Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De teringquote:
Wiequote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De tering
dit wik ik ook wel zien idd. Maar dan zal bergwijn moeten banken en dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
Gezien het gebrek aan buitenspelers zou ik echt wel een keer een 5-3-2 of 4-4-2 willen zien. Met Akpom en Brobbey voorin.
Nouja als ze een influencer is zal ze zelf ook wel genoeg knaken verdienen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Één of andere golddigger annex onzinfluencer.
gebrek aan wat?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
Gezien het gebrek aan buitenspelers zou ik echt wel een keer een 5-3-2 of 4-4-2 willen zien. Met Akpom en Brobbey voorin.
Let Sven Cookookquote:Kroes noemt de weggestuurde technisch directeur Sven Mislintat een "meesteroplichter, een charmante zwendelaar"', schrijft het medium op basis van het nieuwe boek. Kroes, die vanaf maart 2024 de nieuwe algemeen directeur van Ajax wordt, noemt de afgelopen twee transferperiodes 'de slechtste uit de geschiedenis van de club'. 'Nog een citaat van de aanstaande hoogste baas van Ajax: "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".'
Maar als Kenneth ramenwasser was geweest dan was deze dame niet geïnteresseerd geweest hoor.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja als ze een influencer is zal ze zelf ook wel genoeg knaken verdienen.
Maar heeft kenneth goed voor elkaar.
Waarschijnlijk het beste voetbal van dit seizoen in de ArenA.quote:
Wel verdomme.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef De_Pel het volgende:
Bohh hoe onwennig is dit
Zit ik een beetje te zappen, zie ik ineens Ajax in de champions league.
Kijk ik het zowaar 2 minuten zijn, blijken het gewoon wijven te zijn, die ook nog iets neerleggen wat meer op voetbal lijkt dan wat Ajax 1 ons wekelijks voorschotelt
Sorry, niet gelezen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel verdomme.
Al besproken.
zou kunnen, maar ik kijk geen vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het beste voetbal van dit seizoen in de ArenA.
Die mensen die daar nu op de tribune zitten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
volgens mij alleen de onderste ringquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zapte even langs maar zit volgens mij wel aardig vol, meer dan ik had verwacht.
Die van PSG zijn al naar huisquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zapte even langs maar zit volgens mij wel aardig vol, meer dan ik had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |