Ja jammer idd. Je mist gewoon teveel zonder streams. De 'verhaallijnen' hangen allemaal maar los aan elkaar lijkt hetquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een onsamenhangend gedoe allemaal![]()
Ik vind het maar niks eigenlijk, terwijl t spelelement best leuk is
zitten wel paar tokkies bij miquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:59 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het toch best potentie hebben, de deelnemers zijn ook minder tokkie en hysterisch dan bij een jaar van je leven. Ik wil streams.
Hey tante Sylvia,ik ben alweer wat ouder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Sylvia klampte zich helemaal aan Olivier vast in die keuken om hun 'geheime' menu in te fluisteren. Als een tante die je met een slok op in een dronken-lui-houdgreep heeft om de zoveelste keer hetzelfde verhaal te vertellen
Later op de avond (23:56)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 8,8 Kijkcijfer: 414.000
Beginnen de normale cijfers weer te worden van EJVJL.
Blufferige showmannetje ligt niet echt goed binnen de groep.quote:
Geen idee wat er gebeurt, denk dat de nieuwe de plaats inneemt van de vertrekkende.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
effe vraagje , als er iemand weggat met een ton , dan komt er een nieuwe bij, worden de groepen dan terug herverdeeld
Die was zeker heel sterk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blufferige showmannetje ligt niet echt goed binnen de groep.
Leukste opmerking over hem "Ik weet nog steeds niet of het Action medewerker of een arts in opleiding is"
ja die winnaar moet het huis verlaten met die gewonnen ton voor die persoon is het game overquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurt, denk dat de nieuwe de plaats inneemt van de vertrekkende.
En, vertrekken er 1 of 2? (1 winnaar en 1 genomineerde) En, moet een winnaar van die ton het huis verlaten?
Dus vertrekken er 2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja die winnaar moet het huis verlaten met die gewonnen ton voor die persoon is het game over
Dan zullen er 2 in een groep geplaatst moeten worden, wat ook weer wordt beslist door de bewoners.quote:
Nominaties?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar hoorde nu ook weer dat ze iemand moeten wegstemmen, dat heb ik niet mee gekregen bij de uitleg van deze show. Dacht alleen de winnaar van de ton en de verliezer die moeten vertrekken aan het eind van de maand, dus 2 personen die vervangen worden door 2 nieuwe deelnemers. Hoe gaat dat stemmen dan in zijn werk?
was al wel uitgelegd hoor , maar klinkt beetje warrig, worden dan 2 weggestuurd uit 1 groep en komen 2 nieuwe in de loods , of ze terug andere groepen moeten of mogen vormenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar hoorde nu ook weer dat ze iemand moeten wegstemmen, dat heb ik niet mee gekregen bij de uitleg van deze show. Dacht alleen de winnaar van de ton en de verliezer die moeten vertrekken aan het eind van de maand, dus 2 personen die vervangen worden door 2 nieuwe deelnemers. Hoe gaat dat stemmen dan in zijn werk?
werden al plannetjes gesmeed oa door jorrim en nog dame waar ik de naam niet van weet, ook regna en eduwardo waren al over stemmen bezigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nominaties?
Ze hadden het er al over om op Jorrit te gaan.
Had ik ook niet begrepen, dacht dan ook dat het ik het gisteren verkeerd verstondquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
werden al plannetjes gesmeed oa door jorrim en nog dame waar ik de naam niet van weet, ook regna en eduwardo waren al over stemmen bezig
Onduidelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook niet begrepen, dacht dan ook dat het ik het gisteren verkeerd verstond
eerst zijn de groep met de meeste stemmen bondgenoten om zoveel mogelijk stemmen te halen , later worden het verrraders om iemand weg te stemmen og iemand uit hun groep die ton te winnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook niet begrepen, dacht dan ook dat het ik het gisteren verkeerd verstond
Ze hebben het over een dolk in de rug steken (lekker vals) maar ik ben bang dat het met een spelletje beslist zal worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst zijn de groep met de meeste stemmen bondgenoten om zoveel mogelijk stemmen te halen , later worden het verrraders om iemand weg te stemmen og iemand uit hun groep die ton te winnen
We gaan het allemaal zien. Het is best onduidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onduidelijk.
Zou ook kunnen dat er 1 uit de groep met de minste punten moet vertrekken (daarom dat plannetje Jorrit eruit te gooien, want die groep staat het laagst)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst zijn de groep met de meeste stemmen bondgenoten om zoveel mogelijk stemmen te halen , later worden het verrraders om iemand weg te stemmen og iemand uit hun groep die ton te winnen
Dan neem ik aan dat ze helemaal opnieuw beginnen met de punten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
effe opgezocht , de winnaar gaat naar huis met een ton
uit het team met de minste punten moet er ook iemand naar huis gaan
met de komst van de nieuwe inwoners worden de groepen terug gevormd worden
Dus dat bedoelen ze dus met iemand wegstemmen, dat is degene uit de groep met de minste punten die moeten in conclaaf wie ze er uit sturen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
effe opgezocht , de winnaar gaat naar huis met een ton
uit het team met de minste punten moet er ook iemand naar huis gaan
met de komst van de nieuwe inwoners worden de groepen terug gevormd worden
yepquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat bedoelen ze dus met iemand wegstemmen, dat is degene uit de groep met de minste punten die moeten in conclaaf wie ze er uit sturen.
zou niet meer dan logisch zijn , groepen zullen ook wel veranderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze helemaal opnieuw beginnen met de punten.
Krijgen we weer dat gedoe met van slaapkamers veranderen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou niet meer dan logisch zijn , groepen zullen ook wel veranderen
en elke maand opnieuwquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen we weer dat gedoe met van slaapkamers veranderen.
Kunnen ze meteen weer een aflevering mee vullenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Snap niets meer van die puntentelling, zag op het scherm ineens de vossen op 0 punten staan? Het is allemaal wat te rommelig en onlogisch met al die teams. Had gewoon 2 teams gemaakt net als bij ER veel overzichtelijker.
Wel weer een leuke aflevering en de dynamiek is groeiende. Ook het geluid wordt steeds beter, ze hebben de compressors op de microfoons aangezet zo te horen zodat je ook gefluister nu beter hoort, dat was vorig seizoen bij BB ook veel beter.
Maar ik heb de uitzending nu op KIJK.NL gekeken want daar stond de aflevering al wel op, maar op NLZIET is de aflevering nog steeds niet te zien, net als vrijdag!
of sylvia kan er ook nog uitmoeten met haar vreetgedragquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.
Wat een hysterisch gedoe weer met die vreetvrouw die maar niet kan begrijpen dat het asociaal is om brood van een ander op te gaan vreten. Wel vind ik dat je de mensen persoonlijk aan moet spreken als iets je niet zint en niet wachten tot een ander dat op zich gaat nemen. Nu kreeg Casper de volle laag ook als bedoelde ze het niet zo.Er zullen nog genoeg confrontaties komen en ik voorspel nu al dat die zgn arts in wording eruit wordt geknikkerd.
Dat is gewoon heel duidelijk, je krijgt gewoon de slaapkamer die bij jouw team hoort.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eindbaas, van mij mag hij blijven. Ik vind hem het enige uitgesproken figuur die er in zit, samen met Sylvia misschien ook. Ze maken wel TV.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is deze man wel in orde?????????????????
Die zal her en der inderdaad nog wel ellende gaan veroorzaken maar niet als 1ste eruit gaan vliegen denk ik. Jorrit wordt door de meesten als een engerd gezien en dan presteert hij ook nog eens slecht met zijn afgetrainde lichaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
of sylvia kan er ook nog uitmoeten met haar vreetgedrag
Die engerd maakt toch geen tv joh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas, van mij mag hij blijven. Ik vind hem het enige uitgesproken figuur die er in zit, samen met Sylvia misschien ook. Ze maken wel TV.
Denk bekende koks ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Ff iets gemist wat is de challenge nou met dat koken? Wie gaat er jureren?
Hij veroorzaakt daar wel reuring en is voer voor gesprek, daar hoeft hij zelf weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die engerd maakt toch geen tv joh.Dat lege gestaar van hem naar anderen toe gaat echt wel irriteren hoor.
Herman den Blijker zou ook kunnen, die staat ook op de loonlijst van Talpa meen ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gok o.a. Julius Jaspers, die was ook binnen Utopia te gast.
Die maakte reclame voor zijn BBQ`s.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
en jennemie mag ok gaan wieberen van mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Dat gebitch van die gast daar ben ik ook wel klaar mee.
En slachtoffer veelvraat "ik neem bewust niet het grootste stukje,hoor jongens" mag ook wel wieberen.
Voor hoeveel personen moeten ze gaan koken? 16??quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
komen 10 personen om te eten die gaan punten geven denk ik
10 personenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen moeten ze gaan koken? 16??
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Er heeft nog niemand op het aanrecht gezeten!!!😉
Ik heb ook geen idee, Ben heel benieuwd wat ze gaan maken wat ik zo hoorde gisteren worden het geen hoogstandjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Benieuwd wie we de jurering gaan zien doen, misschien oude bekenden?
Heb wel aantal oude bekenden op het keukenblok gezien, maar we hebben die vliegen nooit een naam gegeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb wel aantal oude bekenden op het keukenblok gezien, maar we hebben die vliegen nooit een naam gegeven.
Zullen het bekende van de groep zijn of (C)BN'ers?quote:
Ik heb geen idee. Ik vermoed eerder familieleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zullen het bekende van de groep zijn of (C)BN'ers?
Ik heb de hele uitzending gemist, had telefoon. Zet hem net aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Zo werkt het: een cliffhanger om kijkers nieuwsgierig genoeg te maken om morgen te kijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, op de uitslag moeten we tot morgen wachten
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
Je had kunnen winnen met een portie patat en een frikandel.
Waren het familieleden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
Op Twitter lijkt het ook nauwelijks te leven, andere socials weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Ik kijk later wegens spitsuur hier in huis tijdens de uitzending..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk het niet want ik heb geen enkele reaktie in die buurt gezien van de deelnemers, ze konden ze zien op het beeldscherm in de slaapkamer.quote:
O oke ,zag net het laatste staartje dat ze zaten te eten. DUs niet de reactie kunnen zien toen het begonquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik heb geen enkele reaktie in die buurt gezien van de deeldemers, ze konden ze zien op het beeldscherm in de slaapkamer.
Vrijdag al aankondiging van de wedstrijd in de uitzending. Wat in een week gebeurd spreiden ze over een hele maand uit zo... Zit weinig tempo in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, op de uitslag moeten we tot morgen wachten
Om te gieren dat spaghetti gerecht!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:16 schreef Cosima het volgende:
ik heb even de beelden van de laatste paar minuten zitten te bestuderen maar het lijkt bijna allemaal of die kokosnoot of die kipsate te zijn (en 1 keer de lamskotelet). Volgens mij gaan die spaghetti-lui (gieren?) 0 punten krijgen.
Daar lijkt het wel op als je de bewoners hoort praten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
effe vraagje , als er iemand weggat met een ton , dan komt er een nieuwe bij, worden de groepen dan terug herverdeeld
Maar nu is dat dus elke maand.. alles is al zo moeilijk te plaatsen en zo onoverzichtelijk ook. Ik vind het nog steeds allemaal erg rommelig zoals ze het neerzetten. Daarom gewoon jammer dat er geen streams zijn want dan was het allang allemaal veel duidelijker geworden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het blauwe team stond bovenaan en het witte team tweede en dat is nu omgedraaid. Er zijn maar een paar punten verschil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.
Wat een hysterisch gedoe weer met die vreetvrouw die maar niet kan begrijpen dat het asociaal is om brood van een ander op te gaan vreten. Wel vind ik dat je de mensen persoonlijk aan moet spreken als iets je niet zint en niet wachten tot een ander dat op zich gaat nemen. Nu kreeg Casper de volle laag ook als bedoelde ze het niet zo.Er zullen nog genoeg confrontaties komen en ik voorspel nu al dat die zgn arts in wording eruit wordt geknikkerd.
En wij maar denken dat er echte bekende koks gingen jurerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
De gast eters zelf hebben toch gekozen voor de beste gerechten en deze apart gezet? Na de telling wint de groep met de meeste borden neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze krijgen 200 punten per bord dat de gasteters hebben aangeduid. dus elke groep kan punten krijgen , ok met 1 bord word er 200 punten verdiendquote:Op woensdag 1 november 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De gast eters zelf hebben toch gekozen voor de beste gerechten en deze apart gezet? Na de telling wint de groep met de meeste borden neem ik aan.
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...
Maar wél zelfgemaakte kruidenboter waar ze halverwege de helft al van op zat te vreten onder het mom dat ze moet proeven of het wel op smaak is. Volgens mij dekte zij zich snel even in voor de komende afgang.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeik mens, wij hebben een karig satéetje, dat wilde je toch zelf maken, ouwe zeur.
Leuk gedaan KinkiJan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Gieren:
[ afbeelding ]
Haaien:
[ afbeelding ]
Slangen:
[ afbeelding ]
Vossen:
[ afbeelding ]
Omdat het er gewoon bij hoort, moge duidelijk zijn! En gezien de kijkcijfers krijg ik hierin gewoon mijn gelijk ben ik bang....quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.
Heb ik eerlijk gezegd niet eens zo op gelet. De uitgeleende punten moeten snel weer worden teruggegeven maar ik vraag me af of het daar wel van zal komen. Het blauwe team is er kennelijk nogal zeker van dat ze weer gaan winnen anders leen je geen punten uit.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het blauwe team stond bovenaan en het witte team tweede en dat is nu omgedraaid. Er zijn maar een paar punten verschil.
Het blauwe team heeft 25 punten geleend aan het oranje team maar als je die punten weer bij het blauwe team telt dan staan die nog steeds bovenaan toch?
Dat dacht ik ook, was lastig te zien. Geloof dat ie de kokosnoot en de sate liet staan. 50/50 voor de pasta.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij iig punten voor iedereen.. meen helemaal op het eind van de tafel de pasta te zien als winnend gerecht
I know.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze krijgen 200 punten per bord dat de gasteters hebben aangeduid. dus elke groep kan punten krijgen , ok met 1 bord word er 200 punten verdiend
Ik snap je wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon bij hoort, moge duidelijk zijn! En gezien de kijkcijfers krijg ik hierin gewoon mijn gelijk ben ik bang....
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, was lastig te zien. Geloof dat ie de kokosnoot en de sate liet staan. 50/50 voor de pasta.
Het leken me trouwens allemaal prima gerechten verder
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?![]()
![]()
Eerlijk gezegd heb ik nog niets gezien dat niet met streams kan worden gedaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.
Er staat 1 kokosnoot in het midden van de niet gekozen rijquote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
De kijkcijfers incl. uitgesteld kijken dalen gestaag met de lineaire cijfers mee:quote:Op woensdag 1 november 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 7,8 Kijkcijfer: 387.000
Met voetbal er tegenover valt het nog wel mee, maar zakt 2x op rij.
Alleen als in de min staan mogelijk is, en denk niet dat ze dat doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
Zal er ook een spel komen waar je punten kunt verliezen?
Dat ene team dat punten geleend heeft staat in feite toch in de min?quote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen als in de min staan mogelijk is, en denk niet dat ze dat doen.
nee die stonden op 0 punten , en hun hebben niet om punten gevraagd bij ander ander team , ander team weet niet meer welk hebben de vossen punten aangeboden die moeten ze terugbetalenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ene team dat punten geleend heeft staat in feite toch in de min?
Hoe spontaan was dat?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee die stonden op 0 punten , en hun hebben niet om punten gevraagd bij ander ander team , ander team weet niet meer welk hebben de vossen punten aangeboden die moeten ze terugbetalen
Ben ik slecht als ik zeg dat het me verrast dat ze geen rente gevraagd hebben?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe spontaan was dat?
Met 0 punten kan je geen voedsel kopen, en daar moest wel wat aan gebeuren.
Dus misschien enige bemoeienis van kamer 5?
Vast, maar het zou wel mooi zijn geweest als dat was meegenomen in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik slecht als ik zeg dat het me verrast dat ze geen rente gevraagd hebben?
Ja, want waarom zou je het anders doen, in zo 'n setting, als je er niks uit haalt... Ik vind het echt niet slim. Ik zou zeggen je mag 20 punten lenen en ik wil er 25 terug.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vast, maar het zou wel mooi zijn geweest als dat was meegenomen in de onderhandelingen.
k5 kennende zou dat zeker gekund hebbenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe spontaan was dat?
Met 0 punten kan je geen voedsel kopen, en daar moest wel wat aan gebeuren.
Dus misschien enige bemoeienis van kamer 5?
Ik kijk later terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Nu al idd... bizarquote:Op woensdag 1 november 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
EN ja hoor er gaat alweer een feestje komen
Het wordt allemaal zo voorspelbaar, gaat er weer teveel gedronken worden. Zal er wel weer ruzig komen.quote:
Samengevat; ideaal vermaakquote:Op woensdag 1 november 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt allemaal zo voorspelbaar, gaat er weer teveel gedronken worden. Zal er wel weer ruzig komen.
En het feestje gaat punten kosten dus ben benieuwd hoe dat dan gaat en hoe iedereen daar over denkt
Hou niet zo van dat dronken gedoe Kijk dat nooitquote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samengevat; ideaal vermaak
Het is ook ongemakkelijk om te zienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat dronken gedoe Kijk dat nooit
Vind het irritant, hou niet van dronken of aangeschoten mensenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook ongemakkelijk om te zien
Ja, doe je ding maar dwing anderen er niet toe.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit christelijke gedoe vind ik nou heel irritant
Ja dat dusquote:Op woensdag 1 november 2023 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, doe je ding maar dwing anderen er niet toe.
Of duw het anderen niet door hun strot.
Hahaha ja we zullen zienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn schouder gebroken zegt ( Ik dacht Silvia ) na een val
Geluid is echt belabberd, het is net of ze in lege groenteblikjes praten.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Leuk voor de Vossen, zo hoeven ze niet zo bang te zijn om laatste te worden als ze zo door gaan. Maar dat hele groepje blijft het maar over de stemmingen hebben. Dat hoeft helemaal niet, want ze staan er florissanter voor dan vorige week.
Geluid was wederom weer erg slecht vanavond! Niet te verstaan sommige scenes!
Ja had het idee dat ze het onder controle hadden de afgelopen uitzendingen, maar vanavond is het weer pure bagger! Ik volg gewoon hele gesprekken niet!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid is echt belabberd, het is net of ze in lege groenteblikjes praten.
Nou nou, dat viel nog wel mee.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, helemaal doormidden, arme vrouw
Ik vind haar heel irritant, maar ook heel erg knapquote:Op woensdag 1 november 2023 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Groepsopdrachten voor prijzenpakket dus, maar ook 'de hoepels' zijn weer terug
Aahaahaandachtquote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit was gewoon een schwalbe...Deed me denken aan die val van Babette.
Jennemie? Had verwacht dat ik haar irritanter zou gaan vinden, maar vind dat wel mee vallen eigenlijk, mooie dame inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind haar heel irritant, maar ook heel erg knap
Naja... ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van d'r vind, naast knap. Week één was ze heel vervelend. Deze week minder. idd liever haar hardheid dan al dat gejankquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jennemie? Had verwacht dat ik haar irritanter zou gaan vinden, maar vind dat wel mee vallen eigenlijk, mooie dame inderdaad!
Waarschijnlijk voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
Het is trouwens wel een huilfestijn elke aflevering. Hadden de show beter De Jankgenoten kunnen noemen..
Had eigenlijk hogere verwachtingen na dat intro-filmpje. Die verwachtingen waren eigenlijk heel snel weer wegquote:Op woensdag 1 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas.Hij gaat ze helemaal gek maken daar!
Daar is het wachten op, misschien zijn ze de mogelijkheden nog steeds aan het onderzoeken aangezien ze nu geen fallback meer hebben van Videoland moeten ze dit zelf gaan oplossen. Maar die oplossingen zijn gewoon voor handen natuurlijk, Kijk.nl/NLZIET, stream op Youtube of zelf streams hosten. De infrastructuur ligt er al bij die loods sinds EJVJL.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:07 schreef realkijkers het volgende:
Hoi, dus het idee is dat hun daar 24h p/d zitten voor 30 minuten tv (of 15 minuten tv exlcusief reclames en herhaalde beelden).
Kan toch haast niet anders dat er life streams komen>>?
eten de slangen? moeten ze zelfs koken?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij iig punten voor iedereen.. meen helemaal op het eind van de tafel de pasta te zien als winnend gerecht
Hellup ik zie niets meer!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit was gewoon een schwalbe...Deed me denken aan die val van Babette.
DIt waren de puntenquote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef chufi het volgende:
Dat was er ook natuurlijk.. heel het schuim deden er alles aan dat er bewoners aangepakt moesten worden en stuurden overal fragmenten naartoequote:Op donderdag 2 november 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
over geen live streams las ik volgende , mogelijk zie ze bij de bondgenoten af van live stream , was heel veel gedoe op sm tijdens ejvjl
oh ja en zeker de fangroep van 1 bewoner , jdhquote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was er ook natuurlijk.. heel het schuim deden er alles aan dat er bewoners aangepakt moesten worden en stuurden overal fragmenten naartoe![]()
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar niet op zitten te wachten.
Dat niet alleen maar ook het zogenaamde fragment van Marciano en Babette waar hij haar zo hard de mond snoerdequote:Op donderdag 2 november 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh ja en zeker de fangroep van 1 bewoner , jdh
oh ja meer dan genoeg en dan snap ik dat er geen streams komenquote:Op donderdag 2 november 2023 09:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ook het zogenaamde fragment van Marciano en Babette waar hij haar zo hard de mond snoerdeer was niets aan de hand. Babette heeft dat later ook nog uitgelegd maar het schuim deed er alles aan dat Marciano de loods moest verlaten. Zo zijn er nog veel meer zogenaamde incidenten geweest.
Ik vind het heel jammer maar ik snap het wel..quote:Op donderdag 2 november 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh ja meer dan genoeg en dan snap ik dat er geen streams komen
Ze waren er ook met JAA, en kunnen de streams makkelijk censureren omdat er altijd een paar minuten tussen zit wat daar gebeurt, en wij zien.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh ja meer dan genoeg en dan snap ik dat er geen streams komen
Of een tweestrijd tussen de genomineerden mag ook wel, daar hebben we leuke momenten van gezien in JAA.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo vertelde dat als ze er iemand uit moeten stemmen en het 2-2 is, de groep hele moet gaan beslissen. Lijkt me prima
Met een spel? Misschien wel beter ja, dan kunnen ze niet bij voorbaat alle pijlen op 1 gaan richten als ze al weten dat het gelijkspel wordt. Maakt het wat spannender om te kijken.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een tweestrijd tussen de genomineerden mag ook wel, daar hebben we leuke momenten van gezien in JAA.
Christiano Ronaldo kan inderdaad goed huilen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:57 schreef spapaars het volgende:
wat een emotioneel wrak is die Ronaldo, jankt om alles.
Ronaldoquote:Op donderdag 2 november 2023 10:47 schreef Cirilico het volgende:
Welke barbaar kiest flauwe spaghetti als het lekkerst? En wanneer stopt het jankfestijn? Niks mis met huilen, maar om nou bij elk verlies of puntje van kritiek te gaan wenen... Wat zijn we, 6 jaar oud?
Eduardo en Jorrit samen in een bondje, dat wordt laatste plaats.
Team blauw blijft mijn favoriet, al heb ik weinig met Jennemy.
[..]
Christiano Ronaldo kan inderdaad goed huilen.
Waar las je dit? En alsof ze daar rekening mee gaan houden bij Talpa, dan hadden ze gelijk de stekkers wel uit de livestreams gehaald destijds. Nee daar geloof ik echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
over geen live streams las ik volgende , mogelijk zie ze bij de bondgenoten af van live stream , was heel veel gedoe op sm tijdens ejvjl
Heeft gewoon te maken met personeelskosten, en een platvorm.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar las je dit? En alsof ze daar rekening mee gaan houden bij Talpa, dan hadden ze gelijk de stekkers wel uit de livestreams gehaald destijds. Nee daar geloof ik echt helemaal niets van.
al eerder gelezenquote:Op donderdag 2 november 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar las je dit? En alsof ze daar rekening mee gaan houden bij Talpa, dan hadden ze gelijk de stekkers wel uit de livestreams gehaald destijds. Nee daar geloof ik echt helemaal niets van.
Maar de herhaling op 23:55 met 52.000 is ook laag.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 7,7 Kijkcijfers: 361.000
Normale kijkcijfers zoals bij EJVJL, en dan ook nog eens met voetbal er wederom recht tegenover.
En ik begon Jack (van Will & Grace) net te waarderen. Gelukkig kon ik dat deel vooruitspoelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit christelijke gedoe vind ik nou heel irritant
We hoorden de dokter dat niet zeggen en zagen niemand in gips of in de ambulance, dus het zal bast niet.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn schouder gebroken zegt ( Ik dacht Silvia ) na een val
Het is hier ook spelen met de volumeknop. Geen geld voor ondertiteling?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ze het onder controle hadden de afgelopen uitzendingen, maar vanavond is het weer pure bagger! Ik volg gewoon hele gesprekken niet!
Wat is nou zijn ding? Speelt ie een typetje of is ie gewoon niet goed bij zijn hoofd?quote:
Owja, het trieste twittervolk anno nu.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was er ook natuurlijk.. heel het schuim deden er alles aan dat er bewoners aangepakt moesten worden en stuurden overal fragmenten naartoe![]()
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar niet op zitten te wachten.
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Owja, het trieste twittervolk anno nu.
Waar dan? Want heb dit nergens gelezen dus zal wel 1 van de vele aannames zijn.quote:
Die hadden ze al, ik zie bij De Bondgenoten ook diezelfde oempa loempa lopen als bij EJVJL met dat baardje.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met personeelskosten, en een platvorm.
DGK had een eigen website met streams, maar dat kost natuurlijk wel wat.
ddit liep wel de spuitgaten uitquote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.
niks aanname las dat tijd terug , maar bon je hoeft mij niet te gelovenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar dan? Want heb dit nergens gelezen dus zal wel 1 van de vele aannames zijn.
Dan nog kan het een aanname zijn van wie je dit gelezen/geschreven hebt/heeft...quote:Op donderdag 2 november 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks aanname las dat tijd terug , maar bon je hoeft mij niet te geloven
laat maar we genoegquote:Op donderdag 2 november 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan nog kan het een aanname zijn van wie je dit gelezen/geschreven hebt/heeft...
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.
gaat meer over dat er fam van deelnemers van ejjl prive werden lastigevallenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Negatieve aandacht is ook aandacht.
Als Talpa dat ook maar iets zou boeien, denk ik niet dat die mannen van VI nog steeds keer op keer negatief in de publiciteit zouden blijven komen.
Denk ook dat het meer te maken heeft met personeel en platform issues.
Je zal hem maar als arts krijgen in de toekomst, die valt onder de ingreep doodleuk in slaap. Slome duikelaar 1ste klas!quote:
Dat is er allemaal al, streams kunnen ze via NLZIET of Kijk.nl hosten.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Negatieve aandacht is ook aandacht.
Als Talpa dat ook maar iets zou boeien, denk ik niet dat die mannen van VI nog steeds keer op keer negatief in de publiciteit zouden blijven komen.
Denk ook dat het meer te maken heeft met personeel en platform issues.
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat meer over dat er fam van deelnemers van ejjl prive werden lastigevallen
Het is wel een character.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zal hem maar als arts krijgen in de toekomst, die valt onder de ingreep doodleuk in slaap. Slome duikelaar 1ste klas!
is ook zo , bij ejvjl zat er 1 bij pffffffffffffffff maar is verleden tijdquote:Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.
nee je moet je zoon laten uitmaken door ene breedsmoelkikkerquote:Op donderdag 2 november 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.
Maar goed, dat was EJVJL, de reden om nu niet over te gaan tot streamen blijft gokken zonder bron
Maakt me verder ook niet veel uit, we kunnen er toch niks aan doen. We moeten het doen met wat we zien en daarvan vraag ik me nog steeds af of dit interessant genoeg gaat blijven als we eenmaal weten hoe alles in z'n werk gaat.
quote:Op donderdag 2 november 2023 12:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee je moet je zoon laten uitmaken door ene breedsmoelkikker
Nou ik denk niet dat Talpa blij wordt laser filmpjes doorgestuurd worden naar Tim Hofman..quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan willen de mensen het met eigen ogen zien, zo werkt dat.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Talpa blij wordt laser filmpjes doorgestuurd worden naar Tim Hofman..
Op die aandacht zitten ze niet te wachten.
Babette en Marciano waren niet voor niets een tijd niet te zien op de streams.
Zegt ie met z'n mond vol eten. Dus neen, dat is ie nietquote:
Die moeder van Bern was net zo'n deugdoos als Bern zelf. Door dit soort lui gaat de wereld naar de klote en die verpesten het voor de rest.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.
Maar goed, dat was EJVJL, de reden om nu niet over te gaan tot streamen blijft gokken zonder bron
Maakt me verder ook niet veel uit, we kunnen er toch niks aan doen. We moeten het doen met wat we zien en daarvan vraag ik me nog steeds af of dit interessant genoeg gaat blijven als we eenmaal weten hoe alles in z'n werk gaat.
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:16 schreef Cirilico het volgende:
Wil iemand mij pm'en wat de moeder van Bern te melden had dan en wat de reacties daarop waren? Of een linkje naar de berichten.
Dit is wel heel kortquote:Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.
iets langer misschien dit verhaal : De moeder van Bern was er niet helemaal op gesteld hoe Jeff op de streams over Bern sprak en de bedreigingen richting Bern uitte (buiten gehoorafstand van Bern zelf) En ging daar op SM over tekeer.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.
En dat heeft hij haar wel laten weten nadat hij thuis was....quote:Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
juist en zij heeft jef aangesproken op zijn insta en fb , ikzou ook mijn kind niet laten uitmaken door een blaaskaak , en jef bleef bern natrappen ook al was hij uit de loodsquote:Op donderdag 2 november 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
iets langer misschien dit verhaal : De moeder van Bern was er niet helemaal op gesteld hoe Jeff op de streams over Bern sprak en de bedreigingen richting Bern uitte (buiten gehoorafstand van Bern zelf) En ging daar op SM over tekeer.
dat vind jij normaal zeker , die den hartog kan niks anders dan natrappenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat heeft hij haar wel laten weten nadat hij thuis was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg pleister d'r op en weer door
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Leuke en vrolijke dame wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg pleister d'r op en weer door“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En terecht in dit geval.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat vind jij normaal zeker , die den hartog kan niks anders dan natrappen
Denk het nietquote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Syl echt haar schouder hebben gebroken?
Het is een emotional rollercoaster binnen die schuurquote:Op donderdag 2 november 2023 17:24 schreef Wibehh het volgende:
Hoeveel mensen zullen er nu weer janken vanavond?
Janken staat zeker op de bondgenotenbingoquote:Op donderdag 2 november 2023 17:24 schreef Wibehh het volgende:
Hoeveel mensen zullen er nu weer janken vanavond?
Ja! Vooral koolhydraten blijken te helpen bij afgebroken armenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als troost moet ze extra veel eten.....let maar op.
Genot!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
Er komt vast een feestje met teveel drank ruzies en huilpartijen.
Er zijn toch mensen nodig die de hele dag de streams controleren. Zodat we niet all3s te zien krijgen.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met personeelskosten, en een platvorm.
DGK had een eigen website met streams, maar dat kost natuurlijk wel wat.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar schouder in het verleden geeft gebroken en nu dus extra bang is. (Ofzo)quote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Syl echt haar schouder hebben gebroken?
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar schouder in het verleden geeft gebroken en nu dus extra bang is. (Ofzo)
Je had gelijkquote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar schouder in het verleden geeft gebroken en nu dus extra bang is. (Ofzo)
Heb je goed, zegt ze ook netquote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zonde van de punten toch? Ze hebben eten genoeg zeggen ze netquote:Op donderdag 2 november 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er had toch ook 1 team kunnen zeggen dat ze die 70 pintos bijleggen ..
Ja. Maar het geeft wel een lekkere discussiequote:Op donderdag 2 november 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde van de punten toch? Ze hebben eten genoeg zeggen ze net
Ach ze krijgen al een feest dus dit hebben ze echt niet nodig.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er had toch ook 1 team kunnen zeggen dat ze die 70 pintos bijleggen ..
Viel nog wel mee dit keer.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja. Maar het geeft wel een lekkere discussie
Weet niet of dat gaat gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Al hoop ik snel op zo'n situatie dat een groep niet mee mag doen
Gun me even een pret-gedachtequote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat gebeuren eigenlijk
Het hele programma kan mij nog niet echt pakken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gun me even een pret-gedachte
En ik ben enthousiast fanquote:Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hele programma kan mij nog niet echt pakken eerlijk gezegd
Ik voel me zo ongemakkelijk met die vent... hij zou zo een acteur kunnen zijn met de opdr om zo awkward ongemakkelijk te zijnquote:
Je zou het idd haast zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me zo ongemakkelijk met die vent... hij zou zo een acteur kunnen zijn met de opdr om zo awkward ongemakkelijk te zijn
Nee joh, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Arts in opleiding, geloof daar niets van.
Hij kan toch nooit door zijn co -schappen zijn gekomen? Je kan zo'n figuur toch geen chirurg of tropenarts zien zijn? In NL kan hij sowieso wel een serieuze baan vergeten met dit gedrag als arts danquote:
kayleequote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
huh? misschien ben ik wel niet gewend dat er nog mooiere meiden zijn"
dan heb je wel veel kapsones om dat te zeggen
Haar naam weet ik niet maar is degene die met Jorrit in 1 bed ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |