Ah nog een racist en moslimhater. Hey.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij zegt feitelijk niks onwaar. Dat maakt hem geen racist.
Had het gedaan dan. Racistisch meuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lol, die wilde ik als 3e noemen in het rijtje. 😂
Lol.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jodenhaat is tegenwoordig een bijna exclusief links/islamitisch fenomeen.
Racist, dat is tegenwoordig echt de term voor iedereen van de persoon die treuzelt bij de pin-automaat tot Ome Adolf zelf he?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ah nog een racist en moslimhater. Hey.
[..]
Had het gedaan dan. Racistisch meuk.
Meanwhile Baudet be like: " 'Bijna iedereen die ik ken is antisemiet’"quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jodenhaat is tegenwoordig een bijna exclusief links/islamitisch fenomeen.
Wij gaan nergens heen. Heb besloten om 2 kids te baren die ik islamitisch opvoed.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Alle vlaggetjeszwaaiers moeten zich beseffen dat ze hier de komende eeuwen niet meer welkom zijn en binnenkort een leuk land naar keuze kunnen gaan uitzoeken om zich te vestigen en gelukkig te worden.
Ik hoop wel dat Frankrijk en Duitsland samen echte effectieve maatregelen gaan nemen om asiel migratie te beperken en om afgewezen en/of illegalen en/of radicalen daadwerkelijk fysiek uit te zetten. Als die twee samen optrekken volgt de rest van de EU gewoonquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Alle vlaggetjeszwaaiers moeten zich beseffen dat ze hier de komende eeuwen niet meer welkom zijn en binnenkort een leuk land naar keuze kunnen gaan uitzoeken om zich te vestigen en gelukkig te worden.
Nee, alleen voor wezens als jij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist, dat is tegenwoordig echt de term voor iedereen van de persoon die treuzelt bij de pin-automaat tot Ome Adolf zelf he?.
Er zijn er al duizendennnnn. Die gaan blijven en baren. Er is geen enkele dynasty wat overeind is gebleven, ook deze gaat onder.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Frankrijk en Duitsland samen echte effectieve maatregelen gaan nemen om asiel migratie te beperken en om afgewezen en/of illegalen en/of radicalen daadwerkelijk fysiek uit te zetten. Als die twee samen optrekken volgt de rest van de EU gewoon
Europa is decadent en week en daarom niet opgewassen tegen de islam, dat mensen tenminste nog een doel en vooruitzicht in het leven geeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De islam wordt geen strobreed in de weg gelegd in West-Europa, dat is ook het punt niet.
Het punt is dat West-Europa nog niet islamitisch genoeg is voor dit wahabitisch volk. Dus janken en krijsen dat ze oh zo onderdrukt worden hier.
Wil je echte onderdrukking zien? Wacht nog even tot die fundamentalisten het voor het zeggen hebben.
Daarom zeg ik ook ‘tegenwoordig ‘quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch zien we nauwelijks hatecrimes van formaat. En als we die al zien halen die bij lange na niet de nagenoeg volledig westerse aangelegenheid: de shoah.
Man en paard. Man en paard.²
Hierbij 2 liter vers zaad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wij gaan nergens heen. Heb besloten om 2 kids te baren die ik islamitisch opvoed.
Indien men islamitisch zaad wil leveren, dm mij.
Allah u Akbar.
"...als tegen Soros ageren antisemitisch zou zijn."quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Meanwhile Baudet be like: " 'Bijna iedereen die ik ken is antisemiet’"
Is dat genetisch bepaald?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wij gaan nergens heen. Heb besloten om 2 kids te baren die ik islamitisch opvoed.
Allah u Akbar.
Moge al deze duizenden zo vruchtbaar zijn als de Rub Al Khali.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Er zijn er al duizendennnnn. Die gaan blijven en baren. Er is geen enkele dynasty wat overeind is gebleven, ook deze gaat onder.
Key word; halalfood. Beïnvloed ook kwaliteit van het zaad. Rupibma weet 😎quote:
Ja, dat klopt. Maar welke gebeurtenis in het westen van de laatste tijd doet jou overtuigen dat dat een goeie ontwikkeling is?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Er zijn er al duizendennnnn. Die gaan blijven en baren. Er is geen enkele dynasty wat overeind is gebleven, ook deze gaat onder.
Preterwtje tussen twee stenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar welke gebeurtenis in het westen van de laatste tijd doet jou overtuigen dat dat een goeie ontwikkeling is?
De massale, deels gewelddadige protesten en oproepen tot genocide?
De dode zweedse voetbalsupporters?
Of de hoop voor een europees kalifaat waar alles waar je constant over opschept, je enorm succesvolle leventje, je afgenomen zal worden puur en alleen omdat je vrouw bent?
Chapeau hoor.....
Geen alcohol is sowieso goed voor het zaad..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Key word; halalfood. Beïnvloed ook kwaliteit van het zaad. Rupibma weet 😎
Dat gebeurd idd vaak ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israeli media has reported that the Netanyahu government plans to approve new rules that will authorise police to use live fire on protesters blocking roads or entrances to cities inside Israel during the war.
According to the report, the rules have been championed by Itamar Ben Gvir, the ultra-nationalist settler and member of Netanyahu’s cabinet who oversees the police.
Altijd handig om weer bepaalde wetten erdoorheen te drukken tijdens een oorlogje
Is er een soort van Islamitische keuringsdienst voor zaad?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Allah u Akbar.
Waarschijnlijk nog wel gestenigd als ze met gedoneerd zaad ongehuwd zwanger wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar welke gebeurtenis in het westen van de laatste tijd doet jou overtuigen dat dat een goeie ontwikkeling is?
De massale, deels gewelddadige protesten en oproepen tot genocide?
De dode zweedse voetbalsupporters?
Of de hoop voor een europees kalifaat waar alles waar je constant over opschept, je enorm succesvolle leventje, je afgenomen zal worden puur en alleen omdat je vrouw bent?
Chapeau hoor.....
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel gestenigd als ze met gedoneerd zaad ongehuwd zwanger wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |