quote:
Welkom bij de fanclub, ik vind het leuk
Hij is zo cute
Zijn stem en manier van zingen zijn

, zijn uitstraling..zucht! wat moet ik daar nu nog over zeggen, hij heeft zo ontzettend veel charisma
Hij is de David Beckham onder de zangers wat betreft zijn kapsels. Hij ziet er elke keer weer anders uit en hij kan het ook allemaal hebben. Zijn kledingstijl, ik hou ervan
In de loop der jaren heb ik gezien dat het altijd een hele bescheiden man is, niet bang om zijn gevoelens te tonen. Zijn dochter, zijn familie en dierbare vrienden alles voor hem betekenen, die hij zeer trouw moet zijn. Dat hij in de schijnwerpers staat is zijn keuze, zo is zijn keuze ook om zijn dierbaren af te schermen en daarbij te beschermen Foto's van dochtertje, als hij er iets over deelt is het altijd discreet met afgeschermd gezichtje.
Hij is zo bekend in België en Frankrijk, door zijn zangcarrière en in beide landen is hij ook coach bij The voice kids. En hij schijnt ook te kunnen acteren

Heb mij er altijd beetje over verbaasd dat hij hier nog zo onbekend was, misschien toch die taalbarrière omdat het Franstalig is?
Je had toen dat seizoen Chansons van Matthijs van Nieuwkerk en Rob Kemps, ik hoopte zo dat ze Slimane aandacht zouden geven, b.v. als beste nieuwkomer, niet dus! was zo "pissed" dat ik het 2de seizoen niet meer heb gekeken

heb ook geen idee of ze het toen misschien wel hebben gedaan

Owww en ik hoop stiekem dat hij ooit ook iets gaat zingen met Lara Fabian, lijkt mij ook helemaal geweldig die combi
[ Bericht 3% gewijzigd door DaniqueV op 11-11-2023 23:32:46 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....