Ben je serieus? Zet je na 10 keer zwart ook je hele hebben en houwen in op rood?quote:Op zondag 5 november 2023 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Statistisch is die kans steeds groter omdat hij nog geen enkel voorgaand seizoen 0 DNF's heeft 🤔
quote:Op zondag 5 november 2023 14:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ben je serieus? Zet je na 10 keer zwart ook je hele hebben en houwen in op rood?
Een update om de 30 seconden betekent nog steeds dat je eens in de 30 seconden weer "live" bentquote:
Vooral uitkijken naar de race in Vegas inderdaad!quote:Op zondag 5 november 2023 14:45 schreef Nattekat het volgende:
Het doet me wel vreugd dat er dit jaar geen sprints meer zijn. Niet dat er überhaupt nog veel races zijn, maar ach.
quote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral uitkijken naar de race in Vegas inderdaad!
Daar heb ik zin in jaquote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral uitkijken naar de race in Vegas inderdaad!
Op de sim is Vegas een prima baan, wordt een leuke race denk ik.quote:Op zondag 5 november 2023 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik zin in ja
Sowieso heb ik áltijd zin in een nieuw circuit, waar dan ook (want nieuwsgierig), en dan ook nog eens op een mooie tijd in de ochtend, na al die vervelende avondraces de laatste tijd
Ik heb ook weinig zin om het vooraf af te schrijven, we gaan het zien.quote:Op zondag 5 november 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op de sim is Vegas een prima baan, wordt een leuke race denk ik.
Nee, 2,5 uur, want ik kijk straks 2,5 uur uitgesteld.quote:Op zondag 5 november 2023 17:01 schreef Zorro het volgende:
Of had ik even 20 seconden moeten wachten?
Oh dan hoop ik maar dat iedereen hier daar een beetje rekening mee houdt.quote:Op zondag 5 november 2023 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, 2,5 uur, want ik kijk straks 2,5 uur uitgesteld.
Doen ze vast wel. Eén mooie community hierquote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik maar dat iedereen hier daar een beetje rekening mee houdt.
🤣🤣quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |