Die heb ik verdrongenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We zitten nog steeds met Friesland
Hee heequote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat laatste zeg ik al een hele tijdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd: waarom zouden wij zoveel investeren in een Arabier vs Arabier conflict (de Ashkenazi's hebben steeds minder te zeggen)..
We kunnen het ook gewoon houden zoals het nu is. Wij steunen nu nog Israel, en laten het gewoon op zijn beloop. En over pak hem beet 15 jaar zeggen we allemaal tegen elkaar: dat Israel was eigenlijk nagenoeg even achterlijk als al die andere landen in het Midden-Oosten he?
Heb je dr 1 wedden? TR gedaan.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat laatste zeg ik al een hele tijd
dat zal wat gemakkelijker gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh ik had het over Gaza
ik ga maar weer he
Germaanse volkeren zijn anders heel goed in dingen 'oplossen'quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet dat het schertsend is, maar we kunnen hier in Nederland niet eens normaal met elkaar omgaan, friet of patat, Limburg is kut, Amsterdam moet je afsteken op zee, Provincie/Randstad zit vol &^#%^#% etc etc etc
Maar wij zullen de conflicten in de wereld wel ff oplossen.
ooeeeeeeeeeeeeehquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Germaanse volkeren zijn anders heel goed in dingen 'oplossen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat kun je echt geen bron noemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt weer een bron gevonden die het met je eens is?
Kan je niet gewoon een topic openen voor al jouw bevindingen?![]()
![]()
Weg van de minste weerstand beste weg!quote:
laat me man ik log net in wil een beetje meegeiten en natuurlijk raaskallen wie ein profiprogot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ooeeeeeeeeeeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De randstad lag vroeger in Friesland, tijd om dat te herstellenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Heb je dr 1 wedden? TR gedaan.
From the river to the sea, nederland friesland free!![]()
![]()
Geef me een bierviltje, een volle bic pen en twee pilsjesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet dat het schertsend is, maar we kunnen hier in Nederland niet eens normaal met elkaar omgaan, friet of patat, Limburg is kut, Amsterdam moet je afsteken op zee, Provincie/Randstad zit vol &^#%^#% etc etc etc
Maar wij zullen de conflicten in de wereld wel ff oplossen.
got me a movie, I want you to know
2 pils!? Weet je wat dat kost tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Geef me een bierviltje, een volle bic pen en twee pilsjes
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Echt geen idee... waddenzee enne... wat hebbie daar? een sloot toch wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Which one?
[..]
Which one?
From the sloot to the waddensea beter?got me a movie, I want you to know
Als bonus genees ik knettergektequote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 pils!? Weet je wat dat kost tegenwoordig?got me a movie, I want you to know
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Alternatively:quote:
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
From east coast to west coast, the natives shall be free again.
Eens kijken hoe ze dat gaan vinden in USA.![]()
das makkelijk ... gewoon Sneek en Heerenveen en al die onzinsteden door de haagse harry vertaler halen en die borden wijzigen en gewoon normaal doen verderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:16 schreef aloa het volgende:
[..]
De randstad lag vroeger in Friesland, tijd om dat te herstellen
Sneik en HeâheveinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: