Ik snap je wel.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon bij hoort, moge duidelijk zijn! En gezien de kijkcijfers krijg ik hierin gewoon mijn gelijk ben ik bang....
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, was lastig te zien. Geloof dat ie de kokosnoot en de sate liet staan. 50/50 voor de pasta.
Het leken me trouwens allemaal prima gerechten verder
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mis 1 kokosnoot in de rij. Heeft iemand de héle kokosnoot per ongeluk opgegeten?![]()
![]()
Eerlijk gezegd heb ik nog niets gezien dat niet met streams kan worden gedaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die ( niet) streams zitten je wel dwars freaky.
Er staat 1 kokosnoot in het midden van de niet gekozen rijquote:Op woensdag 1 november 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
De kijkcijfers incl. uitgesteld kijken dalen gestaag met de lineaire cijfers mee:quote:Op woensdag 1 november 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 7,8 Kijkcijfer: 387.000
Met voetbal er tegenover valt het nog wel mee, maar zakt 2x op rij.
Alleen als in de min staan mogelijk is, en denk niet dat ze dat doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
Zal er ook een spel komen waar je punten kunt verliezen?
Dat ene team dat punten geleend heeft staat in feite toch in de min?quote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen als in de min staan mogelijk is, en denk niet dat ze dat doen.
nee die stonden op 0 punten , en hun hebben niet om punten gevraagd bij ander ander team , ander team weet niet meer welk hebben de vossen punten aangeboden die moeten ze terugbetalenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ene team dat punten geleend heeft staat in feite toch in de min?
Hoe spontaan was dat?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee die stonden op 0 punten , en hun hebben niet om punten gevraagd bij ander ander team , ander team weet niet meer welk hebben de vossen punten aangeboden die moeten ze terugbetalen
Ben ik slecht als ik zeg dat het me verrast dat ze geen rente gevraagd hebben?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe spontaan was dat?
Met 0 punten kan je geen voedsel kopen, en daar moest wel wat aan gebeuren.
Dus misschien enige bemoeienis van kamer 5?
Vast, maar het zou wel mooi zijn geweest als dat was meegenomen in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik slecht als ik zeg dat het me verrast dat ze geen rente gevraagd hebben?
Ja, want waarom zou je het anders doen, in zo 'n setting, als je er niks uit haalt... Ik vind het echt niet slim. Ik zou zeggen je mag 20 punten lenen en ik wil er 25 terug.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vast, maar het zou wel mooi zijn geweest als dat was meegenomen in de onderhandelingen.
k5 kennende zou dat zeker gekund hebbenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe spontaan was dat?
Met 0 punten kan je geen voedsel kopen, en daar moest wel wat aan gebeuren.
Dus misschien enige bemoeienis van kamer 5?
Ik kijk later terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |