SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Schippie ook weer met de mooie sneer naar de Duitser .quote:
Minimaal 30 miljoenquote:Op maandag 13 november 2023 16:48 schreef -XOR- het volgende:
Overigens speelt Brobbey volgend jaar natuurlijk bij Brentford, dat laat zich raden.
Wel een beetje vergezocht deze sneer want hij zei zonder Branco is het jong.quote:Op maandag 13 november 2023 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schippie ook weer met de mooie sneer naar de Duitser .
Verpakt het anders maar hij heeft stiekem dezelfde gedachtes over de selectie/aankopen als straatvechter Maurice.
Door zijn lage xG-goal ratio ondergewaardeerd he, dus Brentford, Leipzig en RB Salzburg zullen wel tegen elkaar op gaan bieden.quote:
Ach bij Viaplay gaf die ook aan als analist dat er weinig tot geen kwaliteit in zit . Zijn opstellingen/wissels spreken soms ook boekdelen zoals het wisselen van Sosa en Kinkladze 2 in de rust na hem even geprobeerd te hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een beetje vergezocht deze sneer want hij zei zonder Branco is het jong.
Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft, er zit nu al zoveel tijd in en je ziet hem beter worden, zou lullig zijn als een ander weer gaat oogsten.quote:Op maandag 13 november 2023 16:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Door zijn lage xG-goal ratio ondergewaardeerd he, dus Brentford, Leipzig en RB Salzburg zullen wel tegen elkaar op gaan bieden.
Feyenoord is ook relatief een jong elftalquote:Op maandag 13 november 2023 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een beetje vergezocht deze sneer want hij zei zonder Branco is het jong.
Dat is toch heel wat anders dan ergens een sneer ontdekken die er niet is.quote:Op maandag 13 november 2023 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach bij Viaplay gaf die ook aan als analist dat er weinig tot geen kwaliteit in zit . Zijn opstellingen/wissels spreken soms ook boekdelen zoals het wisselen van Sosa en Kinkladze 2 in de rust na hem even geprobeerd te hebben.
Hij verpakt het veel subtieler zonder een naam te noemen .quote:Op maandag 13 november 2023 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan ergens een sneer ontdekken die er niet is.
dat jij nog kalm bent na het gelijkspel tegen Almere, ben nog steeds woest.quote:Op maandag 13 november 2023 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij verpakt het veel subtieler zonder een naam te noemen .
Kan niet blijven herhalen dat het te treurig voor woorden is dat je met 110 miljoen niet mee kan doen om de titel .quote:Op maandag 13 november 2023 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat jij nog kalm bent na het gelijkspel tegen Almere, ben nog steeds woest.
Is die Tadic misschien wat?quote:Op maandag 13 november 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien 1 routinier of i.i.g. iemand die het team een beetje kan dragen, aangezien we op dit moment wel echt een beetje leiderschap missen.
Schuimbekkend.quote:Op maandag 13 november 2023 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat jij nog kalm bent na het gelijkspel tegen Almere, ben nog steeds woest.
Brobbey heeft nog nooit zoveel minuten gemaakt en die zou nu niet fit zijn? Zal wel lichte blessure zijn oid.quote:Op maandag 13 november 2023 19:47 schreef DjDaano het volgende:
Koeman heeft vandaag zowel Brobbey als Bergwijn als niet fit afgetest. De fitheid van de selectie word ook onder belicht maar lijkt ook wel een terugkerend probleem.
Hij zal wel boos zijn dat Ronnie de Koe zich afvraagt wat Brubbie bij z’n club doet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brobbey heeft nog nooit zoveel minuten gemaakt en die zou nu niet fit zijn? Zal wel lichte blessure zijn oid.
Jij hebt echt een rare kijk op het spelletje he. Die Hato is zo ongeveer de enige in de hele defensie van Ajax die zich enigszins staande houdt; en dan ga jij hem afvallen omdat hij toevallig de jongste is? Wat?quote:Op maandag 13 november 2023 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord is ook relatief een jong elftal
Ajax is inderdaad een jeugdelftal
Hato, ik heb het al een paar keer geroepen dat kan echt niet op dit moment
dat kan alleen als je frank rijkaard naast je heb lopen....
Desbetreffende user heeft af en toe toegang tot het internet bij de stichting en komt dan met dergelijke uitspraken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare kijk op het spelletje he. Die Hato is zo ongeveer de enige in de hele defensie van Ajax die zich enigszins staande houdt; en dan ga jij hem afvallen omdat hij toevallig de jongste is? Wat?
Klaas zijn punt is dat er roofbouw wordt gepleegd door teveel druk en verantwoordelijkheid te leggen op een 17-jarige jongen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare kijk op het spelletje he. Die Hato is zo ongeveer de enige in de hele defensie van Ajax die zich enigszins staande houdt; en dan ga jij hem afvallen omdat hij toevallig de jongste is? Wat?
Wordt er teveel druk gezet dan op Hato? Ja hij speelt elke wedstrijd maar krijgt geen kritiek en wordt volgens mij ook veel in bescherming genomen intern. Verwachtingen zijn anders dan bijv in 2017 toen de ligt bijna net zo oud was.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaas zijn punt is dat er roofbouw wordt gepleegd door teveel druk en verantwoordelijkheid te leggen op een 17-jarige jongen.
Gaat er meer om dat zo'n Hato op die leeftijd vooral met zichzelf en zijn eigen spel en de verbetering daarvan bezig zou moeten zijn, nu al als een soort vedette rond moeten lopen is niet bevorderlijk om het meeste uit zijn carrière te halen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wordt er teveel druk gezet dan op Hato? Ja hij speelt elke wedstrijd maar krijgt geen kritiek en wordt volgens mij ook veel in bescherming genomen intern. Verwachtingen zijn anders dan bijv in 2017 toen de ligt bijna net zo oud was.
Tuurlijk af en toe rust is nodig en een backup is fijn maar het wordt wel overdreven hoor
Van wie moet ie dat dan? Die aanvoerdersband was echt omdat ie het dichtsbij stond en ik denk niet dat iemand binnen Ajax aangeeft dat hij de leiding moet nemen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zo'n Hato op die leeftijd vooral met zichzelf en zijn eigen spel en de verbetering daarvan bezig zou moeten zijn, nu al als een soort vedette rond moeten lopen is niet bevorderlijk om het meeste uit zijn carrière te halen.
Omdat die de enige capabele speler is in de defensie, het moet niet maar het gebeurt automatisch omdat niemand anders die rol kan en doet aanpakken in de defensie. Je mist een leider daar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Van wie moet ie dat dan? Die aanvoerdersband was echt omdat ie het dichtsbij stond en ik denk niet dat iemand binnen Ajax aangeeft dat hij de leiding moet nemen.
Volgens mij kun je iemand ook druk/vermoeidheid aanpraten. Die jongen is mentaal volgens mij behoorlijk sterk en houdt zich met speels gemak staande in een slecht draaiend Ajax 1. Uiteindelijk zal hij wel eens op de bank plaats moeten nemen i.v.m. fysieke belastbaarheid inderdaad, dat klopt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaas zijn punt is dat er roofbouw wordt gepleegd door teveel druk en verantwoordelijkheid te leggen op een 17-jarige jongen.
Sutalo is ook wel capabel hoor, ik vind dat hele leiderschap gebeuren ook wat onzin als je zo kinderlijk de fout(en) ingaat als tegen Almere, dat heeft weinig met leiderschap te maken maar meer met gewoon niet doen wat afgesproken is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat die de enige capabele speler is in de defensie, het moet niet maar het gebeurt automatisch omdat niemand anders die rol kan en doet aanpakken in de defensie. Je mist een leider daar.
Je gaat mij niet vertellen dat Taylor al anderhalf jaar lang niet doet wat afgesproken is. Die ziet het gewoon niet, en daarvan lopen er net iets teveel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sutalo is ook wel capabel hoor, ik vind dat hele leiderschap gebeuren ook wat onzin als je zo kinderlijk de fout(en) ingaat als tegen Almere, dat heeft weinig met leiderschap te maken maar meer met gewoon niet doen wat afgesproken is.
Taylor is niet de eerste en zeker niet de laatste uit de Ajax opleiding die niet kan omschakelen, ik vind hem moeilijk te beschrijven maar die speelt momenteel wel verstoppertje al is het ook voor hem niet makkelijk, hij is best een aardige voetballer met een goeie VM erachter die alles opruimt zoals Alvarez vorig seizoen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat Taylor al anderhalf jaar lang niet doet wat afgesproken is. Die ziet het gewoon niet, en daarvan lopen er net iets teveel.
Precies er is een verschil tussen kennen en kunnenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is niet de eerste en zeker niet de laatste uit de Ajax opleiding die niet kan omschakelen, ik vind hem moeilijk te beschrijven maar die speelt momenteel wel verstoppertje al is het ook voor hem niet makkelijk, hij is best een aardige voetballer met een goeie VM erachter die alles opruimt zoals Alvarez vorig seizoen.
Wat ik bij hem ook het probleem vind is dat hij niet weg kan draaien als hij ingespeeld wordt en dat is toch wel essentieel op de positie 6 & 8 als je het spel wil versnellen.
En dat wel of niet zien geloof ik niet zo in, er zit nog wel verschil tussen zien en doen.
Je hebt gelijk maatquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies er is een verschil tussen kennen en kunnen
Is vooral een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:33 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Taylor zijn z'n beslissende passes en schoten op doel altijd net iets teveel plaatsing en iets te weinig kracht waardoor het allemaal houdbaar is. Hij heeft geen vertrouwen in de aanname van zijn teamgenoten.
Ik denk vooral dat Taylor er zelf niet zo veel van kan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:33 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Taylor zijn z'n beslissende passes en schoten op doel altijd net iets teveel plaatsing en iets te weinig kracht waardoor het allemaal houdbaar is. Hij heeft geen vertrouwen in de aanname van zijn teamgenoten.
en daarom heb je ook laatste gestaan.....quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Van Basten had in Rondo een heel relaas over het tekort schieten van het technische aspect van je vrij spelen en bewegen in de duels Ging voornamelijk over Brobbey die constant op verdedigers leunt en daardoor onnodig moeite krijgt om aan de bal te komen. Maar als ik jou lees over Taylor schort het daar bij hem ook wel aan. Talent is er over het algemeen wel dus wellicht schieten ze daarin te kort.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is niet de eerste en zeker niet de laatste uit de Ajax opleiding die niet kan omschakelen, ik vind hem moeilijk te beschrijven maar die speelt momenteel wel verstoppertje al is het ook voor hem niet makkelijk, hij is best een aardige voetballer met een goeie VM erachter die alles opruimt zoals Alvarez vorig seizoen.
Wat ik bij hem ook het probleem vind is dat hij niet weg kan draaien als hij ingespeeld wordt en dat is toch wel essentieel op de positie 6 & 8 als je het spel wil versnellen.
En dat wel of niet zien geloof ik niet zo in, er zit nog wel verschil tussen zien en doen.
Van Basten is een beetje in zichzelf gaan gelovenquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Basten had in Rondo een heel relaas over het tekort schieten van het technische aspect van je vrij spelen en bewegen in de duels Ging voornamelijk over Brobbey die constant op verdedigers leunt en daardoor onnodig moeite krijgt om aan de bal te komen. Maar als ik jou lees over Taylor schort het daar bij hem ook wel aan. Talent is er over het algemeen wel dus wellicht schieten ze daarin te kort.
Als een van de beste spitsen ooit dat soort dingen roept over hoe je wel/niet duels in moet gaan en je positionering zal daar wel iets van waarheid in schuilen toch?quote:Op woensdag 15 november 2023 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van Basten is een beetje in zichzelf gaan geloven
Een van de beste spitsen ooit heeft een mening over een spits, lijkt me niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als iemand het weet dan is hij het wel, waar ik eigenlijk op hoop(te) is dat hij z'n maatje Schip dan komt bijstaan met Brobbey, het zijn vaak maar kleine dingetjes die bij verbetering al een enorm verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want hij kon dat zo goed overbrengen als trainert lolquote:Op woensdag 15 november 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als iemand het weet dan is hij het wel, waar ik eigenlijk op hoop(te) is dat hij z'n maatje Schip dan komt bijstaan met Brobbey, het zijn vaak maar kleine dingetjes die bij verbetering al een enorm verschil kunnen maken.
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje jammer dat Taylor naast het veld scoort in plaats van op het veld.
Hij speelt al iets van 4 jaar in het eerste. Dat talent om te scoren heeft hij echt wel alleen dan ga je je normaal gesproken verder ontwikkelen en dat heeft hij (of de club) nagelaten.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Net of je als Brobbey zijnde het kan gokken om te investeren in je balbehandeling. De jeugdopleiding van Ajax is een grote slangenkuil. Dan wil je toch alleen overleven
Ja want dat is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want hij kon dat zo goed overbrengen als trainert lol
Hij houdt er wel 2 bezig meestal, dat betekent ruimte voor anderen, wel eens dat hij dat iets meer zou moeten variëren maar hij heeft het meest te winnen met rust in de afwerking.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelt al iets van 4 jaar in het eerste. Dat talent om te scoren heeft hij echt wel alleen dan ga je je normaal gesproken verder ontwikkelen en dat heeft hij (of de club) nagelaten.
Hoezo moet hij elk duel eerst een potje vrijworstelen met een verdediger om al dan niet tot een doelpoging te komen? Een goede spits probeert zoveel mogelijk uit de fysieke duels te blijven.
Met Akpom samen is wel een goed koppeltje wat dat betreft. Hij is niet egoïstisch.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij houdt er wel 2 bezig meestal, dat betekent ruimte voor anderen, wel eens dat hij dat iets meer zou moeten variëren maar hij heeft het meest te winnen met rust in de afwerking.
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De teringquote:
Wiequote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De tering
dit wik ik ook wel zien idd. Maar dan zal bergwijn moeten banken en dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
Gezien het gebrek aan buitenspelers zou ik echt wel een keer een 5-3-2 of 4-4-2 willen zien. Met Akpom en Brobbey voorin.
Nouja als ze een influencer is zal ze zelf ook wel genoeg knaken verdienen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Één of andere golddigger annex onzinfluencer.
gebrek aan wat?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
Gezien het gebrek aan buitenspelers zou ik echt wel een keer een 5-3-2 of 4-4-2 willen zien. Met Akpom en Brobbey voorin.
Let Sven Cookookquote:Kroes noemt de weggestuurde technisch directeur Sven Mislintat een "meesteroplichter, een charmante zwendelaar"', schrijft het medium op basis van het nieuwe boek. Kroes, die vanaf maart 2024 de nieuwe algemeen directeur van Ajax wordt, noemt de afgelopen twee transferperiodes 'de slechtste uit de geschiedenis van de club'. 'Nog een citaat van de aanstaande hoogste baas van Ajax: "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".'
Maar als Kenneth ramenwasser was geweest dan was deze dame niet geïnteresseerd geweest hoor.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja als ze een influencer is zal ze zelf ook wel genoeg knaken verdienen.
Maar heeft kenneth goed voor elkaar.
Waarschijnlijk het beste voetbal van dit seizoen in de ArenA.quote:
Wel verdomme.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef De_Pel het volgende:
Bohh hoe onwennig is dit
Zit ik een beetje te zappen, zie ik ineens Ajax in de champions league.
Kijk ik het zowaar 2 minuten zijn, blijken het gewoon wijven te zijn, die ook nog iets neerleggen wat meer op voetbal lijkt dan wat Ajax 1 ons wekelijks voorschotelt
Sorry, niet gelezen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel verdomme.
Al besproken.
zou kunnen, maar ik kijk geen vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het beste voetbal van dit seizoen in de ArenA.
Die mensen die daar nu op de tribune zitten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
volgens mij alleen de onderste ringquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zapte even langs maar zit volgens mij wel aardig vol, meer dan ik had verwacht.
Die van PSG zijn al naar huisquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zapte even langs maar zit volgens mij wel aardig vol, meer dan ik had verwacht.
Alleen de lange zijde onderste ring. 13.106 volgens UEFAquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ohja die grote sterren in het damesvoetbal.. zoals die ene en die andere!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:58 schreef Challi het volgende:
2 - 0 wow! PSG met al hun grote sterren. Ik denk dat ze deze wedstrijd zwaar onderschat hebben.
Verdienen meer geld dan jij.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja die grote sterren in het damesvoetbal.. zoals die ene en die andere!
Denk nog een jaar of 10-15 en het wordt wel aardig om naar te kijken, wel leuk voor ze deze overwinning.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdienen meer geld dan jij.
Zou haar doenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De tering
Belachelijk voor reserve 6e klassequote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mja. Qua niveau blijft het droevig.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vind ik nog best veel voor een vrouwen wedstrijd.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen de lange zijde onderste ring. 13.106 volgens UEFA
Ja ni normaalquote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.quote:
Noem eens zes basisspelers bij de mannen van Ajax momenteel.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja die grote sterren in het damesvoetbal.. zoals die ene en die andere!
60 miljoenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.
Ik neem aan dat hij niet z'n eigen vrouw bedoeltquote:Op donderdag 16 november 2023 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
60 miljoen
dat van Tadic is niet schokkend, zo denkt nagenoeg heel oostblok.
Ja of die nieuwe directeur die meteen de populist wil uithangenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.
Ramaj, Hato, Sutalo, Bergwijn, Berghuis en Brobbey. Hoezo?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens zes basisspelers bij de mannen van Ajax momenteel.
Die 8 miljoen valt dan wel weer hartstikke mee, dacht eigenlijk dat we een middelgrote transfer kwijt waren eraan.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet z'n eigen vrouw bedoeltmaar die familie Nouri wtf en dan vond iedereen het vreemd dat het zo lang duurde.
Lekker zinloos, geldt alleen in NL.quote:
Ik vind het nog heel veel geld maar de inhaligheid van de familie is te gek voor woorden en ook dat pers er blijkbaar hun mond over hield. Want deze bedragen zullen al langer bekend zijn geweest maar ondertussen konden ze overal hun huilverhalen doen.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 8 miljoen valt dan wel weer hartstikke mee, dacht eigenlijk dat we een middelgrote transfer kwijt waren eraan.
En meer landen, in Frankrijk wordt ook heel anders tegen metoo aangekeken.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
60 miljoen
dat van Tadic is niet schokkend, zo denkt nagenoeg heel oostblok.
ISR was met de turnsters vrij conservatief in iets grensoverschrijdend noemen. In dit geval was 300 pagina's whatsapp-teksten genoeg. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)." Hoe danquote:Op donderdag 16 november 2023 13:31 schreef TLC het volgende:
Dat was toch een kostbare foto van zijn pielemuisje
https://nos.nl/artikel/24(...)uut-sportrechtspraak
Marc blijkt wel een aanhouder, 300 pagina's dat is wel veel dick.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ISR was met de turnsters vrij conservatief in iets grensoverschrijdend noemen. In dit geval was 300 pagina's whatsapp-teksten genoeg. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)." Hoe dan.
Maar ben wel benieuwd waarom alle andere aanklachten zijn afgewezen. En vraag me ook af of er omstandigheden te bedenken zijn waarin Ajax Overmars weer in dienst neemt.
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeertquote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
Kleine viezerik
Bijzonder dat ze hem bij Ajax terug wilden omdat het eventjes slecht ging
Het lijkt erop dat deze gesprekken over een eventuele weg terug meteen hebben plaatsgevonden na z'n "schorsing" dus dat was voordat het instortte.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
Kleine viezerik
Bijzonder dat ze hem bij Ajax terug wilden omdat het eventjes slecht ging
Dus ditquote:Op donderdag 16 november 2023 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeert
Ja dat verwacht je toch ook niet van Tadic zegquote:
Moi aussiquote:Op donderdag 16 november 2023 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En meer landen, in Frankrijk wordt ook heel anders tegen metoo aangekeken.
Dit is toch ook gewoon kleedkamerhumor.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat verwacht je toch ook niet van Tadic zeg
Nou, doodsbang. Straks komt het linkerrijtje nog in zicht.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeert
Ja dat mag ik hopen voor ze. Maar wat is je punt precies?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft een bodycount van 3 cijfers
Alsof jij nee zou zeggen...quote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft een bodycount van 3 cijfers
Daar zullen weinig mensen rouwig om zijn (tenzij je het scanpunt nodig had).quote:Op donderdag 16 november 2023 17:42 schreef trein2000 het volgende:
Geen Ajacieden naar Marseille. Gefeliciteerd zou ik willen zeggen.
Zeker. Want de politie gaat die avond gewoon stokbroodje brie met een wijntje zitten wegharken. Niets te doen daar.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen uitsupporters bij Marseille lol oke maar probleem is dat marseille bij Ajax al op bezoek is geweest en daar was het ook best gevaarlijk. En daarom is het dus in theorie competitievervaing.
En ja frankrijk staat op het hoogste niveau kwa terreirdreiging maar dit is meer een probleem van Marseille dat zij niet goed mankracht kunnen fixen.
Lijkt me een goede stap om bij de UEFA dit aan te vechten
Lol en ook het idee dat helemaal geen supporters geen oplossing is. Maar het was toch gevaarlijk? Waarom dan wel OM supporters? Kan men wel zeggen die hebben een kaartje betaald, maar het was toch niet veilig? Dus zo gevaarlijk is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:57 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Want de politie gaat die avond gewoon stokbroodje brie met een wijntje zitten wegharken. Niets te doen daar.
En daarnaast als het mis zou gaan dan zul je ook zeker achteraf niemand horen over de risico’s verkeerd inschatten. Daar gaan we dan allemaal heel redelijk mee om.
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.quote:
Heftige grappen inderdaad. Hoop dat slachtofferhulp paraat staat voor de lezers.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.
Onee, was vergeten dat Fener altijd al zijn droomclub was en dat hij daar het liefst een contract voor het leven tekent.
Jouw posts in dit topic zijn altijd zo slecht.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.
Onee, was vergeten dat Fener altijd al zijn droomclub was en dat hij daar het liefst een contract voor het leven tekent.
Hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:07 schreef Elan het volgende:
Donny Kamperhoofd v/d Beek heeft een huis gekocht in Amsterdam, verwacht hem wel terug in de winterstop eigenlijk.
Direct de beste speler van de selectie.quote:
Hij is de laatste jaren ook wel erg in vorm inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Direct de beste speler van de selectie.
In vorm ook niet een speler die je echt beter maakt, tenminste ik kan me van hem geen wedstrijd herinneren die door hem over de streep getrokken werd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij is de laatste jaren ook wel erg in vorm inderdaad
Tottenham vs ajaxquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
In vorm ook niet een speler die je echt beter maakt, tenminste ik kan me van hem geen wedstrijd herinneren die door hem over de streep getrokken werd.
Hij scoorde wel maar dat vind ik toch wat anders dan over de streep trekken, uit die wedstrijd hadden ze sowieso wat meer lessen moeten trekken voor de return.quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes definitief niet eerder.
Leuk verhaaltje heb je geschrevenquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax: wij willen kroes
AZ: ok, maar wel na z’n clausule
Ajax: aah asjetoeee
AZ: ok, 3 maanden eerder
Ajax: maar wzawzb, jullie móéten hem eerder geven
AZ: fuck you
Ajaxonbegrijpelijk
Niet echt, ziet Kieft goed. Brobbey is de beste spits in de NL competitie, deal with it.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:16 schreef De_Pel het volgende:
Kieft is ook weer van de wagen gevallen hoor, zwaar aan de middelen die gek
Misschien moet je kinderboeken schrijven?quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax: wij willen kroes
AZ: ok, maar wel na z’n clausule
Ajax: aah asjetoeee
AZ: ok, 3 maanden eerder
Ajax: maar wzawzb, jullie móéten hem eerder geven
AZ: fuck you
Ajaxonbegrijpelijk
Heeft @De_Pel een drankprobleem?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
De nachtzusters waren weer eens aan het kaarten.
Laten we het hopen maar ik vrees dat het meer in de IQ zit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft @:de_pel een drankprobleem?
Nou, nee. Hij beheerst bepaalde aspecten van het spits zijn als beste. Maar zijn effectiviteit is veel te laag om de beste spits van de Eredivisie te zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 03:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet echt, ziet Kieft goed. Brobbey is de beste spits in de NL competitie, deal with it.
Klopt wel, het enige wat je bij hem kan zeggen is dat hij zonder te scoren nog het meeste voetballend bijdraagt tov de andere spitsen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij beheerst bepaalde aspecten van het spits zijn als beste. Maar zijn effectiviteit is veel te laag om de beste spits van de Eredivisie te zijn.
Daarin is Pavlidis eigenlijk ook wel beterquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel, het enige wat je bij hem kan zeggen is dat hij zonder te scoren nog het meeste voetballend bijdraagt tov de andere spitsen.
Denk dat de ketchupfles-theorie misschien wel kanquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
We zeggen al jaren dat het er een keer uit moet komen bij Brobbey. Hij kan in ieder geval nu 90 minuten in de weer zijn, maar het hebben van 'rust voor de goal' zie ik niet meer gebeuren.
Hopelijk, maar het is niet dat nu per se pech heeft met zijn afronding. Meestal is het schieten op hoop van zegen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat de ketchupfles-theorie misschien wel kan
Toen hij terugkwam op huurbasis had hij dat wel maar toen waren de verwachtingen ook lager en had Haller ook al de kastanjes uit het vuur gehaald voor minimaal een uur.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
We zeggen al jaren dat het er een keer uit moet komen bij Brobbey. Hij kan in ieder geval nu 90 minuten in de weer zijn, maar het hebben van 'rust voor de goal' zie ik niet meer gebeuren.
Heeft ook met vertrouwen te makenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hopelijk, maar het is niet dat nu per se pech heeft met zijn afronding. Meestal is het schieten op hoop van zegen.
Bayern Munchen Real Madridquote:"In mijn garage hangt mijn allereerste interview als voorzitter van Ajax. In 1989 is dat verschenen. De kop boven dat artikel luidt: Ajax moet het Real Madrid van Nederland worden. Ik vond en vind Real Madrid namelijk een instituut. Daar wil je bij horen, daar ben je trots op."
Op veel vlakken is Real Madrid nog steeds een mooi voorbeeld, vindt Van Praag. "Het is een koninklijke club en dat heeft zich onder meer vertaald in het gedrag op en buiten het veld, het voetbal en de fatsoenlijke manier waarop je met elkaar omgaat. Voorbeeldgedrag dus", legt hij uit. "Die uitspraak herhaal ik hier graag opnieuw: Ajax moet weer het Real Madrid van Nederland worden. Ja, weer, want we hebben in de laatste jaren helaas wat steken laten vallen."
Prima woorden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:07 schreef Tarado het volgende:
Van Praag.
[..]
Bayern Munchen Real Madrid
Dat het een pedant mannetje is zeker maar waar/wanneer was hij corrupt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
Hooliganvriendje en corrupte plucheplakker Van Praag wil dat Ajax weer een nette club wordt
Gelachen
Riep hij niet dat Platini brandschoon was? Onderdeel van, indrukwekkendquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het een pedant mannetje is zeker maar waar/wanneer was hij corrupt?
Eens hoor, hij scoort te weinig om de beste spits te zijn. Ik ben wel gecharmeerd van hem, als hij ook nog makkelijk gaat scoren dan is hij voor mij wel de beste NL spits (en ook die in de eredividie rondloopt).quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij beheerst bepaalde aspecten van het spits zijn als beste. Maar zijn effectiviteit is veel te laag om de beste spits van de Eredivisie te zijn.
Is that all you got? OK Yvonne.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Riep hij niet dat Platini brandschoon was? Onderdeel van, indrukwekkend
Die hele generatie voetbalbestuurders is door en door rot.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het een pedant mannetje is zeker maar waar/wanneer was hij corrupt?
Nu nog steeds, de meeste dan, het is een wereldje dat dicht tegen onderwereld aanschuurt dus de gangsters komen altijd bovendrijven.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hele generatie voetbalbestuurders is door en door rot.
Toen Blatter plaats maakte voor Infantino was de hele voetbalwereld ervan overtuigd dat het een vooruitgang zou zijn. Presenteerde zich echt als corruptiebestrijder die transparantie zou gaan brengen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu nog steeds, de meeste dan, het is een wereldje dat dicht tegen onderwereld aanschuurt dus de gangsters komen altijd bovendrijven.
Dat je, zoals in voetbal en formule 1 gebeurt, oliegeld gebruikt om je sport groter te maken en dat je ethisch kompas daarbij zo lek is als een mandje betekent niet automatisch dat je een graaier bent. Het kan samengaan, maar is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen Blatter plaats maakte voor Infantino was de hele voetbalwereld ervan overtuigd dat het een vooruitgang zou zijn. Presenteerde zich echt als corruptiebestrijder die transparantie zou gaan brengen.
Hahahaha. Dat hebben we geweten. De man is zo mogelijk nog een grotere graaier dan Blatter ooit was. Bij Blatter had je in elk geval nog het idee dat hij ook daadwerkelijk van voetbal hield.
Het is een vreselijke wereld, dat voetbal. Helemaal eens.
Ervaring kan hem niet ontzegd worden, ik meen dat hij zich nog sterk heeft gemaakt om Ajax "koninklijk" te maken bij het 100 jarig bestaan maar daar zat die zwart geld affaire van Harmsen nog wat te vers in het geheugen, zo'n titel is alleen weggelegd voor nette bedrijven zoals Shell.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:09 schreef manny het volgende:
Ach van Praag. Leeft inderdaad een beetje in zijn eigen wereld van pluche en sigaren, maar staat open voor kritiek. Denkt inderdaad dat "het gesprek aan gaan" met de harde kern beter werkt, dan alles verbieden (helaas wel enorm anti pyro, dat terzijde); en heeft toch aardig succes geboekt met Ajax en flinke dieptepunten meegemaakt.
Kent het wereldje, incl KNVB, UEFA en Fifa. Niet verkeerd in deze tijden aan boord te hebben.
Tja, dat ie niet zonder bewijzen jan en alleman van corruptie gaat beschuldigen, dat is wel te begrijpen. Het is een bestuurder en geen user op een gemiddeld internet forum natuurlijk.
Infantino is een keurige man wil je nu beweren?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:11 schreef manny het volgende:
[..]
Dat je, zoals in voetbal en formule 1 gebeurt, oliegeld gebruikt om je sport groter te maken en dat je ethisch kompas daarbij zo lek is als een mandje betekent niet automatisch dat je een graaier bent. Het kan samengaan, maar is niet hetzelfde.
Hehe. Gniffel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ervaring kan hem niet ontzegd worden, ik meen dat hij zich nog sterk heeft gemaakt om Ajax "koninklijk" te maken bij het 100 jarig bestaan maar daar zat die zwart geld affaire van Harmsen nog wat te vers in het geheugen, zo'n titel is alleen weggelegd voor nette bedrijven zoals Shell.
Wel als een groot deel van dat oliegeld daarmee indirect in je eigen zak verdwijnt. Want doet hij het om de sport groter te maken omdat hij van voetbal houdt, of om zijn eigen macht en inkomen te vergroten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:11 schreef manny het volgende:
[..]
Dat je, zoals in voetbal en formule 1 gebeurt, oliegeld gebruikt om je sport groter te maken en dat je ethisch kompas daarbij zo lek is als een mandje betekent niet automatisch dat je een graaier bent. Het kan samengaan, maar is niet hetzelfde.
Die gepeperde brief aan Blatter die hij nooit heeft verstuurdquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Riep hij niet dat Platini brandschoon was? Onderdeel van, indrukwekkend
Nee. Het is in mijn ogen iemand die de sport verloochent en het moreel kompas van een gemiddelde Wagner huurling heeft. Maar ik weet niet, of ken de verhalen niet, dat het een graaier is, in de zoals de bende van Blatter.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Infantino is een keurige man wil je nu beweren?
Helaas is het in het pluche blijven hoofdprioriteit voor de mensen die er belanden, dan kijken ze weleens de andere kant op als het zo uitkomt, of een elleboogje links en rechts en een trapje naar beneden hier en daar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gepeperde brief aan Blatter die hij nooit heeft verstuurd
Ik denk niet dat vPraag actief corrupt was maar een groot vrijheidsstrijder is het ook niet. Bovendien gewoon te oud hiervoor inmiddels.
Niet dat ik de oplossing heb maar een maximumtermijn van 4 of anders 8 jaar zou al wat helpen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef manny het volgende:
[..]
Nee. Het is in mijn ogen iemand die de sport verloochent en het moreel kompas van een gemiddelde Wagner huurling heeft. Maar ik weet niet, of ken de verhalen niet, dat het een graaier is, in de zoals de bende van Blatter.
Infantino was de protege van Blatter, van ieder duister dealtje van Sepp was ie op de hoogte. Het was gewoon bekend dat die zo corrupt als de neten was en heel Europa stemde op hem want Europese belangetjes.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen Blatter plaats maakte voor Infantino was de hele voetbalwereld ervan overtuigd dat het een vooruitgang zou zijn. Presenteerde zich echt als corruptiebestrijder die transparantie zou gaan brengen.
Hahahaha. Dat hebben we geweten. De man is zo mogelijk nog een grotere graaier dan Blatter ooit was. Bij Blatter had je in elk geval nog het idee dat hij ook daadwerkelijk van voetbal hield.
Het is een vreselijke wereld, dat voetbal. Helemaal eens.
Hij heeft van Sepp vooral geleerd dat je de omkoopbare landen aan je kan binden en zo altijd een meerderheid creëert.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Infantino was de protege van Blatter, van ieder duister dealtje van Sepp was ie op de hoogte. Het was gewoon bekend dat die zo corrupt als de neten was en heel Europa stemde op hem want Europese belangetjes.
Mwah ook de Europese landen zijn natuurlijk gewoon omkoopbaar. Zie Frankrijk en Nederland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft van Sepp vooral geleerd dat je de omkoopbare landen aan je kan binden en zo altijd een meerderheid creëert.
Maar in Europa was er wel weerstand tegen Blatter maar dat kon hij altijd schouderophalend van zich af laten glijden omdat hij steun had in oa Afrika en Azie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah ook de Europese landen zijn natuurlijk gewoon omkoopbaar. Zie Frankrijk en Nederland.
Het is net de VNquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft van Sepp vooral geleerd dat je de omkoopbare landen aan je kan binden en zo altijd een meerderheid creëert.
Neuh, Blatter is een Zwitser,heeft altijd de volle steun gehad van landen als Frankrijk en Spanje en ook onze nobo's hadden hem graag want mooie duistere dealtjes en lekkere erebaantjes voor mannetjes van middelbare leeftijd met weinig kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar in Europa was er wel weerstand tegen Blatter maar dat kon hij altijd schouderophalend van zich af laten glijden omdat hij steun had in oa Afrika en Azie.
In 2015, dat was de laatste keer dat hij herkozen is, was dat dus niet zo.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Blatter is een Zwitser,heeft altijd de volle steun gehad van landen als Frankrijk en Spanje en ook onze nobo's hadden hem graag want mooie duistere dealtjes en lekkere erebaantjes voor mannetjes van middelbare leeftijd met weinig kwaliteiten.
Ah excuus, was in de war met infantino.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 2015, dat was de laatste keer dat hij herkozen is, was dat dus niet zo.
Okquote:Op zondag 19 november 2023 06:54 schreef tong80 het volgende:
Het overlijden van Ruud Geels hakt er wel in zo te lezen.
Hier kan ik niet tegenop.quote:
Heeft dan ook weinig bereikt met Ajax.quote:Op zondag 19 november 2023 06:54 schreef tong80 het volgende:
Het overlijden van Ruud Geels hakt er wel in zo te lezen.
Druk bezig met de joden, maar dan op een andere manier.quote:Op zondag 19 november 2023 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegenop.
Waar is de Feijenoorder Caland als het Ajax-topic hem nodig heeft ?
De FIFA heeft intussen net als andere sportbonden het echt grote geld ontdekt in de rijke oliestaten. Mensenrechten en principes zijn dan echt niks meer waard, zolang de zakken maar goed gevuld kunnen worden door de bobo's. Lekker ballen in Saudi-Arabie en Qatar en dan krijgt de gewone man s avonds weer reclames op tv te zien waarin wordt gebedeld om geld voor arme kinderen in Jemen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah ook de Europese landen zijn natuurlijk gewoon omkoopbaar. Zie Frankrijk en Nederland.
Je moet de lat natuurlijk altijd laag leggen, zoals altijd buiten Amsterdamquote:Op zondag 19 november 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Nog niet eens klaar met vallen maar de hoogmoed is er alweer.Het real Madrid van Nederland. Dat hij het z’n bek uitkrijgt.
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet de lat natuurlijk altijd laag leggen, zoals altijd buiten Amsterdam.
Je moet toch wel een beetje ambitie hebben, wat moet ie dan zeggen na 1 mislukt seizoen, we hopen over 10 jaar weer aan te haken bij FC Volendam?quote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
wat is er mis mee?quote:Op zondag 19 november 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Nog niet eens klaar met vallen maar de hoogmoed is er alweer.Het real Madrid van Nederland. Dat hij het z’n bek uitkrijgt.
Het schijnt dus dat Ajacieden arrogant zijn als ze ambities uitspreken dat wordt in dit land niet gewaardeerd. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je kent het wel.quote:
Dat zegt vooral heel erg veel over jouquote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
Calvinistisch geneuzel. Ik ben pas tevreden als van Praag in iedere bestuurskamer heeft gepist om dominantie te tonen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt vooral heel erg veel over jou
Lezen is nooit je sterkste punt geweest hè, niet dat ik het met z'n uitspraak eens ben maar het gaat meer over de klasse die zij uitstralen.quote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Taylor in 1 adem noemen met Blind en Klaassen is een gotspe. Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen, Taylor absoluut niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed verhaal van Taylor op VI.nl. Echte Ajacied, net als Blind en Klaassen. Apart hoe zij altijd sneller de lul zijn/waren dan anderen bij het publiek.
Blind werd in het begin ook afgebrand, Klaassen kan ik me eigenlijk weinig van herinneren dat die pispaal is geweest.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor in 1 adem noemen met Blind en Klaassen is een gotspe. Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen, Taylor absoluut niet.
Klaassen is inderdaad nooit echt de pispaal geweest, maar heel veel krediet kreeg de man ook weer niet. Best opvallend dat dat bij drie jongens die zich ook supporter voelen zo is/was.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind werd in het begin ook afgebrand, Klaassen kan ik me eigenlijk weinig van herinneren dat die pispaal is geweest.
Wel heeft Taylor een beetje een houding, dat hadden die anderen niet.
Ik vond het vooral voor Blind in z'n eerste periode lullig omdat het meer door z'n vader kwam die in het kamp Van Gaal zat toen Cruijff de boel wilde veranderen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klaassen is inderdaad nooit echt de pispaal geweest, maar heel veel krediet kreeg de man ook weer niet. Best opvallend dat dat bij drie jongens die zich ook supporter voelen zo is/was.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen
Die is wel diep gedaald, kon wel aardig voetballen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Tarik O., ex Ajax, krijgt 2,5 jaar cel in Spanje
https://www.voetbalprimeu(...)n-eigen-dochter.html
Oulida, matige speler was dat zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Tarik O., ex Ajax, krijgt 2,5 jaar cel in Spanje
https://www.voetbalprimeu(...)n-eigen-dochter.html
Was wel een aardig talent dacht ik maar Ajax was toen wereldtop.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oulida, matige speler was dat zeg.
Dat laatste heeft ie dan wel aardig ingeschat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef -XOR- het volgende:
Oulida, uitstekende techniek, speeltuinvoetballer. Cruijff was weg van hem, maar Van Gaal vond hem geen Totale Mens.
Plus die verhalen/geruchten dat papa Blind zo'n beetje een basisplek voor zijn zoontje claimde.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het vooral voor Blind in z'n eerste periode lullig omdat het meer door z'n vader kwam die in het kamp Van Gaal zat toen Cruijff de boel wilde veranderen.
Hij heeft al voor 2 teams gespeeld dus dat gaat hem sowieso niet worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
Atalanta schijnt Sutalo te willen hebben.
Voor wel 15tot20 miljoen
alleen europees toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft al voor 2 teams gespeeld dus dat gaat hem sowieso niet worden.
Hehehehehequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:42 schreef -XOR- het volgende:
De vermaarde TIPS-filosofie (Tadic, Incest, Potloodventen, Steken) begint nu trouwens wel duidelijk zijn vruchten af te werpen.
Vitesse kan er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:24 schreef manny het volgende:
Even bijkomen van die geweldige grappen hier en dan maar eens gaan denken aan Vitesse thuis dit weekend. Die liepen er vorig jaar ook dwars doorheen bij ons, met die Manhoef.
Almere City ook niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse kan er echt helemaal niks van.
quote:Marijn Beuker gaat op korte termijn de overstap maken naar Ajax, zo bevestigt Voetbal International donderdagavond. De Amsterdammers zijn dicht bij een akkoord met Queen's Park over het aantrekken van de huidige technisch directeur van de Schotse club. Het was al bekend dat Beuker een technische directeursfunctie zou gaan bekleden in de Johan Cruijff ArenA, maar het was onduidelijk wanneer hij zou kunnen beginnen.
"De verwachting is dat Beuker dit kalenderjaar zijn werkzaamheden bij Queen's Park overdraagt en begin 2024 start bij Ajax", zo luidt het bericht van het weekblad. "Dat Beuker aan de slag zou gaan bij Ajax, hing al langer in de lucht, maar nu is er daadwerkelijk witte rook in zicht."
Slecht beginquote:Op donderdag 23 november 2023 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 uur | AS Roma (V) – Ajax (V) | NPO 3, Champions League
Maar toch niet in die Overmars rol?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:57 schreef Bofjijff het volgende:
Binnenkort nieuwe TD als het goed is:
[..]
denk niet dat ie het alleen gaat doen, maar met wie geen idee eigelijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch niet in die Overmars rol?
Hij wordt meer directeur voetbal voor de lange termijn dacht ik en er komt nog een TD voor de transfers bij.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk niet dat ie het alleen gaat doen, maar met wie geen idee eigelijk.
Gezwelletjes Lambiek en Maurits met advies van ranzig slechte inkoper Lowiequote:Op donderdag 23 november 2023 22:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk niet dat ie het alleen gaat doen, maar met wie geen idee eigelijk.
ah zoquote:Op donderdag 23 november 2023 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wordt meer directeur voetbal voor de lange termijn dacht ik en er komt nog een TD voor de transfers bij.
Had eigenlijk Mikautdinges wel willen zien als spits.quote:
Gauw die 3-0 erin prikken want Vitesse kan er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:03 schreef LethalNinja het volgende:
2-0 voor, veel fouten, kan zomaar nog 2-2 worden. Vitesse rent door het middenveld alsof er niks staat. Achterin ook geen top verdedigers en meerdere schoten op doel. Nee ben nog niet overtuigd dat de winst binnen is.
Yup dat is het bestequote:Op zaterdag 25 november 2023 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gauw die 3-0 erin prikken want Vitesse kan er ook geen kut van.
Nou nou toch zeker twee hele kansen gehad in de eerste helft dat Vitesse. Natuurlijk was de winst bij rust al binnen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:03 schreef LethalNinja het volgende:
2-0 voor, veel fouten, kan zomaar nog 2-2 worden. Vitesse rent door het middenveld alsof er niks staat. Achterin ook geen top verdedigers en meerdere schoten op doel. Nee ben nog niet overtuigd dat de winst binnen is.
Goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nou toch zeker twee hele kansen gehad in de eerste helft dat Vitesse. Natuurlijk was de winst bij rust al binnen.
Fijne wedstrijd, Vitesse kan er natuurlijk helemaal geen ene reet van maar goed om weer eens een keer met grote cijfers te winnen.
Akpom is toch wel een heel ander type, daardoor zie je heel ander aanvalsvoetbal.quote:Op zondag 26 november 2023 10:48 schreef spapaars het volgende:
Zag weer leuke combinaties in de voorhoede, daar ontbrak het nogal aan.
Scheelt wel als er bewogen wordt, dat deden Taylor en Hlynsson goed, al was het bij Vitesse een geitenkaas.quote:Op zondag 26 november 2023 10:48 schreef spapaars het volgende:
Zag weer leuke combinaties in de voorhoede, daar ontbrak het nogal aan.
P4 moet kunnen Twente is ook best wisselvallig.quote:Op zondag 26 november 2023 11:28 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig weer in het linkerrijtje en positief doelsaldo. Maar plek 5 zal wellicht het maximaal haalbare zijn dit jaar.
Top 4 lijkt toch wel redelijk vast te staan, nu al inderdaad:
1. PSV
2. Feyenoord
3. AZ
4. FC Twente.
Voorlopig is het 1 wedstrijd aardig, 2 wedstrijden kut dus naar die ranglijst kijken vind ik vooralsnog zinloos, tot de winterstop puntjes sprokkelen en dan hopelijk in de winterstop nog wat stappen zetten om de ploeg wat stabieler te maken, wie weet heb je dan nog een aardige eindsprint.quote:Op zondag 26 november 2023 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
P4 moet kunnen Twente is ook best wisselvallig.
Vanaf nu moeten we alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.quote:Op zondag 26 november 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is het 1 wedstrijd aardig, 2 wedstrijden kut dus naar die ranglijst kijken vind ik vooralsnog zinloos, tot de winterstop puntjes sprokkelen en dan hopelijk in de winterstop nog wat stappen zetten om de ploeg wat stabieler te maken, wie weet heb je dan nog een aardige eindsprint.
Extra blowjob van Jade Annequote:
Ik zou haar doenquote:Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die mag er zeker zijn. Wie in dit topic kijkt en denkt Jade WTF?
nou..
[ afbeelding ]
@Mani89quote:Op zondag 26 november 2023 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
JADE ANNAAAAAAAAAA@:zipportal
[ twitter ]
AAAAAAAAAAAAA 🥴🥴🥴quote:
Ik zeg al maanden dat Taylor de beste middenvelder in de Eredivisie is. Verketterd.quote:Op zondag 26 november 2023 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
JADE ANNAAAAAAAAAA@:zipportal
[ twitter ]
heb liever alle dames van la serrafimquote:Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die mag er zeker zijn. Wie in dit topic kijkt en denkt Jade WTF?
nou..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 november 2023 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAA 🥴🥴🥴
Als Jade de rest van de selectie nou ook even verwent worden we nog kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |