorde vorige week al dat Ierland zou gaan winnen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En wat voorspel je voor de uitslag tussen Nederland en Ierland ?
Dat is altijd zo, de standaardtactiek van de VVD. Daarom moet je eigenlijk ook nooit met Rutte meeregeren. De enige die dat overleeft is Rutte zelf (of nu, plaatsvervangend, Yesilgöz). Het vreemde is dat ze de meeste media er altijd weer in meekrijgen. Omdat natuurlijk ook de media over elkaar heen vallen om vooral niet te links over te komen kan rechts vrolijk z'n gang gaan. Elke verkiezing weer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:15 schreef Redefine het volgende:
Sowieso heeft de VVD ook wel wat het wil. CDA en met name D66 hebben ze de schuld in de schoenen kunnen schuiven van de problemen die er zijn. De antipathie tegen D66 heeft echt lachwekkend extreme vormen aangenomen
Tsja als je Blind gaat opstellen vraag je er ook omquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week al dat Ierland zou gaan winnen.
Ja, de halve verdediging is geblesseerd, dan is het opstellen van een speler van de koploper in Spanje natuurlijk niet heel vreemd. Ik ben allang blij dat De Roon er niet instaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja als je Blind gaat opstellen vraag je er ook om
Op linksback wel ja. Maar als een van de drie centrale verdedigers kan het nog wel. Dan wordt die al minder vaak eruit gelopen. Plus dat die dan back up heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja als je Blind gaat opstellen vraag je er ook om
Pfoe, ik denk een krappe 1-0.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En wat voorspel je voor de uitslag tussen Nederland en Ierland ?
Nee, we zitten in het stadionquote:
Het gaat geen makkelijke wedstijd worden. Ik gok op 0-0quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pfoe, ik denk een krappe 1-0.
Jij?
Dan wordt het een lange avondquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het gaat geen makkelijke wedstijd worden. Ik gok op 0-0
Maar we hebben Gibraltar nog voor plaatsing.
De wedstrijd is sowieso nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog Below Deck aan het kijken.
Ik denk ook 3-0. Ierland zal best proberen de huid duur te verkopen, en Nederland kan er ook weer niet zo heel veel van, maar ze spelen nergens meer om, dus normaliter speel je zodra je 1-0 maakt een vrij makkelijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal deze keer de taak van het jinxen wel op me nemen door te zeggen dat we makkelijk met 3 - 0 gaan winnen.
Als je maar niet hier GOAL gaat lopen roepen elke keer als er in jouw spel gescoord wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:28 schreef Redefine het volgende:
Ik kijk zelf via Ziggo Go op mijn pc. Tegelijkertijd Football Manager 2024 spelen. Als het dan minder boeiend is mis ik niet zoveel.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ik begin naar aan het nieuwe seizoen van the Crown
Het voetbal geloof ik wel![]()
Grote verschil is ook wel dat Ierland nu niet thuis speelt. Nou vond ik de Ierse fans eigenlijk niet zo heel bijzonder, maar in het begin maakten ze nog wel een beetje herrie. Waarbij de Ierse spelers vooral door het gevoel van thuisspelen erbovenop knalden. Dat zie ik ze nu al minder doen, waardoor je minder in de problemen zou moeten komen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook 3-0. Ierland zal best proberen de huid duur te verkopen, en Nederland kan er ook weer niet zo heel veel van, maar ze spelen nergens meer om, dus normaliter speel je zodra je 1-0 maakt een vrij makkelijke wedstrijd.
Wel een voordeel dat de Nederlanders die in mijn selectie zitten niet meedoenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je maar niet hier GOAL gaat lopen roepen elke keer als er in jouw spel gescoord wordt.
Je bent jaloers en zou ook liever naar the Crown kijken?quote:
Ga dan in het topic in VBL meeposten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een voordeel dat de Nederlanders die in mijn selectie zitten niet meedoen
Het is FM2024 geen FM96quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga dan in het topic in VBL meeposten.
"Wow, mooie goal van Kluivert!"
"Wat een goeie bal van Gullit!"
Zullen ze vast blij van worden.
Alsof ik iets weet over voetbalspelletjes. In Farming Simulator 2015 zaten ook gewoon tractors van 100 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is FM2024 geen FM96Het zou dan overigens CM96 zijn, maar dat terzijde
Tractor? Ik weet dat Daley Blind traag is, maar zo traagquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsof ik iets weet over voetbalspelletjes. In Farming Simulator 2015 zaten ook gewoon tractors van 100 jaar geleden.
Met mijn gemiddelde rijstijl denk ik dat ik hem idd best zou kunnen inhalen met een 100 jaar oude tractor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tractor? Ik weet dat Daley Blind traag is, maar zo traag
Ik heb het al 2 dagen gemistquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog Below Deck aan het kijken.
Hup Holland hup, laat die leeuw niet in zijn hempie staan. Ben je nog vergeten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op jongens! Geef hem van jetje!
Ik ben nu die afleveringen aan het kijken op Star die ik deze week had gemistquote:
Hopelijk schoppen ze de leren knikker snel in dat hok.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hup Holland hup, laat die leeuw niet in zijn hempie staan. Ben je nog vergeten.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je maar niet hier GOAL gaat lopen roepen elke keer als er in jouw spel gescoord wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik weet niet of dat bij het badmintonnen wel zo werkt, maar nee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus Nederland staat nu voor?
Oh ik dacht Frankrijk is de nieuwe spits van Nederland, maar dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij het badmintonnen wel zo werkt, maar nee.
Twee eigen doelpunten van Gibraltar trouwens.quote:
Nou ja het zijn dan weer geen Franse spelers die gescoord hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ik dacht Frankrijk is de nieuwe spits van Nederland, maar dat is dus niet zo.
Zeker. Dacht dat die een meter naast zou schieten of recht op de doelman af.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
Ok, zo dat was wel echt een goeie goal van Woutje.
Ja, meer dat eerste dan dat die een Malen’tje zou doen eigenlijk, maar hij zat er lekker in.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Dacht dat die een meter naast zou schieten of recht op de doelman af.
Die moeten nu alles op alles zetten op niet met 10 - 0 te verliezen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Met deze gang van zaken wordt het lastig voor Gibraltar om een resultaat neer te zetten vanavond.
NL zal het wel weer lastig hebben tegen Gibraltarquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Met deze gang van zaken wordt het lastig voor Gibraltar om een resultaat neer te zetten vanavond.
Je weet het niet, soms gaan teams met 10 man ineens beter spelen!quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die moeten nu alles op alles zetten op niet met 10 - 0 te verliezen.
Nou ja, met drie tegengoals in een kwartier lig je op koers voor een 18-0 nederlaag, dus het zou gemiddeld zomaar beter kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je weet het niet, soms gaan teams met 10 man ineens beter spelen!
quote:
Inb4 3 - 4.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je weet het niet, soms gaan teams met 10 man ineens beter spelen!
Voor 18 - 0 zouden de Fransen de hele wedstrijd hun best moeten doen. En dat is wel erg veel gevraagd voor ze.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, met drie tegengoals in een kwartier lig je op koers voor een 18-0 nederlaag, dus het zou gemiddeld zomaar beter kunnen gaan.
Dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn, dat je 90 minuten moet rennen en vliegen tegen elke goedwillende tegenstander.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor 18 - 0 zouden de Fransen de hele wedstrijd hun best moeten doen. En dat is wel erg veel gevraagd voor ze.
Was het steeds dezelfde speler die een eigen goal maakte en probeert de scheidsrechter Gibraltar hiermee nog te redden?quote:
Dat zou een stuk makkelijker zijn als Gibraltar hadden gespeeld met dat vliegveld om de hoek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn, dat je 90 minuten moet rennen en vliegen tegen elke goedwillende tegenstander.
Nou ja, het is wel de man van de 1-0 die zijn zonden nu kan overdenken in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het steeds dezelfde speler die een eigen goal maakte en probeert de scheidsrechter Gibraltar hiermee nog te redden?
Scheelt wel wat extra rust als die maandag weer naar de postbezorging terug moet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel de man van de 1-0 die zijn zonden nu kan overdenken in de kleedkamer.
Het doorgeven van die tussenstanden is denk ik interessanter dan Nederland - Ierlandquote:
Doe jij dan ook van die challenges dat je in de 123e divisie van Engeland begint enzoquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:28 schreef Redefine het volgende:
Ik kijk zelf via Ziggo Go op mijn pc. Tegelijkertijd Football Manager 2024 spelen. Als het dan minder boeiend is mis ik niet zoveel.
Ja, voor je het weet gaat zo’n aap er met je postzak vandoor en moet je er achteraan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt wel wat extra rust als die maandag weer naar de postbezorging terug moet.
Staat Gibraltar op een ander veld of zo?quote:
Ja, daar gebeurt duidelijk meer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het doorgeven van die tussenstanden is denk ik interessanter dan Nederland - Ierland
Nee dat niet. Soms kies ik weleens een club in een kleinere competitie. Maar over het algemeen een subtopper in een grotere competitie. Of een voormalig grote club die afgegleden is naar een lagere divisie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe jij dan ook van die challenges dat je in de 123e divisie van Engeland begint enzo
Ik geloof dat dat door de resultaten elders al niet meer gold, en dat de Ieren echt klaar zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
Ik las dat het voor Ierland ook beter is als Nederland wint (iets met nog een kans via Nations League), dusja dit zal toch verder ook niet zoveel worden.
Dat was zo, maar is inmiddels ook niet meer van toepassing.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
Ik las dat het voor Ierland ook beter is als Nederland wint (iets met nog een kans via Nations League), dusja dit zal toch verder ook niet zoveel worden.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat door de resultaten elders al niet meer gold, en dat de Ieren echt klaar zijn.
Jeeeetje nou stop er dan maar helemaal mee hoor, geen zin meer in dit!quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was zo, maar is inmiddels ook niet meer van toepassing.
quote:
Nou ja, je wint toch van de record winner.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Jeeeetje nou stop er dan maar helemaal mee hoor, geen zin meer in dit!
Een half uur lang toekijken hoe daar iemand gaat liggen en er dan vol tegenaan schieten, dan wil je die gast gewoon raken.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen staat Duitsland weer eens achter. 1-2 tegen Turkije deze keer.
Jaquote:
Ja, ze zijn prima uit de kleedkamer gekomen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:57 schreef Redefine het volgende:
Deze vijf minuten zijn al beter aan te gluren dan de hele eerste helft.
Ja. Je weet het nooit met al die escape rooms tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze zijn prima uit de kleedkamer gekomen.
Dat zou wel een leuke toevoeging zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Je weet het nooit met al die escape rooms tegenwoordig.
Wordt wel lastig, gezien het gemiddelde IQ van voetballers.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke toevoeging zijn.
Speel je met Lang - Brubbey - Berghuis, dan begin je standaard zonder voorhoede.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt wel lastig, gezien het gemiddelde IQ van voetballers.
Zeker als Brobbey net zoveel hints en clues mist als kansen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Speel je met Lang - Brubbey - Berghuis, dan begin je standaard zonder voorhoede.
Nog drie erbij, dan hebben ze net zoveel gescoord als Oranje in alle wedstrijden.quote:
Duurde nog lang, was duidelijk de moeilijkste goal om te maken.quote:
Ja, in de afscheidswedstrijd van Cruijff viel de 8-0 makkelijker.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duurde nog lang, was duidelijk de moeilijkste goal om te maken.
Dat maakt het voor de lezer wel wat spannender idd, dat je nooit weet van welke kant de info op je af gaat komen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, wel aardig voor de afwisseling als iemand anders dat een keer doet!
Ik heb de wissel Hamlapjes voor Fred net gemist.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, wel aardig voor de afwisseling als iemand anders dat een keer doet!
Die heb ik denk ik niet gezien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, in de afscheidswedstrijd van Cruijff viel de 8-0 makkelijker.
Hamlapjes was al 40 minuten aan het warmlopen, dus het mocht ook wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb de wissel Hamlapjes voor Fred net gemist.
Ja. Al vind ik wel opvallend dat een poster van Heracles erin komt voor een poster uit een buitenlandse competitie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hamlapjes was al 40 minuten aan het warmlopen, dus het mocht ook wel.
Afleiden met toffees een optie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet gaat zo’n aap er met je postzak vandoor en moet je er achteraan.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Komende week de Evergreen Top 1000.
Voor de liefhebbers van Veerman en zijn band.
Toch niet alles op alles gezet.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog drie erbij, dan hebben ze net zoveel gescoord als Oranje in alle wedstrijden.
En nu dus meer gescoord dan NL.quote:
Zijn ook op weg om hun eigen aantal doelpunten deze reeks te verdubbelenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu dus meer gescoord dan NL.
En Nederland had het nog moeilijk genoeg thuis tegen Gibraltar (en nog een half uur ofzo tegen 10 man)quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu dus meer gescoord dan NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |