Zeker. Want de politie gaat die avond gewoon stokbroodje brie met een wijntje zitten wegharken. Niets te doen daar.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen uitsupporters bij Marseille lol oke maar probleem is dat marseille bij Ajax al op bezoek is geweest en daar was het ook best gevaarlijk. En daarom is het dus in theorie competitievervaing.
En ja frankrijk staat op het hoogste niveau kwa terreirdreiging maar dit is meer een probleem van Marseille dat zij niet goed mankracht kunnen fixen.
Lijkt me een goede stap om bij de UEFA dit aan te vechten
Lol en ook het idee dat helemaal geen supporters geen oplossing is. Maar het was toch gevaarlijk? Waarom dan wel OM supporters? Kan men wel zeggen die hebben een kaartje betaald, maar het was toch niet veilig? Dus zo gevaarlijk is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:57 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Want de politie gaat die avond gewoon stokbroodje brie met een wijntje zitten wegharken. Niets te doen daar.
En daarnaast als het mis zou gaan dan zul je ook zeker achteraf niemand horen over de risico’s verkeerd inschatten. Daar gaan we dan allemaal heel redelijk mee om.
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.quote:
Heftige grappen inderdaad. Hoop dat slachtofferhulp paraat staat voor de lezers.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.
Onee, was vergeten dat Fener altijd al zijn droomclub was en dat hij daar het liefst een contract voor het leven tekent.
Jouw posts in dit topic zijn altijd zo slecht.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.
Onee, was vergeten dat Fener altijd al zijn droomclub was en dat hij daar het liefst een contract voor het leven tekent.
Hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:07 schreef Elan het volgende:
Donny Kamperhoofd v/d Beek heeft een huis gekocht in Amsterdam, verwacht hem wel terug in de winterstop eigenlijk.
Direct de beste speler van de selectie.quote:
Hij is de laatste jaren ook wel erg in vorm inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Direct de beste speler van de selectie.
In vorm ook niet een speler die je echt beter maakt, tenminste ik kan me van hem geen wedstrijd herinneren die door hem over de streep getrokken werd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij is de laatste jaren ook wel erg in vorm inderdaad
Tottenham vs ajaxquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
In vorm ook niet een speler die je echt beter maakt, tenminste ik kan me van hem geen wedstrijd herinneren die door hem over de streep getrokken werd.
Hij scoorde wel maar dat vind ik toch wat anders dan over de streep trekken, uit die wedstrijd hadden ze sowieso wat meer lessen moeten trekken voor de return.quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes definitief niet eerder.
Leuk verhaaltje heb je geschrevenquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax: wij willen kroes
AZ: ok, maar wel na z’n clausule
Ajax: aah asjetoeee
AZ: ok, 3 maanden eerder
Ajax: maar wzawzb, jullie móéten hem eerder geven
AZ: fuck you
Ajaxonbegrijpelijk
Niet echt, ziet Kieft goed. Brobbey is de beste spits in de NL competitie, deal with it.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:16 schreef De_Pel het volgende:
Kieft is ook weer van de wagen gevallen hoor, zwaar aan de middelen die gek
Misschien moet je kinderboeken schrijven?quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax: wij willen kroes
AZ: ok, maar wel na z’n clausule
Ajax: aah asjetoeee
AZ: ok, 3 maanden eerder
Ajax: maar wzawzb, jullie móéten hem eerder geven
AZ: fuck you
Ajaxonbegrijpelijk
Heeft @De_Pel een drankprobleem?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
De nachtzusters waren weer eens aan het kaarten.
Laten we het hopen maar ik vrees dat het meer in de IQ zit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft @:de_pel een drankprobleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |