oh ja en zeker de fangroep van 1 bewoner , jdhquote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was er ook natuurlijk.. heel het schuim deden er alles aan dat er bewoners aangepakt moesten worden en stuurden overal fragmenten naartoe![]()
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar niet op zitten te wachten.
Dat niet alleen maar ook het zogenaamde fragment van Marciano en Babette waar hij haar zo hard de mond snoerdequote:Op donderdag 2 november 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh ja en zeker de fangroep van 1 bewoner , jdh
oh ja meer dan genoeg en dan snap ik dat er geen streams komenquote:Op donderdag 2 november 2023 09:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ook het zogenaamde fragment van Marciano en Babette waar hij haar zo hard de mond snoerdeer was niets aan de hand. Babette heeft dat later ook nog uitgelegd maar het schuim deed er alles aan dat Marciano de loods moest verlaten. Zo zijn er nog veel meer zogenaamde incidenten geweest.
Ik vind het heel jammer maar ik snap het wel..quote:Op donderdag 2 november 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh ja meer dan genoeg en dan snap ik dat er geen streams komen
Ze waren er ook met JAA, en kunnen de streams makkelijk censureren omdat er altijd een paar minuten tussen zit wat daar gebeurt, en wij zien.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh ja meer dan genoeg en dan snap ik dat er geen streams komen
Of een tweestrijd tussen de genomineerden mag ook wel, daar hebben we leuke momenten van gezien in JAA.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo vertelde dat als ze er iemand uit moeten stemmen en het 2-2 is, de groep hele moet gaan beslissen. Lijkt me prima
Met een spel? Misschien wel beter ja, dan kunnen ze niet bij voorbaat alle pijlen op 1 gaan richten als ze al weten dat het gelijkspel wordt. Maakt het wat spannender om te kijken.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een tweestrijd tussen de genomineerden mag ook wel, daar hebben we leuke momenten van gezien in JAA.
Christiano Ronaldo kan inderdaad goed huilen.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:57 schreef spapaars het volgende:
wat een emotioneel wrak is die Ronaldo, jankt om alles.
Ronaldoquote:Op donderdag 2 november 2023 10:47 schreef Cirilico het volgende:
Welke barbaar kiest flauwe spaghetti als het lekkerst? En wanneer stopt het jankfestijn? Niks mis met huilen, maar om nou bij elk verlies of puntje van kritiek te gaan wenen... Wat zijn we, 6 jaar oud?
Eduardo en Jorrit samen in een bondje, dat wordt laatste plaats.
Team blauw blijft mijn favoriet, al heb ik weinig met Jennemy.
[..]
Christiano Ronaldo kan inderdaad goed huilen.
Waar las je dit? En alsof ze daar rekening mee gaan houden bij Talpa, dan hadden ze gelijk de stekkers wel uit de livestreams gehaald destijds. Nee daar geloof ik echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
over geen live streams las ik volgende , mogelijk zie ze bij de bondgenoten af van live stream , was heel veel gedoe op sm tijdens ejvjl
Heeft gewoon te maken met personeelskosten, en een platvorm.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar las je dit? En alsof ze daar rekening mee gaan houden bij Talpa, dan hadden ze gelijk de stekkers wel uit de livestreams gehaald destijds. Nee daar geloof ik echt helemaal niets van.
al eerder gelezenquote:Op donderdag 2 november 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar las je dit? En alsof ze daar rekening mee gaan houden bij Talpa, dan hadden ze gelijk de stekkers wel uit de livestreams gehaald destijds. Nee daar geloof ik echt helemaal niets van.
Maar de herhaling op 23:55 met 52.000 is ook laag.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 7,7 Kijkcijfers: 361.000
Normale kijkcijfers zoals bij EJVJL, en dan ook nog eens met voetbal er wederom recht tegenover.
En ik begon Jack (van Will & Grace) net te waarderen. Gelukkig kon ik dat deel vooruitspoelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit christelijke gedoe vind ik nou heel irritant
We hoorden de dokter dat niet zeggen en zagen niemand in gips of in de ambulance, dus het zal bast niet.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn schouder gebroken zegt ( Ik dacht Silvia ) na een val
Het is hier ook spelen met de volumeknop. Geen geld voor ondertiteling?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja had het idee dat ze het onder controle hadden de afgelopen uitzendingen, maar vanavond is het weer pure bagger! Ik volg gewoon hele gesprekken niet!
Wat is nou zijn ding? Speelt ie een typetje of is ie gewoon niet goed bij zijn hoofd?quote:
Owja, het trieste twittervolk anno nu.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was er ook natuurlijk.. heel het schuim deden er alles aan dat er bewoners aangepakt moesten worden en stuurden overal fragmenten naartoe![]()
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar niet op zitten te wachten.
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Owja, het trieste twittervolk anno nu.
Waar dan? Want heb dit nergens gelezen dus zal wel 1 van de vele aannames zijn.quote:
Die hadden ze al, ik zie bij De Bondgenoten ook diezelfde oempa loempa lopen als bij EJVJL met dat baardje.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met personeelskosten, en een platvorm.
DGK had een eigen website met streams, maar dat kost natuurlijk wel wat.
ddit liep wel de spuitgaten uitquote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.
niks aanname las dat tijd terug , maar bon je hoeft mij niet te gelovenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar dan? Want heb dit nergens gelezen dus zal wel 1 van de vele aannames zijn.
Dan nog kan het een aanname zijn van wie je dit gelezen/geschreven hebt/heeft...quote:Op donderdag 2 november 2023 11:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks aanname las dat tijd terug , maar bon je hoeft mij niet te geloven
laat maar we genoegquote:Op donderdag 2 november 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan nog kan het een aanname zijn van wie je dit gelezen/geschreven hebt/heeft...
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd goed voor de kijkcijfers als je op SM wordt besproken, positief of negatief.
gaat meer over dat er fam van deelnemers van ejjl prive werden lastigevallenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Negatieve aandacht is ook aandacht.
Als Talpa dat ook maar iets zou boeien, denk ik niet dat die mannen van VI nog steeds keer op keer negatief in de publiciteit zouden blijven komen.
Denk ook dat het meer te maken heeft met personeel en platform issues.
Je zal hem maar als arts krijgen in de toekomst, die valt onder de ingreep doodleuk in slaap. Slome duikelaar 1ste klas!quote:
Dat is er allemaal al, streams kunnen ze via NLZIET of Kijk.nl hosten.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Negatieve aandacht is ook aandacht.
Als Talpa dat ook maar iets zou boeien, denk ik niet dat die mannen van VI nog steeds keer op keer negatief in de publiciteit zouden blijven komen.
Denk ook dat het meer te maken heeft met personeel en platform issues.
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat meer over dat er fam van deelnemers van ejjl prive werden lastigevallen
Het is wel een character.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zal hem maar als arts krijgen in de toekomst, die valt onder de ingreep doodleuk in slaap. Slome duikelaar 1ste klas!
is ook zo , bij ejvjl zat er 1 bij pffffffffffffffff maar is verleden tijdquote:Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan dit programma mee doen. Bij BB hoorde je dit nooit.
nee je moet je zoon laten uitmaken door ene breedsmoelkikkerquote:Op donderdag 2 november 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.
Maar goed, dat was EJVJL, de reden om nu niet over te gaan tot streamen blijft gokken zonder bron
Maakt me verder ook niet veel uit, we kunnen er toch niks aan doen. We moeten het doen met wat we zien en daarvan vraag ik me nog steeds af of dit interessant genoeg gaat blijven als we eenmaal weten hoe alles in z'n werk gaat.
quote:Op donderdag 2 november 2023 12:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee je moet je zoon laten uitmaken door ene breedsmoelkikker
Nou ik denk niet dat Talpa blij wordt laser filmpjes doorgestuurd worden naar Tim Hofman..quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan willen de mensen het met eigen ogen zien, zo werkt dat.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Talpa blij wordt laser filmpjes doorgestuurd worden naar Tim Hofman..
Op die aandacht zitten ze niet te wachten.
Babette en Marciano waren niet voor niets een tijd niet te zien op de streams.
Zegt ie met z'n mond vol eten. Dus neen, dat is ie nietquote:
Die moeder van Bern was net zo'n deugdoos als Bern zelf. Door dit soort lui gaat de wereld naar de klote en die verpesten het voor de rest.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dat die familie het dan tijdens het programma zelf ook niet moet gaan opzoeken, zoals dat bij ejvjl wel gebeurde. Dan kun je backlash verwachten. Maar dat is niet het probleem van Talpa maar van de moeder van Bern dus lijkt ook die reden me sterk om niet over te gaan tot streamen.
Maar goed, dat was EJVJL, de reden om nu niet over te gaan tot streamen blijft gokken zonder bron
Maakt me verder ook niet veel uit, we kunnen er toch niks aan doen. We moeten het doen met wat we zien en daarvan vraag ik me nog steeds af of dit interessant genoeg gaat blijven als we eenmaal weten hoe alles in z'n werk gaat.
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:16 schreef Cirilico het volgende:
Wil iemand mij pm'en wat de moeder van Bern te melden had dan en wat de reacties daarop waren? Of een linkje naar de berichten.
Dit is wel heel kortquote:Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.
iets langer misschien dit verhaal : De moeder van Bern was er niet helemaal op gesteld hoe Jeff op de streams over Bern sprak en de bedreigingen richting Bern uitte (buiten gehoorafstand van Bern zelf) En ging daar op SM over tekeer.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: De moeder van Bern was niet echt op Jeffrey gesteld en dacht dat op FB in verschillende groepen te moeten delen.
En dat heeft hij haar wel laten weten nadat hij thuis was....quote:Op donderdag 2 november 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
juist en zij heeft jef aangesproken op zijn insta en fb , ikzou ook mijn kind niet laten uitmaken door een blaaskaak , en jef bleef bern natrappen ook al was hij uit de loodsquote:Op donderdag 2 november 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
iets langer misschien dit verhaal : De moeder van Bern was er niet helemaal op gesteld hoe Jeff op de streams over Bern sprak en de bedreigingen richting Bern uitte (buiten gehoorafstand van Bern zelf) En ging daar op SM over tekeer.
dat vind jij normaal zeker , die den hartog kan niks anders dan natrappenquote:Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat heeft hij haar wel laten weten nadat hij thuis was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg pleister d'r op en weer door
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Leuke en vrolijke dame wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg pleister d'r op en weer door“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |