Als je bij de race aanwezig bent en op FOK! zit tijdens de race, gaat er hoe dan ook wel iets misquote:Op zondag 5 november 2023 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er kunnen ook users bij een race aanwezig zijn, die hebben sowieso geen "vertraging op de stream".
Dat hou je toch.
Je kan natuurlijk best iets posten als er voor je iemand de grindbak in duikt en er een gele vlag is, dan is er even geen actie meerquote:Op zondag 5 november 2023 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je bij de race aanwezig bent en op FOK! zit tijdens de race, gaat er hoe dan ook wel iets mis
quote:Op zondag 5 november 2023 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk best iets posten als er voor je iemand de grindbak in duikt en er een gele vlag is, dan is er even geen actie meer
Hoe zo? zat mensen die de telefoon op plek 1 zetten en dan de rest.quote:Op zondag 5 november 2023 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je bij de race aanwezig bent en op FOK! zit tijdens de race, gaat er hoe dan ook wel iets mis
Concerten idem, er zijn mensen die naar een concert gaan en het vervolgens via het scherm van hun telefoon kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe zo? zat mensen die de telefoon op plek 1 zetten en dan de rest.
Autorijden bij veel mensen is ook maar bijzaak, mobieltje op plek 1
Boodschappen doen is ook maar saai , dus APPEN we wel de hele tijd.
of hoe ze dat op een appel doen door de winkel heen schreeuwen met cam aan ..![]()
![]()
Gisteren al bijna 2 keer omver gelopen omdat veel mensen hun mobile belangrijker vinden dan hun leven of wat er om hun heen gebeurd.
Nee dus zo raar is dat niet als je ergens live bij bent , dan aan de buitenwereld laten weten dat je er bij bent.
Zoals ik zo vaak hoort , je moet met de tijd mee gaan.
Mensen worden hier boos of vragen of ik ziek ben als ik mijn mobile thuis heb liggen.
met die 1 uur scherm tijd perdag op me mobile .... vind ik het nog te veel
Waarom heeft RUS ineens 2 sets hard? En 1 set Medium minder...??quote:
Tsja waarom hebben ze de camera uitgevonden? Zodat je herinnering eraan overhoudt. Ik snap het wel.quote:Op zondag 5 november 2023 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Concerten idem, er zijn mensen die naar een concert gaan en het vervolgens via het scherm van hun telefoon kijken
Er zit natuurlijk een verschil tussen een fragmentje filmen als "herinnering" of een half concert vastleggen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja waarom hebben ze de camera uitgevonden? Zodat je herinnering eraan overhoudt. Ik snap het wel.
Inderdaad, 140 euro betalen om dan de hele avond naar een schermpje te kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Concerten idem, er zijn mensen die naar een concert gaan en het vervolgens via het scherm van hun telefoon kijken
Op Spa met een levensgrote Thierry Boutsen op je rug gaan lopen, dat is pas baas.quote:Op zondag 5 november 2023 13:34 schreef SiGNe het volgende:
Iemand wilde vrijdag nog de achterkant zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
edit: is er niet een vertraging in FOK! in te bouwen zodat je nieuwe posts met een vertraging van 20 seconden ziet?Één oplossing zou kunnen zijn is op FOK! rondhangen met een Pentium 3 met Windows Vista geïnstalleerd.
Statistisch is die kans steeds groter omdat hij nog geen enkel voorgaand seizoen 0 DNF's heeft 🤔quote:
Die achterkant is prachtigquote:Op zondag 5 november 2023 13:34 schreef SiGNe het volgende:
Iemand wilde vrijdag nog de achterkant zien
[ afbeelding ]
Of Nyck de Vriesquote:Op zondag 5 november 2023 13:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Op Spa met een levensgrote Thierry Boutsen op je rug gaan lopen, dat is pas baas.
Blijven doneren @Zipportalquote:Op zondag 5 november 2023 14:05 schreef THEFXR het volgende:
waarom is er geen autorefresh op de telefoon fok? het is er wel op desktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |