Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Snap niets meer van die puntentelling, zag op het scherm ineens de vossen op 0 punten staan? Het is allemaal wat te rommelig en onlogisch met al die teams. Had gewoon 2 teams gemaakt net als bij ER veel overzichtelijker.
Wel weer een leuke aflevering en de dynamiek is groeiende. Ook het geluid wordt steeds beter, ze hebben de compressors op de microfoons aangezet zo te horen zodat je ook gefluister nu beter hoort, dat was vorig seizoen bij BB ook veel beter.
Maar ik heb de uitzending nu op KIJK.NL gekeken want daar stond de aflevering al wel op, maar op NLZIET is de aflevering nog steeds niet te zien, net als vrijdag!
of sylvia kan er ook nog uitmoeten met haar vreetgedragquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Boodschappen voor de kookwedstrijd werden er afgehaald, net als bij de anderen, vandaar dat de vossen en de andere groep nu op 0 staan.
Wat een hysterisch gedoe weer met die vreetvrouw die maar niet kan begrijpen dat het asociaal is om brood van een ander op te gaan vreten. Wel vind ik dat je de mensen persoonlijk aan moet spreken als iets je niet zint en niet wachten tot een ander dat op zich gaat nemen. Nu kreeg Casper de volle laag ook als bedoelde ze het niet zo.Er zullen nog genoeg confrontaties komen en ik voorspel nu al dat die zgn arts in wording eruit wordt geknikkerd.
Dat is gewoon heel duidelijk, je krijgt gewoon de slaapkamer die bij jouw team hoort.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen we weer dat gedoe met van slaapkamers veranderen.
Eindbaas, van mij mag hij blijven. Ik vind hem het enige uitgesproken figuur die er in zit, samen met Sylvia misschien ook. Ze maken wel TV.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is deze man wel in orde?????????????????
Die zal her en der inderdaad nog wel ellende gaan veroorzaken maar niet als 1ste eruit gaan vliegen denk ik. Jorrit wordt door de meesten als een engerd gezien en dan presteert hij ook nog eens slecht met zijn afgetrainde lichaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
of sylvia kan er ook nog uitmoeten met haar vreetgedrag
Die engerd maakt toch geen tv joh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindbaas, van mij mag hij blijven. Ik vind hem het enige uitgesproken figuur die er in zit, samen met Sylvia misschien ook. Ze maken wel TV.
Denk bekende koks ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Ff iets gemist wat is de challenge nou met dat koken? Wie gaat er jureren?
Hij veroorzaakt daar wel reuring en is voer voor gesprek, daar hoeft hij zelf weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die engerd maakt toch geen tv joh.Dat lege gestaar van hem naar anderen toe gaat echt wel irriteren hoor.
Herman den Blijker zou ook kunnen, die staat ook op de loonlijst van Talpa meen ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gok o.a. Julius Jaspers, die was ook binnen Utopia te gast.
Die maakte reclame voor zijn BBQ`s.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gok o.a. Julius Jaspers, die was ook binnen Utopia te gast.
en jennemie mag ok gaan wieberen van mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Dat gebitch van die gast daar ben ik ook wel klaar mee.
En slachtoffer veelvraat "ik neem bewust niet het grootste stukje,hoor jongens" mag ook wel wieberen.
Voor hoeveel personen moeten ze gaan koken? 16??quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
komen 10 personen om te eten die gaan punten geven denk ik
10 personenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen moeten ze gaan koken? 16??
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Er heeft nog niemand op het aanrecht gezeten!!!😉
Ik heb ook geen idee, Ben heel benieuwd wat ze gaan maken wat ik zo hoorde gisteren worden het geen hoogstandjesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Benieuwd wie we de jurering gaan zien doen, misschien oude bekenden?
Heb wel aantal oude bekenden op het keukenblok gezien, maar we hebben die vliegen nooit een naam gegeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat hebben we natuurlijk nog niet gezien...want nog geen streams...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb wel aantal oude bekenden op het keukenblok gezien, maar we hebben die vliegen nooit een naam gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |