abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211089834
Samenvatting 7 oktober tot met 23 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas.

Recente frontpage berichten 23 oktober met dank aan @Jippie

Netanyahu waarschuwt Hezbollah voor verwoestende gevolgen inmenging oorlog
Amerikaanse regering bezorgd over mogelijke uitbreiding conflict Midden-Oosten
Isral in oorlog met Hamas, welke landen steunen elkaar?
Palestijnen mishandelen ezel om zelf opgeplakt Isral vlaggetje
Hamas laat 2 Amerikaanse gegijzelden vrij
"De werkwijze van Hamas'

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

pi_211089837
twitter
pi_211089842
quote:
Haha prachtig :D

Nou ja, niet echt natuurlijk. Wat betreft al die doden en zo.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211089853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:20 schreef Zoddie het volgende:
From east coast to west coast, the natives shall be free again.

Eens kijken hoe ze dat gaan vinden in USA.
Waarschijnlijk een heel beroerde, niet lopende slogan
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211089868
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Waarschijnlijk een heel beroerde, niet lopende slogan
Ja klopt, kon er niet iets vloeiends van maken :N
pi_211089876
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Aha, mensen die kritisch durven te kijken naar de rol en het handelen van Isral in dit conflict zijn onwetend en gevoed door propaganda en antisemitisme. Interessant hoor. En waar is dit soort onvoorwaardelijke steun voor Isral dan op gebaseerd:
[..]

Er wordt naar geen land of leger zo kritisch gekeken als dat van Isral. Zouden deze mensen ook maar eens kritisch durven te kijken naar het handelen van Hamas en een groot deel van de Palestijnse bevolking. Maar dat is een ander verhaal, dan moet er ineens een koekblik aan excuses en contextuele kanttekeningen worden opgetrokken. Raar is dat toch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211089893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:24 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Maar dit was extreem klote he... echt

From Manhattan to Tennessee, make the US immigrant free

edit:
oh wacht ik bedoelde kolonisseerders... nja... wanne kutslogan
pi_211089898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:24 schreef Zoddie het volgende:

[..]
From west to east, the Natives shall be deceased.

Gr gr de griep, tyfus, mazelen, etc. anno toen
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211089910
quote:
80s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Netjes, netjes, 7/10
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 16:28:28 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211089917
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
Er wordt naar geen land of leger zo kritisch gekeken als dat van Isral.
das ook een fabel

bv
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211089931
quote:
80s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Gr gr de griep, tyfus, mazelen, etc. anno toen
Maar gaat juist om dat de natives weer hun land terugpakken. }:|
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:30:09 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211089941
quote:

[..]
Er wordt naar geen land of leger zo kritisch gekeken als dat van Isral.
Niet door jou in elk geval.
quote:
Zouden deze mensen ook maar eens kritisch durven te kijken naar het handelen van Hamas en een groot deel van de Palestijnse bevolking. Maar dat is een ander verhaal, dan moet er ineens een koekblik aan excuses en contextuele kanttekeningen worden opgetrokken. Raar is dat toch.
Over welke mensen heb je het precies?
Huilen dan.
pi_211089960
quote:

[..]
Er wordt naar geen land of leger zo kritisch gekeken als dat van Isral. Zouden deze mensen ook maar eens kritisch durven te kijken naar het handelen van Hamas en een groot deel van de Palestijnse bevolking. Maar dat is een ander verhaal, dan moet er ineens een koekblik aan excuses en contextuele kanttekeningen worden opgetrokken. Raar is dat toch.
VN na Hamas aanslag "We condemn it, BUT!..."
VN Als Israel 1 bom laat vallen op een Hamas gebouw " :( "
pi_211089961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:29 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ja, maar dit is cooler.
pi_211089968
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
AD
[..]
Lijkt mij ook, maar daar staan we eerst twee hele eenvoudige eisen tegenover, die ik niet zal herhalen. Daarna internationale vredesmacht neerzetten.
Dit is moeilijk te geloven. Deze mensen hebben nooit een tweestatenoplossing serieus overwogen. Zo was er natuurlijk het VN-verdelingsplan van 1947, geaccepteerd door de Isral maar afgewezen door de Palestijnen (toen nog ‘de Arabieren). De gefaalde Oslo-akkoorden van 1993, de Camp David-akkoorden van 2000 waar Arafat het voorstel van Barak van de tafel schoof. Het Vredesplan van 2008 waar Abbas het voorstel van Olmert zonder tegenvoorstel afwees of natuurlijk het meest recente voorbeeld, het Vredesplan van Trump, meteen afgewezen door Palestijnse kant.

Om nog maar te zwijgen over de enorme onwelwillendheid in de bredere regio zoals zichtbaar was bij bijvoorbeeld de Resolutie van Khartoem waarin de Arabische landen tot de ‘three no’s’ kwamen (No, peace, recognition or negotiations with Israel.) En natuurlijk de vredesovereenkomst tussen Egypte en Isral in 1979, wat er voor zorgde dat de hele Arabische wereld Egypte jarenlang heeft geboycot en de toenmalige president van Egypte, Sadat, kort nadien werd geliquideerd.

Nee, deze mensen willen alleen de vernietiging van Isral en alle Joden. Dat kun je ook zien aan de reacties van zowel veel politieke leiders als vele vele burgers in de Palestijnse gebieden en de bredere Arabische wereld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211089974
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:29 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Natrumpatives - Make America great again?
pi_211089975
quote:
15s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, maar dit is cooler.
Je hebt gelijk, coolest Slogan wint propaganda oorlog.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:35:41 #18
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211089997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, coolest Slogan wint propaganda oorlog.
Hier sta ik 100% achter
pi_211090014
Oke, vooruit

From sea to sea, America will (once again) be Cherokee.
pi_211090024
quote:
15s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:39 schreef Akathisia het volgende:
Oke, vooruit

:D
Winner winner kipmaaltijd!
pi_211090042
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet door jou in elk geval.
Dat klopt, ik zou dan ook niet weten waarom het nodig is om kritischer te kijken naar Isral dan naar andere landen.
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welke mensen heb je het precies?
Dezelfde mensen waar jij het over had:
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Aha, mensen die kritisch durven te kijken naar de rol en het handelen van Isral in dit conflict zijn onwetend en gevoed door propaganda en antisemitisme. Interessant hoor. En waar is dit soort onvoorwaardelijke steun voor Isral dan op gebaseerd:
[..]

Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 16:43:09 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211090045
cherokee waren toch nooit van sea to sea jongens kom nou hey :')
pi_211090056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef sp3c het volgende:
cherokee waren toch nooit van sea to sea jongens kom nou hey :')
Ja goed, hee. Dat is sowieso de ironie van de hele claim, met al die verschillende tribes. Ik had ook al bedacht

from bla to bla, Blackfoot will once again grow root
pi_211090061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Opvallend dat hier in de media weinig over wordt gesproken.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:45:46 #25
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211090062
Laat ook maar
pi_211090064
Isralische media be like,

"het etnisch zuiver van Gaza is de meest humanitaire optie. We moeten Egypte, dat zich in een economische crisis bevindt omkopen en medeschuldig maken aan onze oorlogsmisdaden"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:48:34 #27
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090089
quote:
15s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:39 schreef Akathisia het volgende:
Oke, vooruit

10/10 inclusief extra service back stage
pi_211090093
Om het af te leren :').

From LA to Florida, America will again be Yakama.
pi_211090095
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
10/10 inclusief extra service back stage
Oeh nice, can't wait.
pi_211090103
quote:
Hamas's armed wing says...

The Hamas-run health ministry said
bedankt, doen we niets mee :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211090114
Jawel

quote:
gewoon doorgaan
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:51:54 #33
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090117
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
bedankt, doen we niets mee :').
Rechtervleugel van neo-neo nazi's is wel best extreem :D
pi_211090147
Minstens 7,028 mensen. Het gaat wel snel ineens. Maar ja, daar zullen die "minstens 500" slachtoffers van het "Isralische bombardement" op dat ziekenhuis wel in zijn meegenomen.
pi_211090152
Hamas: 50 gijzelaars dood na Isralische aanvallen
Ongeveer vijftig gijzelaars zijn gedood als gevolg van Isralische aanvallen, meldt Hamas. Of dat komt door aanvallen van Isral zelf, of dat de gijzelaars zijn gexecuteerd uit vergelding voor de Isralische aanvallen, laat Hamas in het midden.

Het is niet mogelijk om het slachtofferaantal onafhankelijk te verifiren. Eerder deze week meldde Hamas al dat er twintig gijzelaars gedood zouden zijn als gevolg van de Isralische aanvallen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)en-onbekend-waardoor
pi_211090159
quote:
The Hamas-run health ministry said Thursday that at least 7,028 people have been killed in Gaza by Israeli strikes since the militant group's October 7 attacks on Israel.
Dat laatste deel klopt grappig genoeg wel, door de aanvallen van Hamas vallen er nu doden in Gaza.
Get woke, go broke!
pi_211090164
Alsof men berhaupt nog echt al die 200 mensen in leven had gehouden, het is lastig te geloven.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:57:30 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211090177
Kwart van de gijzelaars dood, hopelijk betekent dat ook minstens een kwart van de gijzelnemers dood.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211090179
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
Alsof men berhaupt nog echt al die 200 mensen in leven had gehouden, het is lastig te geloven.
Alleen die ene oma voor de PR uiteraard.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:57:54 #40
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090181
quote:
'Docent Huygens College Amsterdam op non-actief na uitspraken oorlog'

Een docent van het Huygens College in Amsterdam-West is door de directie van de middelbare school op non-actief gezet naar aanleiding van uitspraken over de oorlog tussen Isral en Hamas. Dat meldt de Amsterdamse tv-zender AT5 op basis van een interne e-mail.

De docent zou de uitspraken hebben gedaan een-op-een-gesprek met de directeur van de school. De uitlatingen konden niet door de beugel, staat volgens AT5 in de mail van de directeur. Wat de docent precies gezegd heeft, is niet bekend.

Een woordvoerder van scholengemeenschap Zaam, waaronder het Huygens College valt, bevestigt aan AT5 dat de docent op dit moment geen les geeft. "Zaam verwacht van haar docenten dat zij zich in conflictsituaties neutraal opstellen. De directie van de school en het bestuur hebben de docent aangesproken over de uitspraken en gevraagd om een zienswijze in de ontstane situatie te geven."

[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 26-10-2023 17:10:25 ]
pi_211090184
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
Nou levende gijzelaars kunnen best waardevol zijn toch?
pi_211090190
quote:
ja nutteloos bericht gezien niet bekend is wat die heeft gezegd
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:59:30 #43
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja nutteloos bericht gezien niet bekend is wat die heeft gezegd
ja ik wist ook niet wat ik er mee moest, jezus zeg ;(
pi_211090204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nou levende gijzelaars kunnen best waardevol zijn toch?
Jazeker, maar 200 is wel veel. Je moet die ook te eten geven en constant bewaken natuurlijk.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:59:42 #45
38496 Perrin
pi_211090206
quote:
Mooi. Schuimbekkende extremisten als docent moet je niet willen.
pi_211090208
quote:
8s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja ik wist ook niet wat ik er mee moest, jezus zeg ;(
:D
pi_211090214
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jazeker, maar 200 is wel veel. Je moet die ook te eten geven en constant bewaken natuurlijk.
ja das waar maar ik denk dat ze toch wel waardevol voor hamas waren. Misschien komen er nog meer feiten naar boven over dit
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:03:06 #48
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211090239
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Helemaal niet lastig.
Idd niet lastig om met beelden een bias te bevestigen dat verder (mij) totaal niets duidt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211090251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mooi. Schuimbekkende extremisten als docent moet je niet willen.
We weten niet eens wat ie gezegd heeft.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:05:25 #50
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090271
quote:
3s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
We weten niet eens wat ie gezegd heeft.
dit, het is een bijzonder neutrale mededeling

edit:

Ja nee, links of rechtsom, kennelijk is het een idioot, trechter wegsturing
pi_211090289
16:34

'Hamas-delegatie op bezoek in Moskou'
Een delegatie van Hamas bezoekt op dit moment Moskou, meldt een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken. Rusland heeft banden met zowel Isral, Iran, de Palestijnse Autoriteit als met Hamas.

Rusland heeft de huidige oorlog herhaaldelijk geweten aan falende Amerikaanse diplomatie en opgeroepen tot een wapenstilstand.

Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 17:07:29 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211090291
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
een bijzonder neutrale mededeling zonder bron

donderdag 26 oktober 2023 @ 17:08:28 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
een bijzonder neutrale mededeling zonder bron

[ afbeelding ]
NOS

pi_211090364
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:07 schreef bitterbal het volgende:
16:34

'Hamas-delegatie op bezoek in Moskou'
Een delegatie van Hamas bezoekt op dit moment Moskou, meldt een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken. Rusland heeft banden met zowel Isral, Iran, de Palestijnse Autoriteit als met Hamas.

Rusland heeft de huidige oorlog herhaaldelijk geweten aan falende Amerikaanse diplomatie en opgeroepen tot een wapenstilstand.

Zou grappig zijn. Als Putin nu de grote bemiddelaar zou worden die vrede daar voor elkaar krijgt.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:14:19 #55
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090375
Overigens, filmpje van Lubach was toch wel langsgekomen?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:14:32 #56
38496 Perrin
pi_211090380
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

edit:

Ja nee, links of rechtsom, kennelijk is het een idioot, trechter wegsturing
Nou hij zal geen genuanceerde mening hebben gehad. Maakt me verder weinig uit of ie voor uitroeien van de ene club of de ander was.
pi_211090386
Waarom zou het niet kloppen? Die gijzelaars zijn voor Hamas goud waard, een middel om Isral mee onder druk te zetten

Wellicht zijn er een paar of zelfs veel door de kogel omgekomen terwijl Hamas met Isral aan het videobeeld bellen is, lijkt me niet uitgesloten, maar dat die mensen in Gaza overleden zijn dat kan denk ik wel
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:15:48 #58
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nou hij zal geen genuanceerde mening hebben gehad. Maakt me verder weinig uit of ie voor uitroeien van de ene club of de ander was.
ja je hebt gelijk
pi_211090418
twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:27:28 #60
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090467
quote:
nu nog haaien met zo'n ding O+
pi_211090472
quote:
5s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Overigens, filmpje van Lubach was toch wel langsgekomen?
Welke dag?
pi_211090478
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Eerst maar eens wachten op een betrouwbare bron dan dit account wat nogal vaak fake news produceert. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:29:24 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211090479
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is moeilijk te geloven. Deze mensen hebben nooit een tweestatenoplossing serieus overwogen. Zo was er natuurlijk het VN-verdelingsplan van 1947, geaccepteerd door de Isral maar afgewezen door de Palestijnen (toen nog ‘de Arabieren). De gefaalde Oslo-akkoorden van 1993, de Camp David-akkoorden van 2000 waar Arafat het voorstel van Barak van de tafel schoof. Het Vredesplan van 2008 waar Abbas het voorstel van Olmert zonder tegenvoorstel afwees of natuurlijk het meest recente voorbeeld, het Vredesplan van Trump, meteen afgewezen door Palestijnse kant.

Om nog maar te zwijgen over de enorme onwelwillendheid in de bredere regio zoals zichtbaar was bij bijvoorbeeld de Resolutie van Khartoem waarin de Arabische landen tot de ‘three no’s’ kwamen (No, peace, recognition or negotiations with Israel.) En natuurlijk de vredesovereenkomst tussen Egypte en Isral in 1979, wat er voor zorgde dat de hele Arabische wereld Egypte jarenlang heeft geboycot en de toenmalige president van Egypte, Sadat, kort nadien werd geliquideerd.

Nee, deze mensen willen alleen de vernietiging van Isral en alle Joden. Dat kun je ook zien aan de reacties van zowel veel politieke leiders als vele vele burgers in de Palestijnse gebieden en de bredere Arabische wereld.
Ik vrees ook dat er op geen enkele wijze een consensus is te (ver)krijgen.

Debet daaraan zijn ook de diep ingesleten religieuze tegenstellingen als eigen zienswijze die partijen (zo willen, blijven) navolgen. De "joodse" insteek daarin, pakt bij leven net wat mensvriendelijker uit met rechten voor anders(willen)denkenden en dan m.n. de groep andersgelovigen.
Anders(willen)zijnden komen in de Joodse overtuiging sws nooit in het Hemelse paradijs; en bij de Islam mogen de dwarsliggers desnoods voortijds al een zetje worden gegeven naar hun aandienende Hel.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:29:42 #64
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Welke dag?
Nee, Lubach
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:33:54 #65
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090504
quote:
Fransen sturen ‘drijvend dorp’ naar Gaza, compleet met heli’s en operatiekamers

Frankrijk stuurt een marineschip naar de Gaza-strook voor medische hulp. Maar de Tonnerre is niet zomaar een schip. Dit paradepaardje van het Franse leger heeft een compleet ziekenhuis aan boord en kan wel honderd voertuigen bergen. ,,Alle levens wegen evenveel”, zei president Macron over dit bijzondere staaltje van hulp aan de Palestijnen.
AD
pi_211090511
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee, Lubach
Dat bedoelde ik.
pi_211090525
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Alleen die ene oma voor de PR uiteraard.
Die beesten hebben ook betere exemplaren gegijzeld om te verkrachten, wat ze vrijlaten is propaganda materiaal.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211090526
quote:
Nieuw doel voor Hamas.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:40:24 #69
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211090536
Wilde gok, iedereen in Gaza krijgt Pegasus op hun telefoon gepushed en daarmee wordt iedereen afgeluistered.

https://www.msn.com/en-us(...)-in-gaza/ar-AA1iT9Ew
Israel Taps Blacklisted Pegasus Maker to Track Hostages in Gaza
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:41:37 #70
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090546
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nieuw doel voor Hamas.
Daar zal vast wel rekening mee worden gehouden.
pi_211090559
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Daar zal vast wel rekening mee worden gehouden.
Ja duh, was maar een grapje.
pi_211090583
twitter

De zoveelste die in de slachtofferrol kruipt terwijl er gewoon een radicaal onder schuilt. Dit zou mensen toch eens aan het denken moeten zetten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:48:44 #73
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211090587
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Oh behave!!!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211090701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Eerst maar eens wachten op een betrouwbare bron dan dit account wat nogal vaak fake news produceert. :')
twitter

Weet niet tot in hoeverre deze meer betrouwbaar is.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 18:14:54 #75
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211090746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Alsof dat mijn verlangen enigszins tempert
pi_211090797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:07 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[ twitter ]

Weet niet tot in hoeverre deze meer betrouwbaar is.
Geen idee, krijg bij de rest van de berichten niet echt een goed gevoel.
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 18:20:33 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211090799
man ik zit nu naar zo'n stream te kijken

hoor je zo'n moskeezanger zijn best doen over de explosies heen te komen ...

mad world
pi_211090862
indrukwekkende woorden van beide heren. Luyendijk verwoordt precies hoe ik me als Nederlandse moslim voel.

Overigens na het gesprek met hun werd een onderzoek besproken wat Nederlanders vonden van hoe Rutte reageerde op het conflict. "54% van de respondenten gaf aan dat ze het niet eens waren met de onvoorwaardelijke steun van Rutte aan Isral". Iets wat hij aanvankelijk deed en nu op terugkrabbelt en doet alsof hij dat nooit heeft gedaan. Maar een leugenachtige politicus is niks nieuws natuurlijk.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2023 @ 18:38:51 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211090948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:47 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

De zoveelste die in de slachtofferrol kruipt terwijl er gewoon een radicaal onder schuilt. Dit zou mensen toch eens aan het denken moeten zetten.
Waarom horen we Slayage hier nooit over?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 18:39:03 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211090949
https://uploads.guim.co.uk/2023/10/26/Beit_Hanoun.mp4

voor en na bombardementen van boven gezien
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211090980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:28 schreef Slayage het volgende:
indrukwekkende woorden van beide heren. Luyendijk verwoordt precies hoe ik me als Nederlandse moslim voel.

Overigens na het gesprek met hun werd een onderzoek besproken wat Nederlanders vonden van hoe Rutte reageerde op het conflict. "54% van de respondenten gaf aan dat ze het niet eens waren met de onvoorwaardelijke steun van Rutte aan Isral". Iets wat hij aanvankelijk deed en nu op terugkrabbelt en doet alsof hij dat nooit heeft gedaan. Maar een leugenachtige politicus is niks nieuws natuurlijk.

Gelukkig lijkt men nu ook in te zien dat beide kanten regeert worden door mensen die kneiter lijp zijn.
pi_211090994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Wilde gok, iedereen in Gaza krijgt Pegasus op hun telefoon gepushed en daarmee wordt iedereen afgeluistered.

https://www.msn.com/en-us(...)-in-gaza/ar-AA1iT9Ew
Israel Taps Blacklisted Pegasus Maker to Track Hostages in Gaza
Dat gebeurt natuurlijk allang, maar Hamas zal ongetwijfeld andere kanalen voor communicatie gebruiken.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_211090997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er zijn ook talloze filmpjes te vinden van Isralirs die oproepen tot genocide van de Palestijnen. Niets nieuws, niets bijzonders; gewoon mensen die niet met hun emoties om kunnen gaan.
pi_211091010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die hoor je ook nooit over Koerden. :')
pi_211091043
quote:

Nederlandse moslim? Je voelde je toch altijd meer turk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211091070
twitter

Die gaan gewoon troepen verplaatsen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 18:51:59 #87
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211091086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

ze doen maar
  donderdag 26 oktober 2023 @ 18:52:49 #88
38496 Perrin
pi_211091102
quote:
[ twitter ]

Die vluchten natuurlijk de bergen in.
pi_211091111
De grondoorlog zou niet begonnen zijn, maar het IDF doet het veel slimmer, wrs waren er al langere tijd commando acties en nu ook snachts met tanks . Met hun nachtzicht apparatuur zijn ze dan in het voordeel en kunnen zo Hamas terroristen en infrastructuur uitschakelen en evt. ook gijzelaars bevrijden.
Ook wordt er een hoop intelligence verzameld voor een evt. officieele grondoorlog.
In het openbaar zegt Israel dat de grondoorlog is uitgesteld voor de gijzelaars, maar in werkelijkheid probeert men de Hesbollah ervan te overtuigen dat er nog geen grondoorlog is.
Bij een officieele grondoorlog zullen de protesten en fimpjes de hele wereld rondgaan en dan kan de Hezbollah niet anders dan ook aanvallen.

PS door deze aanpak vallen er ook minder burgerschklachtoffers en militairen.
Exaudi orationem meam
pi_211091148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:48 schreef marsan het volgende:

[..]
Nederlandse moslim? Je voelde je toch altijd meer turk.
Bij dit soort mensen weet je nooit waar hun loyaliteit ligt. Ik vermijdt dit soort figuren
Exaudi orationem meam
pi_211091150
quote:
Palestijnse asielzoeker die woensdag werd opgepakt nadat hij dreigde met aanslag is vrijgelaten

De Palestijnse asielzoeker die woensdag werd opgepakt nadat hij met een aanslag in Brussel gedreigd had, is vrijgelaten. Dat meldt VRT NWS.

De Palestijnse man werd woensdagmiddag opgepakt aan een hotel in Anderlecht nadat hij dreigde met een aanslag. De man heeft op 26 september asiel aangevraagd in ons land. Hij moest zich de volgende dag opnieuw melden, maar kwam niet opdagen. Toen hij zich opnieuw aanmeldde bij de organisatie zou hij verklaard hebben te willen sterven als een martelaar. De Palestijn had net vernomen hebben dat zijn hele familie is gestorven in Gaza.

De man zou echter geen banden hebben met terroristische activiteiten en werd vrijgelaten.
Dreigen met een aanslag in Belgi, zijn familie kwijt en dus niets te verliezen, gaat u maar lekker de straat op meneer, wel uit de buurt blijven van onze politiekers. :')
pi_211091176
quote:
[ twitter ]

Beetje poep naar de vijand gooien.
pi_211091222
quote:

In het begin wou Rutte echt all in. Op zich ook wel zielig dat de nuance nu pas begint te komen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:00:30 #94
38496 Perrin
pi_211091230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Bij dit soort mensen weet je nooit waar hun loyaliteit ligt. Ik vermijdt dit soort figuren
Soms moet je toch echt je zolderkamer af voor een boodschapje?
pi_211091252
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:53 schreef Oud_student het volgende:
De grondoorlog zou niet begonnen zijn, maar het IDF doet het veel slimmer, wrs waren er al langere tijd commando acties en nu ook snachts met tanks . Met hun nachtzicht apparatuur zijn ze dan in het voordeel en kunnen zo Hamas terroristen en infrastructuur uitschakelen en evt. ook gijzelaars bevrijden.
Ook wordt er een hoop intelligence verzameld voor een evt. officieele grondoorlog.
In het openbaar zegt Israel dat de grondoorlog is uitgesteld voor de gijzelaars, maar in werkelijkheid probeert men de Hesbollah ervan te overtuigen dat er nog geen grondoorlog is.
Bij een officieele grondoorlog zullen de protesten en fimpjes de hele wereld rondgaan en dan kan de Hezbollah niet anders dan ook aanvallen.

PS door deze aanpak vallen er ook minder burgerschklachtoffers en militairen.
Zo'n urban warfare is gewoon puur dood en verder. Ze luisteren gewoon naar pappie de VS en zijn zelf ook bang voor grote aantallen slachtoffers.. Je doet het allemaal mooier en vernuftiger lijken dan dat het daadwerkelijk is.
pi_211091253
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Nah, dat is wel duidelijk. T is alleen grappig dat ze niet consequent zijn in hoe ze dat zelf benoemen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211091272
quote:
[ twitter ]

Ik denk voor de Bhne om hun geloofsgenoten te laten zien dat ze ook wat doen.
Ondertussen schijten ze in hun broek en laten het vuile werk over aan Hesbollah en Hamas.
Zelf zijn ze bezig met het onderdrukken van hun eigen bevolking.
Als Iran ooit een atoomwapen dreigt te krijgen dan kan Israel niet anders dan preventief toeslaan
Exaudi orationem meam
pi_211091305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:38 schreef het volgende:

[..]
Ja @Slayage jij moet je uitspreken over elke moslim die huilt en daarna door de mond valt. Of die mafketels adresseren die posters met foto’s van Isralische slachtoffers van een muur af trekt. Jij, jij moet bij al die mensen stuk voor stuk uitspreken hoe jij hun gedrag afkeurt.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:06:22 #99
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211091321
quote:

Neem aan dat Joris bang is dat zijn Joodse vrienden zullen vallen over iets wat hij heeft gezegd :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211091322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo'n urban warfare is gewoon puur dood en verder. Ze luisteren gewoon naar pappie de VS en zijn zelf ook bang voor grote aantallen slachtoffers.. Je doet het allemaal mooier en vernuftiger lijken dan dat het daadwerkelijk is.
Het een sluit het ander niet uit, inderdaad zit het IDF niet te wachten op de vele slchtoffers aan eigen kant.
Door deze acties en het bombarderen zullen de verliezen bij een full blown grondoorlog kleiner zijn.
Exaudi orationem meam
pi_211091323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dreigen met een aanslag in Belgi, zijn familie kwijt en dus niets te verliezen, gaat u maar lekker de straat op meneer, wel uit de buurt blijven van onze politiekers. :')
Meteen uitzetten.

Nu zal dit uit bepaalde hoek wel weer worden goedgepraat vanwege het tragische nieuws dat deze man heeft gekregen, maar dat is geen verklaring. We hebben ook nog geen Isralir, wiens familieleden ook zijn omgekomen, horen dreigen met een aanslag. Dat benadrukt dat het dus toch echt een kwestie van cultuur is.
pi_211091338
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit, inderdaad zit het IDF niet te wachten op de vele slchtoffers aan eigen kant.
Door deze acties en het bombarderen zullen de verliezen bij een full blown grondoorlog kleiner zijn.
Relatief kleiner.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:07:51 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091342
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja @:slayage jij moet je uitspreken over elke moslim die huilt en daarna door de mond valt. Of die mafketels adresseren die posters met foto’s van Isralische slachtoffers van een muur af trekt. Jij, jij moet bij al die mensen stuk voor stuk uitspreken hoe jij hun gedrag afkeurt.
Ik hoor Slayage zich liever helemaal niet meer uitspreken...

Met z'n hypocriete fundamentalische bagger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:09:12 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:47 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

De islam wordt geen strobreed in de weg gelegd in West-Europa, dat is ook het punt niet.

Het punt is dat West-Europa nog niet islamitisch genoeg is voor dit wahabitisch volk. Dus janken en krijsen dat ze oh zo onderdrukt worden hier.

Wil je echte onderdrukking zien? Wacht nog even tot die fundamentalisten het voor het zeggen hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 26-10-2023 19:30:40 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211091373
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ja. En dan zijn de burgers de lul.
pi_211091440
twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:13:24 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091454
Overigens...

Wat onderdrukking van christenen, niet- en andersgelovigen betreft in het overgrote deel van de islamitische wereld, daar hebben deze salafisten het wat minder over. Gaan ze ook niet de straat voor op. Natuurlijk niet.

En 'progressieve' Nederlanders maar deugneuzen met hun Palestina-vlaggen. Dat christenen, athesten en afvalligen al jaren onderdrukt, gemarteld, vermoord worden daar is kennelijk wat minder sexy om voor te protesteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:17:42 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091523
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:45 schreef Slayage het volgende:

"het etnisch zuiver van Gaza is de meest humanitaire optie. We moeten Egypte, dat zich in een economische crisis bevindt omkopen en medeschuldig maken aan onze oorlogsmisdaden"

[ twitter ]
:') :')

[ Bericht 11% gewijzigd door EttovanBelgie op 26-10-2023 21:55:39 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:19:52 #109
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211091555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens...

Wat onderdrukking van christenen, niet- en andersgelovigen betreft in het overgrote deel van de islamitische wereld, daar hebben deze salafisten het wat minder over. Gaan ze ook niet de straat voor op. Natuurlijk niet.

En 'progressieve' Nederlanders maar deugneuzen met hun Palestina-vlaggen. Dat christenen, athesten en afvalligen al jaren onderdrukt, gemarteld, vermoord worden daar is kennelijk wat minder sexy om voor te protesteren.
Nou, ik denk als de Joden er bij waren betrokken.... enthousiasme al om
pi_211091558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De islam wordt geen strobreed in de weg gelegd in West-Europa, dat is ook het punt niet.

Het punt is dat West-Europa nog niet islamitisch genoeg is voor dit wahabistisch volk. Dus janken en krijsen dat ze oh zo onderdrukt worden hier.

Wil je echte onderdrukking zien? Wacht nog even tot die fundamentalisten het voor het zeggen hebben.
Dit. Schrijnend ook dat Joris zich voor dat fundamentalistische leugenkarretje laat spannen waar ie verder wel een redelijk goed punt maakt wb het jezelf moeilijker maken in plaats van stellig een kant te kiezen (als buitenstaander).
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:21:36 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:20 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit. Schrijnend ook dat Joris zich voor dat fundamentalistische leugenkarretje laat spannen waar ie verder wel een redelijk goed punt maakt wb het jezelf moeilijker maken in plaats van stellig een kant te kiezen (als buitenstaander).
Luyendijk is voor wahabi's een useful idiot, niets meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211091575
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik hoor Slayage zich liever helemaal niet meer uitspreken...

Met z'n hypocriete fundamentalische bagger.
Waarom moet dat? Wat is de toegevoegde waarde?

Zouden er op internet ook videootjes te vinden zijn van gekkies die voor de 'andere kant' zijn en dan iedereen met een Isralische vlag als avatar daar iets hardop van vinden?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:24:48 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091615
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waarom moet dat? Wat is de toegevoegde waarde?

Zouden er op internet ook videootjes te vinden zijn van gekkies die voor de 'andere kant' zijn en dan iedereen met een Isralische vlag als avatar daar iets hardop van vinden?
Hmmja, ik baseer dit voornamelijk op het gegeven dat we in Europese steden precies NUL massa-demonstraties zien van Pro-Isral volk.

Ik baseer dit eveneens op het feit dat we deze demonstraties enkel en alleen zien wanneer de fundamentalistische moslims in Europa weer eens naar een externe factor kunnen wijzen voor 'alle ellende in de wereld' (Zionisten, seculieren, homo's, VS, Europa, het Westen, Israel).

Soedan? Nul.
Jemen? Nada.
Iraanse vrouwen? Hahahaha!
West-Sahara? Bestaat niet.
Koerden? Wie?
Yezidi's? Opnieuw, wie?

Serieus, hoe lang duurt het nog aleer die schellen eindelijk eens van de ogen vallen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211091725
Niet dat de VN ook maar in enige vorm serieus is te nemen, maar dit is natuurlijk wel opvallend mocht het waar zijn. En dan sommigen maar blijven denken dat Isral verantwoordelijk is voor de armoede in de Gazastrook :')_! _O-

twitter
pi_211091757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hmmja, ik baseer dit voornamelijk op het gegeven dat we in Europese steden precies NUL massa-demonstraties zien van Pro-Isral volk.

Ik baseer dit eveneens op het feit dat we deze demonstraties enkel en alleen zien wanneer de fundamentalistische moslims in Europa weer eens naar een externe factor kunnen wijzen voor 'alle ellende in de wereld' (Zionisten, seculieren, homo's, VS, Europa, het Westen, Israel).

Soedan? Nul.
Jemen? Nada.
Iraanse vrouwen? Hahahaha!
West-Sahara? Bestaat niet.
Koerden? Wie?
Yezidi's? Opnieuw, wie?

Serieus, hoe lang duurt het nog aleer die schellen eindelijk eens van de ogen vallen?
Dit allemaal naar aanleiding van een video met een domme aanstellerige dame :o wat is slayage zijn rol daar in?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:33:28 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211091765
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Meteen uitzetten.

Nu zal dit uit bepaalde hoek wel weer worden goedgepraat vanwege het tragische nieuws dat deze man heeft gekregen, maar dat is geen verklaring. We hebben ook nog geen Isralir, wiens familieleden ook zijn omgekomen, horen dreigen met een aanslag. Dat benadrukt dat het dus toch echt een kwestie van cultuur is.
Kun je lezen?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:55 schreef Tekaschi het volgende:
De man zou echter geen banden hebben met terroristische activiteiten
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:33:37 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091767
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dit allemaal naar aanleiding van een video met een domme aanstellerige dame :o wat is slayage zijn rol daar in?
Welterusten
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211091794
Gezien het toch rustig is, een pareltje (pas net ontdekt :o)

Waarom mocht dit prachtige oorlogslied niet ons volkslied worden?
pi_211091802
Het valt op dat India zo streng is. Je kunt ook zien dat velen (inclusief de premier) uitgesproken steun betuigen aan Isral.

twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:36:20 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:35 schreef Akathisia het volgende:

Was Nederland maar wat trotser op zichzelf
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211091826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Eens. Ik ben uit armoe (en met uitgedund Italiaans bloed) maar gaan pleiten voor een heropleving van het Romeine Rijk :')
pi_211091898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welterusten
Ik heb nog nooit gedemonstreerd en ik heb me nog nooit ergens voor ingezet. Ik mag daardoor er iets van vinden want ik vergeet geen andere groep of onderwerp. Jij hopelijk ook nog nooit iets gedaan, geen A12 bezet toch?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:42:33 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091905
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit gedemonstreerd en ik heb me nog nooit ergens voor ingezet. Ik mag daardoor er iets van vinden want ik vergeet geen andere groep of onderwerp. Jij hopelijk ook nog nooit iets gedaan, geen A12 bezet toch?
Slaap ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:42:37 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211091906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:35 schreef Akathisia het volgende:

Waarom mocht dit prachtige oorlogslied niet ons volkslied worden?
Omdat het gaat om Bergen op Zoom en gezonde mensen hebben een broertje dood aan Brabant.
pi_211091920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Slaap ze.
Thanks jij ook alvast
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:43:44 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091922
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat het gaat om Bergen op Zoom en gezonde mensen hebben een broertje dood aan Brabant.
Zelfhaat, nog zo'n woke-hobby.

Je Palestina-vlaggetje al gestreken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211091934
quote:
De Oostenrijkse bondskanselier tegen een staakt-het-vuren

De Oostenrijkse bondskanselier Karl Nehammer heeft sterke kritiek geuit op de oproepen tot een langere opschorting van de strijd tegen Hamas in de Gazastrook. Oostenrijk heeft zich altijd ingezet voor het openen van corridors waarin humanitaire hulp toelaatbaar en ook noodzakelijk is, zei hij donderdag aan de zijlijn van een topbijeenkomst van de staatshoofden en regeringsleiders van de EU-landen in Brussel. Het is duidelijk dat in dit geval de wapens zwijgen. “Maar alleen in dit geval. Alle fantasien over wapenstilstanden, wapenstilstanden, enz. zorgen ervoor dat Hamas zich gesterkt voelt om door te gaan en deze verschrikkelijke terreur voort te zetten.”

Er waren eerder verhitte discussies in de EU over de eisen voor een onmiddellijk humanitair staakt-het-vuren voor de Gazastrook. Landen als Spanje en Ierland steunen een dergelijke oproep vanwege de vele burgerslachtoffers bij Isralische aanvallen op doelen in de Gazastrook.

Landen als Duitsland, Oostenrijk en Hongarije hebben zich er echter duidelijk tegen uitgesproken dat de EU zich publiekelijk bij dergelijke oproepen zou aansluiten. Zij stellen dat een dergelijke stap ongepast is gezien de aanhoudende terreur van de islamistische Palestijnse organisatie Hamas. Als compromis werd onlangs duidelijk dat de EU overeenstemming had bereikt over een oproep tot een tijdelijk staakt-het-vuren voor hulpleveringen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:45:39 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211091957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zelfhaat, nog zo'n woke-hobby.

Je Palestina-vlaggetje al gestreken?
Niets zelfhaat, ik kom niet uit Brabant.
Maar was even vergeten dat jij er vandaan komt dus nu ben je natuurlijk getriggered of zo.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:46:38 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211091971
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niets zelfhaat, ik kom niet uit Brabant.
Maar was even vergeten dat jij er vandaan komt dus nu ben je natuurlijk getriggered of zo.
Dat je ooit in een grijs verleden met een Duitse helm hebt rondgelopen en daar nu tot in den treure boete voor wil doen is prima, maar hou het een beetje priv. Begint gewoon genant te worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:47:28 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211091993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat je ooit in een grijs verleden met een Duitse helm hebt rondgelopen en daar nu tot in den treure boete voor wil doen is prima, maar hou het een beetje priv. Begint gewoon genant te worden.
Wat ik al zei: getriggered.

Wees maar niet bang, toen ik een Duitse helm droeg had ik ook al een hekel aan Brabant.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:48:13 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092010
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat ik al zei, getriggered.
Je hebt het woke-vocabulaire ook al eigengemaakt, met je 'triggers'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:50:16 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092051
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je hebt het woke-vocabulaire ook al eigengemaakt, met je 'triggers'.
Oh tuurlijk hoor, wat jij wil. Ik heb allerlei woke figuren hier gevraagd hoe ik het beste op "merck toch hoe sterk" kon reageren. En dat allemaal in slechts een paar minuten.
pi_211092063
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja @:slayage jij moet je uitspreken over elke moslim die huilt en daarna door de mond valt. Of die mafketels adresseren die posters met foto’s van Isralische slachtoffers van een muur af trekt. Jij, jij moet bij al die mensen stuk voor stuk uitspreken hoe jij hun gedrag afkeurt.
Ik zou al redelijk blij zijn als Slayage niet Mashallah ^O^, zou posten wanneer er wordt gesproken over mogelijke aanslagen door pro-Palestijnen in Londen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 19:50:58 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211092069
wtf is hier nu weer aan de hand :')
pi_211092082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:50 schreef sp3c het volgende:
wtf is hier nu weer aan de hand :')
Ik deelde een stukje cultuur.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:51:43 #136
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211092085
twitter

Hamas en Rusland lol
pi_211092166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als ik naar andere landen kijk hoe trots men nog zijn op hun tradities.
Hoe jonge meiden trots zijn op het dragen van klederdracht bij nationale feesten.

En dan kijk ik hier, "traditionele kleding is stom!"
Een vlaggetje waaien? Alleen op bepaalde dagen mag het anders ben je een vuile nazi.
Trots op jouw land? Dan ben je vast een vuile Nazi!

Hoe herken je een Nederlander op internationale forums? Hij zeikt Nederland af.
Positieve topic over Nederland op Reddit? Wees gerust, Nederlanders komen al snel vertellen hoe slecht dit land wel niet is.

:r
pi_211092183
twitter

Ik snap deze niet. 48 :?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:57:23 #139
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211092209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:56 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Heeft denk ik te maken met de vorming van de staat Isral in 1948, maar heb me er niet in verdiept ...
  donderdag 26 oktober 2023 @ 19:57:26 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092211
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:55 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Hoe jonge meiden trots zijn op het dragen van klederdracht bij nationale feesten.

Een vlaggetje waaien? Alleen op bepaalde dagen mag het anders ben je een vuile nazi.

Positieve topic over Nederland op Reddit? Wees gerust, Nederlanders komen al snel vertellen hoe slecht dit land wel niet is.

Zeker.

Kijk, dat er in onze steden hele volksstammen staan te wapperen met Turkse, Marokkaanse, Hamas en Isis-vlaggen is 'culturele verrijking'.

Een Nederlands vlaggetje op je jas is daarentegen bijna-Hitler.

'Progressief' Nederland vernietigt dit land.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 19:58:07 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211092229
dat was meer een soort 'kappen met deze bullshit idioten!'
pi_211092237
quote:

Ondanks ontbrekende traditionele klederdracht:

pi_211092262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef sp3c het volgende:
dat was meer een soort 'kappen met deze bullshit idioten!'
Wel een stuk vermakelijker dan de slowchat die een of andere mod er gister van maakte.
pi_211092265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:56 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Ze willen graag voor alle 48 Amerikaanse core states de sharia invoeren, linkse zwakzinnigen.
pi_211092273
quote:

[..]

Het punt is dat West-Europa nog niet islamitisch genoeg is voor dit wahabitisch volk. Dus janken en krijsen dat ze oh zo onderdrukt worden hier.

Dit horen we een kleine 30 jaar inmiddels. PVV, Forum en LPF bangmakerij. En nu weer terug naar het topique.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:00:14 #146
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211092280
quote:

[..]

Klagen is ook onze cultuur :Y
pi_211092304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ze willen graag voor alle 48 Amerikaanse core states de sharia invoeren, linkse zwakzinnigen.
Huh oke, waarom niet alle staten?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:01:43 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092312
quote:

[..]

Kritiek op die kledingdracht gaat meestal om waar die kleding voor staat.
Vaak staat dat symbool voor bijvoorbeeld christelijke of islamitische onderdrukking.
pi_211092328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Huh oke, waarom niet alle staten?
Ik vermoed zomaar dat ze daar niet slim genoeg voor zijn.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:02:48 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kritiek op die kledingdracht gaat meestal om waar die kleding voor staat.
Vaak staat dat symbool voor bijvoorbeeld christelijke of islamitische onderdrukking.
In Iran worden vrouwen hersendood geslagen wanneer ze weigeren te voldoen aan religieuze eisen.

Zie de massale demonstraties!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092349
Een kleine reminder:

9 op de 10 Hamas strijders (85%+) heeft een vader, moeder of een familielid verloren door een bomaanval van Isral.

Dit geeft een klein inzicht hoe deze strijders gemotiveerd zijn om wraak te nemen van Isral. 100% gehard en zullen alles geven om te vechten tegen Isral. Van zo'n volk win je niet. Ook al bombardeer je elke m2 plat, je wint niet.
pi_211092364
quote:
5s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Heeft denk ik te maken met de vorming van de staat Isral in 1948, maar heb me er niet in verdiept ...
Hmm, rare twist op een jaartal dan.
pi_211092368
quote:

[..]

Je kan in Nederland gewoon Bepaalde klederdracht dragen. Geen probleem. Zie o.a. Staphorst
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:03:32 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een Nederlands vlaggetje op je jas is daarentegen bijna-Hitler.

'Progressief' Nederland vernietigt dit land.
Doe je dit nu extra?

Waar zie je buiten het leger een NL vlaggetje op een jas?

De enige die dat vroeger deden waren skinheads en die hadden daadwerkelijk nazistische stuiptrekkingen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:04:19 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef Werkperd het volgende:
Een kleine reminder:

9 op de 10 Hamas strijders (85%+) heeft een vader, moeder of een familielid verloren door een bomaanval van Isral.

Dit geeft een klein inzicht hoe deze strijders gemotiveerd zijn om wraak te nemen van Isral. 100% gehard en zullen alles geven om te vechten tegen Isral. Van zo'n volk win je niet. Ook al bombardeer je elke m2 plat, je wint niet.
Zou dat bij de Koerden en Armenen ook spelen???
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Doe je dit nu extra?

De enige die dat vroeger deden waren skinheads en die hadden daadwerkelijk nazistische stuiptrekkingen.
En een PLO sjaal.
pi_211092405
twitter

:')!
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 20:04:52 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211092411
quote:
16s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wel een stuk vermakelijker dan de slowchat die een of andere mod er gister van maakte.
niet voor de mod in kwestie kan ik je zeggen
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:04:58 #159
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In Iran worden vrouwen hersendood geslagen wanneer ze weigeren te voldoen aan religieuze eisen.

Zie de massale demonstraties!
Dat is zwaar ziek.
Wat heeft dat te maken met die specifieke post?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:05:12 #160
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_211092421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:02 schreef Werkperd het volgende:
Een kleine reminder:

Het zijn er wel een stuk minder, dat helpt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:05:17 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Doe je dit nu extra?

Dat komt omdat types als jij de Nederlandse vlag als zodanig suspect hebben gemaakt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet voor de mod in kwestie kan ik je zeggen
Dan concludeer ik meer smaak in vermaak te hebben.
pi_211092448
Traditie is groepsdruk van dode mensen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:06:00 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is zwaar ziek.
Dat heeft er alles mee te maken. Dat je dat niet ziet is precies het probleem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Jaroon het volgende:
Je kan in Nederland gewoon Bepaalde klederdracht dragen. Geen probleem. Zie o.a. Staphorst
En zie eens met hoeveel plezier de progressieve Nederlander afgeeft op Staphorst onderwijl hij Achmed met zijn drie ingevlogen vrouwen omhelst.
pi_211092469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat komt omdat types als jij de Nederlandse vlag als zodanig suspect hebben gemaakt.
Nederlanders gaan niet zo snel met een vlaggetje op de jas lopen denk ik. Behalve bij voetbal.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:06:54 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

En volgende week weer marcheren voor LGTBQABCDEFGH rechten?

Oh, progressives... you sweet summer children
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
En zie eens met hoeveel plezier de progressieve Nederlander afgeeft op Staphorst onderwijl hij Achmed met zijn drie ingevlogen vrouwen omhelst.
Afgeeft op Staphorst?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:08:13 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Staphorst beledigen is etsje veiliger, qua hoofd-nek attachment.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is zwaar ziek.
Muslims bad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211092516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klagen is ook onze cultuur :Y
In Isral hebben ze daar een speciale muur voor.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:09:20 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Muslims bad.
Nee, die fundamentalistische broeders van je, die zijn het probleem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Staphorst beledigen is etsje veiliger, qua hoofd-nek attachment.
Oja, dat is waar. Achmed moet vooral met een pakketje voor de deur staan, niet met een zwaard. Immer pragmatisch, blijft de Nederlander. Dat dan weer wel.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:09:28 #174
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211092529
twitter

Het probleem in een notendop. Shadi Barud is n van de architecten achter de aanslag van 7 oktober. Willen ze die dood hebben? Blijkbaar erg graag. En terecht. Alleen zie ik 3, 4 gebouwen meegaan.
pi_211092544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:04 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Ach ja, die studenten denken nog omdat ze met de Model UN debatten wereldvrede hebben kunnen stichten dat ze DE oplossing zijn van alles in de wereld.

Daarnaast zijn ze gewend om als ze iets willen om dan te gaan schreeuwen.
pi_211092555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, die fundamentalistische broeders van je, die zijn het probleem.
Ja, net als die conservatieve haviksbroeders van je in Amerika en Israel die er een bende van maken. Ga ik je ook niet op aanspreken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211092579
quote:
5s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:57 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Dat is het inderdaad. Volgens the Chronicle. “We don’t want no two states, we want all of ’48.” 1948, precies wat jij zegt.

Ze willen 1 staat en dat is niet Israli met Arabieren in hetzelfde land
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:11:21 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092581
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja, net als die conservatieve haviksbroeders van je in Amerika en Israel die er een bende van maken. Ga ik je ook niet op aanspreken.
Wellicht omdat ik me daar ook totaal niet aan lieer. Als Nederlander.

Proest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092587
Extremisten zijn het probleem. Voor ons allen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:11:41 #180
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maar je zei net dat het de schuld is van progressief Nederland.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:12:10 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar je zei net dat het de schuld is van progressief Nederland.
En niemand is 'progressiever' dan jij Harvest
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oja, dat is waar. Achmed moet vooral met een pakketje voor de deur staan, niet met een zwaard. Immer pragmatisch, blijft de Nederlander. Dat dan weer wel.
Achmed moet onderdanig zijn, geen afwijkende mening hebben. Dan kan de Nederlander hem pruimen. Jammergenoeg zijn de gastarbeidersjaren voorbij.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:12:57 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Achmed moet onderdanig zijn, geen afwijkende mening hebben. Dan kan de Nederlander hem pruimen. Jammergenoeg zijn de gastarbeidersjaren voorbij.
Inderdaad. Qua religieuze vrijheid is Nederland echt een soort Saudi-Arabi ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211092624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wellicht omdat ik me daar ook totaal niet aan lieer. Als Nederlander.

Proest.
Als Nederlander lieer ik me ook niet aan fundamentalisten.

Proest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211092626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ach ja, die studenten denken nog omdat ze met de Model UN debatten wereldvrede hebben kunnen stichten dat ze DE oplossing zijn van alles in de wereld.

Klopt, het blijft bijzonder dat het van kinderen - want dat zijn het praktisch - getolereerd wordt dat ze de ander wegschreeuwen. Op universiteiten nota bene.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 26-10-2023 20:22:29 ]
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:13:40 #186
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211092638
twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:13:46 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211092641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Als Nederlander lieer ik me ook niet aan fundamentalisten.

Proest.
En waar zijn al die haviksbroeders in dit land?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:13:46 #188
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het probleem in een notendop. Shadi Barud is n van de architecten achter de aanslag van 7 oktober. Willen ze die dood hebben? Blijkbaar erg graag. En terecht. Alleen zie ik 3, 4 gebouwen meegaan.
Collateral damage zie je in elke oorlog helaas.
pi_211092647
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is het inderdaad. Volgens the Chronicle. “We don’t want no two states, we want all of ’48.” 1948, precies wat jij zegt.
Ooh, uiteraard. Bijzonder dat ik niet scherp genoeg was om dat op te pikken.
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 20:14:02 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211092652
quote:
80s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dan concludeer ik meer smaak in vermaak te hebben.
moet jij weten
pi_211092662
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Hamas en Rusland lol
Soort zoekt soort.
pi_211092663
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Schreeuwen over wat?
pi_211092693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Collateral damage zie je in elke oorlog helaas.
Je kan het wel inschatten. Maar bij een grondaanval zal het aantal doden aan Israelische kant wss groot zijn. Is dat het waard?
pi_211092705
Iemand met een beetje gezond verstand.

https://twitter.com/Mosab(...)g-50-contemplatie%2F
pi_211092808
Het is zorgwekkend hoeveel van dit soort jonge militanten op basis van complete leugens actie voeren voor een kwestie waar ze letterlijk nul verstand van hebben, maar wel weigeren om terrorisme te veroordelen (lees: dus gewoon steunen). En deze mensen zitten in de meest gerenommeerde universiteiten ter wereld, dat zou iedereen zorgen moeten baren met het oog op de toekomst.

twitter
pi_211092903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat is vrij out in the open, ik heb het nog meer over de geniepige variant daarvan.
Uhu, de variant die men 'voelt'. Maar, ook een oprechte vraag, hoe draai jij niet met je ogen zodra je een moslim hoort reppen over discriminatie, wetende wat zijn religie in de kern omhelst?
pi_211092926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oprechte vraag.

Vind je het niet een btje vreemd dat er in Europese steden hele volksstammen omtrent dit conflict DAAR wl de straat op gaan?
Nee.

In Europa zijn er grote groepen migranten met een Arabische achtergrond of afkomstig uit een Arabisch land. Dit conflict is in feite een Arabisch-Israelisch conflict. Men kan zich identificeren met een van de partijen. Dat geldt niet voor conflicten elders, zoals bijv. de Oeigoeren of de Rohingya
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:28:11 #198
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211092927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat die club de Nederlandse vlag per definitie suspect heeft gemaakt. Reeds aangehaald.

Volgen we jouw prachtige logica, is de Nederlandse vlag t.a.t. een symbool van nazisme, want een paar skinheads hebben het wel eens op hun bomberjack gestickt.
Een paar zegt ie. :')

Jij hebt het specifiek over NL vlaggetjes op jassen.
Misbruikt door skinheads en allerlei radicaal rechtse figuren. Logisch gevolg is dat mensen liever geen vlaggetje op hun jas dragen omdat ze liever niet geassocieerd willen worden met die subcultuur. Maar in plaats dat het de schuld is van die subcultuur die de vlag heeft misbruikt, is het somehow de schuld van progressief Nederland.

Helder weer hoor.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:30:05 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211092956
twitter

De raketinslag in Rishon LeTsiyon gisteren. Gezin was net op tijd weg.
Dat gebeurt er dus als het Iron Dome er eentje mist.
pi_211092973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
In Europa zijn er grote groepen migranten met een Arabische achtergrond of afkomstig uit een Arabisch land. Dit conflict is in feite een Arabisch-Israelisch conflict. Men kan zich identificeren met een van de partijen. Dat geldt niet voor conflicten elders, zoals bijv. de Oeigoeren of de Rohingya
Er zijn toch talloze interne conflicten in en tussen Arabische landen geweest de afgelopen jaren?

Waar waren de massale demonstraties toen ISIS koppensnellend door Syri trok?

We weten het antwoord: dat waren moslims die moslims afslachtte (oef ingewikkeld - we kunnen niet zij aan zij afgeven op ''de ander'') of moslims die de Kopten afslachtte, en dat is eigenlijk wel prima, of op zijn minst een dikke /care.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:31:13 #201
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211092978
twitter

De rij voor brood in Gaza...niet best
pi_211092989
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:30 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Juichende mensen in de Gazastrook na het zien van die beelden.
pi_211092990
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:31 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
De rij voor brood in Gaza...niet best
Wel een beetje jammer dat de Palestijnse Hazes eronder staat als extra zielig deuntje.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:32:18 #204
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211092992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Inderdaad, zielig gedoe. Niemand houdt je tegen als je je houten klompen aan wilt doen.
Of ze makkelijk zitten is een tweede… :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211093044
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:22 schreef OllieA het volgende:

[..]
Cestmocro-taal is onder andere dat alle kk-joden dood moeten, dat Hitler gelijk had, en dat soort fraais. Niet echt fatsoenlijk, zeg maar. Qua spelling en grammatica is het dermate ondermaats dat men van laaggeletterdheid kan spreken.
Het fnuikende hier was nog wel dat de NOS die screenshots doelbewust uit de berichtgeving had gelaten en het heel subjectief maakte in hun berichtgeving, alsof het slechts een kwestie van interpretatie betrof.
quote:
In reacties op posts op Cestmocro komen veel antisemitische uitlatingen voor die volgens het CIDI "alle grenzen over gaan" en "diep beledigend" zijn voor de Joodse gemeenschap in Nederland.
twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:38:31 #206
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211093099
twitter

De gijzelaars voor 6000 gevangenen. Even los van het feit of wat deze minister zegt hout snijdt: ze hebben slechte ervaringen met vrijgelaten terroristen. De soldaat Gilad Shalit werd geruild voor meer dan 1000 gevangenen waarvan meerderen later betrokken waren bij nieuwe terroristische daden waarbij in totaal 6 doden vielen aan Isralische kant. De publieke opinie is dus niet heel welwillend.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:47:48 #207
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211093234
Zo, ik heb de Efteling overleefd, nog wat spannends in het middellandse zee gebied?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_211093371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hoezo niet? Ongelovig toch, jij doet allerlei aannames over wie er al of niet een religieuze vijand is.
Je hebt me gemotiveerd een motief te zoeken:

This may be a cheap point but it remains true that if a western country were to display one-tenth, one-hundredth or one-thousandth of the brutality that China is inflicting on Muslims, the global left would be burning with outrage.

If you want to be charitable, its silence can in part be explained by logistical difficulties. Reporters are free to cover China’s suppression of democracy in Hong Kong, for the time being at any rate, but cannot get near Xinjiang without taking extraordinary risks. With no footage of their suffering, millions can suffer unnoticed in the dark.

But the main reasons why Muslims suffer in silence is that the Muslim-majority countries that raged against Rushdie, Jyllands-Posten and Charlie Hebdo have decided to stay silent. They use the idea of Muslim solidarity only when it suits them.

In July 2019, Pakistan, Saudi Arabia, Egypt, the United Arab Emirates, Algeria and other Muslim-majority states that pose as defenders of the faith helped to block a western motion at the United Nations calling for China to allow “independent international observers” into the Xinjiang region. Iran issues occasional criticisms but wants Chinese support in its struggle against the Trump administration and so keeps its complaints coded. Their hypocrisy is almost funny, if you take your humour black. Iran, Egypt, Syria and dozens of other countries that could not tolerate a magical realist novel can live with the mass sterilisation of Muslim women. They will give concentration camps a conniving wink of approval, but draw the line at cartoons in a Danish newspaper.

Many have been bought off. China is now a more active and influential voice at the United Nations because so many countries are benefiting from billions of dollars in Chinese investments through its “Belt and Road” infrastructure programme. As Norway found in 2010, and Australia found this year when it asked for an international inquiry into the origins of Covid-19, those who blaspheme against China face cyber-attacks and sanctions. Better to take the rewards and avoid the punishments.

Following the money, however, can lead you into a dead end. In a survey of China’s growing power, the Economist noted it was making the world safe for autocracy. Recep Tayyip Erdoğan, for example, keeps his conservative base happy in Turkey by posing as an ostentatiously Islamic strongman. But he is not likely to condemn the abuse of Muslims by China when he is just as keen on abusing the rights of his domestic opponents. The Chinese world order appeals to the freemasonry of publicity-shy sadists. You say nothing about what we do to our subject people and we will say nothing about what you do to yours.

“The idea of the sacred is quite simply one of the most conservative notions in any culture, because it seeks to turn other ideas – uncertainty, progress, change – into crimes,” said Salman Rushdie when he was in fear of his life in 1990. He was talking about conservative Islam. China is now turning criticism of its disastrous record on incubating the Covid-19 virus and its atrocities against its Muslim minorities into crimes, and the people who should be shouting the loudest are bowing their heads in reverential silence.

https://www.theguardian.c(...)nas-uighur-brutality

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 26-10-2023 21:09:36 ]
pi_211093449
quote:
So how did the US suddenly become a champion of Muslims in China? Should Muslims believe or trust the US?

First, there was a report that China imprisoned more than 330,000 Uighurs. Then the figure went up to one million. Then it went up to two million prisoners. On what basis was the figure increased? Where is the direct evidence to support the claim?

Then, Muslim countries started to send representatives to visit Xinjiang to see for themselves what the condition was like there. And everyone of them came back to their countries convinced that the US and the West have been making up stories all along.

China is giving vocational training to the Uighurs who are at risk of joining ISIS, so that they have a job and an income, and not be tempted to join ISIS. The students are allowed to go home one day a week to be with their families. This proves that they are not prisoners. Prisoners do not get this benefit!

They visited the mosques and found that the mosques are certainly not being destroyed. They visited other places as well and found that the US and the West have been lying all along.

That is why the US failed to rally the Muslims against China.

Here are just a couple of reports on visits to Xinjiang.
Nog wat verder aan het graven. Klaarblijkelijk gaan dergelijke theorien ook rond.

De moslims doorzien het doortrapte Westen!
pi_211093491
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:30 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dit is de straat: https://streamable.com/yr7syr
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:03:50 #211
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211093585
Fata Morgana was trouwens wel dicht… hmm verdacht eigenlijk :D
pi_211093599
twitter

Flikker
Gewoon
Op
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:05:38 #213
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211093621
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:22 schreef HowardRoark het volgende:
Het is zorgwekkend hoeveel van dit soort jonge militanten op basis van complete leugens actie voeren voor een kwestie waar ze letterlijk nul verstand van hebben, maar wel weigeren om terrorisme te veroordelen (lees: dus gewoon steunen). En deze mensen zitten in de meest gerenommeerde universiteiten ter wereld, dat zou iedereen zorgen moeten baren met het oog op de toekomst.

[ twitter ]
Inderdaad wel bizar dat iemand van zo’n topuniversiteit zo stellig haar eigen carrire torpedeert. Je zou toch wat meer verstand verwachten en wat meer genuanceerde uitingen.
pi_211093671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:04 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Flikker
Gewoon
Op
Hakenkruis als in Israel = nazistaat. Zou niet weten waarom dat niet mag. Het is wat overdreven en dom. Maar goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211093764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Een paar zegt ie. :')

Jij hebt het specifiek over NL vlaggetjes op jassen.
Misbruikt door skinheads en allerlei radicaal rechtse figuren. Logisch gevolg is dat mensen liever geen vlaggetje op hun jas dragen omdat ze liever niet geassocieerd willen worden met die subcultuur. Maar in plaats dat het de schuld is van die subcultuur die de vlag heeft misbruikt, is het somehow de schuld van progressief Nederland.

Helder weer hoor.
Waar hebben we het over? Vlaggetjes op de jas. Het valt mij niet op en in Nederland zie ik het niet als raar.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:12:18 #216
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211093768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:45 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Dit is inderdaad wel een goede optie. Misschien kan Europa daar als onderdeel van de deal ook wat Syrirs kwijt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:14:34 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211093823
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Juichende mensen in de Gazastrook na het zien van die beelden.
Heb je dat gezien of schat je dat in?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:16:07 #218
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211093864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hakenkruis als in Israel = nazistaat. Zou niet weten waarom dat niet mag. Het is wat overdreven en dom. Maar goed.
Zag vorige week op vakantie iemand lopen met lijf vol met hakenkruizen en 1939-1945 tattoos

Frigging gestoord ben je dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:16:22 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211093871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Waar hebben we het over? Vlaggetjes op de jas. Het valt mij niet op en in Nederland zie ik het niet als raar.
NL vlag is niet raar.

Hij doelt op vlaggen op bomberjacks. Neonazi's zijn daarmee aan de haal gegaan. Logisch gevolg was dat men liever zo'n jas niet aandeed vanwege de associatie met die groep. En in Etto's hoofd is dat de schuld van progressief Nederland. Koekoek.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:16:23 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211093873
quote:

[..]
Het mag niet bij demonstraties als je het gedachtengoed eraan verbindt wat hier de intentie is. Als verzamelaar van nazi-parafernalia mag je hem wel weer ophangen.

En ik vind het wel wat meer dan dom.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:21:23 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211093993
twitter

En de raketten zijn nog lang niet op...

Hoe hebben ze in godsnaam zoveel zooi Gaza in gekregen sinds de laatste escalatie?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:21:27 #222
438527 MissButterflyy
pi_211093998
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Zag vorige week op vakantie iemand lopen met lijf vol met hakenkruizen en 1939-1945 tattoos

Frigging gestoord ben je dan
Wauw! Waar was je dan? :{
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:22:14 #223
56749 BlaZ
pi_211094017
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:03 schreef nixxx het volgende:
Fata Morgana was trouwens wel dicht… hmm verdacht eigenlijk :D
Ga je op de kroppen komen met een knap samenstelde samenzweringstheorie omtrent deze sluiting?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:22:36 #224
330914 Sherlock_Holmes
pi_211094029
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Turkije?
pi_211094033
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

Hoe hebben ze in godsnaam zoveel zooi Gaza in gekregen sinds de laatste escalatie?
zullen ze toch al lang hebben voorbereid. Vandaag zou die reporter van de nos dat ze waarschijnlijk 1.5 jaar hebben voorbereid
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:23:20 #226
438527 MissButterflyy
pi_211094046
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ga je op de kroppen komen met een knap samenstelde samenzweringstheorie omtrent deze sluiting?
Was vast wegens onderhoud. De Efteling heeft altijd wel een attractie die voor onderhoud gesloten is.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:24:26 #227
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211094078
quote:

[..]
Het is wel iets meer dan "dom".
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:26:38 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211094132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]
zullen ze toch al lang hebben voorbereid. Vandaag zou die reporter van de nos dat ze waarschijnlijk 1.5 jaar hebben voorbereid
Ja 2 jaar zelfs lees ik her en der. Maar dat zijn nog steeds enorme ladingen onderdelen en grondstoffen (minus de buizen, die maken ze van de waterleidingen...) in n van de strengst gecontroleerde omgevingen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:28:00 #229
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211094163
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Canarische Eilanden

Geen idee waar die knakker vandaan kwam trouwens
pi_211094166
twitter
-Rabia Al-Basri
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:28:17 #231
438527 MissButterflyy
pi_211094171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja 2 jaar zelfs lees ik her en der. Maar dat zijn nog steeds enorme ladingen onderdelen en grondstoffen (minus de buizen, die maken ze van de waterleidingen...) in n van de strengst gecontroleerde omgevingen.
Die tunnels werden toch niet gecontroleerd.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:29:13 #232
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211094194
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ja dit is wel helpend, enge extremisten
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:31:44 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211094236
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die tunnels werden toch niet gecontroleerd.
Maar zouden wel grotendeels lamgelegd zijn toen dachten ze. En zelfs dan zitten er mensen vast aan de transporten en de bestellingen en mensen praten en appen en bellen. Dat appen en bellen hebben ze ontweken door alles analoog te doen.
pi_211094347
Probably the most consequential effect of the current Israeli-Palestinian war is that it's making it crystal clear to the entire planet who between the West and the rest has more moral authority. And it ain't the West...

It matters, A LOT. At the end of the day political legitimacy is based on trust, and trust is granted if you believe leaders make the correct moral choices. This war is destroying trust in the West like nothing I've seen before, even from their own citizens. This will likely have very far-reaching consequences.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211094401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Heb je dat gezien of schat je dat in?
Het betrof een cynische opmerking. Immers zien we dat soort dingen daar natuurlijk de hele tijd, zodra Isral wordt bestookt met raketten loopt men juichend door de straten om te jammeren en van schande te spreken als de raketten over hun eigen hoofd vliegen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

Ze maken ze schijnbaar daar ook zelf, dus het is niet alleen een voorraad, maar ook middelen hebben om ze te maken. Het zijn ook vaak gewoon mensen gekleed als burgers die die dingen afvuren schijnbaar, zie bijvoorbeeld:

twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:38:17 #236
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211094403
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Was vast wegens onderhoud. De Efteling heeft altijd wel een attractie die voor onderhoud gesloten is.
Ik dacht al dat ze bezig waren om een tunnel naar Gaza aan te leggen, gelukkig, nu ben ik gerustgesteld O+
pi_211094428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:36 schreef Slayage het volgende:
Probably the most consequential effect of the current Israeli-Palestinian war is that it's making it crystal clear to the entire planet who between the West and the rest has more moral authority. And it ain't the West...

It matters, A LOT. At the end of the day political legitimacy is based on trust, and trust is granted if you believe leaders make the correct moral choices. This war is destroying trust in the West like nothing I've seen before, even from their own citizens. This will likely have very far-reaching consequences.

[ twitter ]
Ach, weer eentje van Links die de verkeerde kant kiest en met leugens komt. Je verwacht het niet.
pi_211094436
twitter
-Rabia Al-Basri
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:40:26 #239
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211094454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:36 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Voor iemand die zich volledig in het stuk van Luyendijk kan vinden, post je wel bijzonder eenzijdige posts
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:42:45 #240
330914 Sherlock_Holmes
pi_211094511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:39 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Biden is de alfabet familie kwijt.
pi_211094605
Wat me blijft verbazen aan dit conflict, is dat mensen in compleet andere landen het blijkbaar nodig vinden om ofwel Joden ofwel Moslims aan te vallen / het leven zuur te maken om iets wat elders op de wereld plaatsvindt.

Als ergens een groep Nederlanders afgemaakt wordt door Chinezen dan vind ik dat heel triest, maar het leidt er bij mij toch niet toe om de lokale Chinees te bestormen omdat de beste man toevallig uit hetzelfde land komt.

Waarom laten mensen zich zo opjutten dat ze alle rationaliteit verliezen?
pi_211094619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:39 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dat zal vast en zeker, de progressieve vleugel van de Democraten zit immers vol met radicale woke activisten, die een diepe haat jegens Isral koesteren. AOC stond twee jaar terug nog te snikken in het Congres toen nieuwe subsidiring van de Iron Dome werd goedgekeurd. Die vrouw heeft immers liever dat die raketten liever bij de burgers in Tel-Aviv door het dak komen, dan dat ze uit de lucht worden geschoten.
pi_211094658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:40 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Opnieuw geen onderscheid tussen Isral en Joden. Opnieuw is het niet heel moeilijk om het onderscheid tussen antisemitisme en anti-Isral te maken.

Het gevolg was al gepost in het vorige topic uit de reeks:
[..]

pi_211094670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef littlemindy het volgende:
Wat me blijft verbazen aan dit conflict, is dat mensen in compleet andere landen het blijkbaar nodig vinden om ofwel Joden ofwel Moslims aan te vallen / het leven zuur te maken om iets wat elders op de wereld plaatsvindt.

Als ergens een groep Nederlanders afgemaakt wordt door Chinezen dan vind ik dat heel triest, maar het leidt er bij mij toch niet toe om de lokale Chinees te bestormen omdat de beste man toevallig uit hetzelfde land komt.

Waar worden er moslims aangevallen?
pi_211094708
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
amerika ;dat 6 /7 jarige jongentje vermoord door de huisbaas -O-
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:48:51 #246
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211094712
quote:

We hebben het over de homo sapiens, waarvan westerse exemplaren Aziatische lastigvielen omdat ze de pandemie veroorzaakt zouden hebben omdat helaas onze biologische programmering zo werkt dat we graag wij-zij denken.
pi_211094716
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
6-jarige jochie doodgestoken in Illinois
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:49:20 #248
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211094722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:46 schreef moby_jones het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Still no Americans in Baghdad!
pi_211094736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]
We hebben het over de homo sapiens, waarvan westerse exemplaren Aziatische lastigvielen omdat ze de pandemie veroorzaakt zouden hebben omdat helaas onze biologische programmering zo werkt dat we graag wij-zij denken.
ja das idd zo. En geloof dat er nog steeds racisme richting aziaten zeker in amerika
pi_211094759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]
amerika ;dat 6 /7 jarige jongentje vermoord door de huisbaas -O-
Klopt, dat was inderdaad verschrikkelijk. Maar het is nu niet zo dat er in de Westerse wereld een bredere trend is van incidenten jegens moslims. Sterker nog, het zijn vaak individuen vanuit de moslimgemeenschap (bijvoorbeeld tijdens protesten) die haat aanwakkeren jegens Joden.
pi_211094777
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, dat was inderdaad verschrikkelijk. Maar het is nu niet zo dat er in de Westerse wereld een bredere trend is van incidenten jegens moslims. Sterker nog, het zijn vaak individuen vanuit de moslimgemeenschap (bijvoorbeeld tijdens protesten) die haat aanwakkeren jegens Joden.
ja eens, al moeten we ook erkennen dat er vanuit de rechtse hoek veel haat is richting joden. En niet te vergeten de dingen die men zegt bij voetbalwedstrijden.

oh en dan de joden altijd negatief in complotten voorkomen en daar geloven toch ook wel absurd veel mensen in vind ik
pi_211094785
eigenlijk wel gestoord allemaal hoe we zijn als mens
pi_211094827
twitter
pi_211094845
Er wordt gespeculeerd dat moslims, die traditioneel overwegend Democrats stemmen, in een aantal swingstates de doorslaggevende factor kunnen zijn door niet op Biden te stemmen.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211094846
quote:
religie
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:05:03 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211094958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:57 schreef Slayage het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat moslims, die traditioneel overwegend Democrats stemmen, in een aantal swingstates de doorslaggevende factor kunnen zijn door niet op Biden te stemmen.

[ twitter ]
Complimenten voor de volzin met je mening, serieus. Dit nodigt veel beter uit om erop in te haken dan die kreten voor 14-jarigen.

Ik denk dat deze voorspelling wel eens juist kon zijn. Niet alleen de stemmers met een islamitische achtergrond maar het progressieve segment van de kiezers zou hier weleens op af kunnen knappen.

In Nederland zou dit ook kunnen leiden tot een ruk naar rechts, maar dan omdat juist veel kiezers hun conclusies trekken na het zien van de beelden van de demonstraties en de intimidatie van Joden. Dat zou rampzalig zijn in mijn mening.
pi_211095049
twitter
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:11:03 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211095096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar het was niet van jou, het zat in de gezamenlijke fooienpot en toen de boel verdeeld moest worden zat je thuis boos te doen om het en of ander en deed je niet mee
Mooie duiding!

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211095097
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee. Idd. Niets richting moslims. Zijn altijd laatstgenoemde die haat zaaien.
pi_211095216
En het gaat maar door.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211095243
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211095264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:11 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee. Idd. Niets richting moslims. Zijn altijd laatstgenoemde die haat zaaien.
Correct. Vrouwen..homo's..joden.. er zijn aardig wat groepen te bedenken die niet veilig zijn voor wangedrag van moslims. Zullen deze mensen ooit de hand in eigen boezem steken? Welnee, zij zijn juist het slachtoffer.
Islamofobie 😫
Discriminatie 😫
Etc etc
Rot toch op 🤮
pi_211095284
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Correct. Vrouwen..homo's..joden.. er zijn aardig wat groepen te bedenken die niet veilig zijn voor wangedrag van moslims. Zullen deze mensen ooit de hand in eigen boezem steken? Welnee, zij zijn juist het slachtoffer.
Islamofobie 😫
Discriminatie 😫
Etc etc
Rot toch op 🤮
Racist.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:19:28 #265
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211095289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:17 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Of deze mensen:

donderdag 26 oktober 2023 @ 22:19:50 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211095298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja eens, al moeten we ook erkennen dat er vanuit de rechtse hoek veel haat is richting joden. En niet te vergeten de dingen die men zegt bij voetbalwedstrijden.

oh en dan de joden altijd negatief in complotten voorkomen en daar geloven toch ook wel absurd veel mensen in vind ik
Jodenhaat is tegenwoordig een bijna exclusief links/islamitisch fenomeen.
The End Times are wild
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:20:23 #267
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211095308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Racist.
Hij zegt feitelijk niks onwaar. Dat maakt hem geen racist.
pi_211095310
quote:

[..]
Racist.
Lol, die wilde ik als 3e noemen in het rijtje. 😂
pi_211095379
And darkness was upon the face of the deep. Upon the face of the abyss of the massacre in the south, darkness is taking hold of Israel. Now it is still a gathering of clouds, but it may turn to darkness: Israel is going mad. The left is “wising up,” the right is growing more extreme,and McCarthyism and fascism reign.

Wartime is always a time of silencing, uniformity of opinion, racism, incitement and hatred; absolute enlistment in service of propaganda, the end of tolerance and the persecution of anyone who dares step out of line. The atrocities perpetrated by Hamas in the south brought all of these manifestations to extreme levels, as if the atrocities justify the loss of all restraint.

The emotional turmoil is of course understandable, but not the totalitarianism that has followed in its wake. If it is not stopped, the danger posed to democracy will be a thousand times that posed by the government coup, which made the whole system here go haywire.

twitter
-Rabia Al-Basri
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:26:49 #270
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211095408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Complimenten voor de volzin met je mening, serieus. Dit nodigt veel beter uit om erop in te haken dan die kreten voor 14-jarigen.

Ik denk dat deze voorspelling wel eens juist kon zijn. Niet alleen de stemmers met een islamitische achtergrond maar het progressieve segment van de kiezers zou hier weleens op af kunnen knappen.

In Nederland zou dit ook kunnen leiden tot een ruk naar rechts, maar dan omdat juist veel kiezers hun conclusies trekken na het zien van de beelden van de demonstraties en de intimidatie van Joden. Dat zou rampzalig zijn in mijn mening.
Ik denk dat je gelijk hebt over de Nederlandse situatie, en mijn twee centen, ik zie denk hier ook nog heel veel bij winnen.
pi_211095420
quote:

In het geval van de islam is dat wel duidelijk: het bestaan van Isral is een ontkenning van de superioriteit van de islam. Dat is wat moslims wereldwijd verbindt tegen de staat Isral en dat is waarom ze die vernietigd willen zien. De Palestijnen zijn uiteraard slechts een middel tot dat doel - er zullen maar weinig moslims zijn die echt om het lot van de Palestijnen geven.

De haat is daarmee redelijk eenzijdig; de aangevallen moslim waar je naar refereert was een uitzondering. De joden die worden aangevallen (buiten Isral) zijn helaas weer de regel.

Deze keer wordt de islamitische haat vergezeld door die van jonge en/of links-georinteerde mensen die in Isral een soort van neo-koloniale staat zien. Een vervelende combinatie. :{
Intolerant voor intolerantie
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:28:05 #272
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211095430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch zien we nauwelijks hatecrimes van formaat. En als we die al zien halen die bij lange na niet de nagenoeg volledig westerse aangelegenheid: de shoah.

Man en paard. Man en paard.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 26-10-2023 22:34:38 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:30:03 #273
56749 BlaZ
pi_211095471
quote:
13s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, weer eentje van Links die de verkeerde kant kiest en met leugens komt. Je verwacht het niet.
Het diepere probleem is dat er een veronderstelde morele autoriteit wordt benoemd zonder die verder te specificeren.
pi_211095552
Alle vlaggetjeszwaaiers moeten zich beseffen dat ze hier de komende eeuwen niet meer welkom zijn en binnenkort een leuk land naar keuze kunnen gaan uitzoeken om zich te vestigen en gelukkig te worden.
pi_211095581
quote:

[..]
Zoals toen links die synagoges in Pittsburgh en Halle beschoot toch
pi_211095632
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211095638
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef damsco het volgende:

[..]
Hij zegt feitelijk niks onwaar. Dat maakt hem geen racist.
Ah nog een racist en moslimhater. Hey.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Lol, die wilde ik als 3e noemen in het rijtje. 😂
Had het gedaan dan. Racistisch meuk.
pi_211095664
quote:

[..]
Lol.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:42:13 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211095671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:40 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ah nog een racist en moslimhater. Hey.
[..]
Had het gedaan dan. Racistisch meuk.
Racist, dat is tegenwoordig echt de term voor iedereen van de persoon die treuzelt bij de pin-automaat tot Ome Adolf zelf he? :').
Get woke, go broke!
pi_211095681
quote:

[..]
Meanwhile Baudet be like: " 'Bijna iedereen die ik ken is antisemiet’"
-Rabia Al-Basri
pi_211095683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Alle vlaggetjeszwaaiers moeten zich beseffen dat ze hier de komende eeuwen niet meer welkom zijn en binnenkort een leuk land naar keuze kunnen gaan uitzoeken om zich te vestigen en gelukkig te worden.
Wij gaan nergens heen. Heb besloten om 2 kids te baren die ik islamitisch opvoed.

Indien men islamitisch zaad wil leveren, dm mij.

Allah u Akbar.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:43:21 #282
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211095688
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop wel dat Frankrijk en Duitsland samen echte effectieve maatregelen gaan nemen om asiel migratie te beperken en om afgewezen en/of illegalen en/of radicalen daadwerkelijk fysiek uit te zetten. Als die twee samen optrekken volgt de rest van de EU gewoon
pi_211095690
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Racist, dat is tegenwoordig echt de term voor iedereen van de persoon die treuzelt bij de pin-automaat tot Ome Adolf zelf he? :').
Nee, alleen voor wezens als jij.
pi_211095719
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik hoop wel dat Frankrijk en Duitsland samen echte effectieve maatregelen gaan nemen om asiel migratie te beperken en om afgewezen en/of illegalen en/of radicalen daadwerkelijk fysiek uit te zetten. Als die twee samen optrekken volgt de rest van de EU gewoon
Er zijn er al duizendennnnn. Die gaan blijven en baren. Er is geen enkele dynasty wat overeind is gebleven, ook deze gaat onder.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:45:03 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211095729
quote:

[..]

Europa is decadent en week en daarom niet opgewassen tegen de islam, dat mensen tenminste nog een doel en vooruitzicht in het leven geeft.
The End Times are wild
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:45:31 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211095740
quote:
15s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch zien we nauwelijks hatecrimes van formaat. En als we die al zien halen die bij lange na niet de nagenoeg volledig westerse aangelegenheid: de shoah.

Man en paard. Man en paard.

Daarom zeg ik ook ‘tegenwoordig ‘
The End Times are wild
pi_211095753
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wij gaan nergens heen. Heb besloten om 2 kids te baren die ik islamitisch opvoed.

Allah u Akbar.
Hierbij 2 liter vers zaad.

Gr. gr. Artis.
pi_211095761
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Meanwhile Baudet be like: " 'Bijna iedereen die ik ken is antisemiet’"
"...als tegen Soros ageren antisemitisch zou zijn."
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:49:23 #289
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211095812
quote:

[..]

Allah u Akbar.
Is dat genetisch bepaald?
The End Times are wild
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:51:26 #290
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211095858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Er zijn er al duizendennnnn. Die gaan blijven en baren. Er is geen enkele dynasty wat overeind is gebleven, ook deze gaat onder.
Moge al deze duizenden zo vruchtbaar zijn als de Rub Al Khali.
pi_211095863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef LXIV het volgende:
Is dat genetisch bepaald?
Key word; halalfood. Benvloed ook kwaliteit van het zaad. Rupibma weet 😎
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:51:56 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211095864
Israeli media has reported that the Netanyahu government plans to approve new rules that will authorise police to use live fire on protesters blocking roads or entrances to cities inside Israel during the war.

According to the report, the rules have been championed by Itamar Ben Gvir, the ultra-nationalist settler and member of Netanyahu’s cabinet who oversees the police.

Altijd handig om weer bepaalde wetten erdoorheen te drukken tijdens een oorlogje
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:52:04 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211095866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ja, dat klopt. Maar welke gebeurtenis in het westen van de laatste tijd doet jou overtuigen dat dat een goeie ontwikkeling is?

De massale, deels gewelddadige protesten en oproepen tot genocide?

De dode zweedse voetbalsupporters?

Of de hoop voor een europees kalifaat waar alles waar je constant over opschept, je enorm succesvolle leventje, je afgenomen zal worden puur en alleen omdat je vrouw bent?

Chapeau hoor.....
Get woke, go broke!
pi_211095892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat klopt. Maar welke gebeurtenis in het westen van de laatste tijd doet jou overtuigen dat dat een goeie ontwikkeling is?

Of de hoop voor een europees kalifaat waar alles waar je constant over opschept, je enorm succesvolle leventje, je afgenomen zal worden puur en alleen omdat je vrouw bent?

Chapeau hoor.....
Preterwtje tussen twee stenen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:54:41 #295
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211095906
quote:

[..]
Racist.
Op Fok! zitten alleen eliteracisten :7 vanaf 7:30

donderdag 26 oktober 2023 @ 22:54:42 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211095908
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Key word; halalfood. Benvloed ook kwaliteit van het zaad. Rupibma weet 😎
Geen alcohol is sowieso goed voor het zaad..
The End Times are wild
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:55:11 #297
438527 MissButterflyy
pi_211095911
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israeli media has reported that the Netanyahu government plans to approve new rules that will authorise police to use live fire on protesters blocking roads or entrances to cities inside Israel during the war.

According to the report, the rules have been championed by Itamar Ben Gvir, the ultra-nationalist settler and member of Netanyahu’s cabinet who oversees the police.

Altijd handig om weer bepaalde wetten erdoorheen te drukken tijdens een oorlogje
Dat gebeurd idd vaak ja.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:55:53 #298
56749 BlaZ
pi_211095921
quote:

[..]

Allah u Akbar.
Is er een soort van Islamitische keuringsdienst voor zaad?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:56:00 #299
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211095922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Chapeau hoor.....
Waarschijnlijk nog wel gestenigd als ze met gedoneerd zaad ongehuwd zwanger wordt.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:58:14 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211095949
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef nixxx het volgende:

[..]
Waarschijnlijk nog wel gestenigd als ze met gedoneerd zaad ongehuwd zwanger wordt.
twitter

Trots: "Ik voed mijn kinderen islamitisch op."

Maar we zijn racistisch als we vrouwen slaan niet goedkeuren hoor!
Get woke, go broke!
pi_211095963
Y
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')