Calvinistisch geneuzel. Ik ben pas tevreden als van Praag in iedere bestuurskamer heeft gepist om dominantie te tonen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt vooral heel erg veel over jou
Lezen is nooit je sterkste punt geweest hè, niet dat ik het met z'n uitspraak eens ben maar het gaat meer over de klasse die zij uitstralen.quote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
Taylor in 1 adem noemen met Blind en Klaassen is een gotspe. Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen, Taylor absoluut niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed verhaal van Taylor op VI.nl. Echte Ajacied, net als Blind en Klaassen. Apart hoe zij altijd sneller de lul zijn/waren dan anderen bij het publiek.
Blind werd in het begin ook afgebrand, Klaassen kan ik me eigenlijk weinig van herinneren dat die pispaal is geweest.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor in 1 adem noemen met Blind en Klaassen is een gotspe. Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen, Taylor absoluut niet.
Klaassen is inderdaad nooit echt de pispaal geweest, maar heel veel krediet kreeg de man ook weer niet. Best opvallend dat dat bij drie jongens die zich ook supporter voelen zo is/was.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind werd in het begin ook afgebrand, Klaassen kan ik me eigenlijk weinig van herinneren dat die pispaal is geweest.
Wel heeft Taylor een beetje een houding, dat hadden die anderen niet.
Ik vond het vooral voor Blind in z'n eerste periode lullig omdat het meer door z'n vader kwam die in het kamp Van Gaal zat toen Cruijff de boel wilde veranderen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klaassen is inderdaad nooit echt de pispaal geweest, maar heel veel krediet kreeg de man ook weer niet. Best opvallend dat dat bij drie jongens die zich ook supporter voelen zo is/was.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen
Die is wel diep gedaald, kon wel aardig voetballen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Tarik O., ex Ajax, krijgt 2,5 jaar cel in Spanje
https://www.voetbalprimeu(...)n-eigen-dochter.html
Oulida, matige speler was dat zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Tarik O., ex Ajax, krijgt 2,5 jaar cel in Spanje
https://www.voetbalprimeu(...)n-eigen-dochter.html
Was wel een aardig talent dacht ik maar Ajax was toen wereldtop.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oulida, matige speler was dat zeg.
Dat laatste heeft ie dan wel aardig ingeschat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef -XOR- het volgende:
Oulida, uitstekende techniek, speeltuinvoetballer. Cruijff was weg van hem, maar Van Gaal vond hem geen Totale Mens.
Plus die verhalen/geruchten dat papa Blind zo'n beetje een basisplek voor zijn zoontje claimde.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het vooral voor Blind in z'n eerste periode lullig omdat het meer door z'n vader kwam die in het kamp Van Gaal zat toen Cruijff de boel wilde veranderen.
Hij heeft al voor 2 teams gespeeld dus dat gaat hem sowieso niet worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
Atalanta schijnt Sutalo te willen hebben.
Voor wel 15tot20 miljoen
alleen europees toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft al voor 2 teams gespeeld dus dat gaat hem sowieso niet worden.
Hehehehehequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:42 schreef -XOR- het volgende:
De vermaarde TIPS-filosofie (Tadic, Incest, Potloodventen, Steken) begint nu trouwens wel duidelijk zijn vruchten af te werpen.
Vitesse kan er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:24 schreef manny het volgende:
Even bijkomen van die geweldige grappen hier en dan maar eens gaan denken aan Vitesse thuis dit weekend. Die liepen er vorig jaar ook dwars doorheen bij ons, met die Manhoef.
Almere City ook niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse kan er echt helemaal niks van.
quote:Marijn Beuker gaat op korte termijn de overstap maken naar Ajax, zo bevestigt Voetbal International donderdagavond. De Amsterdammers zijn dicht bij een akkoord met Queen's Park over het aantrekken van de huidige technisch directeur van de Schotse club. Het was al bekend dat Beuker een technische directeursfunctie zou gaan bekleden in de Johan Cruijff ArenA, maar het was onduidelijk wanneer hij zou kunnen beginnen.
"De verwachting is dat Beuker dit kalenderjaar zijn werkzaamheden bij Queen's Park overdraagt en begin 2024 start bij Ajax", zo luidt het bericht van het weekblad. "Dat Beuker aan de slag zou gaan bij Ajax, hing al langer in de lucht, maar nu is er daadwerkelijk witte rook in zicht."
Slecht beginquote:Op donderdag 23 november 2023 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 uur | AS Roma (V) – Ajax (V) | NPO 3, Champions League
Maar toch niet in die Overmars rol?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:57 schreef Bofjijff het volgende:
Binnenkort nieuwe TD als het goed is:
[..]
denk niet dat ie het alleen gaat doen, maar met wie geen idee eigelijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch niet in die Overmars rol?
Hij wordt meer directeur voetbal voor de lange termijn dacht ik en er komt nog een TD voor de transfers bij.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk niet dat ie het alleen gaat doen, maar met wie geen idee eigelijk.
Gezwelletjes Lambiek en Maurits met advies van ranzig slechte inkoper Lowiequote:Op donderdag 23 november 2023 22:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk niet dat ie het alleen gaat doen, maar met wie geen idee eigelijk.
ah zoquote:Op donderdag 23 november 2023 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wordt meer directeur voetbal voor de lange termijn dacht ik en er komt nog een TD voor de transfers bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |