Stop and go-penalty’squote:Op zondag 5 november 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
Jammer dat ze in de F1 nooit 20 seconden straf meteen krijgen in plaats van die laffe 5 seconden
Beter dan de rest van ViaPlay en de tandarts, seniele Mol, Grenzeloos sukkel en die kale vreemdganger Kamplul.quote:Op zondag 5 november 2023 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Chiel is een toppertje. Mocht ViaPlay ter ziele gaan, dan hoop ik dat hij in het F1-wereldje actief blijft.
Nou krijg ik het gevoel dat ik iets heb gemist ...quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit wordt historische tv mensen, get in there Lewis, een huilende Toto, Lewis met de Braziliaanse vlag hangend in de hekken, het Engels volkslied, tranen op het podium, Crofty overmand door emoties, Tedje Kravitz over de wraak voor de gestolen titel.
In welk universum?quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit wordt historische tv mensen, get in there Lewis, een huilende Toto, Lewis met de Braziliaanse vlag hangend in de hekken, het Engels volkslied, tranen op het podium, Crofty overmand door emoties, Tedje Kravitz over de wraak voor de gestolen titel.
Ze zouden wel even winnen was het een paar dagen geleden.quote:Op zondag 5 november 2023 17:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Aston knallen op elkaar en Max. Norris heeft een mankement. GOAT kan weer eens winnenquote:
Ik heb het idee dat ze met een zware wagen wel relatief goed zijn, dus in het begin van de race zie ik ze er wel bij zitten.quote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zouden wel even winnen was het een paar dagen geleden.
Gisteren was echt heel slecht. Benieuwd of ze in een normale race er wel goed inzitten.
Is er iemand die dacht dat ze “wel even zouden winnen” ja? Al viel Lewis gisteren wel enorm ver terug na een goede startquote:Op zondag 5 november 2023 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zouden wel even winnen was het een paar dagen geleden.
Gisteren was echt heel slecht. Benieuwd of ze in een normale race er wel goed inzitten.
Ja, voor de eerste vrije training dachten ze kans te maken bij Mercedes. Alleen Verstappen was Hammie bang voor.quote:Op zondag 5 november 2023 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is er iemand die dacht dat ze “wel even zouden winnen” ja? Al viel Lewis gisteren wel enorm ver terug na een goede start
Zo dramatisch als gisteren zal wel niet. Komisch zou het wel zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze met een zware wagen wel relatief goed zijn, dus in het begin van de race zie ik ze er wel bij zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Je kijkt met 20 seconden vertraging zeker?quote:Op zondag 5 november 2023 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's geen idee, dat is gewoon een vastgelegde straf die, m.i., te zelden wordt opgelegd.
Onnodig moeilijk gemaakt inderdaadquote:Op zondag 5 november 2023 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Sam Collins trakteert ons op lijn-pijltjes en lijntjes ter verduidelijking van een lijndiagram.
... dat is uitgerekend wat een lijndiagram inzichtelijk moet maken, daar zijn geen extra lijntjes voor nodig.
quote:Op zondag 5 november 2023 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Van mobiel naar tv of laptop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zit je in een vakantie huisje en werkt Google chrome/tv niet?You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Van mobiel naar tv, alleen ligt het aan de tv waardoor het niet lukt en dat is geen simpele fixquote:Op zondag 5 november 2023 17:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van mobiel naar tv of laptop?
Of zit je in een vakantie huisje en werkt Google chrome/tv niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |