Mogelijk zit je al in de race stream? Die gaat vaak een minuut of 10 eerder al live en heeft overlap met de stream van de voorbeschouwing.quote:Op zondag 5 november 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen commentaar bij de voorbeschouwing, of ligt dat aan mij
Bij de startquote:
Will Buxton's filmtrailerstem atm op de race-streamquote:Op zondag 5 november 2023 17:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mogelijk zit je al in de race stream? Die gaat vaak een minuut of 10 eerder al live en heeft overlap met de stream van de voorbeschouwing.
De F1TV landing page stuurt je dan ook al door naar de race stream, en die heeft nu inderdaad geen commentaar.
Ah dat is het, ik zat al in de racestream dusquote:Op zondag 5 november 2023 17:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mogelijk zit je al in de race stream? Die gaat vaak een minuut of 10 eerder al live en heeft overlap met de stream van de voorbeschouwing.
De F1TV landing page stuurt je dan ook al door naar de race stream, en die heeft nu inderdaad geen commentaar.
De sprint was best aardigquote:
Komt door de bandendegradatiequote:
De ferrari's ookquote:Op zondag 5 november 2023 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tweestopper. Max heeft nog een setje nieuwe softs over
Kan nu ook een probleem wordenquote:
Ja en twee sets nieuwe medium en een set harde banden. SC maakt voor hem qua banden niet veel uit.quote:Op zondag 5 november 2023 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tweestopper. Max heeft nog een setje nieuwe softs over
Sainz ook nietquote:
en een illegale autoquote:Op zondag 5 november 2023 18:01 schreef DKUp het volgende:
Hammie met zijn raketmotor 2021, never forget.
Wacht nog steeds op de boem en plofquote:Op zondag 5 november 2023 18:01 schreef DKUp het volgende:
Hammie met zijn raketmotor 2021, never forget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |