Onnodig moeilijk gemaakt inderdaadquote:Op zondag 5 november 2023 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Sam Collins trakteert ons op lijn-pijltjes en lijntjes ter verduidelijking van een lijndiagram.
... dat is uitgerekend wat een lijndiagram inzichtelijk moet maken, daar zijn geen extra lijntjes voor nodig.
quote:Op zondag 5 november 2023 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Van mobiel naar tv of laptop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zit je in een vakantie huisje en werkt Google chrome/tv niet?You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Van mobiel naar tv, alleen ligt het aan de tv waardoor het niet lukt en dat is geen simpele fixquote:Op zondag 5 november 2023 17:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van mobiel naar tv of laptop?
Of zit je in een vakantie huisje en werkt Google chrome/tv niet?
Gaan we dit nu de hele tijd krijgen.quote:Op zondag 5 november 2023 17:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is bij iedereen de pre-race show al begonnen en mag ik daar dan al over posten?
Oh zo'n eigen cast systeem van de tv zelf zeker.quote:Op zondag 5 november 2023 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van mobiel naar tv, alleen ligt het aan de tv waardoor het niet lukt en dat is geen simpele fix
Wil Buxton is sowieso schijtirritant.quote:Op zondag 5 november 2023 17:42 schreef Perox het volgende:
Hinchcliffe doet dit leuker dan Will "ADHD" Buxton.
klopt, alleen zo'n kabel heb ik niet liggenquote:Op zondag 5 november 2023 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh zo'n eigen cast systeem van de tv zelf zeker.
Dan is de beste oplossing USB naar HDMI voor je telefoon.
Als je denkt dat hij niet erger/harder kan...quote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 5 november 2023 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dit vindt de W14 niet leuk.
Maar het zou kouder worden lol.quote:Op zondag 5 november 2023 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dit vindt de W14 niet leuk.
F1TV / F1TV LIVE is goed, maar geen idee wat jij kijkt.quote:Op zondag 5 november 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen commentaar bij de voorbeschouwing, of ligt dat aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |