Die emoticon draagt echt bij aan het gesprek.quote:Op zondag 5 november 2023 09:50 schreef TweedeKlum het volgende: [..] Bij mij zit er amper verschil tussen de beelden en de stats en ik kijk op de Franse Belg. Maar het is goed hoor
![]()
En anders houden we het even gezelligquote:Op zondag 5 november 2023 10:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die emoticon draagt echt bij aan het gesprek.
Je weet ook zelf dondersgoed dat users het irritant vinden dat je het deed, maar blijkbaar ben je blind voor reacties op het forum omdat je zo graag als eerste iets wil posten en dan weer vertrekt naar je 10tal schermpjes, om weer te wachten tot je als eerst iets kan posten.
Kusje op je emoticon.
Fijne race.
Ik vraag het netjes aan hem, als hij in een reactieterug moet eindigen met die emoticon, dan kan je zo'n reactie terug verwachten.quote:Op zondag 5 november 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En anders houden we het even gezellig
Blijkbaar heb jij er last van
Als anderen dat ook hebben kunnen ze het ook met een mod oppakken
Hoeft allemaal niet zo ongezellig op zondagochtend
Ik ben benieuwd naar het magische schroefje bij Mercedes en Plan S(pecial) bij Ferrari voor de fans.quote:Wolff spreekt van 'blauwe plek': "We hebben geen magisch schroefje"
https://www.gptoday.net/n(...)en-magisch-schroefje
Ik hoop dat het magische schroefje afbreektquote:Op zondag 5 november 2023 10:30 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd naar het magische schroefje bij Mercedes en Plan S(pecial) bij Ferrari voor de fans.
Het is vervelend, ik heb vorige week al gezegd dat het niet wenselijk is, dus het moge duidelijk zijn dat dit soort fratsen niet gewenst zijn. 95% van de users kan niet via kabel kijken, en lopen dus een tikkie achter. Ik zou persoonlijk niet eens meer in dit topic meelezen als er iemand is die dingen continu zit te spoileren 20 seconden voor het bij mij gebeurt (nou moet ik wel, maar goed).quote:Op zondag 5 november 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En anders houden we het even gezellig
Blijkbaar heb jij er last van
Als anderen dat ook hebben kunnen ze het ook met een mod oppakken
Hoeft allemaal niet zo ongezellig op zondagochtend
Alleen de lagere temperatuur kan vandaag Mercedes helpenquote:Op zondag 5 november 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat het magische schroefje afbreekt
Als je gewoon tegen Lance zegt dat het misschien gaat regenen, dan gaat 'ie als de bliksem. Hebben we vrijdag nog kunnen zien.quote:Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen de lagere temperatuur kan vandaag Mercedes helpen![]()
Maar iedereen om Hamilton heen is eigenlijk sneller behalve eventueel Stroll
Zou kunnen maar er kan vandaag wel gepit worden dus neem aan dat Mercedes er beter bij zit.quote:Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen de lagere temperatuur kan vandaag Mercedes helpen![]()
Maar iedereen om Hamilton heen is eigenlijk sneller behalve eventueel Stroll
Als je het er niet mee eens bent mag je hierheen: F1 / [F1-Feedback]quote:Op zondag 5 november 2023 11:03 schreef Starflyer het volgende:
Apart dat je in een live topic niet live zou mogen posten.![]()
Wij streamen ook, maar zijn vaak sneller dan anderen die bijvoorbeeld F1TV kijken. Daar kun je geen rekening mee houden, want hoe lang moet je dan wachten?
Maar als je kennelijk keer op keer gespoilerd wordt door iemand die 20 seconden voor loopt, dan zit je dus eigenlijk nagenoeg continu naar het FOK!schermpje te turen ipv gewoon de race te kijken?quote:Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vervelend, ik heb vorige week al gezegd dat het niet wenselijk is, dus het moge duidelijk zijn dat dit soort fratsen niet gewenst zijn. 95% van de users kan niet via kabel kijken, en lopen dus een tikkie achter. Ik zou persoonlijk niet eens meer in dit topic meelezen als er iemand is die dingen continu zit te spoileren 20 seconden voor het bij mij gebeurt (nou moet ik wel, maar goed).
Ok, wellicht in het geval van dingen vd live timing posten in het topic.quote:Op zondag 5 november 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vervelend, ik heb vorige week al gezegd dat het niet wenselijk is, dus het moge duidelijk zijn dat dit soort fratsen niet gewenst zijn. 95% van de users kan niet via kabel kijken, en lopen dus een tikkie achter. Ik zou persoonlijk niet eens meer in dit topic meelezen als er iemand is die dingen continu zit te spoileren 20 seconden voor het bij mij gebeurt (nou moet ik wel, maar goed).
Er is wel een verschil tussen 'moeten wachten' en expres alles z.s.m. op het forum willen posten, om de eerste te zijn en te laten zien dat jij voorloopt. En dat laatste gebeurt wel degelijk. Het is gewoon een vervelende gewoonte.quote:Op zondag 5 november 2023 11:03 schreef Starflyer het volgende:
Apart dat je in een live topic niet live zou mogen posten.![]()
Wij streamen ook, maar zijn vaak sneller dan anderen die bijvoorbeeld F1TV kijken. Daar kun je geen rekening mee houden, want hoe lang moet je dan wachten?
Ik liep vorige week een tikkie voor op bijna iedereen hier, dat merk je echt welquote:Op zondag 5 november 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, wellicht in het geval van dingen vd live timing posten in het topic.
Maar vind het toch tamelijk vreemd dat je in een live topic niet zou mogen posten wat je live op beeld ziet omdat er anderen zijn wiens stream achterloopt.
Degene wiens stream/beeld niet achterloopt heeft ook geen idee hoeveel vertraging degenen die achter lopen hebben. En dus ook geen idee wanneer ze wel iets "mogen" posten.
Dat is ook het idee van live topic tochquote:Op zondag 5 november 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je kennelijk keer op keer gespoilerd wordt door iemand die 20 seconden voor loopt, dan zit je dus eigenlijk nagenoeg continu naar het FOK!schermpje te turen ipv gewoon de race te kijken?
De race op TV aan hebben staan maar het toch vooral meekrijgen via een forum ipv de TV?quote:Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is ook het idee van live topic toch
Als niemand het leest wat er wordt gepost wat is dan eigenlijk de zin van zo’n topic? Dat iedereen alleen maar loopt te zenden maar zonder dat het wordt ontvangen.quote:Op zondag 5 november 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De race op TV aan hebben staan maar het toch vooral meekrijgen via een forum ipv de TV?
Niet iedereen is in sync met elkaar qua beeld.quote:Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergelijkbaar hier. Zodra de race begint gaat de livetiming fullscreen en ga ik alleen naar het topic als er wat noemenswaardigs gebeurt dus heb nergens last van.quote:Op zondag 5 november 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je kennelijk keer op keer gespoilerd wordt door iemand die 20 seconden voor loopt, dan zit je dus eigenlijk nagenoeg continu naar het FOK!schermpje te turen ipv gewoon de race te kijken?
Ik kijk gewoon de race, en als ik daar iets zie gebeuren ga ik even naar FOK! en zijn er al 10+ posts over hetgeen er gebeurde. Chill F1 kijken = beste F1 kijken
Er zit een verschil in leuk mee praten en alleen maar als eerste stats of situaties posten en weer vertrekken lijkt mij.quote:Op zondag 5 november 2023 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou de sprint race vervangen voor een "last man stand" iets.quote:Op zondag 5 november 2023 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan maar even over reversed grid. Lijkt mij wel gaaf, zelfde als bij F2. Dan krijg je natuurlijk nog veel meer racing zoals we gister ook al zagen. Extreem spannende wedstrijd. En geen schade want ja, ze kunnen eenmaal goed racen. (Erg professioneel)
Random grid ook wel gaaf inderdaad. Genoeg kansen voor F1 om te innoveren kortom.quote:Op zondag 5 november 2023 11:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik zou de sprint race vervangen voor een "last man stand" iets.
En dan niet je plaatsen voor een start opstelling , maar dit gewoon zo als de lotto doen, en dan gewoon alle rijders in een bak en dan maar trekken , beginnen vanaf de laatste plek naar nummer 1 :-)
En die bepaald de startopstelling.
Dan na 5 ronden racen en daarna valt de laatste rijder af , die mag dan de pits opzoeken, en klaar.
En zo gaat er dan elke ronden 1 afvallen tot je er maar 1 overhoud![]()
En die krijgt dan een leuke prijzenpot en een paar puntjes extra.
Of gewoon achteruitrijdenquote:Op zondag 5 november 2023 11:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik zou de sprint race vervangen voor een "last man stand" iets.
En dan niet je plaatsen voor een start opstelling , maar dit gewoon zo als de lotto doen, en dan gewoon alle rijders in een bak en dan maar trekken , beginnen vanaf de laatste plek naar nummer 1 :-)
En die bepaald de startopstelling.
Dan na 5 ronden racen en daarna valt de laatste rijder af , die mag dan de pits opzoeken, en klaar.
En zo gaat er dan elke ronden 1 afvallen tot je er maar 1 overhoud![]()
En die krijgt dan een leuke prijzenpot en een paar puntjes extra.
Bij de sprint race de oude le mans start weer terug halenquote:Op zondag 5 november 2023 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Random grid ook wel gaaf inderdaad. Genoeg kansen voor F1 om te innoveren kortom.
Die man was wel beest 👀quote:Op zondag 5 november 2023 11:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Bij de sprint race de oude le mans start weer terug halen![]()
Dan moet je echt sprinten
En dan springt snel de coureur in de wagen terwijl de monteurs 'm van een zeephelling duwen en vliegt-ie door een brandende hoepel naar de bel.quote:Op zondag 5 november 2023 11:40 schreef Rianne84 het volgende:
Of je geeft elk team een bouwpakket en kijkt welk team als snelste een werkende auto in elkaar zet. En de coureurs moeten meehelpen![]()
Volgens mij was hij dat jaar ook vicewereldkampioen na Jackie Stewart in de Formule 1quote:
Dat was een protestactie omdat hij de Le Mans start te gevaarlijk vond. Coureurs namen de tijd niet om hun gordels vast te maken en reden de eerste stint dus zonder gordels.quote:Op zondag 5 november 2023 11:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Bij de sprint race de oude le mans start weer terug halen![]()
Dan moet je echt sprintenalhoe wel sommige daar toch anders er over denken
![]()
Was dat een protestactie?quote:Op zondag 5 november 2023 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was een protestactie omdat hij de Le Mans start te gevaarlijk vond. Coureurs namen de tijd niet om hun gordels vast te maken en reden de eerste stint dus zonder gordels.
Is daarna afgeschaft.
Dat wandelen i.p.v. rennen was een protestactie, ja.quote:Op zondag 5 november 2023 12:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was dat een protestactie?
Altijd gedacht dat de start vroeger zo plaatsvond
Tnx voor de info
Het rennen was de normale Le Mansstart.quote:Op zondag 5 november 2023 12:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was dat een protestactie?
Altijd gedacht dat de start vroeger zo plaatsvond
Tnx voor de info
Gebeurt sowieso elk f1 weekend. Alleen helpen de coureurs niet.quote:Op zondag 5 november 2023 11:40 schreef Rianne84 het volgende:
Of je geeft elk team een bouwpakket en kijkt welk team als snelste een werkende auto in elkaar zet. En de coureurs moeten meehelpen![]()
Achteraf gezien terecht maar het waren wel andere tijden.quote:Op zondag 5 november 2023 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was een protestactie omdat hij de Le Mans start te gevaarlijk vond. Coureurs namen de tijd niet om hun gordels vast te maken en reden de eerste stint dus zonder gordels.
Is daarna afgeschaft.
Racing is erg geëvolueerd sinds die tijd. Daarom vind ik ook dat we niet alleen maar moeten blijven vasthouden aan oude gewoontes en circuits. Innovatie daar gaat bet om.quote:Op zondag 5 november 2023 12:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Achteraf gezien terecht maar het waren wel andere tijden.
Nu zullen niet een van de auto's door de keuring heen komen.
Het waren bijna in elke auto sport toen rijdende doodskisten.
Maar goed dat de veiligheid nummer 1 is geworden in autorace sport.
Want om elke race iemand te verliezen gaat mij ook wel iets te ver.
Al zat je wel vaak met een hoge hartslag te kijken als er weer eens wat gebeurde , want vaak liep het niet echt goed af voor de rijder.
Want je hield je hart vast bij elke crash of duik in het water ala Monaco.
Vangrails ? wat waren dat , stobalen voor een boom neer zetten was genoeg.
Wat een helden toen.
Voor de wat oudere onder ons
Rouen F1 circuit
Maar je weet nu ook wat niet werkt, dan kun je het vandaag anders doen, in dat geval is het geen herhaling van zetten. Plus dat de omstandigheden anders zijn als de race 3x zo lang is.quote:Op zondag 5 november 2023 09:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De verrassing is compleet weg, alleen een bak regen zou het nog echt leuk kunnen maken, voor de rest is het een herhaling van gisteren.
Het is gezeur om niets, net zoals het gezanik over Viaplay of over gifjes omdat iemand een krappe databundel heeft. Leven en laten leven.quote:Op zondag 5 november 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar vind het toch tamelijk vreemd dat je in een live topic niet zou mogen posten wat je live op beeld ziet omdat er anderen zijn wiens stream achterloopt.
Degene wiens stream/beeld niet achterloopt heeft ook geen idee hoeveel vertraging degenen die achter lopen hebben. En dus ook geen idee wanneer ze wel iets "mogen" posten.
Stukje 'altijd de eerste'quote:Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gezeur om niets, net zoals het gezanik over Viaplay of over gifjes omdat iemand een krappe databundel heeft. Leven en laten leven.
Dat is genetisch bepaald ouwe reus.quote:Op zondag 5 november 2023 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje 'altijd de eerste'
Dan zou je ook na een crash of mooie actie niet kunnen posten. De praktijk is dat het direct >10 posts achter elkaar zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind het soms wel makkelijk ....quote:Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gezeur om niets, net zoals het gezanik over Viaplay of over gifjes omdat iemand een krappe databundel heeft. Leven en laten leven.
Verstappen, Charlie, Carlos en Stroll hebben nog genoeg nieuwe banden met een eventuele SC.quote:
Als je bij de race aanwezig bent en op FOK! zit tijdens de race, gaat er hoe dan ook wel iets misquote:Op zondag 5 november 2023 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er kunnen ook users bij een race aanwezig zijn, die hebben sowieso geen "vertraging op de stream".
Dat hou je toch.
Je kan natuurlijk best iets posten als er voor je iemand de grindbak in duikt en er een gele vlag is, dan is er even geen actie meerquote:Op zondag 5 november 2023 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je bij de race aanwezig bent en op FOK! zit tijdens de race, gaat er hoe dan ook wel iets mis
quote:Op zondag 5 november 2023 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk best iets posten als er voor je iemand de grindbak in duikt en er een gele vlag is, dan is er even geen actie meer
Hoe zo? zat mensen die de telefoon op plek 1 zetten en dan de rest.quote:Op zondag 5 november 2023 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je bij de race aanwezig bent en op FOK! zit tijdens de race, gaat er hoe dan ook wel iets mis
Concerten idem, er zijn mensen die naar een concert gaan en het vervolgens via het scherm van hun telefoon kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe zo? zat mensen die de telefoon op plek 1 zetten en dan de rest.
Autorijden bij veel mensen is ook maar bijzaak, mobieltje op plek 1
Boodschappen doen is ook maar saai , dus APPEN we wel de hele tijd.
of hoe ze dat op een appel doen door de winkel heen schreeuwen met cam aan ..![]()
![]()
Gisteren al bijna 2 keer omver gelopen omdat veel mensen hun mobile belangrijker vinden dan hun leven of wat er om hun heen gebeurd.
Nee dus zo raar is dat niet als je ergens live bij bent , dan aan de buitenwereld laten weten dat je er bij bent.
Zoals ik zo vaak hoort , je moet met de tijd mee gaan.
Mensen worden hier boos of vragen of ik ziek ben als ik mijn mobile thuis heb liggen.
met die 1 uur scherm tijd perdag op me mobile .... vind ik het nog te veel
Waarom heeft RUS ineens 2 sets hard? En 1 set Medium minder...??quote:
Tsja waarom hebben ze de camera uitgevonden? Zodat je herinnering eraan overhoudt. Ik snap het wel.quote:Op zondag 5 november 2023 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Concerten idem, er zijn mensen die naar een concert gaan en het vervolgens via het scherm van hun telefoon kijken
Er zit natuurlijk een verschil tussen een fragmentje filmen als "herinnering" of een half concert vastleggen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja waarom hebben ze de camera uitgevonden? Zodat je herinnering eraan overhoudt. Ik snap het wel.
Inderdaad, 140 euro betalen om dan de hele avond naar een schermpje te kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Concerten idem, er zijn mensen die naar een concert gaan en het vervolgens via het scherm van hun telefoon kijken
Op Spa met een levensgrote Thierry Boutsen op je rug gaan lopen, dat is pas baas.quote:Op zondag 5 november 2023 13:34 schreef SiGNe het volgende:
Iemand wilde vrijdag nog de achterkant zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
edit: is er niet een vertraging in FOK! in te bouwen zodat je nieuwe posts met een vertraging van 20 seconden ziet?Één oplossing zou kunnen zijn is op FOK! rondhangen met een Pentium 3 met Windows Vista geďnstalleerd.
Statistisch is die kans steeds groter omdat hij nog geen enkel voorgaand seizoen 0 DNF's heeft 🤔quote:
Die achterkant is prachtigquote:Op zondag 5 november 2023 13:34 schreef SiGNe het volgende:
Iemand wilde vrijdag nog de achterkant zien
[ afbeelding ]
Of Nyck de Vriesquote:Op zondag 5 november 2023 13:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Op Spa met een levensgrote Thierry Boutsen op je rug gaan lopen, dat is pas baas.
Blijven doneren @Zipportalquote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef THEFXR het volgende:
waarom is er geen autorefresh op de telefoon fok? het is er wel op desktop
Ben je serieus? Zet je na 10 keer zwart ook je hele hebben en houwen in op rood?quote:Op zondag 5 november 2023 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Statistisch is die kans steeds groter omdat hij nog geen enkel voorgaand seizoen 0 DNF's heeft 🤔
quote:Op zondag 5 november 2023 14:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ben je serieus? Zet je na 10 keer zwart ook je hele hebben en houwen in op rood?
Een update om de 30 seconden betekent nog steeds dat je eens in de 30 seconden weer "live" bentquote:
Vooral uitkijken naar de race in Vegas inderdaad!quote:Op zondag 5 november 2023 14:45 schreef Nattekat het volgende:
Het doet me wel vreugd dat er dit jaar geen sprints meer zijn. Niet dat er überhaupt nog veel races zijn, maar ach.
quote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral uitkijken naar de race in Vegas inderdaad!
Daar heb ik zin in jaquote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral uitkijken naar de race in Vegas inderdaad!
Op de sim is Vegas een prima baan, wordt een leuke race denk ik.quote:Op zondag 5 november 2023 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik zin in ja
Sowieso heb ik áltijd zin in een nieuw circuit, waar dan ook (want nieuwsgierig), en dan ook nog eens op een mooie tijd in de ochtend, na al die vervelende avondraces de laatste tijd
Ik heb ook weinig zin om het vooraf af te schrijven, we gaan het zien.quote:Op zondag 5 november 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op de sim is Vegas een prima baan, wordt een leuke race denk ik.
Nee, 2,5 uur, want ik kijk straks 2,5 uur uitgesteld.quote:Op zondag 5 november 2023 17:01 schreef Zorro het volgende:
Of had ik even 20 seconden moeten wachten?
Oh dan hoop ik maar dat iedereen hier daar een beetje rekening mee houdt.quote:Op zondag 5 november 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, 2,5 uur, want ik kijk straks 2,5 uur uitgesteld.
Doen ze vast wel. Eén mooie community hierquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik maar dat iedereen hier daar een beetje rekening mee houdt.
🤣🤣quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stop and go-penalty’squote:Op zondag 5 november 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
Jammer dat ze in de F1 nooit 20 seconden straf meteen krijgen in plaats van die laffe 5 seconden
Beter dan de rest van ViaPlay en de tandarts, seniele Mol, Grenzeloos sukkel en die kale vreemdganger Kamplul.quote:Op zondag 5 november 2023 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Chiel is een toppertje. Mocht ViaPlay ter ziele gaan, dan hoop ik dat hij in het F1-wereldje actief blijft.
Nou krijg ik het gevoel dat ik iets heb gemist ...quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit wordt historische tv mensen, get in there Lewis, een huilende Toto, Lewis met de Braziliaanse vlag hangend in de hekken, het Engels volkslied, tranen op het podium, Crofty overmand door emoties, Tedje Kravitz over de wraak voor de gestolen titel.
In welk universum?quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit wordt historische tv mensen, get in there Lewis, een huilende Toto, Lewis met de Braziliaanse vlag hangend in de hekken, het Engels volkslied, tranen op het podium, Crofty overmand door emoties, Tedje Kravitz over de wraak voor de gestolen titel.
Ze zouden wel even winnen was het een paar dagen geleden.quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Aston knallen op elkaar en Max. Norris heeft een mankement. GOAT kan weer eens winnenquote:
Ik heb het idee dat ze met een zware wagen wel relatief goed zijn, dus in het begin van de race zie ik ze er wel bij zitten.quote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zouden wel even winnen was het een paar dagen geleden.
Gisteren was echt heel slecht. Benieuwd of ze in een normale race er wel goed inzitten.
Is er iemand die dacht dat ze “wel even zouden winnen” ja? Al viel Lewis gisteren wel enorm ver terug na een goede startquote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zouden wel even winnen was het een paar dagen geleden.
Gisteren was echt heel slecht. Benieuwd of ze in een normale race er wel goed inzitten.
Ja, voor de eerste vrije training dachten ze kans te maken bij Mercedes. Alleen Verstappen was Hammie bang voor.quote:Op zondag 5 november 2023 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is er iemand die dacht dat ze “wel even zouden winnen” ja? Al viel Lewis gisteren wel enorm ver terug na een goede start
Zo dramatisch als gisteren zal wel niet. Komisch zou het wel zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze met een zware wagen wel relatief goed zijn, dus in het begin van de race zie ik ze er wel bij zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Je kijkt met 20 seconden vertraging zeker?quote:Op zondag 5 november 2023 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's geen idee, dat is gewoon een vastgelegde straf die, m.i., te zelden wordt opgelegd.
Onnodig moeilijk gemaakt inderdaadquote:Op zondag 5 november 2023 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Sam Collins trakteert ons op lijn-pijltjes en lijntjes ter verduidelijking van een lijndiagram.
... dat is uitgerekend wat een lijndiagram inzichtelijk moet maken, daar zijn geen extra lijntjes voor nodig.
quote:Op zondag 5 november 2023 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Van mobiel naar tv of laptop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zit je in een vakantie huisje en werkt Google chrome/tv niet?You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Van mobiel naar tv, alleen ligt het aan de tv waardoor het niet lukt en dat is geen simpele fixquote:Op zondag 5 november 2023 17:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van mobiel naar tv of laptop?
Of zit je in een vakantie huisje en werkt Google chrome/tv niet?
Gaan we dit nu de hele tijd krijgen.quote:Op zondag 5 november 2023 17:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is bij iedereen de pre-race show al begonnen en mag ik daar dan al over posten?
Oh zo'n eigen cast systeem van de tv zelf zeker.quote:Op zondag 5 november 2023 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van mobiel naar tv, alleen ligt het aan de tv waardoor het niet lukt en dat is geen simpele fix
Wil Buxton is sowieso schijtirritant.quote:Op zondag 5 november 2023 17:42 schreef Perox het volgende:
Hinchcliffe doet dit leuker dan Will "ADHD" Buxton.
klopt, alleen zo'n kabel heb ik niet liggenquote:Op zondag 5 november 2023 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh zo'n eigen cast systeem van de tv zelf zeker.
Dan is de beste oplossing USB naar HDMI voor je telefoon.
Als je denkt dat hij niet erger/harder kan...quote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 5 november 2023 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dit vindt de W14 niet leuk.
Maar het zou kouder worden lol.quote:Op zondag 5 november 2023 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dit vindt de W14 niet leuk.
F1TV / F1TV LIVE is goed, maar geen idee wat jij kijkt.quote:Op zondag 5 november 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen commentaar bij de voorbeschouwing, of ligt dat aan mij
Mogelijk zit je al in de race stream? Die gaat vaak een minuut of 10 eerder al live en heeft overlap met de stream van de voorbeschouwing.quote:Op zondag 5 november 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen commentaar bij de voorbeschouwing, of ligt dat aan mij
Bij de startquote:
Will Buxton's filmtrailerstem atm op de race-streamquote:Op zondag 5 november 2023 17:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mogelijk zit je al in de race stream? Die gaat vaak een minuut of 10 eerder al live en heeft overlap met de stream van de voorbeschouwing.
De F1TV landing page stuurt je dan ook al door naar de race stream, en die heeft nu inderdaad geen commentaar.
Ah dat is het, ik zat al in de racestream dusquote:Op zondag 5 november 2023 17:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mogelijk zit je al in de race stream? Die gaat vaak een minuut of 10 eerder al live en heeft overlap met de stream van de voorbeschouwing.
De F1TV landing page stuurt je dan ook al door naar de race stream, en die heeft nu inderdaad geen commentaar.
De sprint was best aardigquote:
Komt door de bandendegradatiequote:
De ferrari's ookquote:Op zondag 5 november 2023 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tweestopper. Max heeft nog een setje nieuwe softs over
Kan nu ook een probleem wordenquote:
Ja en twee sets nieuwe medium en een set harde banden. SC maakt voor hem qua banden niet veel uit.quote:Op zondag 5 november 2023 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tweestopper. Max heeft nog een setje nieuwe softs over
Sainz ook nietquote:
en een illegale autoquote:Op zondag 5 november 2023 18:01 schreef DKUp het volgende:
Hammie met zijn raketmotor 2021, never forget.
Wacht nog steeds op de boem en plofquote:Op zondag 5 november 2023 18:01 schreef DKUp het volgende:
Hammie met zijn raketmotor 2021, never forget.
En een Grosjeanquote:
eh die krijgen niet eens een kans om het te verklotenquote:Op zondag 5 november 2023 18:02 schreef Mano_ het volgende:
Eens kijken of de monteurs van LEC net zo goed zijn als die van Max
Voor de start alquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |