Nu al idd... bizarquote:Op woensdag 1 november 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
EN ja hoor er gaat alweer een feestje komen
Het wordt allemaal zo voorspelbaar, gaat er weer teveel gedronken worden. Zal er wel weer ruzig komen.quote:
Samengevat; ideaal vermaakquote:Op woensdag 1 november 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt allemaal zo voorspelbaar, gaat er weer teveel gedronken worden. Zal er wel weer ruzig komen.
En het feestje gaat punten kosten dus ben benieuwd hoe dat dan gaat en hoe iedereen daar over denkt
Hou niet zo van dat dronken gedoe Kijk dat nooitquote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samengevat; ideaal vermaak
Het is ook ongemakkelijk om te zienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat dronken gedoe Kijk dat nooit
Vind het irritant, hou niet van dronken of aangeschoten mensenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook ongemakkelijk om te zien
Ja, doe je ding maar dwing anderen er niet toe.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit christelijke gedoe vind ik nou heel irritant
Ja dat dusquote:Op woensdag 1 november 2023 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, doe je ding maar dwing anderen er niet toe.
Of duw het anderen niet door hun strot.
Hahaha ja we zullen zienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn schouder gebroken zegt ( Ik dacht Silvia ) na een val
Geluid is echt belabberd, het is net of ze in lege groenteblikjes praten.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Leuk voor de Vossen, zo hoeven ze niet zo bang te zijn om laatste te worden als ze zo door gaan. Maar dat hele groepje blijft het maar over de stemmingen hebben. Dat hoeft helemaal niet, want ze staan er florissanter voor dan vorige week.
Geluid was wederom weer erg slecht vanavond! Niet te verstaan sommige scenes!
Ja had het idee dat ze het onder controle hadden de afgelopen uitzendingen, maar vanavond is het weer pure bagger! Ik volg gewoon hele gesprekken niet!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid is echt belabberd, het is net of ze in lege groenteblikjes praten.
Nou nou, dat viel nog wel mee.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, helemaal doormidden, arme vrouw
Ik vind haar heel irritant, maar ook heel erg knapquote:Op woensdag 1 november 2023 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Groepsopdrachten voor prijzenpakket dus, maar ook 'de hoepels' zijn weer terug
Aahaahaandachtquote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit was gewoon een schwalbe...Deed me denken aan die val van Babette.
Jennemie? Had verwacht dat ik haar irritanter zou gaan vinden, maar vind dat wel mee vallen eigenlijk, mooie dame inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind haar heel irritant, maar ook heel erg knap
Naja... ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van d'r vind, naast knap. Week één was ze heel vervelend. Deze week minder. idd liever haar hardheid dan al dat gejankquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jennemie? Had verwacht dat ik haar irritanter zou gaan vinden, maar vind dat wel mee vallen eigenlijk, mooie dame inderdaad!
Waarschijnlijk voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
Het is trouwens wel een huilfestijn elke aflevering. Hadden de show beter De Jankgenoten kunnen noemen..
Had eigenlijk hogere verwachtingen na dat intro-filmpje. Die verwachtingen waren eigenlijk heel snel weer wegquote:Op woensdag 1 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas.Hij gaat ze helemaal gek maken daar!
Daar is het wachten op, misschien zijn ze de mogelijkheden nog steeds aan het onderzoeken aangezien ze nu geen fallback meer hebben van Videoland moeten ze dit zelf gaan oplossen. Maar die oplossingen zijn gewoon voor handen natuurlijk, Kijk.nl/NLZIET, stream op Youtube of zelf streams hosten. De infrastructuur ligt er al bij die loods sinds EJVJL.quote:Op donderdag 2 november 2023 00:07 schreef realkijkers het volgende:
Hoi, dus het idee is dat hun daar 24h p/d zitten voor 30 minuten tv (of 15 minuten tv exlcusief reclames en herhaalde beelden).
Kan toch haast niet anders dat er life streams komen>>?
eten de slangen? moeten ze zelfs koken?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij iig punten voor iedereen.. meen helemaal op het eind van de tafel de pasta te zien als winnend gerecht
Hellup ik zie niets meer!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit was gewoon een schwalbe...Deed me denken aan die val van Babette.
DIt waren de puntenquote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij iig punten voor iedereen.. meen helemaal op het eind van de tafel de pasta te zien als winnend gerecht
Dat was er ook natuurlijk.. heel het schuim deden er alles aan dat er bewoners aangepakt moesten worden en stuurden overal fragmenten naartoequote:Op donderdag 2 november 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
over geen live streams las ik volgende , mogelijk zie ze bij de bondgenoten af van live stream , was heel veel gedoe op sm tijdens ejvjl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |