Zullen het bekende van de groep zijn of (C)BN'ers?quote:
Ik heb geen idee. Ik vermoed eerder familieleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zullen het bekende van de groep zijn of (C)BN'ers?
Ik heb de hele uitzending gemist, had telefoon. Zet hem net aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Zo werkt het: een cliffhanger om kijkers nieuwsgierig genoeg te maken om morgen te kijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, op de uitslag moeten we tot morgen wachten
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
Je had kunnen winnen met een portie patat en een frikandel.
Waren het familieleden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een jury.
Je had kunnen winnen met een portie patat en een frikandel.
Op Twitter lijkt het ook nauwelijks te leven, andere socials weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een uitzending is stroomt het hier niet bepaalt vol hmmm, ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Ik kijk later wegens spitsuur hier in huis tijdens de uitzending..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |