Erg benieuwd naar die van Greys. Dat kan nog wel eens een verrassing worden!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
ESF / [2024] Post hier jouw huidige Top Zoveel
Ik ben zó onvoorspelbaar!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar die van Greys. Dat kan nog wel eens een verrassing worden!
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 8 november 2023 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Opvallende tactiek wel dit. Vraag me heel erg af waarom. Vermoeden: Slimane is straks een intervalact tijdens JESC in Frankrijk.
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar die halen vaak de deadline van 20 minuten niet hè, om zo'n SMS te sturen. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.
Niks irritant aan enthousiasme lieverdquote:Op donderdag 9 november 2023 08:54 schreef Greys het volgende:
Scroll maar gewoon langs me als het irritant wordt want dit wordt net zo'n Greys fangirl topic als destijds met Salvador Sobral ben ik bang.![]()
Rob Holley zal het wel een kutnummer vindenquote:Op donderdag 9 november 2023 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Het eurovision account heeft nog niets geupload? Ook niets op de socials.
Nummer zat wel gewoon in een insta story van Eurovision en een retweet van video op Twitter, maar nog niet op officiële YouTube kanaal nee.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Soms is het gewoon een kwestie van wachten tot ze het juiste materiaal krijgen van de broadcaster, hoeft niet altijd onwil te zijn. Kan ook zijn dat ze wachten tot er nog een paar nummers uit zijn volgende maand.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |