Ja jammer idd. Je mist gewoon teveel zonder streams. De 'verhaallijnen' hangen allemaal maar los aan elkaar lijkt hetquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een onsamenhangend gedoe allemaal![]()
Ik vind het maar niks eigenlijk, terwijl t spelelement best leuk is
zitten wel paar tokkies bij miquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:59 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het toch best potentie hebben, de deelnemers zijn ook minder tokkie en hysterisch dan bij een jaar van je leven. Ik wil streams.
Hey tante Sylvia,ik ben alweer wat ouder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Sylvia klampte zich helemaal aan Olivier vast in die keuken om hun 'geheime' menu in te fluisteren. Als een tante die je met een slok op in een dronken-lui-houdgreep heeft om de zoveelste keer hetzelfde verhaal te vertellen
Later op de avond (23:56)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 8,8 Kijkcijfer: 414.000
Beginnen de normale cijfers weer te worden van EJVJL.
Blufferige showmannetje ligt niet echt goed binnen de groep.quote:
Geen idee wat er gebeurt, denk dat de nieuwe de plaats inneemt van de vertrekkende.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
effe vraagje , als er iemand weggat met een ton , dan komt er een nieuwe bij, worden de groepen dan terug herverdeeld
Die was zeker heel sterk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blufferige showmannetje ligt niet echt goed binnen de groep.
Leukste opmerking over hem "Ik weet nog steeds niet of het Action medewerker of een arts in opleiding is"
ja die winnaar moet het huis verlaten met die gewonnen ton voor die persoon is het game overquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurt, denk dat de nieuwe de plaats inneemt van de vertrekkende.
En, vertrekken er 1 of 2? (1 winnaar en 1 genomineerde) En, moet een winnaar van die ton het huis verlaten?
Dus vertrekken er 2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja die winnaar moet het huis verlaten met die gewonnen ton voor die persoon is het game over
Dan zullen er 2 in een groep geplaatst moeten worden, wat ook weer wordt beslist door de bewoners.quote:
Nominaties?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar hoorde nu ook weer dat ze iemand moeten wegstemmen, dat heb ik niet mee gekregen bij de uitleg van deze show. Dacht alleen de winnaar van de ton en de verliezer die moeten vertrekken aan het eind van de maand, dus 2 personen die vervangen worden door 2 nieuwe deelnemers. Hoe gaat dat stemmen dan in zijn werk?
was al wel uitgelegd hoor , maar klinkt beetje warrig, worden dan 2 weggestuurd uit 1 groep en komen 2 nieuwe in de loods , of ze terug andere groepen moeten of mogen vormenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar hoorde nu ook weer dat ze iemand moeten wegstemmen, dat heb ik niet mee gekregen bij de uitleg van deze show. Dacht alleen de winnaar van de ton en de verliezer die moeten vertrekken aan het eind van de maand, dus 2 personen die vervangen worden door 2 nieuwe deelnemers. Hoe gaat dat stemmen dan in zijn werk?
werden al plannetjes gesmeed oa door jorrim en nog dame waar ik de naam niet van weet, ook regna en eduwardo waren al over stemmen bezigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nominaties?
Ze hadden het er al over om op Jorrit te gaan.
Had ik ook niet begrepen, dacht dan ook dat het ik het gisteren verkeerd verstondquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Sylvia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
werden al plannetjes gesmeed oa door jorrim en nog dame waar ik de naam niet van weet, ook regna en eduwardo waren al over stemmen bezig
Onduidelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook niet begrepen, dacht dan ook dat het ik het gisteren verkeerd verstond
eerst zijn de groep met de meeste stemmen bondgenoten om zoveel mogelijk stemmen te halen , later worden het verrraders om iemand weg te stemmen og iemand uit hun groep die ton te winnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook niet begrepen, dacht dan ook dat het ik het gisteren verkeerd verstond
Ze hebben het over een dolk in de rug steken (lekker vals) maar ik ben bang dat het met een spelletje beslist zal worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst zijn de groep met de meeste stemmen bondgenoten om zoveel mogelijk stemmen te halen , later worden het verrraders om iemand weg te stemmen og iemand uit hun groep die ton te winnen
We gaan het allemaal zien. Het is best onduidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onduidelijk.
Zou ook kunnen dat er 1 uit de groep met de minste punten moet vertrekken (daarom dat plannetje Jorrit eruit te gooien, want die groep staat het laagst)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst zijn de groep met de meeste stemmen bondgenoten om zoveel mogelijk stemmen te halen , later worden het verrraders om iemand weg te stemmen og iemand uit hun groep die ton te winnen
Dan neem ik aan dat ze helemaal opnieuw beginnen met de punten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
effe opgezocht , de winnaar gaat naar huis met een ton
uit het team met de minste punten moet er ook iemand naar huis gaan
met de komst van de nieuwe inwoners worden de groepen terug gevormd worden
Dus dat bedoelen ze dus met iemand wegstemmen, dat is degene uit de groep met de minste punten die moeten in conclaaf wie ze er uit sturen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
effe opgezocht , de winnaar gaat naar huis met een ton
uit het team met de minste punten moet er ook iemand naar huis gaan
met de komst van de nieuwe inwoners worden de groepen terug gevormd worden
yepquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat bedoelen ze dus met iemand wegstemmen, dat is degene uit de groep met de minste punten die moeten in conclaaf wie ze er uit sturen.
zou niet meer dan logisch zijn , groepen zullen ook wel veranderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze helemaal opnieuw beginnen met de punten.
Krijgen we weer dat gedoe met van slaapkamers veranderen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou niet meer dan logisch zijn , groepen zullen ook wel veranderen
en elke maand opnieuwquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen we weer dat gedoe met van slaapkamers veranderen.
Kunnen ze meteen weer een aflevering mee vullenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Snap niets meer van die puntentelling, zag op het scherm ineens de vossen op 0 punten staan? Het is allemaal wat te rommelig en onlogisch met al die teams. Had gewoon 2 teams gemaakt net als bij ER veel overzichtelijker.
Wel weer een leuke aflevering en de dynamiek is groeiende. Ook het geluid wordt steeds beter, ze hebben de compressors op de microfoons aangezet zo te horen zodat je ook gefluister nu beter hoort, dat was vorig seizoen bij BB ook veel beter.
Maar ik heb de uitzending nu op KIJK.NL gekeken want daar stond de aflevering al wel op, maar op NLZIET is de aflevering nog steeds niet te zien, net als vrijdag!
of sylvia kan er ook nog uitmoeten met haar vreetgedragquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.
Wat een hysterisch gedoe weer met die vreetvrouw die maar niet kan begrijpen dat het asociaal is om brood van een ander op te gaan vreten. Wel vind ik dat je de mensen persoonlijk aan moet spreken als iets je niet zint en niet wachten tot een ander dat op zich gaat nemen. Nu kreeg Casper de volle laag ook als bedoelde ze het niet zo.Er zullen nog genoeg confrontaties komen en ik voorspel nu al dat die zgn arts in wording eruit wordt geknikkerd.
Dat is gewoon heel duidelijk, je krijgt gewoon de slaapkamer die bij jouw team hoort.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eindbaas, van mij mag hij blijven. Ik vind hem het enige uitgesproken figuur die er in zit, samen met Sylvia misschien ook. Ze maken wel TV.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is deze man wel in orde?????????????????
Die zal her en der inderdaad nog wel ellende gaan veroorzaken maar niet als 1ste eruit gaan vliegen denk ik. Jorrit wordt door de meesten als een engerd gezien en dan presteert hij ook nog eens slecht met zijn afgetrainde lichaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
of sylvia kan er ook nog uitmoeten met haar vreetgedrag
Die engerd maakt toch geen tv joh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas, van mij mag hij blijven. Ik vind hem het enige uitgesproken figuur die er in zit, samen met Sylvia misschien ook. Ze maken wel TV.
Denk bekende koks ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Ff iets gemist wat is de challenge nou met dat koken? Wie gaat er jureren?
Hij veroorzaakt daar wel reuring en is voer voor gesprek, daar hoeft hij zelf weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die engerd maakt toch geen tv joh.Dat lege gestaar van hem naar anderen toe gaat echt wel irriteren hoor.
Herman den Blijker zou ook kunnen, die staat ook op de loonlijst van Talpa meen ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gok o.a. Julius Jaspers, die was ook binnen Utopia te gast.
Die maakte reclame voor zijn BBQ`s.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
en jennemie mag ok gaan wieberen van mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Dat gebitch van die gast daar ben ik ook wel klaar mee.
En slachtoffer veelvraat "ik neem bewust niet het grootste stukje,hoor jongens" mag ook wel wieberen.
Voor hoeveel personen moeten ze gaan koken? 16??quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
komen 10 personen om te eten die gaan punten geven denk ik
10 personenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen moeten ze gaan koken? 16??
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Er heeft nog niemand op het aanrecht gezeten!!!😉
Ik heb ook geen idee, Ben heel benieuwd wat ze gaan maken wat ik zo hoorde gisteren worden het geen hoogstandjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Benieuwd wie we de jurering gaan zien doen, misschien oude bekenden?
Heb wel aantal oude bekenden op het keukenblok gezien, maar we hebben die vliegen nooit een naam gegeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb wel aantal oude bekenden op het keukenblok gezien, maar we hebben die vliegen nooit een naam gegeven.
Zullen het bekende van de groep zijn of (C)BN'ers?quote:
Ik heb geen idee. Ik vermoed eerder familieleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zullen het bekende van de groep zijn of (C)BN'ers?
Ik heb de hele uitzending gemist, had telefoon. Zet hem net aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Zo werkt het: een cliffhanger om kijkers nieuwsgierig genoeg te maken om morgen te kijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, op de uitslag moeten we tot morgen wachten
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
Je had kunnen winnen met een portie patat en een frikandel.
Waren het familieleden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
Op Twitter lijkt het ook nauwelijks te leven, andere socials weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Ik kijk later wegens spitsuur hier in huis tijdens de uitzending..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk het niet want ik heb geen enkele reaktie in die buurt gezien van de deelnemers, ze konden ze zien op het beeldscherm in de slaapkamer.quote:
O oke ,zag net het laatste staartje dat ze zaten te eten. DUs niet de reactie kunnen zien toen het begonquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik heb geen enkele reaktie in die buurt gezien van de deeldemers, ze konden ze zien op het beeldscherm in de slaapkamer.
Vrijdag al aankondiging van de wedstrijd in de uitzending. Wat in een week gebeurd spreiden ze over een hele maand uit zo... Zit weinig tempo in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, op de uitslag moeten we tot morgen wachten
Om te gieren dat spaghetti gerecht!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:16 schreef Cosima het volgende:
ik heb even de beelden van de laatste paar minuten zitten te bestuderen maar het lijkt bijna allemaal of die kokosnoot of die kipsate te zijn (en 1 keer de lamskotelet). Volgens mij gaan die spaghetti-lui (gieren?) 0 punten krijgen.
Daar lijkt het wel op als je de bewoners hoort praten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
effe vraagje , als er iemand weggat met een ton , dan komt er een nieuwe bij, worden de groepen dan terug herverdeeld
Maar nu is dat dus elke maand.. alles is al zo moeilijk te plaatsen en zo onoverzichtelijk ook. Ik vind het nog steeds allemaal erg rommelig zoals ze het neerzetten. Daarom gewoon jammer dat er geen streams zijn want dan was het allang allemaal veel duidelijker geworden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het blauwe team stond bovenaan en het witte team tweede en dat is nu omgedraaid. Er zijn maar een paar punten verschil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.
Wat een hysterisch gedoe weer met die vreetvrouw die maar niet kan begrijpen dat het asociaal is om brood van een ander op te gaan vreten. Wel vind ik dat je de mensen persoonlijk aan moet spreken als iets je niet zint en niet wachten tot een ander dat op zich gaat nemen. Nu kreeg Casper de volle laag ook als bedoelde ze het niet zo.Er zullen nog genoeg confrontaties komen en ik voorspel nu al dat die zgn arts in wording eruit wordt geknikkerd.
En wij maar denken dat er echte bekende koks gingen jurerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
De gast eters zelf hebben toch gekozen voor de beste gerechten en deze apart gezet? Na de telling wint de groep met de meeste borden neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze krijgen 200 punten per bord dat de gasteters hebben aangeduid. dus elke groep kan punten krijgen , ok met 1 bord word er 200 punten verdiendquote:Op woensdag 1 november 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De gast eters zelf hebben toch gekozen voor de beste gerechten en deze apart gezet? Na de telling wint de groep met de meeste borden neem ik aan.
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...
Maar wél zelfgemaakte kruidenboter waar ze halverwege de helft al van op zat te vreten onder het mom dat ze moet proeven of het wel op smaak is. Volgens mij dekte zij zich snel even in voor de komende afgang.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeik mens, wij hebben een karig satéetje, dat wilde je toch zelf maken, ouwe zeur.
Leuk gedaan KinkiJan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Gieren:
[ afbeelding ]
Haaien:
[ afbeelding ]
Slangen:
[ afbeelding ]
Vossen:
[ afbeelding ]
Omdat het er gewoon bij hoort, moge duidelijk zijn! En gezien de kijkcijfers krijg ik hierin gewoon mijn gelijk ben ik bang....quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.
Heb ik eerlijk gezegd niet eens zo op gelet. De uitgeleende punten moeten snel weer worden teruggegeven maar ik vraag me af of het daar wel van zal komen. Het blauwe team is er kennelijk nogal zeker van dat ze weer gaan winnen anders leen je geen punten uit.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het blauwe team stond bovenaan en het witte team tweede en dat is nu omgedraaid. Er zijn maar een paar punten verschil.
Het blauwe team heeft 25 punten geleend aan het oranje team maar als je die punten weer bij het blauwe team telt dan staan die nog steeds bovenaan toch?
Dat dacht ik ook, was lastig te zien. Geloof dat ie de kokosnoot en de sate liet staan. 50/50 voor de pasta.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:08 schreef chufi het volgende:
Volgens mij iig punten voor iedereen.. meen helemaal op het eind van de tafel de pasta te zien als winnend gerecht
I know.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze krijgen 200 punten per bord dat de gasteters hebben aangeduid. dus elke groep kan punten krijgen , ok met 1 bord word er 200 punten verdiend
Ik snap je wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon bij hoort, moge duidelijk zijn! En gezien de kijkcijfers krijg ik hierin gewoon mijn gelijk ben ik bang....
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, was lastig te zien. Geloof dat ie de kokosnoot en de sate liet staan. 50/50 voor de pasta.
Het leken me trouwens allemaal prima gerechten verder
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?![]()
![]()
Eerlijk gezegd heb ik nog niets gezien dat niet met streams kan worden gedaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.
Er staat 1 kokosnoot in het midden van de niet gekozen rijquote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
De kijkcijfers incl. uitgesteld kijken dalen gestaag met de lineaire cijfers mee:quote:Op woensdag 1 november 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 7,8 Kijkcijfer: 387.000
Met voetbal er tegenover valt het nog wel mee, maar zakt 2x op rij.
Alleen als in de min staan mogelijk is, en denk niet dat ze dat doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
Zal er ook een spel komen waar je punten kunt verliezen?
Dat ene team dat punten geleend heeft staat in feite toch in de min?quote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen als in de min staan mogelijk is, en denk niet dat ze dat doen.
nee die stonden op 0 punten , en hun hebben niet om punten gevraagd bij ander ander team , ander team weet niet meer welk hebben de vossen punten aangeboden die moeten ze terugbetalenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ene team dat punten geleend heeft staat in feite toch in de min?
Hoe spontaan was dat?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee die stonden op 0 punten , en hun hebben niet om punten gevraagd bij ander ander team , ander team weet niet meer welk hebben de vossen punten aangeboden die moeten ze terugbetalen
Ben ik slecht als ik zeg dat het me verrast dat ze geen rente gevraagd hebben?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe spontaan was dat?
Met 0 punten kan je geen voedsel kopen, en daar moest wel wat aan gebeuren.
Dus misschien enige bemoeienis van kamer 5?
Vast, maar het zou wel mooi zijn geweest als dat was meegenomen in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik slecht als ik zeg dat het me verrast dat ze geen rente gevraagd hebben?
Ja, want waarom zou je het anders doen, in zo 'n setting, als je er niks uit haalt... Ik vind het echt niet slim. Ik zou zeggen je mag 20 punten lenen en ik wil er 25 terug.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vast, maar het zou wel mooi zijn geweest als dat was meegenomen in de onderhandelingen.
k5 kennende zou dat zeker gekund hebbenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe spontaan was dat?
Met 0 punten kan je geen voedsel kopen, en daar moest wel wat aan gebeuren.
Dus misschien enige bemoeienis van kamer 5?
Ik kijk later terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |