abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211165580
quote:
Je zal hem maar als arts krijgen in de toekomst, die valt onder de ingreep doodleuk in slaap. Slome duikelaar 1ste klas! :r
pi_211165636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:Y Negatieve aandacht is ook aandacht.

Als Talpa dat ook maar iets zou boeien, denk ik niet dat die mannen van VI nog steeds keer op keer negatief in de publiciteit zouden blijven komen. :)

Denk ook dat het meer te maken heeft met personeel en platform issues.
Dat is er allemaal al, streams kunnen ze via NLZIET of Kijk.nl hosten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211165649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:

[..]
gaat meer over dat er fam van deelnemers van ejjl prive werden lastigevallen
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211165660
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Je zal hem maar als arts krijgen in de toekomst, die valt onder de ingreep doodleuk in slaap. Slome duikelaar 1ste klas! :r
Het is wel een character.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211165707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
is ook zo , bij ejvjl zat er 1 bij pffffffffffffffff maar is verleden tijd
pi_211165934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.

Maar goed, dat was EJVJL, de reden om nu niet over te gaan tot streamen blijft gokken zonder bron :)

Maakt me verder ook niet veel uit, we kunnen er toch niks aan doen. We moeten het doen met wat we zien en daarvan vraag ik me nog steeds af of dit interessant genoeg gaat blijven als we eenmaal weten hoe alles in z'n werk gaat.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211165976

Had deze met Regna nog niet gezien hier.
pi_211166200
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.

Maar goed, dat was EJVJL, de reden om nu niet over te gaan tot streamen blijft gokken zonder bron :)

Maakt me verder ook niet veel uit, we kunnen er toch niks aan doen. We moeten het doen met wat we zien en daarvan vraag ik me nog steeds af of dit interessant genoeg gaat blijven als we eenmaal weten hoe alles in z'n werk gaat.
nee je moet je zoon laten uitmaken door ene breedsmoelkikker
pi_211166667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:21 schreef cinsan het volgende:

[..]
nee je moet je zoon laten uitmaken door ene breedsmoelkikker
:Y Als je niet wil dat men ook de aanval op jezelf opent is dat wel het beste. Ik snap dat het voor familie niet altijd tof is te lezen wat er over deelnemers geschreven wordt. Ga je daar als familielied tegenin, kun je niet klagen als dat weer de onvermijdelijke tegenreacties geeft. Zo werkt social media helaas.

Maar nogmaals, dat is verder niet de verantwoordelijkheid van Talpa. Zou ook gek zijn als Talpa geen streams van De Bondgenoten doet omdat er een kans bestaat dat familieleden en kijkers met elkaar overhoop komen te liggen op socials. :)
pi_211167052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.
Nou ik denk niet dat Talpa blij wordt laser filmpjes doorgestuurd worden naar Tim Hofman..

Op die aandacht zitten ze niet te wachten.

Babette en Marciano waren niet voor niets een tijd niet te zien op de streams.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_211167349
Recept van de oma van Sylvia is er toch nog goed vanaf gekomen. Verder vind ik haar een vreselijke aanstelster met haar tranengeknuffel. En dan krijgen we straks natuurlijk weer het drama van de overdreven valpartij die helemaal niet nodig was. Je moet toch iets doen om op te vallen en dat lukt haar aardig.
Jelle versus Jorrit was een lachertje. Die slome kan amper uit zijn woorden komen en Jelle doet of zijn neus bloed. Het is dat ik Brabants versta en verwonder mij erover dat de anderen hem verstaan met zijn platte gelul.
Vriendinnetje van Jorrit nu toch verstandig dat ze wat meer gaat socializen met anderen i.p.v. alleen maar met Jorrit. Ben benieuwd hoe Jorrit hier over gaat denken want die komt dan aardig alleen te staan.
We zullen het zien vanavond.
pi_211167504
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:01:19 #238
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211167584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:

[..]
Nou ik denk niet dat Talpa blij wordt laser filmpjes doorgestuurd worden naar Tim Hofman..

Op die aandacht zitten ze niet te wachten.

Babette en Marciano waren niet voor niets een tijd niet te zien op de streams.
En dan willen de mensen het met eigen ogen zien, zo werkt dat.
pi_211167630
quote:
Zegt ie met z'n mond vol eten. Dus neen, dat is ie niet :')
pi_211167800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Die moeder van Bern was net zo'n deugdoos als Bern zelf. Door dit soort lui gaat de wereld naar de klote en die verpesten het voor de rest.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211167807
Na EJVJL ben ik dit ook maar gaan volgen. Helaas wel minder leuk...
pi_211167808
Wil iemand mij pm'en wat de moeder van Bern te melden had dan en wat de reacties daarop waren? Of een linkje naar de berichten.
Hotapnyc
pi_211167895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:16 schreef Cirilico het volgende:
Wil iemand mij pm'en wat de moeder van Bern te melden had dan en wat de reacties daarop waren? Of een linkje naar de berichten.
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211167911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.
Dit is wel heel kort
pi_211167993
quote:

[..]
iets langer misschien dit verhaal : De moeder van Bern was er niet helemaal op gesteld hoe Jeff op de streams over Bern sprak en de bedreigingen richting Bern uitte (buiten gehoorafstand van Bern zelf) En ging daar op SM over tekeer.
pi_211168026
quote:

[..]
En dat heeft hij haar wel laten weten nadat hij thuis was.... ~O>
Allemaal cabaretteketet!
pi_211168234
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:35 schreef Verida het volgende:

[..]
iets langer misschien dit verhaal : De moeder van Bern was er niet helemaal op gesteld hoe Jeff op de streams over Bern sprak en de bedreigingen richting Bern uitte (buiten gehoorafstand van Bern zelf) En ging daar op SM over tekeer.
juist en zij heeft jef aangesproken op zijn insta en fb , ikzou ook mijn kind niet laten uitmaken door een blaaskaak , en jef bleef bern natrappen ook al was hij uit de loods
pi_211168238
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En dat heeft hij haar wel laten weten nadat hij thuis was.... ~O>
dat vind jij normaal zeker , die den hartog kan niks anders dan natrappen
pi_211168455

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg pleister d'r op en weer door :s)
pi_211168515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg pleister d'r op en weer door :s)
Leuke en vrolijke dame wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')