bij de KFC hebben ze daarom de keukens aangepast mensen die breder zijn ook daar kunnen werken.quote:Op maandag 13 november 2023 11:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die gozer is zo breed dat ie niet goed in de keuken past.
Danny Post en Mats Seuntjens halen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef AmenhotepIV het volgende:
En? Wie moeten er gekocht worden in de winter?
Sterkhouders wegkapen bij de concurentie
Ben niet zo voor winterstop aankopen tenzij echt een buitenkans, kampioen word je toch niet meer en zelfs 3e lijkt me al onhaalbaar gezien het aantal verliespunten, als dat nog haalbaar zou zijn dan ligt het misschien wat anders.quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef AmenhotepIV het volgende:
En? Wie moeten er gekocht worden in de winter?
Sterkhouders wegkapen bij de concurentie, of weer shoppen in de tweede divisies?
Wat moeten jullie met spelers van Heerenveen of Heracles Heracles?quote:Op maandag 13 november 2023 12:19 schreef AmenhotepIV het volgende:
Sterkhouders wegkapen bij de concurentie
Dacht zelf aan Ould-Chikh van Roda JC.quote:Op maandag 13 november 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Danny Post en Mats Seuntjens halen.
Welke club is Heracles Heracles?quote:Op maandag 13 november 2023 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat moeten jullie met spelers van Heerenveen of Heracles Heracles?
Zeker. Samen met Fludderus, of hoe heet die gozer.quote:Op maandag 13 november 2023 12:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Blijft één van de leukste versprekingen op live tv die ik ooit zag.
Misschien 1 routinier of i.i.g. iemand die het team een beetje kan dragen, aangezien we op dit moment wel echt een beetje leiderschap missen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben niet zo voor winterstop aankopen tenzij echt een buitenkans, kampioen word je toch niet meer en zelfs 3e lijkt me al onhaalbaar gezien het aantal verliespunten, als dat nog haalbaar zou zijn dan ligt het misschien wat anders.
Ik zou doorgaan met wat er is, goed inventariseren en dan komende zomer doorselecteren.
Die speelt toch bij Bilbo?quote:Op maandag 13 november 2023 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Samen met Fludderus, of hoe heet die gozer.
Denk ook wel dat je wat moet doen maar zou het niet in de winter doen, tenzij echt een buitenkans, geen idee hoe het bijvoorbeeld nu met Riedewald is maar zo'n speler zou misschien wat toevoegen.quote:Op maandag 13 november 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien 1 routinier of i.i.g. iemand die het team een beetje kan dragen, aangezien we op dit moment wel echt een beetje leiderschap missen.
Omdat hij die handelingssnelheid (en overzicht) blijkbaar toch niet echt onder de knie lijkt te hebben. Hij speelt heel vaak in de kleine ruimtes met z'n rug naar het doel en bij die situatie vlak voor de penalty lijkt hij dan volledig oogkleppen op te hebben. Heeft wat mij betreft ook vaak moeite om de bal snel onder controle te hebben. Duurt vaak net 1 of 2 balcontacten langer bij hem.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan maar niet begrijpen waarom je dat niet zou doen.
Ja dat was echt een tekortkoming van hem. Zonde.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen samenvatting gezien. Op basis daarvan is het wel bijzonder dat je niet wint. Brobbey uitstekend, moet alleen wel die bal gewoon zonder nadenken geven in blessuretijd. Kan maar niet begrijpen waarom je dat niet zou doen.
Ja de leestekens ontbreken. Hij bedoelt Herácles Héraclesquote:
Veel spitsen (en zeker buitenspelers) zullen dit overigens niet zien omdat snel doorspelen op die positie nu eenmaal totaal niet in het spiergeheugen zit. Dit zijn ballen die De Bruyne, Enzo & Bruno Fernandez, Pogba of Jorginho makkelijk geven (en Kane bijvoorbeeld ook wel) maar ook goede typische box-spitsen zie ik hier echt wel moeite mee hebben.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen samenvatting gezien. Op basis daarvan is het wel bijzonder dat je niet wint. Brobbey uitstekend, moet alleen wel die bal gewoon zonder nadenken geven in blessuretijd. Kan maar niet begrijpen waarom je dat niet zou doen.
Jaaaa genotquote:Op maandag 13 november 2023 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
weer de nieuwe kale en kokkie aangezet @:kingroland
fr bruine hier gaan noemen doe normaalquote:Op maandag 13 november 2023 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel spitsen (en zeker buitenspelers) zullen dit overigens niet zien omdat snel doorspelen op die positie nu eenmaal totaal niet in het spiergeheugen zit. Dit zijn ballen die De Bruyne, Enzo & Bruno Fernandez, Pogba of Jorginho makkelijk geven (en Kane bijvoorbeeld ook wel) maar ook goede typische box-spitsen zie ik hier echt wel moeite mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |