Wat een pech voor jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
@:yesse wat lastig die duizeligheid! Hopelijk gaat dat snel over.
@:esf1gamer hopelijk word jij ook niet ziek!
@:redefine ben jij wel weer helemaal de oude inmiddels?![]()
Ik sta trouwens ook niet stabiel op mijn benen, ik was vanmorgen nog even de stad in en ik stapte bijna mis op de roltrapen ik stootte mijn hoofd aan de dakrand van de auto bij het instappen
![]()
(Die hoofdpijn had ik daarvoor al)
Ja. Weer helemaal hersteld. Op een klein beetje mindere energie dan ervoor na. Maar dat is ook weer bijna op niveau.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
@:yesse wat lastig die duizeligheid! Hopelijk gaat dat snel over.
@:esf1gamer hopelijk word jij ook niet ziek!
@:redefine ben jij wel weer helemaal de oude inmiddels?![]()
Ik sta trouwens ook niet stabiel op mijn benen, ik was vanmorgen nog even de stad in en ik stapte bijna mis op de roltrapen ik stootte mijn hoofd aan de dakrand van de auto bij het instappen
![]()
(Die hoofdpijn had ik daarvoor al)
Het land kunnen ze dan wel opdoeken als ze zelfs de WK finale bij het korfbal niet meer halen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Het verdriet van België.
https://sporza.be/nl/2023(...)-duel~1697455151257/
Blijft toch een rare taal het Vlaamsquote:Ya-hui Cho deed de Belgen dood met 7 punten
Een echte dooddoener.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch een rare taal het Vlaams
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Het verdriet van België.
https://sporza.be/nl/2023(...)-duel~1697455151257/
Is België nou zo slecht geworden of heeft de rest een stap vooruit gezet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het land kunnen ze dan wel opdoeken als ze zelfs de WK finale bij het korfbal niet meer halen.
Ja. @Fred_B won voor het laatst in 1991.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is België nou zo slecht geworden of heeft de rest een stap vooruit gezet?
Vroeger was zelfs Nederland-België een wedstrijd waarvan je wist dat het spannend ging worden, ook al won Nederland 9 van de 10 keer.
Dat waren ook wel mijn gloriedagen bij de korfbal. Tegenwoordig word ik hooguit nog als grensrechter ingezet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. @:Fred_B won voor het laatst in 1991.
Ik kan niet echt inschatten hoe België zich ontwikkelt, maar België heeft de finale van het EK/WK volgens mij wel vaker gemist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger was zelfs Nederland-België een wedstrijd waarvan je wist dat het spannend ging worden, ook al won Nederland 9 van de 10 keer.
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig niet als vierde official.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat waren ook wel mijn gloriedagen bij de korfbal. Tegenwoordig word ik hooguit nog als grensrechter ingezet.
Ja Taiwan uit is tegenwoordig toch wel een wedstrijd waar je met knikkende knieën naartoe gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.
Ja, als je je niet vrij kan maken op zaterdagavond omdat je vierde man bij een korfbalwedstrijd moet zijn, hou je weinig vrienden over hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig niet als vierde official.
Een herkenbaar probleem voor velen van onsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je je niet vrij kan maken op zaterdagavond omdat je vierde man bij een korfbalwedstrijd moet zijn, hou je weinig vrienden over hoor.
Daar kom je met dat U vorm korfbal van Frons de Boer niet meer doorheen nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.
Catenacciokorfbal. Daar staan de Taiwanezen om bekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.
Ze schijnen klaar te staan met paraplu's het vliegveld bij thuiskomst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
Is de Belgische korfbalspelersbus al bekogeld door de meegereisde korfhooligans in Taiwan, na deze blamage?
Ik vond de beelden van het reünieconcert ook echt tofquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:30 schreef H_T het volgende:
Spotify besluit Ren Lenny Ren te draaien en daar word ik blij van
Vanaf volgende week vrijdag op NPO3 is er een documentaireserie over AEDMquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de beelden van het reünieconcert ook echt tofZo'n hele zaal die direct weer het regent zonnestralen uit volle borst meezingt
quote:Documentaireserie over Acda en De Munnik: van hoe Thomas Acda en Paul de Munnik elkaar leerden kennen op de Kleinkunstacademie, tot hun laatste optreden in Carré. En we zien hun reünie ontstaan, van voor het eerst weer samen schrijven op Ameland, tot de aanvang van zes uitverkochte shows in Ziggo Dome.
Dat kan ik me voorstellen. Kun je je nog een beetje motiveren? Lijkt me best lastig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet nog een week, en dan is het klaar. Best raar.
Amper, om eerlijk te zijn. Volgende week heb ik de laatste dagen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Kun je je nog een beetje motiveren? Lijkt me best lastig.
Nee, snap ik. Moet je zeker ook nog overdragen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Amper, om eerlijk te zijn. Volgende week heb ik de laatste dagen.
Het overdragen is al grotendeels gebeurd. En ik heb nog niks nieuws, het outplacementtraject is ook nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Moet je zeker ook nog overdragen?
Ben je al op zoek naar iets anders?
Ik zou ook niet al te veel meer doen. Iets nieuws beginnen heeft geen zin, dus dan blijft alleen afronden over. En als er tijd over is nadat het afronden is afgerond...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Amper, om eerlijk te zijn. Volgende week heb ik de laatste dagen.
Succes nog de komende weekquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het overdragen is al grotendeels gebeurd. En ik heb nog niks nieuws, het outplacementtraject is ook nog maar net begonnen.
En dat op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, zojuist voor het eerst in jaren weer eens gedanst, in een club in Alicante. Was leuk om weer eens gedaan te hebben!
En vermoeiend.
En, kon je de Charleston nog?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, zojuist voor het eerst in jaren weer eens gedanst, in een club in Alicante. Was leuk om weer eens gedaan te hebben!
En vermoeiend.
Nu je het vraagt... vanuit het niets doet een enkel stomquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:52 schreef Yesse het volgende:
Hoe is het met de ziekenboeg? Hopelijk alleen mensen uit de boeg ipv er in
Hier wel beter dan gisteren, maar nog wel een bank dag![]()
Beter! Nog wel lichte hoofdpijn, maar mijn keelpijn heeft niet verder doorgezetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:52 schreef Yesse het volgende:
Hoe is het met de ziekenboeg? Hopelijk alleen mensen uit de boeg ipv er in
Hier wel beter dan gisteren, maar nog wel een bank dag![]()
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
En vermoeiend.
Ja dan willen we ook weten welke nummers dat warenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
En vermoeiend.
He shit een heel ander type ziekenboeg maar desondanks stom. Werkt de extra steun?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu je het vraagt... vanuit het niets doet een enkel stomEn het is niet die ene die mijn vakantie heeft ingekort. Straks even zo'n steunding aan doen en dan kijken hoe het gaat. Ik was van plan vandaag naar de kerstshow in Duiven te gaan en een bezoekje te brengen aan Duitsland, maar dat stel ik dan toch maar even uit
Hoera! Veel plezier met neefje dit weekend!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter! Nog wel lichte hoofdpijn, maar mijn keelpijn heeft niet verder doorgezet
Jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
He shit een heel ander type ziekenboeg maar desondanks stom. Werkt de extra steun?
[..]
Hoera! Veel plezier met neefje dit weekend!
Dat niet, morgen alwéér sociale activiteiten Ari!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijdGelukkig heb je nu een heel weekend om bij te komen!
Er lijkt een patroon te zijn. Telkens wanneer jij naar het buitenland gaat of plant te gaan, doen je enkels moeilijk. Ik denk dat je last heb van heimwee die zich uit via pijnlijke enkelsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu je het vraagt... vanuit het niets doet een enkel stomEn het is niet die ene die mijn vakantie heeft ingekort. Straks even zo'n steunding aan doen en dan kijken hoe het gaat. Ik was van plan vandaag naar de kerstshow in Duiven te gaan en een bezoekje te brengen aan Duitsland, maar dat stel ik dan toch maar even uit
En dat redden mensen van onze leeftijd al helemaal niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Och nee jongen dat is toch allemaal van na mijn tijd
Nee na een paar biertjes ging dat welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk zegDat voelde vast snel niet meer onwennig.
Allemaal typische clubtroepquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dan willen we ook weten welke nummers dat waren
Serieus Em? Je had zeker sinds gisterenmiddag om in alle rust zonder mij hier te posten, maar het moment dat ik terug ben kom jij ook opeens tevoorschijn?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:15 schreef Em31 het volgende:
De NOS die natuurlijk zo’n Jake Paul weer heel belangrijk maakt![]()
![]()
Ireen Wüst reageerde er vanmiddag wel mooi op toen ze zei dat ze het liever gewoon over schaatsen wilde hebben.
Ik heb op een gegeven moment een jong iemand gevraagd om in mijn plaats te dansen. Ik heb wat instructies meegegeven van hoe ik het zelf graag had willen doen als ik het nog had gekund en dat heeft die jongeman van 65 toch maar mooi 20 minuten volgehouden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat redden mensen van onze leeftijd al helemaal niet meer
Zijn het de treinen niet, dan zijn het de enkels welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er lijkt een patroon te zijn. Telkens wanneer jij naar het buitenland gaat of plant te gaan, doen je enkels moeilijk. Ik denk dat je last heb van heimwee die zich uit via pijnlijke enkels
Misschien, maar dan wel met een flinke afstand!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:24 schreef Strani het volgende:
Gaat iemand hier vanavond de finale van het WK rugby met me meekijken?
Ik zou je graag tegen willen spreken maar ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het de treinen niet, dan zijn het de enkels welMisschien moet ik maar gewoon nooit meer buiten komen
Hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:24 schreef Strani het volgende:
Vanavond? Rond een uur of 18 volgens de Nederlandse culturele standaard.quote:
Ai, dat is te vroeg. Ik ben ietsjes later thuis. Waarom kan dit niet gewoon op een normale tijd, zoals de Superbowl?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanavond? Rond een uur of 18 volgens de Nederlandse culturele standaard.
De wedstrijd om 21 uur
Ik heb net boodschappen gedaan en de vriezer zit nog aardig vol, dus dat moet ik wel reddenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou je graag tegen willen spreken maar ik vrees dat je gelijk hebt
Heb je voor de komende week nog genoeg boodschappen in huis of moeten we iemand langs sturen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dat is te vroeg. Ik ben ietsjes later thuis. Waarom kan dit niet gewoon op een normale tijd, zoals de Superbowl?
Kan dat niet een tijdje van huis uit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan en de vriezer zit nog aardig vol, dus dat moet ik wel reddenInteressanter wordt het qua werk
Wat mij betreft wel, maar ik ben helaas niet de enige die daar wat over te zeggen heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan dat niet een tijdje van huis uit?
Jongen toch, hoe ga je dit volhouden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat niet, morgen alwéér sociale activiteiten Ari!
Je zou de treinreizende wereld er wel een plezier mee doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn het de treinen niet, dan zijn het de enkels welMisschien moet ik maar gewoon nooit meer buiten komen
Dank! Goede kans dat de treinreizende wereld donderdag weer ontregeld gaat worden overigensquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je zou de treinreizende wereld er wel een plezier mee doen![]()
Sterkte (letterlijk en figuurlijk) voor je enkels!
Echt? Niks van gemerktquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik had vorig week heen en terug een treinreis van 3,5 uur. En alles verliep vlekkeloos
(Ik was bij een welbekende Mod op bezoek)
Van Den Helder naar Maastricht is 3 uur en 45 minuten. En dat is volgens mij de langste reis in tijd in Nederland.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik had vorig week heen en terug een treinreis van 3,5 uur. En alles verliep vlekkeloos
(Ik was bij een welbekende Mod op bezoek)
Een onhandige overstap ergens en er kan zo 20 minuten stilstaan bij komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van Den Helder naar Maastricht is 3 uur en 45 minuten. En dat is volgens mij de langste reis in tijd in Nederland.
Ze zijn al meer dan 50 jaar bezig om het noorden een betere aansluiting te geven met de randstad maar nu hebben ze weer een nieuwe variant bedacht (over de afsluitdijk)
Waar kunnen we het zien, Strani?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:24 schreef Strani het volgende:
Als het goed is bij ons via Ziggo Sport. Geen idee hoe dat dan bij andere providers is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waar kunnen we het zien, Strani?
Hmm, ik heb KPN dan wordt het lastig om te kijken denk ik zo. Jammer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is bij ons via Ziggo Sport. Geen idee hoe dat dan bij andere providers is.
Geen ITV zeker?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm, ik heb KPN dan wordt het lastig om te kijken denk ik zo. Jammer.
Dat zit hier niet in de pakketten, of je moet satelliet hebbenquote:
Van Vlissingen naar Roodeschool of Stavoren ofzo zal toch wel langer zijn dan dat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van Den Helder naar Maastricht is 3 uur en 45 minuten. En dat is volgens mij de langste reis in tijd in Nederland.
Ze zijn al meer dan 50 jaar bezig om het noorden een betere aansluiting te geven met de randstad maar nu hebben ze weer een nieuwe variant bedacht (over de afsluitdijk)
Je moet ook een goede aansluiting hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Vlissingen naar Roodeschool of Stavoren ofzo zal toch wel langer zijn dan dat?
Middelburg-Harlingen Haven heeft morgen een reistijd van 6 uur en 16 minuten. Misschien zijn jouw routes nog wel langerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Vlissingen naar Roodeschool of Stavoren ofzo zal toch wel langer zijn dan dat?
Den Helder-Athene kan morgen in 51 uur. Mocht je nog een lange rit willen. Er zit wel een stukje veerpont uit Bari bij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Middelburg-Harlingen Haven heeft morgen een reistijd van 6 uur en 16 minuten. Misschien zijn jouw routes nog wel langer
Gezellig!! Ik heb de alcohol en de chips geregeld. Jij de vrouwen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
Nou Strani, ik kijk rugby. Hup Springboks
Oei ja dan is er toch wat mis gegaan! Ik heb bier (springbockbier uiteraard) en worst onder handbereik, maar geen vrouwenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig!! Ik heb de alcohol en de chips geregeld. Jij de vrouwen?
Ik vind de gele kaart die misschien omgezet wordt in rood ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
Wat een verademing hoe de VAR hier werkt met hoorbare dialoog.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei ja dan is er toch wat mis gegaan! Ik heb bier (springbockbier uiteraard) en worst onder handbereik, maar geen vrouwen
Dat mag in het voetbal ook al dacht ik, met de VAR?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de gele kaart die misschien omgezet wordt in rood ook wel een goed idee
Oh kan best, dat kijk ik nooitquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag in het voetbal ook al dacht ik, met de VAR?
Alstuquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine gebruik jij jouw befaamde contactenlijst eens voor ons?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag in het voetbal ook al dacht ik, met de VAR?
Waarom krijg ik als beloning dat vieze spulquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes gedaan kerel, neem ook een biertje
Je krijgt toch geen tequila?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom krijg ik als beloning dat vieze spul
Ah drink je geen bier? Wel iets anders?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom krijg ik als beloning dat vieze spul
Ik vind bier nog smeriger dan tequila.quote:
Ik drink geen bier nee. Cola is voldoendequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah drink je geen bier? Wel iets anders?
Normaal of zero of zero zero?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik drink geen bier nee. Cola is voldoende
Pepsi Max of Coca Cola Zero, in die volgordequote:
* Geeft een Pepsi Max en een Coca Cola Zero, in die volgordequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pepsi Max of Coca Cola Zero, in die volgorde
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
* Geeft een Pepsi Max en een Coca Cola Zero, in die volgorde
Proost jongen!
Erg close. En nu pas de eerste try na 57 minuten. Kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:29 schreef Redefine het volgende:
Hoe bevalt de wedstrijd tot nu toe @:Strani?
Voetbal is soms echt beschamend in vergelijking met rugby. En die Zuid-Afrikaanse kicker loopt gewoon rond met bloed op z'n gezicht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:40 schreef H_T het volgende:
Ik zie net niet voor het eerst deze wedstrijd een rugbyspeler op het veld een snel verbandje krijgen om meteen weer door te spelen. Een heel verschil met 'AUW MIJN HAAR DE PIJN IS ONDRAAGLIJK!' bij voetbal
Redefine heeft zijn bier laten staan dus dat sowiesoquote:
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Redefine heeft zijn bier laten staan dus dat sowieso
Bij Nieuw-Zeeland heb ik er ook een gezien met bloedende hoofdwondquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Voetbal is soms echt beschamend in vergelijking met rugby. En die Zuid-Afrikaanse kicker loopt gewoon rond met bloed op z'n gezicht.
#tegenverspilling #wastewarriorquote:
* pakt een biertjequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Redefine heeft zijn bier laten staan dus dat sowieso
Ik zeg altijd maar zo: liever een Schultenbräu in de hand dan een trap in je ballenquote:
Gelukkig heb ik toevallig zelf wat meegenomen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee! Dat was alleen voor degenen die de wedstrijd keken en die is nu net afgelopen.
Maar die heeft NQ niet dus weet niet of het dan van toepassing is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: liever een Schultenbräu in de hand dan een trap in je ballen
Hoe vaak sta jij voor die keuze dat je dat altijd maar zo zegt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: liever een Schultenbräu in de hand dan een trap in je ballen
Ik word regelmatig vreemd aangekeken bij de bakkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe vaak sta jij voor die keuze dat je dat altijd maar zo zegt?
Het zou wel heel ongepast zijn als ik het over NQ's ballen of gebrek daaraan zou hebben als iemand me wat te drinken aanbiedt he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar die heeft NQ niet dus weet niet of het dan van toepassing is?
Nou daar verschillen we dan over van mening, maar dat kan een cultureel dingetje zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou wel heel ongepast zijn als ik het over NQ's ballen of gebrek daaraan zou hebben als iemand me wat te drinken aanbiedt he?
Dat hangt een beetje van de situatie af denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou wel heel ongepast zijn als ik het over NQ's ballen of gebrek daaraan zou hebben als iemand me wat te drinken aanbiedt he?
Ik ga even naar de retro, kom terug en zie deze reactie..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar... wat is jouw mening hierover?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga even naar de retro, kom terug en zie deze reactie..
[ afbeelding ]
Ben je de grens over geweest?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb ook wel wat lekkers te drinken in de aanbieding!![]()
[ afbeelding ]
Ik wel, en ik weet niet of ik daar blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Liebe gabst du mir
Ein Urlaub lang mit dir
Und darum trinken wir (Begrijp je 'm?)
Aber natürlich, Schinkenläppchen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, twee weekjes terug al, even goed voorraad ingeslagen!
Graag! Wat heb je in de aanbieding?quote:
Nog steeds aan het marineren in aardbei?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb ook wel wat lekkers te drinken in de aanbieding!![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds aan het marineren in aardbei?
Cider danquote:
*neemt nog een bacoquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:24 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen nog een uurtje door feesten mensen!
[ afbeelding ]
Heel goed.quote:
Altijd leuk, lekker na de update uitvogelen wat ze nu weer allemaal veranderd hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Goh een uitstekend idee om te herstarten, gelijk Windows updates
Ik was zo handig mezelf in de DEV prerelease groep te hangen, lekker veel updates sindsdienquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd leuk, lekker na de update uitvogelen wat ze nu weer allemaal veranderd hebben.
Mijn computer start gelukkig vrij snel op, die van mijn moeder doet een goede vijf minuten over een restart (en dat is nog op de snelle dagen). Dan ben je lekker als hij dat meermaals gaat doen.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:48 schreef Redefine het volgende:
Speciaal voor @:Hamlapjes nu deze op Kink in de top 1500.
quote:
Je post daarna was deze en zonder verdere context vind ik dit een uitermate absurde en toch enigszins intrigerende combinatie.quote:
quote:
Erg mooi, moeten we vooral houden zo!quote:Op zondag 29 oktober 2023 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je post daarna was deze en zonder verdere context vind ik dit een uitermate absurde en toch enigszins intrigerende combinatie.
[..]
Allora!quote:
Oei, echt?quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lees net terug... gatverdamme. zelfs met zo'n keuze zou ik niet voor schultenbrau gaan.
Liever allebei niet, als ik de keuze heb.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, echt?![]()
Afgelopen 3 oktober heb ik een paar schultenbraus op. Ik heb nooit een trap in mijn ballen gehad, maar wel eens een tik en ik moet zeggen dat ik dan toch echt liever een schultenbrau of twee drink.
Ja ok, echt lekker is het niet, maar gegeven het alternatief zou ik het met alle (geveinsde) plezier drinken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever allebei niet, als ik de keuze heb.Maar goed, als bierliefhebber vind ik schultenbrau wel echt godse smerig.
op 3 oktober 's nachts heb ik geen blikjes meer genuttigdquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, echt lekker is het niet, maar gegeven het alternatief zou ik het met alle (geveinsde) plezier drinken.![]()
En met een 3 oktober om een uur of twee 's nacht maakt het sowieso weinig meer uit wat er precies uit zo'n blikje komt.![]()
Pff, een kater.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
op 3 oktober 's nachts heb ik geen blikjes meer genuttigd![]()
Jij wel, jij had best een kater, toch?
Na zo'n feestdag mag dat ook bestquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, een kater.![]()
Nou ja, wel een beetje ja.
Dat is het ook.quote:
Ik weet nog wel dat ik een keer zoveel ophad, dat ik gewoon alles van iedereen aannam. Op dat moment dronk ik een biertje waar geen schuim of iets op zat en mogelijk al uren dood in het rookhok gestaan hadquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Daarbij wel gezegd hebbende, mensen die je niet kent zullen je niet altijd direct iets aanbieden. Als je dus iets aangeboden krijgt is het meestal van iemand die je toch al kent en dus is de drempel om het gewoon op te drinken wel een stuk lager dan als het van en of andere rando zou komen.
Dat is op zich wel een mooi verhaal, want dat was op de avond van een songfestival. Ik zal het verhaal wel een keer vertellen als we het songfestival van 2010 terugkijken in het retrotopic.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer zoveel ophad, dat ik gewoon alles van iedereen aannam. Op dat moment dronk ik een biertje waar geen schuim of iets op zat en mogelijk al uren dood in het rookhok gestaan hadDus dit is misschien niet altijd even handig, Roger!
Handig is dan ook niet het motto van 3 oktober.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer zoveel ophad, dat ik gewoon alles van iedereen aannam. Op dat moment dronk ik een biertje waar geen schuim of iets op zat en mogelijk al uren dood in het rookhok gestaan hadDus dit is misschien niet altijd even handig, Roger!
Ok, wanneer staat 2010 in de planning?quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een mooi verhaal, want dat was op de avond van een songfestival. Ik zal het verhaal wel een keer vertellen als we het songfestival van 2010 terugkijken in het retrotopic.
Jaquote:
Ik las het. R.i.p. Chandler Bingquote:
Ja zo sneuquote:
54, dat is wel erg jong.quote:
Vind ik toch wel een mooie beschrijving.quote:Paget Brewster:
"Hij zal niet in vrede rusten: hij zal nu al veel te druk zijn met iedereen daarboven aan het lachen te maken."
https://nos.nl/artikel/24(...)acteur-matthew-perry
Catchy en ook nog een leuke videoclipquote:
Mooi dat je de wintertijd meeneemt. Ik hield het niet meer volquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:18 schreef BillDauterive het volgende:
Nah. Het is niet heel interessant. Wel interessant is dat het nu vroeger is dan de laatste post.
Oh nee. Wat Aans ken ik welquote:
Ik stel voor dat we de winnaar van het Regio Songfestival naar het echte ESF sturen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh nee. Wat Aans ken ik welDie maken precies zulke muziek in Grunn
(Bij mijn ouders thuis stond altijd Radio Noord op. Ik ken dus aardig wat Groningse pareltjes)
91%quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, het is er hier al vaker over gegaan dus ik heb die stemwijzer ook maar eens gedaan.
[ afbeelding ]
Qua richting niet verrassend, al had ik sommige partijen iets hoger verwacht.
Fvd en ja21 staan samen helemaal onderaan, waar ze horen.
Zo laag zit ik nooit, ik scoor meestal wel redelijk hoog bij een of meer partijen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
91%
Ik kom bij de hoogste partij meestal net boven de 50%.
Jij bent een echte spreider dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
91%
Ik kom bij de hoogste partij meestal net boven de 50%.
Wow, dat is bijna identiek aan mijn uitslag!quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, het is er hier al vaker over gegaan dus ik heb die stemwijzer ook maar eens gedaan.
[ afbeelding ]
Qua richting niet verrassend, al had ik sommige partijen iets hoger verwacht.
Fvd en ja21 staan samen helemaal onderaan, waar ze horen.
Dat vind ik oprecht wel bijzonder. Dat je het op alle vlakken, van wonen tot zorg tot OV tot kernenergie tot visa voor Surinamers, eens bent met één partij. Ik scoor meestal hooguit 70% ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo laag zit ik nooit, ik scoor meestal wel redelijk hoog bij een of meer partijen.
Dan moet PSV er nog wel even iets harder aan trekken vandaagquote:
En dat doen ze nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan moet PSV er nog wel even iets harder aan trekken vandaag
Och, ik ben het toch op drie stellingen oneens met deze partij (van deze 30 stellingen iig).quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel bijzonder. Dat je het op alle vlakken, van wonen tot zorg tot OV tot kernenergie tot visa voor Surinamers, eens bent met één partij. Ik scoor meestal hooguit 70% ofzo.
Er gaan deze week heel veel teletekst screenshots gemaakt worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef Arizona het volgende:
Vorige week zei ik nog bij het vertrek van Steijn, ach ja, slechter kan het in ieder geval niet worden.
Ajax: Hold my Amstel.
Ik volg weinig voetbal, maar ik vind het wel heel erg grappigquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er gaan deze week heel veel teletekst screenshots gemaakt worden.
Wel bizar hoor
“Waar was jij toen je hoorde dat Ajax op de allerlaatste plaats stond?”quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel bizar hoor
Lol, ze zullen in Volendam nog weleens badend in het zweet wakker worden dat ze ooit nog onder Ajax stonden inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:55 schreef Cyan9 het volgende:
Na de uitslag van vandaag is deze passender dan ooit:
[ twitter ]
Is toch pijnlijk voor ze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lol, ze zullen in Volendam nog weleens badend in het zweet wakker worden dat ze ooit nog onder Ajax stonden inderdaad
Hoe hard zou Jan Smit kunnen gillen ? Elke ploeg krijgt nu vertrouwen dat ze van Ajax kunnen winnen of in elk geval niet verliezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel bizar hoor
Nou ja. Wel een lichtpuntje. Vijf keer gescoord in twee competitiewedstrijdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef Arizona het volgende:
Vorige week zei ik nog bij het vertrek van Steijn, ach ja, slechter kan het in ieder geval niet worden.
Ajax: Hold my Amstel.
En volgend seizoen tegen de Jong-versies van die tegenstanders gaat dat alleen maar meer wordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Wel een lichtpuntje. Vijf keer gescoord in twee competitiewedstrijden
Mischien dat Brobbey ze er dan wel inschiet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En volgend seizoen tegen de Jong-versies van die tegenstanders gaat dat alleen maar meer worden
Ik las dat hij wel bij kennis is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef Fred_B het volgende:
Momenteel is de traumahelikopter op weg naar Alkmaar omdat Bas Dost op het veld in elkaar gezakt is.
Ja, hij heeft een pacemaker las ik, dat kan ermee te maken hebben.quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Fred_B het volgende:
Lasse Schöne speelde trouwens als ploegmaat mee. Die zal wel zijn geschrokken nadat hij eerder al zoiets had met Nouri
Ik heb al gelezen dat het een hele andere oorzaak heeft!quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een pacemaker las ik, dat kan ermee te maken hebben.
Goed bezig beerke!quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Hola![]()
Vandaag lekker hardgelopen op een wedstrijd, nieuw PR voor de 10km behaald.Daarna lekker pinten gedronken met de andere deelnemers van mn vereniging. Supergezellig zo.
![]()
De stand in de eredivisie negeer ik maar even.
Dacht dat hij aan het tijdrekken was, schrok me dood toen ze hem ineens in beeld brachten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een pacemaker las ik, dat kan ermee te maken hebben.
Altijd weer die coronavaccinaties hèquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb al gelezen dat het een hele andere oorzaak heeft!
Hier vanmorgen vroeg, toen ik nog in mijn warme bedje lagquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Momo het volgende:
Thunder and lightning it's getting exciting
Oké Arizona Engel!quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Altijd weer die coronavaccinaties hè
quote:
Halloquote:
Ja. Net als bij Matthew Perry, jarenlang drugs - en alcoholgebruik heeft totaal geen invloed op zijn hart/fysieke gestel gehad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Altijd weer die coronavaccinaties hè
Danku! Nog meer tripjes naar het buitenland op de planning? Of was dit het nu wel evenquote:
Wat is het verschil t.o.v. de momenten dat je geen shotjes op hebt dan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:06 schreef Strani het volgende:
Oké ik heb een paar shotjes op dus als ik opeens een gekke DM stuur alvast excuses maar ik meen het waarschijnlijk wel.
Zonder shotjes blijf ik meestal nog redelijk netjes in DM'squote:Op zondag 29 oktober 2023 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is het verschil t.o.v. de momenten dat je geen shotjes op hebt dan?
Ik vond dat vanmiddag al raar, maar dan kan ik me ergens nog voorstellen dat de regie even ook niet wist wat er precies gebeurde. Dat je het in een samenvatting stopt snap ik echt niets van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:41 schreef Redefine het volgende:
Bij NOS voetbal zouden ze de wedstrijd AZ - NEC tot het moment met Bas Dost uitzenden. Dat is nog wel prima. Maar ze lieten doodleuk nog even een close up van hem zien terwijl die op het veld lagEcht schaamteloos
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder shotjes blijf ik meestal nog redelijk netjes in DM's
Ja precies. Live kan het ook een moment zijn waarop de regie het even niet kan bevatten. Maar bij een samenvatting is het vrij smakeloos. Vooral omdat je nog zegt dat je de wedstrijd laat zien totdat moment. Beetje het EK2020 all over again. Het moment dat het gebeurde bij Eriksen hebben ze ook vaker laten zien, zelfs in close upquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond dat vanmiddag al raar, maar dan kan ik me ergens nog voorstellen dat de regie even ook niet wist wat er precies gebeurde. Dat je het in een samenvatting stopt snap ik echt niets van.
Welk lied was het? Hatrid mun sigra?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik was met mijn oortjes in een liedje aan mee te zingen. Nu heb ik het buurjongetje van 2 wakker gemaakt die moest slapen(Onze slaapkamers zitten bijna naast elkaar)
[ afbeelding ]
Londen over vier weken!quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Danku! Nog meer tripjes naar het buitenland op de planning? Of was dit het nu wel even
Alles voor Het Goede Doel he.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Londen over vier weken!![]()
Dat was het dan wel voor dit jaar. Misschien rij ik nog wel naar België om te tanken.
Ik ga over vier weken ook naar Londenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was het dan wel voor dit jaar. Misschien rij ik nog wel naar België om te tanken.
Allemaal leuk en aardig maar waarom zie ik jou hier nooit meer?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
We zitten toch niet in dezelfde treinquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga over vier weken ook naar LondenZin in!
Ik heb het een beetje druk gehad en bezig met andere dingen en zo maar bij dezen kondig ik mijn return aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waarom zie ik jou hier nooit meer?
We weten allemaal wel beterquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand heeft bewijs dat het tegendeel aantoontZelfs Em niet.
Dit mag gewoon in dm Straan, mensen lezen mee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan een gezellig weekendje kanaaltunnel.
Voor de zekerheid heb ik een vliegticket gekozenquote:
Mooi zo. Iemand moet m'n slechtste woordgrapjes liken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje druk gehad en bezig met andere dingen en zo maar bij dezen kondig ik mijn return aan.
Hoeceequote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje druk gehad en bezig met andere dingen en zo maar bij dezen kondig ik mijn return aan.
Dat is toch nog steeds maar een halve oplossingquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heb ik een vliegticket gekozenMaar ik ga wel met de trein naar Schiphol
Ik vond het niet zo passen in ons DM-gesprek Cee. Niet nu het net op gang kwam.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit mag gewoon in dm Straan, mensen lezen mee.
Wacht, die noem jij netjes?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder shotjes blijf ik meestal nog redelijk netjes in DM's
Wel een die voor Cee werktquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds maar een halve oplossing
Dit klopt maar als het heel druk is op het spoornet kan elke vertraging tot een domino-effect leidenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel een die voor Cee werktZelfs als ze met de trein naar Schiphol zou gaan is het zeer onwaarschijnlijk dat ze dezelfde trein neemt als ik
Armband, verband, plakband en big band?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:01 schreef Strani het volgende:
Verstappen start vandaag op vier banden. Interessante bandenkeuze.
Jeetje Straan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de race. Laatste races maakten me weinig uit maar vandaag wil ik wel echt dat Verstappen de Mexicaanse fans de mond snoert.
Haarband, smartband, rockband en enkelband. Hoewel jouw suggestie ook had kunnen werken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Armband, verband, plakband en big band?
Niet als er derde (vierde/vijfde) personen bij betrokken raken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles met instemming van beide betrokkenen is in principe netjes, toch?
Evenals de fansquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:05 schreef H_T het volgende:
Nou, hopelijk heeft Perez genoten van zijn thuisrace
Jij levert er automatisch twee en daar klaag ik nooit overquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet als er derde (vierde/vijfde) personen bij betrokken raken.
Daar heb je een punt. Maar ik doelde meer op jouw eigen reisquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel een die voor Cee werktZelfs als ze met de trein naar Schiphol zou gaan is het zeer onwaarschijnlijk dat ze dezelfde trein neemt als ik
Ik ben blij dat er geen Band Zonder Naam tussen zat!quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Haarband, smartband, rockband en enkelband. Hoewel jouw suggestie ook had kunnen werken.
Krijgt Verstappen een stop and go penaltyquote:
Het waren twee fantastische ronden?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:05 schreef H_T het volgende:
Nou, hopelijk heeft Perez genoten van zijn thuisrace
Ja ok, maar dat is van tevoren bekend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij levert er automatisch twee en daar klaag ik nooit over
Nou ja achteraf is het makkelijk klagen in elk geval, op het moment zelf hoor ik nooit wat van jequote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is van tevoren bekend.![]()
Bij jou is het altijd maar afwachten wat er zoal nog achter je aan zit.
Nog niet eens, maar wel een prachtig recht stukquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het waren twee fantastische ronden?
Ja als ik er niets van wil leren moet ik maar voelen he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik doelde meer op jouw eigen reis
Jack Plooij werd ook al bedreigd door Mexicanenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel Mexicanen Verstappen de schuld geven van deze crash. Vast een hoop.
Wie niet? Jij niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jack Plooij werd ook al bedreigd door Mexicanen
Denk dat het toch weer Robben wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel Mexicanen Verstappen de schuld geven van deze crash. Vast een hoop.
Nee, dan ben ik helemaal beduusd natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja achteraf is het makkelijk klagen in elk geval, op het moment zelf hoor ik nooit wat van je
Nee oké dat begrijp ik wel. Dat hebben er wel meer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik helemaal beduusd natuurlijk.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
Ach kom, laat @Redefine ook een keer een grapje uithalen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Schandalige provocatieIk zeg grondoorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |