Hij houdt er wel 2 bezig meestal, dat betekent ruimte voor anderen, wel eens dat hij dat iets meer zou moeten variëren maar hij heeft het meest te winnen met rust in de afwerking.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelt al iets van 4 jaar in het eerste. Dat talent om te scoren heeft hij echt wel alleen dan ga je je normaal gesproken verder ontwikkelen en dat heeft hij (of de club) nagelaten.
Hoezo moet hij elk duel eerst een potje vrijworstelen met een verdediger om al dan niet tot een doelpoging te komen? Een goede spits probeert zoveel mogelijk uit de fysieke duels te blijven.
Met Akpom samen is wel een goed koppeltje wat dat betreft. Hij is niet egoïstisch.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij houdt er wel 2 bezig meestal, dat betekent ruimte voor anderen, wel eens dat hij dat iets meer zou moeten variëren maar hij heeft het meest te winnen met rust in de afwerking.
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De teringquote:
Wiequote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De tering
dit wik ik ook wel zien idd. Maar dan zal bergwijn moeten banken en dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
Gezien het gebrek aan buitenspelers zou ik echt wel een keer een 5-3-2 of 4-4-2 willen zien. Met Akpom en Brobbey voorin.
Nouja als ze een influencer is zal ze zelf ook wel genoeg knaken verdienen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Één of andere golddigger annex onzinfluencer.
gebrek aan wat?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
Gezien het gebrek aan buitenspelers zou ik echt wel een keer een 5-3-2 of 4-4-2 willen zien. Met Akpom en Brobbey voorin.
Let Sven Cookookquote:Kroes noemt de weggestuurde technisch directeur Sven Mislintat een "meesteroplichter, een charmante zwendelaar"', schrijft het medium op basis van het nieuwe boek. Kroes, die vanaf maart 2024 de nieuwe algemeen directeur van Ajax wordt, noemt de afgelopen twee transferperiodes 'de slechtste uit de geschiedenis van de club'. 'Nog een citaat van de aanstaande hoogste baas van Ajax: "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".'
Maar als Kenneth ramenwasser was geweest dan was deze dame niet geïnteresseerd geweest hoor.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja als ze een influencer is zal ze zelf ook wel genoeg knaken verdienen.
Maar heeft kenneth goed voor elkaar.
Waarschijnlijk het beste voetbal van dit seizoen in de ArenA.quote:
Wel verdomme.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef De_Pel het volgende:
Bohh hoe onwennig is dit
Zit ik een beetje te zappen, zie ik ineens Ajax in de champions league.
Kijk ik het zowaar 2 minuten zijn, blijken het gewoon wijven te zijn, die ook nog iets neerleggen wat meer op voetbal lijkt dan wat Ajax 1 ons wekelijks voorschotelt
Sorry, niet gelezen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel verdomme.
Al besproken.
zou kunnen, maar ik kijk geen vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het beste voetbal van dit seizoen in de ArenA.
Die mensen die daar nu op de tribune zitten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
volgens mij alleen de onderste ringquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zapte even langs maar zit volgens mij wel aardig vol, meer dan ik had verwacht.
Die van PSG zijn al naar huisquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zapte even langs maar zit volgens mij wel aardig vol, meer dan ik had verwacht.
Alleen de lange zijde onderste ring. 13.106 volgens UEFAquote:Op woensdag 15 november 2023 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Ohja die grote sterren in het damesvoetbal.. zoals die ene en die andere!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:58 schreef Challi het volgende:
2 - 0 wow! PSG met al hun grote sterren. Ik denk dat ze deze wedstrijd zwaar onderschat hebben.
Verdienen meer geld dan jij.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja die grote sterren in het damesvoetbal.. zoals die ene en die andere!
Denk nog een jaar of 10-15 en het wordt wel aardig om naar te kijken, wel leuk voor ze deze overwinning.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdienen meer geld dan jij.
Zou haar doenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die jade is met haar 19 jaar al behoorlijk afgepaald door een legertje youtubers en nu Taylor weer. De tering
Belachelijk voor reserve 6e klassequote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mja. Qua niveau blijft het droevig.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vind ik nog best veel voor een vrouwen wedstrijd.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen de lange zijde onderste ring. 13.106 volgens UEFA
Ja ni normaalquote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.quote:
Noem eens zes basisspelers bij de mannen van Ajax momenteel.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ohja die grote sterren in het damesvoetbal.. zoals die ene en die andere!
60 miljoenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.
Ik neem aan dat hij niet z'n eigen vrouw bedoeltquote:Op donderdag 16 november 2023 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
60 miljoen
dat van Tadic is niet schokkend, zo denkt nagenoeg heel oostblok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |