Wat een pech voor jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
@:yesse wat lastig die duizeligheid! Hopelijk gaat dat snel over.
@:esf1gamer hopelijk word jij ook niet ziek!
@:redefine ben jij wel weer helemaal de oude inmiddels?![]()
Ik sta trouwens ook niet stabiel op mijn benen, ik was vanmorgen nog even de stad in en ik stapte bijna mis op de roltrapen ik stootte mijn hoofd aan de dakrand van de auto bij het instappen
![]()
(Die hoofdpijn had ik daarvoor al)
Ja. Weer helemaal hersteld. Op een klein beetje mindere energie dan ervoor na. Maar dat is ook weer bijna op niveau.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
@:yesse wat lastig die duizeligheid! Hopelijk gaat dat snel over.
@:esf1gamer hopelijk word jij ook niet ziek!
@:redefine ben jij wel weer helemaal de oude inmiddels?![]()
Ik sta trouwens ook niet stabiel op mijn benen, ik was vanmorgen nog even de stad in en ik stapte bijna mis op de roltrapen ik stootte mijn hoofd aan de dakrand van de auto bij het instappen
![]()
(Die hoofdpijn had ik daarvoor al)
Het land kunnen ze dan wel opdoeken als ze zelfs de WK finale bij het korfbal niet meer halen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Het verdriet van België.
https://sporza.be/nl/2023(...)-duel~1697455151257/
Blijft toch een rare taal het Vlaamsquote:Ya-hui Cho deed de Belgen dood met 7 punten
Een echte dooddoener.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch een rare taal het Vlaams
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Het verdriet van België.
https://sporza.be/nl/2023(...)-duel~1697455151257/
Is België nou zo slecht geworden of heeft de rest een stap vooruit gezet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het land kunnen ze dan wel opdoeken als ze zelfs de WK finale bij het korfbal niet meer halen.
Ja. @Fred_B won voor het laatst in 1991.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is België nou zo slecht geworden of heeft de rest een stap vooruit gezet?
Vroeger was zelfs Nederland-België een wedstrijd waarvan je wist dat het spannend ging worden, ook al won Nederland 9 van de 10 keer.
Dat waren ook wel mijn gloriedagen bij de korfbal. Tegenwoordig word ik hooguit nog als grensrechter ingezet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. @:Fred_B won voor het laatst in 1991.
Ik kan niet echt inschatten hoe België zich ontwikkelt, maar België heeft de finale van het EK/WK volgens mij wel vaker gemist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger was zelfs Nederland-België een wedstrijd waarvan je wist dat het spannend ging worden, ook al won Nederland 9 van de 10 keer.
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig niet als vierde official.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat waren ook wel mijn gloriedagen bij de korfbal. Tegenwoordig word ik hooguit nog als grensrechter ingezet.
Ja Taiwan uit is tegenwoordig toch wel een wedstrijd waar je met knikkende knieën naartoe gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.
Ja, als je je niet vrij kan maken op zaterdagavond omdat je vierde man bij een korfbalwedstrijd moet zijn, hou je weinig vrienden over hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig niet als vierde official.
Een herkenbaar probleem voor velen van onsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je je niet vrij kan maken op zaterdagavond omdat je vierde man bij een korfbalwedstrijd moet zijn, hou je weinig vrienden over hoor.
Daar kom je met dat U vorm korfbal van Frons de Boer niet meer doorheen nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.
Catenacciokorfbal. Daar staan de Taiwanezen om bekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.
Ze schijnen klaar te staan met paraplu's het vliegveld bij thuiskomst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
Is de Belgische korfbalspelersbus al bekogeld door de meegereisde korfhooligans in Taiwan, na deze blamage?
Ik vond de beelden van het reünieconcert ook echt tofquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:30 schreef H_T het volgende:
Spotify besluit Ren Lenny Ren te draaien en daar word ik blij van
Vanaf volgende week vrijdag op NPO3 is er een documentaireserie over AEDMquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de beelden van het reünieconcert ook echt tofZo'n hele zaal die direct weer het regent zonnestralen uit volle borst meezingt
quote:Documentaireserie over Acda en De Munnik: van hoe Thomas Acda en Paul de Munnik elkaar leerden kennen op de Kleinkunstacademie, tot hun laatste optreden in Carré. En we zien hun reünie ontstaan, van voor het eerst weer samen schrijven op Ameland, tot de aanvang van zes uitverkochte shows in Ziggo Dome.
Dat kan ik me voorstellen. Kun je je nog een beetje motiveren? Lijkt me best lastig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet nog een week, en dan is het klaar. Best raar.
Amper, om eerlijk te zijn. Volgende week heb ik de laatste dagen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Kun je je nog een beetje motiveren? Lijkt me best lastig.
Nee, snap ik. Moet je zeker ook nog overdragen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Amper, om eerlijk te zijn. Volgende week heb ik de laatste dagen.
Het overdragen is al grotendeels gebeurd. En ik heb nog niks nieuws, het outplacementtraject is ook nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Moet je zeker ook nog overdragen?
Ben je al op zoek naar iets anders?
Ik zou ook niet al te veel meer doen. Iets nieuws beginnen heeft geen zin, dus dan blijft alleen afronden over. En als er tijd over is nadat het afronden is afgerond...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Amper, om eerlijk te zijn. Volgende week heb ik de laatste dagen.
Succes nog de komende weekquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het overdragen is al grotendeels gebeurd. En ik heb nog niks nieuws, het outplacementtraject is ook nog maar net begonnen.
En dat op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, zojuist voor het eerst in jaren weer eens gedanst, in een club in Alicante. Was leuk om weer eens gedaan te hebben!
En vermoeiend.
En, kon je de Charleston nog?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, zojuist voor het eerst in jaren weer eens gedanst, in een club in Alicante. Was leuk om weer eens gedaan te hebben!
En vermoeiend.
Nu je het vraagt... vanuit het niets doet een enkel stomquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:52 schreef Yesse het volgende:
Hoe is het met de ziekenboeg? Hopelijk alleen mensen uit de boeg ipv er in
Hier wel beter dan gisteren, maar nog wel een bank dag![]()
Beter! Nog wel lichte hoofdpijn, maar mijn keelpijn heeft niet verder doorgezetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:52 schreef Yesse het volgende:
Hoe is het met de ziekenboeg? Hopelijk alleen mensen uit de boeg ipv er in
Hier wel beter dan gisteren, maar nog wel een bank dag![]()
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
En vermoeiend.
Ja dan willen we ook weten welke nummers dat warenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef Strani het volgende:
En vermoeiend.
He shit een heel ander type ziekenboeg maar desondanks stom. Werkt de extra steun?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu je het vraagt... vanuit het niets doet een enkel stomEn het is niet die ene die mijn vakantie heeft ingekort. Straks even zo'n steunding aan doen en dan kijken hoe het gaat. Ik was van plan vandaag naar de kerstshow in Duiven te gaan en een bezoekje te brengen aan Duitsland, maar dat stel ik dan toch maar even uit
Hoera! Veel plezier met neefje dit weekend!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter! Nog wel lichte hoofdpijn, maar mijn keelpijn heeft niet verder doorgezet
Jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
He shit een heel ander type ziekenboeg maar desondanks stom. Werkt de extra steun?
[..]
Hoera! Veel plezier met neefje dit weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |