En terecht in dit geval.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat vind jij normaal zeker , die den hartog kan niks anders dan natrappen
Denk het nietquote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Syl echt haar schouder hebben gebroken?
Het is een emotional rollercoaster binnen die schuurquote:Op donderdag 2 november 2023 17:24 schreef Wibehh het volgende:
Hoeveel mensen zullen er nu weer janken vanavond?
Janken staat zeker op de bondgenotenbingoquote:Op donderdag 2 november 2023 17:24 schreef Wibehh het volgende:
Hoeveel mensen zullen er nu weer janken vanavond?
Ja! Vooral koolhydraten blijken te helpen bij afgebroken armenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als troost moet ze extra veel eten.....let maar op.
Genot!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
Er komt vast een feestje met teveel drank ruzies en huilpartijen.
Er zijn toch mensen nodig die de hele dag de streams controleren. Zodat we niet all3s te zien krijgen.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met personeelskosten, en een platvorm.
DGK had een eigen website met streams, maar dat kost natuurlijk wel wat.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar schouder in het verleden geeft gebroken en nu dus extra bang is. (Ofzo)quote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Syl echt haar schouder hebben gebroken?
quote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar schouder in het verleden geeft gebroken en nu dus extra bang is. (Ofzo)
Je had gelijkquote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar schouder in het verleden geeft gebroken en nu dus extra bang is. (Ofzo)
Heb je goed, zegt ze ook netquote:Op donderdag 2 november 2023 19:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zonde van de punten toch? Ze hebben eten genoeg zeggen ze netquote:Op donderdag 2 november 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er had toch ook 1 team kunnen zeggen dat ze die 70 pintos bijleggen ..
Ja. Maar het geeft wel een lekkere discussiequote:Op donderdag 2 november 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde van de punten toch? Ze hebben eten genoeg zeggen ze net
Ach ze krijgen al een feest dus dit hebben ze echt niet nodig.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er had toch ook 1 team kunnen zeggen dat ze die 70 pintos bijleggen ..
Viel nog wel mee dit keer.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja. Maar het geeft wel een lekkere discussie
Weet niet of dat gaat gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Al hoop ik snel op zo'n situatie dat een groep niet mee mag doen
Gun me even een pret-gedachtequote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat gebeuren eigenlijk
Het hele programma kan mij nog niet echt pakken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gun me even een pret-gedachte
En ik ben enthousiast fanquote:Op donderdag 2 november 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hele programma kan mij nog niet echt pakken eerlijk gezegd
Ik voel me zo ongemakkelijk met die vent... hij zou zo een acteur kunnen zijn met de opdr om zo awkward ongemakkelijk te zijnquote:
Je zou het idd haast zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me zo ongemakkelijk met die vent... hij zou zo een acteur kunnen zijn met de opdr om zo awkward ongemakkelijk te zijn
Nee joh, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Arts in opleiding, geloof daar niets van.
Hij kan toch nooit door zijn co -schappen zijn gekomen? Je kan zo'n figuur toch geen chirurg of tropenarts zien zijn? In NL kan hij sowieso wel een serieuze baan vergeten met dit gedrag als arts danquote:
kayleequote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
huh? misschien ben ik wel niet gewend dat er nog mooiere meiden zijn"
dan heb je wel veel kapsones om dat te zeggen
Haar naam weet ik niet maar is degene die met Jorrit in 1 bed ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |