En m'n oma's kettingquote:
Beetje cliché, maar het hangt echt van de staging en live capaciteiten af waar in het spectrum het valt. En dan denk ik dat jouw spectrum iets te optimistisch is.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Prima liedje, een kruising van Barbara en Ochman.
Er komt nog een maxi single met een disco versie.quote:
Algemeen bekend neigt al snel naar cliché natuurlijk. Het voelt voor mij een beetje als een parodie op een Franse ballad. Mon amour, si que tu m'aime ou pas, Paris oui oui baguette parapluie.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Uitslag lijkt me ergens in de middenmoot. Uiteindelijk duurt het lang voor het op gang komt, maar hij compenseert de onverstaanbaarheid wel goed met algemeen bekende Franse termen.
Naaahhh, dit had ik nou écht niet verwacht van jou, zo'n enthousiasme hiervoor!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:50 schreef Greys het volgende:
Het is bespottelijk om dit bij het allereerste bekende ESC2024-lied al te zeggen maar: ze moeten erg hun best doen wil hier iemand boven komen in m'n persoonlijke (!) lijstje straks.![]()
Goddelijk dit. Helemaal m'n smaak. Lekker rauw. Vanuit z'n tenen. Lekker emo. Passioneel. Ja hoor.
Ja, maar op een gemiddeld ESF regent het ook clichés in het Engels natuurlijk. Ik denk dat als hij goed zingt het bij de jury wel ergens in de orde 8-14 moet kunnen scoren, en hij bij het publiek dan ook de onderste 5 moet kunnen vermijdenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Algemeen bekend neigt al snel naar cliché natuurlijk. Het voelt voor mij een beetje als een parodie op een Franse ballad. Mon amour, si que tu m'aime ou pas, Paris oui oui baguette parapluie.
En ook nog een grote kans dat hij naar Eurovision in Concert komtquote:Op woensdag 8 november 2023 20:50 schreef Greys het volgende:
Het is bespottelijk om dit bij het allereerste bekende ESC2024-lied al te zeggen maar: ze moeten erg hun best doen wil hier iemand boven komen in m'n persoonlijke (!) lijstje straks.![]()
Goddelijk dit. Helemaal m'n smaak. Lekker rauw. Vanuit z'n tenen. Lekker emo. Passioneel. Ja hoor.
Bewaarpost:quote:Op woensdag 8 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar op een gemiddeld ESF regent het ook clichés in het Engels natuurlijk. Ik denk dat als hij goed zingt het bij de jury wel ergens in de orde 8-14 moet kunnen scoren, en hij bij het publiek dan ook de onderste 5 moet kunnen vermijden
MAIS OUIquote:Op woensdag 8 november 2023 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ook nog een grote kans dat hij naar Eurovision in Concert komt
Ja, onderaan zal het niet eindigen. Puur op basis van z'n vocale kwaliteiten dan, want het nummer en de productie zijn niet zoveel soeps.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar op een gemiddeld ESF regent het ook clichés in het Engels natuurlijk. Ik denk dat als hij goed zingt het bij de jury wel ergens in de orde 8-14 moet kunnen scoren, en hij bij het publiek dan ook de onderste 5 moet kunnen vermijden
Jawel maar die halen vaak de deadline van 20 minuten niet hè, om zo'n SMS te sturen. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewaarpost:
Dit gaat denk ik veel hoger eindigen dan je nu denkt. Want er stemmen ook veel mensen van míjn leeftijd zijnde 50+.
*middelvinger opsteekt*quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar die halen vaak de deadline van 20 minuten niet hè, om zo'n SMS te sturen. Dat is allemaal veel te ingewikkeld.
Je bedoelt dezequote:
MAIS OUI TOP DIX!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt deze![]()
Ik vind prima lied, maar ik zie geen top10 notering in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |