Ja of die nieuwe directeur die meteen de populist wil uithangenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.
Ramaj, Hato, Sutalo, Bergwijn, Berghuis en Brobbey. Hoezo?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens zes basisspelers bij de mannen van Ajax momenteel.
Die 8 miljoen valt dan wel weer hartstikke mee, dacht eigenlijk dat we een middelgrote transfer kwijt waren eraan.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet z'n eigen vrouw bedoeltmaar die familie Nouri wtf en dan vond iedereen het vreemd dat het zo lang duurde.
Lekker zinloos, geldt alleen in NL.quote:
Ik vind het nog heel veel geld maar de inhaligheid van de familie is te gek voor woorden en ook dat pers er blijkbaar hun mond over hield. Want deze bedragen zullen al langer bekend zijn geweest maar ondertussen konden ze overal hun huilverhalen doen.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 8 miljoen valt dan wel weer hartstikke mee, dacht eigenlijk dat we een middelgrote transfer kwijt waren eraan.
En meer landen, in Frankrijk wordt ook heel anders tegen metoo aangekeken.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
60 miljoen
dat van Tadic is niet schokkend, zo denkt nagenoeg heel oostblok.
ISR was met de turnsters vrij conservatief in iets grensoverschrijdend noemen. In dit geval was 300 pagina's whatsapp-teksten genoeg. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)." Hoe danquote:Op donderdag 16 november 2023 13:31 schreef TLC het volgende:
Dat was toch een kostbare foto van zijn pielemuisje
https://nos.nl/artikel/24(...)uut-sportrechtspraak
Marc blijkt wel een aanhouder, 300 pagina's dat is wel veel dick.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ISR was met de turnsters vrij conservatief in iets grensoverschrijdend noemen. In dit geval was 300 pagina's whatsapp-teksten genoeg. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)." Hoe dan.
Maar ben wel benieuwd waarom alle andere aanklachten zijn afgewezen. En vraag me ook af of er omstandigheden te bedenken zijn waarin Ajax Overmars weer in dienst neemt.
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeertquote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
Kleine viezerik
Bijzonder dat ze hem bij Ajax terug wilden omdat het eventjes slecht ging
Het lijkt erop dat deze gesprekken over een eventuele weg terug meteen hebben plaatsgevonden na z'n "schorsing" dus dat was voordat het instortte.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
Kleine viezerik
Bijzonder dat ze hem bij Ajax terug wilden omdat het eventjes slecht ging
Dus ditquote:Op donderdag 16 november 2023 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeert
Ja dat verwacht je toch ook niet van Tadic zegquote:
Moi aussiquote:Op donderdag 16 november 2023 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En meer landen, in Frankrijk wordt ook heel anders tegen metoo aangekeken.
Dit is toch ook gewoon kleedkamerhumor.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat verwacht je toch ook niet van Tadic zeg
Nou, doodsbang. Straks komt het linkerrijtje nog in zicht.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeert
Ja dat mag ik hopen voor ze. Maar wat is je punt precies?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdienen meer geld dan jij.
Koekoekquote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft een bodycount van 3 cijfers
Alsof jij nee zou zeggen...quote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft een bodycount van 3 cijfers
Daar zullen weinig mensen rouwig om zijn (tenzij je het scanpunt nodig had).quote:Op donderdag 16 november 2023 17:42 schreef trein2000 het volgende:
Geen Ajacieden naar Marseille. Gefeliciteerd zou ik willen zeggen.
Zeker. Want de politie gaat die avond gewoon stokbroodje brie met een wijntje zitten wegharken. Niets te doen daar.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen uitsupporters bij Marseille lol oke maar probleem is dat marseille bij Ajax al op bezoek is geweest en daar was het ook best gevaarlijk. En daarom is het dus in theorie competitievervaing.
En ja frankrijk staat op het hoogste niveau kwa terreirdreiging maar dit is meer een probleem van Marseille dat zij niet goed mankracht kunnen fixen.
Lijkt me een goede stap om bij de UEFA dit aan te vechten
Lol en ook het idee dat helemaal geen supporters geen oplossing is. Maar het was toch gevaarlijk? Waarom dan wel OM supporters? Kan men wel zeggen die hebben een kaartje betaald, maar het was toch niet veilig? Dus zo gevaarlijk is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:57 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Want de politie gaat die avond gewoon stokbroodje brie met een wijntje zitten wegharken. Niets te doen daar.
En daarnaast als het mis zou gaan dan zul je ook zeker achteraf niemand horen over de risico’s verkeerd inschatten. Daar gaan we dan allemaal heel redelijk mee om.
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.quote:
Heftige grappen inderdaad. Hoop dat slachtofferhulp paraat staat voor de lezers.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.
Onee, was vergeten dat Fener altijd al zijn droomclub was en dat hij daar het liefst een contract voor het leven tekent.
Jouw posts in dit topic zijn altijd zo slecht.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snel terughalen, voorbeeldfunctie dit dat.
Onee, was vergeten dat Fener altijd al zijn droomclub was en dat hij daar het liefst een contract voor het leven tekent.
Hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 17 november 2023 01:07 schreef Elan het volgende:
Donny Kamperhoofd v/d Beek heeft een huis gekocht in Amsterdam, verwacht hem wel terug in de winterstop eigenlijk.
Direct de beste speler van de selectie.quote:
Hij is de laatste jaren ook wel erg in vorm inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Direct de beste speler van de selectie.
In vorm ook niet een speler die je echt beter maakt, tenminste ik kan me van hem geen wedstrijd herinneren die door hem over de streep getrokken werd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij is de laatste jaren ook wel erg in vorm inderdaad
Tottenham vs ajaxquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
In vorm ook niet een speler die je echt beter maakt, tenminste ik kan me van hem geen wedstrijd herinneren die door hem over de streep getrokken werd.
Hij scoorde wel maar dat vind ik toch wat anders dan over de streep trekken, uit die wedstrijd hadden ze sowieso wat meer lessen moeten trekken voor de return.quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes definitief niet eerder.
Leuk verhaaltje heb je geschrevenquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax: wij willen kroes
AZ: ok, maar wel na z’n clausule
Ajax: aah asjetoeee
AZ: ok, 3 maanden eerder
Ajax: maar wzawzb, jullie móéten hem eerder geven
AZ: fuck you
Ajaxonbegrijpelijk
Niet echt, ziet Kieft goed. Brobbey is de beste spits in de NL competitie, deal with it.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:16 schreef De_Pel het volgende:
Kieft is ook weer van de wagen gevallen hoor, zwaar aan de middelen die gek
Misschien moet je kinderboeken schrijven?quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax: wij willen kroes
AZ: ok, maar wel na z’n clausule
Ajax: aah asjetoeee
AZ: ok, 3 maanden eerder
Ajax: maar wzawzb, jullie móéten hem eerder geven
AZ: fuck you
Ajaxonbegrijpelijk
Heeft @De_Pel een drankprobleem?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
De nachtzusters waren weer eens aan het kaarten.
Laten we het hopen maar ik vrees dat het meer in de IQ zit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft @:de_pel een drankprobleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |