Ja of die nieuwe directeur die meteen de populist wil uithangenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke van wat er tot nu toe is doorgesijpeld uit dat boek vind ik dat de familie Nouri 60 miljoen schadevergoeding wilde.
Ramaj, Hato, Sutalo, Bergwijn, Berghuis en Brobbey. Hoezo?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens zes basisspelers bij de mannen van Ajax momenteel.
Die 8 miljoen valt dan wel weer hartstikke mee, dacht eigenlijk dat we een middelgrote transfer kwijt waren eraan.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet z'n eigen vrouw bedoeltmaar die familie Nouri wtf en dan vond iedereen het vreemd dat het zo lang duurde.
Lekker zinloos, geldt alleen in NL.quote:
Ik vind het nog heel veel geld maar de inhaligheid van de familie is te gek voor woorden en ook dat pers er blijkbaar hun mond over hield. Want deze bedragen zullen al langer bekend zijn geweest maar ondertussen konden ze overal hun huilverhalen doen.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 8 miljoen valt dan wel weer hartstikke mee, dacht eigenlijk dat we een middelgrote transfer kwijt waren eraan.
En meer landen, in Frankrijk wordt ook heel anders tegen metoo aangekeken.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
60 miljoen
dat van Tadic is niet schokkend, zo denkt nagenoeg heel oostblok.
ISR was met de turnsters vrij conservatief in iets grensoverschrijdend noemen. In dit geval was 300 pagina's whatsapp-teksten genoeg. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)." Hoe danquote:Op donderdag 16 november 2023 13:31 schreef TLC het volgende:
Dat was toch een kostbare foto van zijn pielemuisje
https://nos.nl/artikel/24(...)uut-sportrechtspraak
Marc blijkt wel een aanhouder, 300 pagina's dat is wel veel dick.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ISR was met de turnsters vrij conservatief in iets grensoverschrijdend noemen. In dit geval was 300 pagina's whatsapp-teksten genoeg. "Veruit het grootste deel van die berichten (van Marc Overmars aan de meldster) is seksueel getint en bevat eenzijdig zeer expliciet materiaal (tekst en foto's)." Hoe dan.
Maar ben wel benieuwd waarom alle andere aanklachten zijn afgewezen. En vraag me ook af of er omstandigheden te bedenken zijn waarin Ajax Overmars weer in dienst neemt.
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeertquote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
Kleine viezerik
Bijzonder dat ze hem bij Ajax terug wilden omdat het eventjes slecht ging
Het lijkt erop dat deze gesprekken over een eventuele weg terug meteen hebben plaatsgevonden na z'n "schorsing" dus dat was voordat het instortte.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
Kleine viezerik
Bijzonder dat ze hem bij Ajax terug wilden omdat het eventjes slecht ging
Dus ditquote:Op donderdag 16 november 2023 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeert
Ja dat verwacht je toch ook niet van Tadic zegquote:
Moi aussiquote:Op donderdag 16 november 2023 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En meer landen, in Frankrijk wordt ook heel anders tegen metoo aangekeken.
Dit is toch ook gewoon kleedkamerhumor.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat verwacht je toch ook niet van Tadic zeg
Nou, doodsbang. Straks komt het linkerrijtje nog in zicht.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij doodsbang dat hij terugkeert
Ja dat mag ik hopen voor ze. Maar wat is je punt precies?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdienen meer geld dan jij.
Koekoekquote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft een bodycount van 3 cijfers
Alsof jij nee zou zeggen...quote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft een bodycount van 3 cijfers
Daar zullen weinig mensen rouwig om zijn (tenzij je het scanpunt nodig had).quote:Op donderdag 16 november 2023 17:42 schreef trein2000 het volgende:
Geen Ajacieden naar Marseille. Gefeliciteerd zou ik willen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |