En m'n oma's kettingquote:
Beetje cliché, maar het hangt echt van de staging en live capaciteiten af waar in het spectrum het valt. En dan denk ik dat jouw spectrum iets te optimistisch is.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Prima liedje, een kruising van Barbara en Ochman.
Er komt nog een maxi single met een disco versie.quote:
Algemeen bekend neigt al snel naar cliché natuurlijk. Het voelt voor mij een beetje als een parodie op een Franse ballad. Mon amour, si que tu m'aime ou pas, Paris oui oui baguette parapluie.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Uitslag lijkt me ergens in de middenmoot. Uiteindelijk duurt het lang voor het op gang komt, maar hij compenseert de onverstaanbaarheid wel goed met algemeen bekende Franse termen.
Naaahhh, dit had ik nou écht niet verwacht van jou, zo'n enthousiasme hiervoor!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:50 schreef Greys het volgende:
Het is bespottelijk om dit bij het allereerste bekende ESC2024-lied al te zeggen maar: ze moeten erg hun best doen wil hier iemand boven komen in m'n persoonlijke (!) lijstje straks.![]()
Goddelijk dit. Helemaal m'n smaak. Lekker rauw. Vanuit z'n tenen. Lekker emo. Passioneel. Ja hoor.
Ja, maar op een gemiddeld ESF regent het ook clichés in het Engels natuurlijk. Ik denk dat als hij goed zingt het bij de jury wel ergens in de orde 8-14 moet kunnen scoren, en hij bij het publiek dan ook de onderste 5 moet kunnen vermijdenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Algemeen bekend neigt al snel naar cliché natuurlijk. Het voelt voor mij een beetje als een parodie op een Franse ballad. Mon amour, si que tu m'aime ou pas, Paris oui oui baguette parapluie.
En ook nog een grote kans dat hij naar Eurovision in Concert komtquote:Op woensdag 8 november 2023 20:50 schreef Greys het volgende:
Het is bespottelijk om dit bij het allereerste bekende ESC2024-lied al te zeggen maar: ze moeten erg hun best doen wil hier iemand boven komen in m'n persoonlijke (!) lijstje straks.![]()
Goddelijk dit. Helemaal m'n smaak. Lekker rauw. Vanuit z'n tenen. Lekker emo. Passioneel. Ja hoor.
Bewaarpost:quote:Op woensdag 8 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar op een gemiddeld ESF regent het ook clichés in het Engels natuurlijk. Ik denk dat als hij goed zingt het bij de jury wel ergens in de orde 8-14 moet kunnen scoren, en hij bij het publiek dan ook de onderste 5 moet kunnen vermijden
MAIS OUIquote:Op woensdag 8 november 2023 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ook nog een grote kans dat hij naar Eurovision in Concert komt
Ja, onderaan zal het niet eindigen. Puur op basis van z'n vocale kwaliteiten dan, want het nummer en de productie zijn niet zoveel soeps.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar op een gemiddeld ESF regent het ook clichés in het Engels natuurlijk. Ik denk dat als hij goed zingt het bij de jury wel ergens in de orde 8-14 moet kunnen scoren, en hij bij het publiek dan ook de onderste 5 moet kunnen vermijden
Jawel maar die halen vaak de deadline van 20 minuten niet hè, om zo'n SMS te sturen. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewaarpost:
Dit gaat denk ik veel hoger eindigen dan je nu denkt. Want er stemmen ook veel mensen van míjn leeftijd zijnde 50+.
*middelvinger opsteekt*quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar die halen vaak de deadline van 20 minuten niet hè, om zo'n SMS te sturen. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.
Je bedoelt dezequote:
MAIS OUI TOP DIX!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt deze![]()
Ik vind prima lied, maar ik zie geen top10 notering in
Erg benieuwd naar die van Greys. Dat kan nog wel eens een verrassing worden!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
ESF / [2024] Post hier jouw huidige Top Zoveel
Ik ben zó onvoorspelbaar!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar die van Greys. Dat kan nog wel eens een verrassing worden!
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 8 november 2023 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Opvallende tactiek wel dit. Vraag me heel erg af waarom. Vermoeden: Slimane is straks een intervalact tijdens JESC in Frankrijk.
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar die halen vaak de deadline van 20 minuten niet hè, om zo'n SMS te sturen. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.
Niks irritant aan enthousiasme lieverdquote:Op donderdag 9 november 2023 08:54 schreef Greys het volgende:
Scroll maar gewoon langs me als het irritant wordt want dit wordt net zo'n Greys fangirl topic als destijds met Salvador Sobral ben ik bang.![]()
Rob Holley zal het wel een kutnummer vindenquote:Op donderdag 9 november 2023 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Het eurovision account heeft nog niets geupload? Ook niets op de socials.
Nummer zat wel gewoon in een insta story van Eurovision en een retweet van video op Twitter, maar nog niet op officiële YouTube kanaal nee.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Soms is het gewoon een kwestie van wachten tot ze het juiste materiaal krijgen van de broadcaster, hoeft niet altijd onwil te zijn. Kan ook zijn dat ze wachten tot er nog een paar nummers uit zijn volgende maand.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Het is geen slay girll slay realness honeyquote:Op donderdag 9 november 2023 10:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rob Holley zal het wel een kutnummer vinden
Hardop lachenquote:Op donderdag 9 november 2023 10:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rob Holley zal het wel een kutnummer vinden
Die dag dat Trenuletul en Slomo beide gekozen werden en dat er van Slomo echt iets van 5 Tweets waren en van Trenuletul maar 1quote:Op donderdag 9 november 2023 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is geen slay girll slay realness honey
En uiteindelijk scoorde Moldavië beter dan Spanje in de televoting, dus tot zo ver de commerciële feeling van het sociale media-teamquote:Op donderdag 9 november 2023 20:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die dag dat Trenuletul en Slomo beide gekozen werden en dat er van Slomo echt iets van 5 Tweets waren en van Trenuletul maar 1
Ik volg hem al jaren, ontdekt toen hij bij the voice France 2016 kwam, heeft hij ook gewonnen. En ik pfff megafan!quote:
Welkom bij de fanclub, ik vind het leukquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:28 schreef Greys het volgende:
Leuk, Danique! Ik had hiervoor nog nooit van hem gehoord maar ik ben een gloednieuwe fan hoor.
Denk ook echt dat dit veel hoger gaat eindigen dan sommigen denken. Zou me niets verbazen als het wint. Volgens mij komt het live met publiek nog tien keer harder binnen qua emoties dan met de video.quote:Op donderdag 9 november 2023 22:35 schreef TheArt het volgende:
Hele bekende naam, althans voor mensen die bekend zijn in de Franse muziekscene, en hij levert hier echt wel. Ik had stiekem op een nummer gehoopt dat meer leek op Viens on s'aime, Paname of Fais comme ça, alhoewel die laatste natuurlijk een duet is, maar dit is ook echt een mooi nummer. Maak me over de uitvoering live niet zoveel zorgen, dus dit zou daardoor tijdens de finale zomaar de top 5 of zelfs top 3 in kunnen.
Geweldig héquote:Op zondag 12 november 2023 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind vooral dit erg prachtig. En vooral het stukje vanaf 1.40 geeft me alle vertrouwen dat hij ook het einde van Mon Amour (dat intense stuk) heel goed gaat doen live voor publiek.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:38 schreef Greys het volgende:
Heb zelden zo'n eensgezind internationaal 'panel' gezien haha. Tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |