Mits voor positieve doeleinden!quote:Op donderdag 16 november 2023 23:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moeten we je weer aan de ketting leggen?
Ook niet in een spoiler?quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb ook nog wel een gifje van een film met iets met vastgebonden aan kettingen, maar die mag ik niet plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Ja die was inderdaad beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:23 schreef H_T het volgende:
[..]Maar Hot Fuzz is nog steeds mijn favoriet uit de Cornetto-trilogie
Je hebt vrije training gekeken van de F1?quote:
Gestaaktquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt vrije training gekeken van de F1?
Hoezo had mijn agenda de tijden twee uur te vroeg staan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel goed op tijd dat ze erachter zijn gekomen dat het circuit niet veilig isquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:02 schreef Em31 het volgende:
Het eerste wat ik vanochtend zag was die pushmelding van de NOS: ‘afgang voor Formule 1…’. Daar was iemand er ook helemaal klaar mee.
Dan maak ik een speciale tijdentopicquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo had mijn agenda de tijden twee uur te vroeg staan?
Ik had aan het begin van het seizoen zo'n agenda gedownload met alle tijden van alle sessies van de F1. Dus hoezo wijken de tijden daar van af?quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan maak ik een speciale tijdentopic
Nee, zit hem nu terug te kijkenquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het waren 20 fantastische minuten, las ik?quote:
Blij dat ik er geen wekker voor heb gezet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het waren 20 fantastische minuten, las ik?
Die zal je toch nooit zetten voor een vrije trainingquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij dat ik er geen wekker voor heb gezet.
true.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal je toch nooit zetten voor een vrije training
Die ging ik ook missen zonder die uitgestelde start. Ik hou jullie daar in F1 streng in de gaten vanuit de trein.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nog een halfuurtje voor VT2.
Dat dacht ik al. Dat leek mij wel erg ver gaan voor een deel wat totaal niet relevant is voor de kwalificatie en racequote:
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben weer onderweg naar huis en ik ga vrije training 2 van de F1 ook missen.
Oh ohquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ging ik ook missen zonder die uitgestelde start. Ik hou jullie daar in F1 streng in de gaten vanuit de trein.
Ze heeft 30 minuten extra gekregen om op tijd te zijn.quote:
Ik moet nog een uur met de trein en dan stukje met de busquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft 30 minuten extra gekregen om op tijd te zijn.
Ohquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog een uur met de trein en dan stukje met de bus
speciaal voor jou beginnen ze straks om 4uur 's nachts.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog een uur met de trein en dan stukje met de bus
Ik heb ze even een mail gestuurd om het uit te stellen 😇quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
speciaal voor jou beginnen ze straks om 4uur 's nachts.
oehquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
And so it begins. Het voorgerecht voor De Mol opgediend wordt.
Dinsdag de kandidatenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
Jij hoort zeker stemmen in jouw hoofd danquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zei daar iemand dat het tijd was voor weekend?
Mooi, ga ik daar meteen aan beginnen.
Dat red ze dan net.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
speciaal voor jou beginnen ze straks om 4uur 's nachts.
HOE WAS DE DATEquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
HOE WAS DE DATEquote:
Tenzij die jouw account heeft overgenomenquote:
Verdraaid, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij die jouw account heeft overgenomen
Uiteraard, anders zouden die gesprekken met mezelf ook lastig gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hoort zeker stemmen in jouw hoofd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |