Nu al idd... bizarquote:Op woensdag 1 november 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
EN ja hoor er gaat alweer een feestje komen
Het wordt allemaal zo voorspelbaar, gaat er weer teveel gedronken worden. Zal er wel weer ruzig komen.quote:
Samengevat; ideaal vermaakquote:Op woensdag 1 november 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt allemaal zo voorspelbaar, gaat er weer teveel gedronken worden. Zal er wel weer ruzig komen.
En het feestje gaat punten kosten dus ben benieuwd hoe dat dan gaat en hoe iedereen daar over denkt
Hou niet zo van dat dronken gedoe Kijk dat nooitquote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samengevat; ideaal vermaak
Het is ook ongemakkelijk om te zienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat dronken gedoe Kijk dat nooit
Vind het irritant, hou niet van dronken of aangeschoten mensenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook ongemakkelijk om te zien
Ja, doe je ding maar dwing anderen er niet toe.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit christelijke gedoe vind ik nou heel irritant
Ja dat dusquote:Op woensdag 1 november 2023 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, doe je ding maar dwing anderen er niet toe.
Of duw het anderen niet door hun strot.
Hahaha ja we zullen zienquote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn schouder gebroken zegt ( Ik dacht Silvia ) na een val
Geluid is echt belabberd, het is net of ze in lege groenteblikjes praten.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Leuk voor de Vossen, zo hoeven ze niet zo bang te zijn om laatste te worden als ze zo door gaan. Maar dat hele groepje blijft het maar over de stemmingen hebben. Dat hoeft helemaal niet, want ze staan er florissanter voor dan vorige week.
Geluid was wederom weer erg slecht vanavond! Niet te verstaan sommige scenes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |