Omdat die de enige capabele speler is in de defensie, het moet niet maar het gebeurt automatisch omdat niemand anders die rol kan en doet aanpakken in de defensie. Je mist een leider daar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Van wie moet ie dat dan? Die aanvoerdersband was echt omdat ie het dichtsbij stond en ik denk niet dat iemand binnen Ajax aangeeft dat hij de leiding moet nemen.
Volgens mij kun je iemand ook druk/vermoeidheid aanpraten. Die jongen is mentaal volgens mij behoorlijk sterk en houdt zich met speels gemak staande in een slecht draaiend Ajax 1. Uiteindelijk zal hij wel eens op de bank plaats moeten nemen i.v.m. fysieke belastbaarheid inderdaad, dat klopt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaas zijn punt is dat er roofbouw wordt gepleegd door teveel druk en verantwoordelijkheid te leggen op een 17-jarige jongen.
Sutalo is ook wel capabel hoor, ik vind dat hele leiderschap gebeuren ook wat onzin als je zo kinderlijk de fout(en) ingaat als tegen Almere, dat heeft weinig met leiderschap te maken maar meer met gewoon niet doen wat afgesproken is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat die de enige capabele speler is in de defensie, het moet niet maar het gebeurt automatisch omdat niemand anders die rol kan en doet aanpakken in de defensie. Je mist een leider daar.
Je gaat mij niet vertellen dat Taylor al anderhalf jaar lang niet doet wat afgesproken is. Die ziet het gewoon niet, en daarvan lopen er net iets teveel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sutalo is ook wel capabel hoor, ik vind dat hele leiderschap gebeuren ook wat onzin als je zo kinderlijk de fout(en) ingaat als tegen Almere, dat heeft weinig met leiderschap te maken maar meer met gewoon niet doen wat afgesproken is.
Taylor is niet de eerste en zeker niet de laatste uit de Ajax opleiding die niet kan omschakelen, ik vind hem moeilijk te beschrijven maar die speelt momenteel wel verstoppertje al is het ook voor hem niet makkelijk, hij is best een aardige voetballer met een goeie VM erachter die alles opruimt zoals Alvarez vorig seizoen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat Taylor al anderhalf jaar lang niet doet wat afgesproken is. Die ziet het gewoon niet, en daarvan lopen er net iets teveel.
Precies er is een verschil tussen kennen en kunnenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is niet de eerste en zeker niet de laatste uit de Ajax opleiding die niet kan omschakelen, ik vind hem moeilijk te beschrijven maar die speelt momenteel wel verstoppertje al is het ook voor hem niet makkelijk, hij is best een aardige voetballer met een goeie VM erachter die alles opruimt zoals Alvarez vorig seizoen.
Wat ik bij hem ook het probleem vind is dat hij niet weg kan draaien als hij ingespeeld wordt en dat is toch wel essentieel op de positie 6 & 8 als je het spel wil versnellen.
En dat wel of niet zien geloof ik niet zo in, er zit nog wel verschil tussen zien en doen.
Je hebt gelijk maatquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies er is een verschil tussen kennen en kunnen
Is vooral een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:33 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Taylor zijn z'n beslissende passes en schoten op doel altijd net iets teveel plaatsing en iets te weinig kracht waardoor het allemaal houdbaar is. Hij heeft geen vertrouwen in de aanname van zijn teamgenoten.
Ik denk vooral dat Taylor er zelf niet zo veel van kan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:33 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Taylor zijn z'n beslissende passes en schoten op doel altijd net iets teveel plaatsing en iets te weinig kracht waardoor het allemaal houdbaar is. Hij heeft geen vertrouwen in de aanname van zijn teamgenoten.
en daarom heb je ook laatste gestaan.....quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare kijk op het spelletje he. Die Hato is zo ongeveer de enige in de hele defensie van Ajax die zich enigszins staande houdt; en dan ga jij hem afvallen omdat hij toevallig de jongste is? Wat?
Van Basten had in Rondo een heel relaas over het tekort schieten van het technische aspect van je vrij spelen en bewegen in de duels Ging voornamelijk over Brobbey die constant op verdedigers leunt en daardoor onnodig moeite krijgt om aan de bal te komen. Maar als ik jou lees over Taylor schort het daar bij hem ook wel aan. Talent is er over het algemeen wel dus wellicht schieten ze daarin te kort.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor is niet de eerste en zeker niet de laatste uit de Ajax opleiding die niet kan omschakelen, ik vind hem moeilijk te beschrijven maar die speelt momenteel wel verstoppertje al is het ook voor hem niet makkelijk, hij is best een aardige voetballer met een goeie VM erachter die alles opruimt zoals Alvarez vorig seizoen.
Wat ik bij hem ook het probleem vind is dat hij niet weg kan draaien als hij ingespeeld wordt en dat is toch wel essentieel op de positie 6 & 8 als je het spel wil versnellen.
En dat wel of niet zien geloof ik niet zo in, er zit nog wel verschil tussen zien en doen.
Van Basten is een beetje in zichzelf gaan gelovenquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Basten had in Rondo een heel relaas over het tekort schieten van het technische aspect van je vrij spelen en bewegen in de duels Ging voornamelijk over Brobbey die constant op verdedigers leunt en daardoor onnodig moeite krijgt om aan de bal te komen. Maar als ik jou lees over Taylor schort het daar bij hem ook wel aan. Talent is er over het algemeen wel dus wellicht schieten ze daarin te kort.
Als een van de beste spitsen ooit dat soort dingen roept over hoe je wel/niet duels in moet gaan en je positionering zal daar wel iets van waarheid in schuilen toch?quote:Op woensdag 15 november 2023 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van Basten is een beetje in zichzelf gaan geloven
Een van de beste spitsen ooit heeft een mening over een spits, lijkt me niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als iemand het weet dan is hij het wel, waar ik eigenlijk op hoop(te) is dat hij z'n maatje Schip dan komt bijstaan met Brobbey, het zijn vaak maar kleine dingetjes die bij verbetering al een enorm verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want hij kon dat zo goed overbrengen als trainert lolquote:Op woensdag 15 november 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als iemand het weet dan is hij het wel, waar ik eigenlijk op hoop(te) is dat hij z'n maatje Schip dan komt bijstaan met Brobbey, het zijn vaak maar kleine dingetjes die bij verbetering al een enorm verschil kunnen maken.
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje jammer dat Taylor naast het veld scoort in plaats van op het veld.
Hij speelt al iets van 4 jaar in het eerste. Dat talent om te scoren heeft hij echt wel alleen dan ga je je normaal gesproken verder ontwikkelen en dat heeft hij (of de club) nagelaten.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Net of je als Brobbey zijnde het kan gokken om te investeren in je balbehandeling. De jeugdopleiding van Ajax is een grote slangenkuil. Dan wil je toch alleen overleven
Ja want dat is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want hij kon dat zo goed overbrengen als trainert lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |